die waren toen al over datum toch?quote:Op woensdag 6 november 2013 16:37 schreef tralalala het volgende:
Ik heb nog steeds tig blikjes energydrink liggen van dat pauperpakket van ClicktoBuy destijds.
11-2014quote:Op woensdag 6 november 2013 19:21 schreef Ceviche het volgende:
[..]
die waren toen al over datum toch?
Wie? Jimbo?quote:Op woensdag 6 november 2013 19:28 schreef Karina het volgende:
Oh een van de vaste hunters, de recordhouder, is WEER gebanned en kan dus weer niet mee huntenSukkel.
Hoe krijgt ie het voor elkaarquote:Op woensdag 6 november 2013 19:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja... gisteren gebannedecht ELKE keer.
Zou goed moeten komen danquote:Op woensdag 6 november 2013 19:36 schreef June. het volgende:
Ga sowieso binnen een half jaartje verhuizen, dus ik aas op alles wat daarmee te maken heeft
Everytime with this guyquote:Op woensdag 6 november 2013 19:28 schreef Karina het volgende:
Oh een van de vaste hunters, de recordhouder, is WEER gebanned en kan dus weer niet mee huntenSukkel.
Zo dacht ik een paar jaar geleden ook maar toen kwamen er alleen maar geurtjes, mp3-spelers en ander meuk voorbij.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:36 schreef June. het volgende:
Ga sowieso binnen een half jaartje verhuizen, dus ik aas op alles wat daarmee te maken heeft
Haha, zeker. Ik ga van mijn studentenkamertje van 20 m2 naar een appartement van ongeveer 90m2quote:
quote:Op woensdag 6 november 2013 19:39 schreef tralalala het volgende:
[..]
Zo dacht ik een paar jaar geleden ook maar toen kwamen er alleen maar geurtjes, mp3-spelers en ander meuk voorbij.
We gaan gewoon spelen 'spot de speedo'.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:38 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Everytime with this guy
Vraag me trouwens nog steeds af wie de kloon van speedo is
Zaklampenquote:Op woensdag 6 november 2013 19:39 schreef tralalala het volgende:
[..]
Zo dacht ik een paar jaar geleden ook maar toen kwamen er alleen maar geurtjes, mp3-spelers en ander meuk voorbij.
quote:Op woensdag 6 november 2013 19:39 schreef Karina het volgende:
[..]
We gaan gewoon spelen 'spot de speedo'.
Die LivingColors heb ik wel gekocht voor in de woonkamer toen.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:41 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Zaklampen
Gereedschapskisten
Philips living color shit
Dure zonnebrillen
Cinderella shit in alle maten
Altijd![]()
![]()
We gaan het gewoon afdwingenquote:Op woensdag 6 november 2013 19:39 schreef June. het volgende:
[..]
Haha, zeker. Ik ga van mijn studentenkamertje van 20 m2 naar een appartement van ongeveer 90m2
[..]![]()
quote:Op woensdag 6 november 2013 19:39 schreef Karina het volgende:
[..]
We gaan gewoon spelen 'spot de speedo'.
Misschien moeten wie hem even quoten of DM'en ofzo..quote:
Bambinoooooquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:13 schreef bambino het volgende:
Hopelijk kan ik volgende keer weer mee doen
Ik de cinderellazooiquote:Op woensdag 6 november 2013 19:43 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die LivingColors heb ik wel gekocht voor in de woonkamer toen.
Ja, ik heb dat Cinderella bulkkussen maar laten we daar niet weer over gaan beginnen...quote:Op woensdag 6 november 2013 19:49 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik de cinderellazooi
Echt ideaal moment, had het net nodig.
Jaquote:Op woensdag 6 november 2013 19:49 schreef gianni61 het volgende:
zal ik morgen dan eindelijk maar cinderella kopkussens gaan kopen?
Je moet ook wel de goeie kopenquote:Op woensdag 6 november 2013 19:50 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ja, ik heb dat Cinderella bulkkussen maar laten we daar niet weer over gaan beginnen...
Zou ik wel doen. Moet ze wel bijna iedere avond even opschudden maar dat lijkt me nou niet echt zoveel gevraagdquote:Op woensdag 6 november 2013 19:49 schreef gianni61 het volgende:
zal ik morgen dan eindelijk maar cinderella kopkussens gaan kopen?
Ze liggen heerlijk hèquote:Op woensdag 6 november 2013 19:51 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Zou ik wel doen. Moet ze wel bijna iedere avond even opschudden maar dat lijkt me nou niet echt zoveel gevraagd
Bulkkussen? Bedoel je een xl-versie of bedoel je dat die kussens zelf te vullen zijn?quote:Op woensdag 6 november 2013 19:50 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ja, ik heb dat Cinderella bulkkussen maar laten we daar niet weer over gaan beginnen...
ik wil wel het bed(degoed) met jou delenquote:Op woensdag 6 november 2013 19:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
![]()
Dan lig je op dezelfde kussens als mij
oke.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:51 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Zou ik wel doen. Moet ze wel bijna iedere avond even opschudden maar dat lijkt me nou niet echt zoveel gevraagd
Nee, ik bedoelde eigenlijk OEM-kussens, dus zonder label.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:52 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Bulkkussen? Bedoel je een xl-versie of bedoel je dat die kussens zelf te vullen zijn?
quote:Op woensdag 6 november 2013 19:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil wel het bed(degoed) met jou delen
[..]
oke.
want de nog geen jaar oude kussens die ik nu heb zijn gewoon kut
Meh, mijn huidige dekbed is nog prima, ik heb toen die kussens gekocht omdat ik nieuwe kussens nodig hadquote:Op woensdag 6 november 2013 19:53 schreef Ceviche het volgende:
[..]ja
Dekbed is nog beter
Maar wat echt geniaal is: mijn elektrische deken
Nee, alleen livingcolors en batterijenquote:
IK WIL ZAKLAMP... HOI WIE BEN JIJ?quote:Op woensdag 6 november 2013 19:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, alleen livingcolors en batterijen
ik krijg er al 1 in mn kerstpakketquote:Op woensdag 6 november 2013 19:55 schreef Xeor het volgende:
[..]
OKE MAN IK HEB NOG EEN ZAKLAMP NODIG.
Edman ook alquote:Op woensdag 6 november 2013 19:55 schreef Melleyn het volgende:
Kan toch een klein beetje meekijken.. ziek thuis
Melleynquote:Op woensdag 6 november 2013 19:55 schreef Melleyn het volgende:
quote:Op woensdag 6 november 2013 19:55 schreef Melleyn het volgende:
Hoi ik ben ess, je favo fokster van GRTDquote:
o ja hoiquote:Op woensdag 6 november 2013 19:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoi ik ben ess, je favo fokster van GRTD
hoezo eigendunk?quote:Op woensdag 6 november 2013 19:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoi ik ben ess, je favo fokster van GRTD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |