Ja, ik heb dat Cinderella bulkkussen maar laten we daar niet weer over gaan beginnen...quote:Op woensdag 6 november 2013 19:49 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik de cinderellazooi
Echt ideaal moment, had het net nodig.
Jaquote:Op woensdag 6 november 2013 19:49 schreef gianni61 het volgende:
zal ik morgen dan eindelijk maar cinderella kopkussens gaan kopen?
Je moet ook wel de goeie kopenquote:Op woensdag 6 november 2013 19:50 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ja, ik heb dat Cinderella bulkkussen maar laten we daar niet weer over gaan beginnen...
Zou ik wel doen. Moet ze wel bijna iedere avond even opschudden maar dat lijkt me nou niet echt zoveel gevraagdquote:Op woensdag 6 november 2013 19:49 schreef gianni61 het volgende:
zal ik morgen dan eindelijk maar cinderella kopkussens gaan kopen?
Ze liggen heerlijk hèquote:Op woensdag 6 november 2013 19:51 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Zou ik wel doen. Moet ze wel bijna iedere avond even opschudden maar dat lijkt me nou niet echt zoveel gevraagd
Bulkkussen? Bedoel je een xl-versie of bedoel je dat die kussens zelf te vullen zijn?quote:Op woensdag 6 november 2013 19:50 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ja, ik heb dat Cinderella bulkkussen maar laten we daar niet weer over gaan beginnen...
ik wil wel het bed(degoed) met jou delenquote:Op woensdag 6 november 2013 19:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
![]()
Dan lig je op dezelfde kussens als mij
oke.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:51 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Zou ik wel doen. Moet ze wel bijna iedere avond even opschudden maar dat lijkt me nou niet echt zoveel gevraagd
Nee, ik bedoelde eigenlijk OEM-kussens, dus zonder label.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:52 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Bulkkussen? Bedoel je een xl-versie of bedoel je dat die kussens zelf te vullen zijn?
quote:Op woensdag 6 november 2013 19:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil wel het bed(degoed) met jou delen
[..]
oke.
want de nog geen jaar oude kussens die ik nu heb zijn gewoon kut
Meh, mijn huidige dekbed is nog prima, ik heb toen die kussens gekocht omdat ik nieuwe kussens nodig hadquote:Op woensdag 6 november 2013 19:53 schreef Ceviche het volgende:
[..]ja
Dekbed is nog beter
Maar wat echt geniaal is: mijn elektrische deken
Nee, alleen livingcolors en batterijenquote:
IK WIL ZAKLAMP... HOI WIE BEN JIJ?quote:Op woensdag 6 november 2013 19:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, alleen livingcolors en batterijen
ik krijg er al 1 in mn kerstpakketquote:Op woensdag 6 november 2013 19:55 schreef Xeor het volgende:
[..]
OKE MAN IK HEB NOG EEN ZAKLAMP NODIG.
Edman ook alquote:Op woensdag 6 november 2013 19:55 schreef Melleyn het volgende:
Kan toch een klein beetje meekijken.. ziek thuis
Melleynquote:Op woensdag 6 november 2013 19:55 schreef Melleyn het volgende:
quote:Op woensdag 6 november 2013 19:55 schreef Melleyn het volgende:
Hoi ik ben ess, je favo fokster van GRTDquote:
o ja hoiquote:Op woensdag 6 november 2013 19:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoi ik ben ess, je favo fokster van GRTD
hoezo eigendunk?quote:Op woensdag 6 november 2013 19:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoi ik ben ess, je favo fokster van GRTD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |