En speedo er ook nog wasquote:Op woensdag 6 november 2013 20:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij ook sterren?
[..]
Ja en Jimbo geen ban had
Fijne wedstrijd. Dat ze maar 'ns winnen.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:16 schreef Karina het volgende:
[..]
We zitten ons altijd te verheugen en achter is het altijd: het was weer niksMaar ik ga zometeen Ajax kijken dus dan ben ik hier weg
Jaquote:Op woensdag 6 november 2013 20:16 schreef Karina het volgende:
[..]
We zitten ons altijd te verheugen en achter is het altijd: het was weer niksMaar ik ga zometeen Ajax kijken dus dan ben ik hier weg
Ik was vorige keer bekaf en teut van alle wijnquote:Op woensdag 6 november 2013 20:17 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ja
Maar goed dat weten we ook altijd van tevoren, kom meestal alleen maar socializen
Vorige keer was ik zo stoned dat ik vergat om op ibood te kijken
Echtquote:Op woensdag 6 november 2013 20:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij ook sterren?
[..]
Ja en Jimbo geen ban had
Jaquote:Op woensdag 6 november 2013 20:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Of een van zijn andere 'personages'
quote:Op woensdag 6 november 2013 20:18 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Over 'pics or it didn't happen' gesproken
Had je 'starmaster' gegoogeld?quote:Op woensdag 6 november 2013 20:18 schreef Melleyn het volgende:
Ik hou van google afbeeldingen
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 november 2013 20:22 schreef tralalala het volgende:
Wat zou Koos daarvan vinden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |