Veel sneller kan ik niet klikken in elk geval. Lucky basterds die ze wel hebben gekocht.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:01 schreef blup het volgende:
Sterf met je kut box, ik geloof amper dat ze daadwerkelijk verkocht worden zo.
Zoveel waarheid in een smileyquote:
Bad gateways worden wel gratis uitgedeeld.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:01 schreef blup het volgende:
Amen. Die laatste was echt 1000 x rukquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:01 schreef blup het volgende:
Het is afgelopen?quote:
en dan gaan we naar bed ?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoi OnnoNog een paar minuutjes.
Ik kom net thuis in Londonquote:
Au revoir Xeorquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:01 schreef Xeor het volgende:
Mensen het was gezellig, tot de volgende
Nee dan is het afgelopenquote:
Duurt wel lang dezequote:
Net twee minuten jaquote:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:04 schreef Karina het volgende:Tot de volgende keer. En wel boxjes plaatsen als ze binnen zijn he?
Ciao Karinaquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:04 schreef Karina het volgende:Tot de volgende keer. En wel boxjes plaatsen als ze binnen zijn he?
Unluckyquote:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:04 schreef Stuart het volgende:
Krijg de pleuris ook maar met die hunt dan
shit.. heb wel vaak pech zegquote:
slaap lekker en oant letter!!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:04 schreef Karina het volgende:Tot de volgende keer. En wel boxjes plaatsen als ze binnen zijn he?
Ik kom hier de hele dag niet meerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop