En speedo er ook nog wasquote:Op woensdag 6 november 2013 20:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij ook sterren?
[..]
Ja en Jimbo geen ban had
Fijne wedstrijd. Dat ze maar 'ns winnen.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:16 schreef Karina het volgende:
[..]
We zitten ons altijd te verheugen en achter is het altijd: het was weer niksMaar ik ga zometeen Ajax kijken dus dan ben ik hier weg
Jaquote:Op woensdag 6 november 2013 20:16 schreef Karina het volgende:
[..]
We zitten ons altijd te verheugen en achter is het altijd: het was weer niksMaar ik ga zometeen Ajax kijken dus dan ben ik hier weg
Ik was vorige keer bekaf en teut van alle wijnquote:Op woensdag 6 november 2013 20:17 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ja
Maar goed dat weten we ook altijd van tevoren, kom meestal alleen maar socializen
Vorige keer was ik zo stoned dat ik vergat om op ibood te kijken
Echtquote:Op woensdag 6 november 2013 20:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij ook sterren?
[..]
Ja en Jimbo geen ban had
Jaquote:Op woensdag 6 november 2013 20:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Of een van zijn andere 'personages'
quote:Op woensdag 6 november 2013 20:18 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Over 'pics or it didn't happen' gesproken
Had je 'starmaster' gegoogeld?quote:Op woensdag 6 november 2013 20:18 schreef Melleyn het volgende:
Ik hou van google afbeeldingen
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 november 2013 20:22 schreef tralalala het volgende:
Wat zou Koos daarvan vinden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
it's never lupusquote:
quote:Op woensdag 6 november 2013 20:27 schreef Melleyn het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest hier ook weer harder om lachen dan nodig
Wie is dat ook al weer?quote:Op woensdag 6 november 2013 20:29 schreef Karina het volgende:
Ik zie nu dit pas in de OP: slechtste user ooit Ejfaar
Ik weet wel dat hij er was, waar waarom slecht, dat weet ik eigenlijk ook niet meerquote:Op woensdag 6 november 2013 20:30 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Wie is dat ook al weer?
ik ben zo slecht met namen hè
Lapohunten doen we niet meerquote:Op woensdag 6 november 2013 20:36 schreef Ceviche het volgende:
Hehehehehe ik heb die spoiler een keer in de OP gezet omdat sommige kutusers gingen lapohunten en andere users gingen huilen in fb
Soms wel, maar ik vond het ook nooit zo nodig. Maar dat gezeik erover was echtquote:Op woensdag 6 november 2013 20:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Lapohunten doen we niet meerLijkt me alleen dat als het HEEEEL snel gaat dat het handig is als de volgende snel open is. Maar dat is nooit meer, dat hele snelle
Ik vind het wel lollig dat mensen daar compleet gefrustreerd over kunnen doen.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:40 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Soms wel, maar ik vond het ook nooit zo nodig. Maar dat gezeik erover was echt
Inb4 Koelkast
Het maakt mij ook echt niks uit, maar sommigen vinden het vervelend. En als het 1 keertje gebeurt, boeiend, het topic is na 10 minuten of zo toch al vol.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:40 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Inb4 Koelkast
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70245551/quote:Op woensdag 6 november 2013 20:40 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Inb4 Koelkast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja dat eigenlijk weer wel jaquote:Op woensdag 6 november 2013 20:41 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik vind het wel lollig dat mensen daar compleet gefrustreerd over kunnen doen.
Ja precies. Is ook wel vervelend maar die discussies in fbquote:Op woensdag 6 november 2013 20:41 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik vind het wel lollig dat mensen daar compleet gefrustreerd over kunnen doen.
quote:Op woensdag 6 november 2013 20:41 schreef Melleyn het volgende:
[..]
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70245551/Oh hehehehehe duurde even voor ik het snapte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens stond mijn chat met die ikearobot nog openquote:Je zei:Groentesoep.
Anna zei:Het spijt me, dat heb ik niet begrepen.
quote:Op woensdag 6 november 2013 20:43 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Oh hehehehehe duurde even voor ik het snapte.
Overigens stond mijn chat met die ikearobot nog open
[..]
quote:Op woensdag 6 november 2013 20:48 schreef tralalala het volgende:
We don't ship to the Netherlands.das war einmal, ze werden echt helemaal lijp daarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
We don't ship to the Netherlands.KlassiekertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
We don't ship to the Netherlands.JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die heb ik ook doorgelezen.
Die werd genoemd in het 'troll een ikea-medewerker'topic.
Bazentopics![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |