abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 augustus 2013 @ 17:13:49 #1
327191 RobertNL
For your gear.
pi_130482398

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om ieders topic-ervaring zo prettig mogelijk te laten verlopen, verzoeken we je voor het posten in dit topic eerst de gehele OP (OpeningsPost) door te nemen en vooral ook de geldende huisregels onderaan deze post in acht te nemen. Now let's get started!

SPOILER: Meer webshops...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Discount
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Trading markets

SPOILER: Taobao/Tmall
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)

SPOILER: Free shipping
SPOILER: Free registered shipping
SPOILER: Express shipping
SPOILER: Tracking
SPOILER: Trackstatus legenda
SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen
SPOILER: Verpakking en transporthandling
SPOILER: Douane

Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)

PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.

Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?
Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?
DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?

GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic , het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.

Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.

Topicreeks: Android tablet discussie topic
Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
Topicreeks: Jiayu #1 - Get ready for the launch!
DIG / Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart

User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)

Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren

• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom

• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen

First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search

• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief

Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, tokko1, RobertNL, Downstar, monkeybrain e.a.

Veel plezier met bestellen!

OP Redesign V3.0 by shiznuts
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 26 augustus 2013 @ 17:20:18 #2
327191 RobertNL
For your gear.
pi_130482553
Led pigs
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 17:20 schreef rene90 het volgende:
Hi :D
_O_ O+
pi_130482555
Hi :D
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_130482769
ik wil piggies als 1 cent deal ! :(
pi_130483041
Hoelang duurt het eigenlijk voor een pakket is ingeklaard, en hoe te betalen ?
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  maandag 26 augustus 2013 @ 18:09:39 #6
129822 mnielsm
www.chinapricefinder.com
pi_130484061
Voor de liefhebbers van korting:

Mp4nation brainwavz B2 van 160 voor 100 met deze code: B21DAY60. (1 dag geldig)

Eforchina 10% korting op alles met deze code: EFCAD (geldig tot 1 september)
Voor het zoeken naar chinese artikelen: www.chinapricefinder.com
pi_130484425
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  maandag 26 augustus 2013 @ 22:22:14 #8
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_130494978
quote:
  maandag 26 augustus 2013 @ 22:25:21 #9
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_130495151
  maandag 26 augustus 2013 @ 22:34:48 #10
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_130495768
_O-
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_130496533
:D
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  maandag 26 augustus 2013 @ 23:31:26 #12
327191 RobertNL
For your gear.
pi_130498942
^O^ _O-

Pas maar op, straks gaan we van GC naar ONZ
pi_130502277
[url]http://www.**********.com/product31816.html[/url]
Net 10 van die krengen besteld
pi_130502279
oeps was niet de bedoeling om te quote
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 07:17:45 #15
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_130503083
quote:
:')
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 09:34:20 #16
327191 RobertNL
For your gear.
pi_130504758
Zojuist maar weer eens een bestelling gedaan aangezien de postbode al bijna twee weken niet meer is geweest :o!

Via Aliexpress (deels 50% sale):
1 tablet
1 crap MP3 speler (met 50% sale)
1 Tracker (met 50% sale) staat hier bij dat hij in NL werkt :P
10 x (ofwel 1 lot) plugjes omdat je er nooit genoeg kan hebben
ODB ding, wat moet je er mee :D
1x repeater omdat hij zo goedkoop was (50%)

Niet goed zo'n Aliexpress sale :N

[ Bericht 2% gewijzigd door RobertNL op 27-08-2013 09:51:42 ]
pi_130505917
Fokkers.. Ik bestel eigenlijk vrijwel altijd op dx.com, aangezien ik daar het meeste bekend mee ben. Wat is de site die jullie het meeste aanraden? En waarom?
Een hoertje dat aan de belastingadviseur vraagt of ze nog wat kan aftrekken, is nooit grappig...
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 10:30:15 #18
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_130506113
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 10:22 schreef draadstalig het volgende:
Fokkers.. Ik bestel eigenlijk vrijwel altijd op dx.com, aangezien ik daar het meeste bekend mee ben. Wat is de site die jullie het meeste aanraden? En waarom?
Ebay, Buyincoins, Focalprice (in deze volgorde)

Waarom:
Prijs, verzending, extra services, aftersales.

Oh, en veel ervaring.
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_130506836
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 09:34 schreef RobertNL het volgende:
Zojuist maar weer eens een bestelling gedaan aangezien de postbode al bijna twee weken niet meer is geweest :o!

1 tablet
ODB ding, wat moet je er mee :D

Niet goed zo'n Aliexpress sale :N
hoe cancel ik zo'n order bij Aliexpress ..? ik klik die wifi repeater en opeens is die uit de sale?
Aliexpress accepteerd geen paypal he :<?
:]
pi_130507288
weet iemand hoe het zit met die coupons van aliexpress? Als je met dat spaceship vloog kreeg je toch een coupon die je enkel vandaag kon gebruiken, maar heb daar verder geen mail van gehad. Ik had er 1 van 1, 5 en 8 verdient en die van 8 vind ik nog wel de moeite om te gebruiken.
Veronderstel ook niet dat er hier al iemand een gaga-deal heeft weten binnen te halen.
pi_130507709
http://www.tmart.com/ShopWays/Daily-Deals.html

Tmart heeft nu die multimeter in de aanbieding zag ik in de mail.
6$, opzich een leuk prijsje voor mensen die ook 18650 batterys hebben en ze willen meten om ze niet te veel te ontladen :D!

Sws wel handig om te hebben in huis.
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 11:30:51 #22
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_130507844
Pakketje vanuit Engeland met 3 dagen binnen, nieuw record! :D
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 11:42:56 #23
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_130508149
Had deze wel willen hebben...

Maar hij is nu alweer terug naar $403.
quote:
16s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 10:30 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Ebay, Buyincoins, Focalprice (in deze volgorde)

Waarom:
Prijs, verzending, extra services, aftersales.

Oh, en veel ervaring.
Seg. Je vergeet Banggood als eerste te noemen. :( o|O

:P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 11:54:32 #24
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_130508493
quote:
11s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 11:42 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]

[..]

Sjezus goede deal zou dat zijn geweest :o
Gekocht??

Banggood.. toch op twee bij mij.
Niet een van de shops die ik vaak gebruik, ik weet niet waarom..?
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
pi_130508526
En ik hou dan weer van buysku. Vooral al gemerkt dat shipping bij hun vaak sneller is (singapore post). Dat was inderdaad het ideale koopje voor jou geweest. Ga vanavond net zoals duizenden anderen de pipo proberen scoren, met het idee niet geschoten altijd mis. Nu ook de car dvr geprobeerd, kreeg hem in mijn winkelmandje, maar dan toch te laat op het moment dat ik de captcha ingaf blijkbaar. Je moet dus vooral snel zijn bij de captcha invullen lijkt me. Ik vraag me nu ook eigenlijk af hoe het zit bij de douane. Ik koop de pipo voor $ 29,2 wat net geen 22 EUR is. Maar beschouwt de douane dit als een product van 22 EUR of zal deze taxeren op de normale waarde van de pipo en komt er dus nog een 40 à 50 EUR bij (wat nog steeds een goede deal zou zijn)

[ Bericht 38% gewijzigd door Fasroslis op 27-08-2013 12:05:43 ]
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 12:21:48 #26
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_130509194
quote:
16s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 11:54 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Sjezus goede deal zou dat zijn geweest :o
Gekocht??

Banggood.. toch op twee bij mij.
Niet een van de shops die ik vaak gebruik, ik weet niet waarom..?
Nee. :'( Helaas. -O- Was gewekt door de postbode die m'n Neomobile N003 kwam brengen.
Had niet door dat er gehunt moest worden op 'Schnäpchen'. :P
Wel zojuist een Beike tripod ballhead, een of andere Enzatec headphone en die 10x US->EU gehaald.
Ben nog ff aan het kijken naar meer... :9

Kent iemand de T8000 1080P IR minicam trouwens?

~ http://www.aliexpress.com(...)pping/987087371.html
Zal wel upscaled als een motherfucker zijn. :P

S11 speakertjes ben ik ook ruimschoots tegengekomen...
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 12:34:43 #27
327191 RobertNL
For your gear.
pi_130509550
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 10:56 schreef wootahH het volgende:

[..]

hoe cancel ik zo'n order bij Aliexpress ..? ik klik die wifi repeater en opeens is die uit de sale?
Aliexpress accepteerd geen paypal he :<?
20 dagen niet betalen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 11:10 schreef Fasroslis het volgende:
weet iemand hoe het zit met die coupons van aliexpress? Als je met dat spaceship vloog kreeg je toch een coupon die je enkel vandaag kon gebruiken, maar heb daar verder geen mail van gehad. Ik had er 1 van 1, 5 en 8 verdient en die van 8 vind ik nog wel de moeite om te gebruiken.
Veronderstel ook niet dat er hier al iemand een gaga-deal heeft weten binnen te halen.
Bestellen en bij het overzicht coupon toevoegen en daarna pas door na betalen klikken :)
quote:
[ afbeelding ]
Bij die deals is de kans gewoon -100% :')
quote:
[..]

Dit ^O^
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 12:21 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Nee. :'( Helaas. -O- Was gewekt door de postbode die m'n Neomobile N003 kwam brengen.
Had niet door dat er gehunt moest worden op 'Schnäpchen'. :P
Wel zojuist een Beike tripod ballhead, een of andere Enzatec headphone en die 10x US->EU gehaald.
Ben nog ff aan het kijken naar meer... :9

Kent iemand de T8000 1080P IR minicam trouwens?
[ afbeelding ]
~ http://www.aliexpress.com(...)pping/987087371.html
Zal wel upscaled als een motherfucker zijn. :P

S11 speakertjes ben ik ook ruimschoots tegengekomen...
Kwam hij dan eindelijk dat ding brengen! Mocht tijd worden :+ (nog geen m7?)

Ken die camera nog niet; wellicht maar eens kijken of het wat is dan :+
hmz, laat maar zitten:
quote:
Faux HD ! tres mauvaise image et lag beaucoup
pi_130509649
Coupon toevoegen?? Ik heb geen couponcodes gekregen terwijl mijn spaceship daar wel op beland was. Had verwacht dat ik daar vandaag een mailtje zou van krijgen ofzo, wat dus niet is gebeurd of zouden mijncoupons ergens in mijn account moeten staan?
nu zelf eens beter gezocht en gevonden
http://escrow.alibaba.com/coupon/buyerCouponList.htm
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 12:47:07 #29
327191 RobertNL
For your gear.
pi_130509895
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 12:38 schreef Fasroslis het volgende:
Coupon toevoegen?? Ik heb geen couponcodes gekregen terwijl mijn spaceship daar wel op beland was. Had verwacht dat ik daar vandaag een mailtje zou van krijgen ofzo, wat dus niet is gebeurd of zouden mijncoupons ergens in mijn account moeten staan?
nu zelf eens beter gezocht en gevonden
http://escrow.alibaba.com/coupon/buyerCouponList.htm
Het is niet heel lastig hoor :P.
Gewoon op coupon klikken waar het kan in het proces en je krijgt een pop-up met je coupons ;)
pi_130510050
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 12:47 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Het is niet heel lastig hoor :P.
Gewoon op coupon klikken waar het kan in het proces en je krijgt een pop-up met je coupons ;)
Had het getest maar wel op iets van < $ 10 en daar kreeg ik natuurlijk geen overzicht van mijn supernova-coupons, want zijn allemaal 10%-coupons (nu ja $1 op min $10, $5 op $50, ...). Thx Robert
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 13:07:26 #31
327191 RobertNL
For your gear.
pi_130510522
Het blijft kriebelen om een keer zoiets te halen :+
http://www.aliexpress.com(...)romotionId=210541007
Maar dit is nog redelijk aan de prijs om zomaar te bestellen :D

Als iemand nog een goedkope; relatief goede CAR DVR met GPS nodig heeft:
http://www.aliexpress.com(...)romotionId=210702206

Vandaag bij Aliexpress (alleen CC) voor 58 dollar, zeer nette prijs (al is het wel een blue menu)

Voorbeeld:
en nacht:

[ Bericht 33% gewijzigd door RobertNL op 27-08-2013 13:46:26 ]
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 13:27:02 #32
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_130511165
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 13:47:05 #33
314372 Goddelijker
pi_130511828
Ik weet dat veel mensen hier ervaring hebben met keramische messen, blijven deze ook zo scherp als dat ze in het begin zijn? Want met metalen messen worden op gegeven moment bot.
Welke is een aanrader?
pi_130512777
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 13:47 schreef Goddelijker het volgende:
Ik weet dat veel mensen hier ervaring hebben met keramische messen, blijven deze ook zo scherp als dat ze in het begin zijn? Want met metalen messen worden op gegeven moment bot.
Welke is een aanrader?
Ik heb nu een mes al iets van een half jaar en werkt nog perfect, volgens mij is dat juist het punt van keramische messen dat ze niet (snel) bot worden. Je kan ze ook niet echt slijpen dacht ik omdat het dan afbreekt.

Ik heb deze: http://dx.com/p/chic-chefs-horizontal-ceramic-knife-28782

Heerlijk mesje, nette afwerking ook. Wel DX dus bezorging duurt lang maar daar was hij destijds het goedkoopst.
Top 5 China producten
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 14:21:57 #35
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_130512897
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 13:47 schreef Goddelijker het volgende:
Welke is een aanrader?
Er wordt gezegd dat ze niet bot worden, of tenmisnte dat dit veeel langer duurt.
Dat het lang duurt kan ik bevestigen, maar ze worden wel iets minder scherp als je ze veel gebruikt.

Je kan ze wel slijpen, alleen heb je hier wel speciale technieken/materialen voor nodig.

Zelf heb ik een aantal, verschillende maten en ook een aantal cadeau gedaan aan vrienden/familie. Van Ebay, Banggood, Aurabuy, Lightake tot Priceangels (NIET DX, hier koop ik niet behalve als ze het écht nergens anders heben). Kwaliteit van de messen is eigenlijk overall gelijk, sommige hebben een mooie 'sleeve' voor het snijvlak. Dit is wel zo handig voor in de la, zowel dat ze niet beschadigen als dat je ze makkelijker kan pakken zonder jezelf te beschadigen. Want ze zijn echt vlijmscherp |:(
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 14:50:23 #36
327191 RobertNL
For your gear.
pi_130513767
Zo, lijstje even aanvullen :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 09:34 schreef RobertNL het volgende:

1 tablet
1x ODB ding, leuk om mee te spelen :D
1x Weifang tripod
1x Gorillapod
Iemand anders nog leuke/goedkope dingen gespot op Aliexpress?
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 15:42:58 #37
314372 Goddelijker
pi_130515580
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 14:50 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Geen geld die tracker! :D
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 15:52:27 #38
327191 RobertNL
For your gear.
pi_130515879
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 15:42 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Geen geld die tracker! :D
Was ook zeer snel uitverkocht
Tha..... :D hij is weer beschikbaar :P

Edit: Dag Iwut!
Is het nu spam of niet :')?!

[ Bericht 11% gewijzigd door RobertNL op 27-08-2013 15:59:57 ]
pi_130516034
Probeer eens niet te spammen.

Groetjes van de moderators.

[ Bericht 74% gewijzigd door kanovinnie op 27-08-2013 15:59:45 ]
Als je een probleem met me hebt schrijf het netjes op een papiertje, vouw het op, doe het in een envelop en schuif het in je REET
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 16:00:00 #40
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_130516111
Ik schuif niets in mijn reet trouwens.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_130516195
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 16:00 schreef kanovinnie het volgende:
Ik schuif niets in mijn reet trouwens.
Ik spawn niet?

Groetjes van de Hidden-moderators
Als je een probleem met me hebt schrijf het netjes op een papiertje, vouw het op, doe het in een envelop en schuif het in je REET
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 16:03:41 #42
327191 RobertNL
For your gear.
pi_130516260
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 16:01 schreef iWut het volgende:

[..]

Ik spawn niet?

Je bericht leek/lijkt op 1 van de berichten die wij zo af en toe in het topic krijgen van spammers van webshops. Tel dat op bij net geregistreerd en tada ;)
pi_130516310
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 16:03 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Je bericht leek/lijkt op 1 van de berichten die wij zo af en toe in het topic krijgen van spammers van webshops. Tel dat op bij net geregistreerd en tada ;)
Deze hele topic gaat over Chinese webshops en ik ken een hele goeie waar ik veel vandaan haal, post die hier en meteen verwijdert :/ Wauw.
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 16:06:33 #44
327191 RobertNL
For your gear.
pi_130516389
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 16:04 schreef iWut het volgende:

[..]

Deze hele topic gaat over Chinese webshops en ik ken een hele goeie waar ik veel vandaan haal, post die hier en meteen verwijdert :/ Wauw.
Je mag hem hier prima vermelden maar je post lijkt net spam. EforChina is hier wel bekend ja :)
Niet de duurste en ook zeker niet altijd de goedkoopste webshop.

Zelf nog niet zo veel besteld dus weet niet hoe het met aftersales zit.
pi_130517053
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 11:24 schreef Downstar het volgende:
http://www.tmart.com/ShopWays/Daily-Deals.html

Tmart heeft nu die multimeter in de aanbieding zag ik in de mail.
6$, opzich een leuk prijsje voor mensen die ook 18650 batterys hebben en ze willen meten om ze niet te veel te ontladen :D!

Sws wel handig om te hebben in huis.
Altijd handig inderdaad. Kijken of ergens nog stroom opstaat enzo. (als je stopcontacten meet wel even goede instelling zetten :') )
En die tiara niet wat voor jou? (8>
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 11:30 schreef Goddelijker het volgende:
Pakketje vanuit Engeland met 3 dagen binnen, nieuw record! :D
Het kan snel inderdaad. Mymemory verstuurd toch gewoon uit Nederland? (niet aan jij gerichte vraag)
quote:
[ afbeelding ]
Damn! :o
Die heeft waarschijnlijk ook écht maar 0.002 sec. te koop gestaan. :')
Beetje verbouwen en ik kan 'm niet alleen voor handheld gebruiken maar ook onder de hexa (als ik daar het stof van blaas)
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 13:07 schreef RobertNL het volgende:
http://www.aliexpress.com(...)romotionId=210541007
Maar dit is nog redelijk aan de prijs om zomaar te bestellen :D
Ik zie mensen ook wel eens een tablet (vaak de Nexus 7) daar half inbouwen. Of het heel handig is is een tweede...
quote:
Gibbons brothers this.
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 14:50 schreef RobertNL het volgende:
Van die tripod zou ik niet veel verwachten. Zoiets heb ik zelf ook maar veel soeps is het niet. Heb gevoel als ik dingen aandraai het zo kapot zou kunnen draaien.
Maar om puur de camera op hoogte te krijgen en meer niet; dan is het voor (lichtere) camera's wel ok.
Wil zelf nog wel eens de WF-717, maar die kost ook wat meer :9~

quote:
Tips? Ehm:
- Deze Gorillapod? (lijkt me net wat steviger)
- Een ultra-ultra-cheap ($1.89) MP3-speler?
- 2 Waofeng portofoons? Die dingen zijn geloof ik nog aardig populair/goed ook. Prijs is niet bijzonder laag verder.
- Goedkope versterker?
- Fok! shirt? :')
- Ultiem shirt? :') :')
- Dit geval? _O-
- Vies glimmend vest? (compleet pak is het niet; alleen het vest)
- Een nepleren jas? (in dezelfde categorie als dat vest/trui toen)

EDIT: sorry voor de smiley overload...

[ Bericht 66% gewijzigd door Iemand91 op 27-08-2013 16:51:29 ]
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 16:35:51 #46
327191 RobertNL
For your gear.
pi_130517476
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 16:24 schreef Iemand91 het volgende:

Het kan snel inderdaad. Mymemory verstuurd toch gewoon uit Nederland? (niet aan jij gerichte vraag)
Schiedam :Y
quote:
[..]

Damn! :o
Die heeft waarschijnlijk ook écht maar 0.002 sec. te koop gestaan. :')
Beetje verbouwen en ik kan 'm niet alleen voor handheld gebruiken maar ook onder de hexa (als ik daar het stof van blaas)
Voor die korting vast wel inderdaad :P Die deals stonden oviergens wel iets langer beschikbaar als de hoofd deals op de aiexpress site.
quote:
[..]

Ik zie mensen ook wel eens een tablet (vaak de Nexus 7) daar half inbouwen. Of het heel handig is is een tweede...
Inderdaad, achteraf had ik het voor die 150 dollar gewoon moeten doen. Ding had je altijd voor dat geld weer kwijt geraakt. Ach nu ben ik te laat :'(
quote:
[..]

Van die tripod zou ik niet veel verwachten. Zoiets heb ik zelf ook maar veel soeps is het niet. Heb gevoel als ik dingen aandraai het zo kapot zou kunnen draaien.
Maar om puur de camera op hoogte te krijgen en meer niet; dan is het voor (lichtere) camera's wel ok.
Wil zelf nog wel eens de WF-717, maar die kost ook wat meer :9~
[ afbeelding ]
Daar gaat het mij dan ook vooral om, voor dat geld kan je ook niet meer verwachten natuurlijk. Camera die ik heb ik ook niet te zwaar zou dus wel moeten werken.
quote:
[..]

Tips? Ehm:
- Deze Gorillapod? (lijkt me net wat steviger)
- Een ultra-ultra-cheap ($1.89) MP3-speler?
- 2 Waofeng portofoons? Die dingen zijn geloof ik nog aardig populair/goed ook. Prijs is niet bijzonder laag verder.
- Goedkope Versterker?
- Fok! shirt? :')
- Ultiem shirt?
- Dit geval? _O-
- Vies glimmend vest? (compleet pak is het niet)
- Een nepleren jas? (in dezelfde categorie als dat vest/trui toen)

Thanks, zal eens kijken :P
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 16:39:54 #47
314372 Goddelijker
pi_130517643
Zojuist dit mesje besteld:
http://www.aurabuy.com/be(...)-assorted-color.html

Ben erg benieuwd als 'ie binnen is!
pi_130518984
Ok. Laatste keer dat ik wat zeg over mijn Jiayu G2:

Elke keer als het geluid weg is, moet ik het batterijklepje eraf halen om weer geluid te krijgen. Staat er dan teveel druk op de luidspreker? En weet iemand toevallig hoe ik dat zou kunnen oplossen? :D Het jammere van dit soort telefoons is dan weer dat niemand anders dit probleem heeft :P
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 17:18:57 #49
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_130519044
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 17:16 schreef thethoryd het volgende:
Ok. Laatste keer dat ik wat zeg over mijn Jiayu G2:

Elke keer als het geluid weg is, moet ik het batterijklepje eraf halen om weer geluid te krijgen. Staat er dan teveel druk op de luidspreker? En weet iemand toevallig hoe ik dat zou kunnen oplossen? :D Het jammere van dit soort telefoons is dan weer dat niemand anders dit probleem heeft :P
Dude... DIG / Chinese Smartphones #25 - Waar we kopen tijdens het wachten. ;)

Verder. Glow-in-the-dark shirts: http://www.aliexpress.com(...)-plus/993283791.html :D Die Pika! _O_
pi_130519405
quote:
Oh damn hoe kan ik dat vergeten :') Te lang geleden dat ik hier ben geweest denk ik :P Excuses!
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 17:31:49 #51
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_130519466
No problemo amigo. Klinkt i.i.g. als een zeer merkwaardig probleem. :P Hopelijk kom je er uit.
pi_130519667
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 16:24 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Altijd handig inderdaad. Kijken of ergens nog stroom opstaat enzo. (als je stopcontacten meet wel even goede instelling zetten :') )
En die tiara niet wat voor jou? (8>

X
X
X
X
Ik word graag behandeld als een koning, maar op nou met zon kroon/tiara op me kop te gaan lopen..
nee bedankt :P
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 17:47:34 #53
327191 RobertNL
For your gear.
pi_130520008
quote:
Pika _O- _O_
Must, resist :P
SPOILER
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 17:49:28 #54
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_130520087
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 17:47 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Pika _O- _O_
Must, resist :P
SPOILER
Too late. The flesh is weak! :'( :D

Deze is ook wel hilarieus kosmisch:
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 19:22:56 #55
327191 RobertNL
For your gear.
pi_130522950
quote:
1 tablet
1x ODB ding, leuk om mee te spelen :D
1x Weifang tripod
1x Gorillapod
1x shirt (welke denken jullie?) Thanks Shiz :D
1x epic shirt, gewoon omdat _O_
Zo, weer twee er bij :)
Nu nog even een externe HDD USB 3.0 behuizing halen en dan weet ik niet meer wat ik moet halen :P

[ Bericht 1% gewijzigd door RobertNL op 27-08-2013 19:31:06 ]
pi_130523096
Die shirts heb je in Spanje voor 5 euro :P Vraag me af hoe zij er dan aan komen. Trouwens die tracker zocht ik nog! Handig voor als iemand ooit m'n scooter steelt oid :P
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 19:29:37 #57
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_130523186
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 13:07 schreef RobertNL het volgende:

Heb in nu zo'n 5 auto's zo'n dvd speler zitten :P
werkt prima!
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 19:32:17 #58
327191 RobertNL
For your gear.
pi_130523298
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 19:29 schreef revpolen het volgende:

[..]

Heb in nu zo'n 5 auto's zo'n dvd speler zitten :P
werkt prima!
Ja; weet ik (had je nog weer opgezocht in een oud topic). Nu ook spijt van, 150 dollar is geen geld voor 1 met GPS. Wellicht wel een iets oudere chipset met windows CE5, maar dat is voor de instalatie van de navigatie niet zo erg ;)
pi_130524721
Wat is dit nou voor ongein. Hier staat toch 7 dollar of wat? Als ik erop klik is het 13. http://m.aliexpress.com/item/894067145.html

[ Bericht 35% gewijzigd door wootahH op 27-08-2013 20:27:58 ]
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 20:32:38 #60
327191 RobertNL
For your gear.
pi_130526008
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 20:05 schreef wootahH het volgende:
Wat is dit nou voor ongein. Hier staat toch 7 dollar of wat? Als ik erop klik is het 13. http://m.aliexpress.com/item/894067145.html

quote:
Unfortunately the sale for this item has now ended. You can still purchase it at the original price.
pi_130529409
damn, ik wou die Pipo, maarja, ze hadden maar 5 stuks.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_130531391
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 20:32 schreef RobertNL het volgende:

[..]

[..]

hmm zag ik vanmiddag idd ook. zat op me mobiel en op de mobiele site geeft die nog wel alles weer. helaas pindakaas wou er wel 1 :P
pi_130531758
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 19:32 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ja; weet ik (had je nog weer opgezocht in een oud topic). Nu ook spijt van, 150 dollar is geen geld voor 1 met GPS. Wellicht wel een iets oudere chipset met windows CE5, maar dat is voor de instalatie van de navigatie niet zo erg ;)
Ik ga volgende maand ook zo'n ding bestellen, ziet toch wel leuk uit vind ik :P
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 22:21:07 #64
327191 RobertNL
For your gear.
pi_130531857
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 22:19 schreef davedavy het volgende:

[..]

Ik ga volgende maand ook zo'n ding bestellen, ziet toch wel leuk uit vind ik :P
Als je een goed geprijsde hebt gevonden moet je het even melden. 250 dollar gaat mij wat ver, die vanmiddag in de aanbieding was had en een redelijke processor en was voor 150 incl dhl te krijgen. Ach anders wacht ik op de volgende sale met 2/3 maand is die er wel weer :P
pi_130532355
Ik zoek een GPS tracker. Dus zender liefst zo klein mogelijk en software om met mijn smartphone/ios de zender te kunnen volgen. Iemand een idee waar ik die kan halen?

[ Bericht 0% gewijzigd door Tamabralski op 27-08-2013 22:36:47 ]
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 22:36:37 #66
327191 RobertNL
For your gear.
pi_130532896
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 22:28 schreef Tamabralski het volgende:
Ik zoek een GPS tracker. Dus zender liefst zo klein mogelijk en software om met mijn smartphone/ios de zender te kunnen volgen. Iemand een idee waarik die kan halen?
http://www.aliexpress.com(...)S-GPS/893711252.html
Zoiets?
Werkt via GSM (dus geen 3G) en heeft geen app voor je telefoon.
Opvragen van gegevens doe je via SMS.
Hij is klein en de batterij gaat volgens de specs 12 dagen mee.

Helaas net te laat hij was bij bovenstaande link vanmiddag toevallig voor $8.50 in de aanbieding.

[ Bericht 12% gewijzigd door RobertNL op 27-08-2013 22:52:40 ]
pi_130533712
He bedankt. Helaas begrijp ik niet veel van de uitleg haha.
pi_130533798
ik ben benieuwd wanneer m'n pakje uit japan binnen komt :D
pi_130539464
http://www.pandawill.com/(...)ard-slot-p69247.html

prijzig maar we interessant...

iemand ervaring met zoiets?

edit: jammer, 854*480 resolutie; dus niet 720p zoals de titel vermeldt. lijkt me op "98 inch" niet echt een pretje.
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
  woensdag 28 augustus 2013 @ 08:01:02 #70
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_130542674
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 16:01 schreef iWut het volgende:

[..]

Ik spawn niet?

Hidden-moderators? Wat bedoel je daar mee?
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 16:04 schreef iWut het volgende:

[..]

Tsjah, je eerste post en meteen een linkje? Zo zie ik wekelijks mensen proberen reclame te maken voor webshops en websites. Ja, dat haal ik dan weg.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_130551709
hoe kun je trouwens een order annuleren bij aliexpress en hoe krijg je je geld terug?

heb betaalt met visa
-Real power isn't given, it must be taken-
  woensdag 28 augustus 2013 @ 14:30:48 #72
327191 RobertNL
For your gear.
pi_130553702
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 13:46 schreef henk3412 het volgende:
hoe kun je trouwens een order annuleren bij aliexpress en hoe krijg je je geld terug?

heb betaalt met visa
Vragen aan de verkoper via de berichten die je bij je order kan plaatsen en dan hopen dat hij nog niet verzonden is. Is dat wel het geval dan heb je pech.
pi_130554475
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:30 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Vragen aan de verkoper via de berichten die je bij je order kan plaatsen en dan hopen dat hij nog niet verzonden is. Is dat wel het geval dan heb je pech.
snap ik, maar hoe zit het met de geld? krijg ik het terug op me visa card>?
  woensdag 28 augustus 2013 @ 14:50:38 #74
327191 RobertNL
For your gear.
pi_130554520
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:49 schreef henk3412 het volgende:

[..]

snap ik, maar hoe zit het met de geld? krijg ik het terug op me visa card>?
ja, duurt wel even.
pi_130554837
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:50 schreef RobertNL het volgende:

[..]

ja, duurt wel even.
oke
pi_130557043
De verloren zoon!
Op maandag 22 oktober 2012 17:04 schreef HilaryBanks het volgende:
Nee, dat is lekker realisitsch. Wat verwacht je van mij dat ik een medicijn uitvind die AIDS heelt ofzo?
pi_130558444
quote:
MP4Nation 26 augustus
Good news, Brainwavz HM9 will be in stock tomorrow and start to ship out!
http://www.mp4nation.net/(...)o-select-destination
Nu toeslaan is 'ie nog 119,50 USD (149.50 vergeet ' fb2012fiver ' dan niet -> $113.52). ;)
pi_130560432
@ Shiz

Need your NSA skills man :)

http://www.allekabels.nl/(...)bord-schakelaar.html

Waar vind je dit in China? Een simpele usb switch. Op ebay vind ik ze voor 30 dollar en meer :?
  woensdag 28 augustus 2013 @ 17:28:45 #79
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_130560684
Kut. Moest wat shims bestellen. Per ongeluk weer te duur geworden. Heb er gelijk een CX919 bij besteld.. Bij dealextreme, benieuwd hoe lang t duurt.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_130560719
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 22:21 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Als je een goed geprijsde hebt gevonden moet je het even melden. 250 dollar gaat mij wat ver, die vanmiddag in de aanbieding was had en een redelijke processor en was voor 150 incl dhl te krijgen. Ach anders wacht ik op de volgende sale met 2/3 maand is die er wel weer :P
Ik had laatst al gekeken op TaoBao en via Google, maar je moet ook rekening houden met welke auto je hebt. Betwijfel namelijk of het in past.
pi_130561163

Deze gekocht bij DX, zal wel weer even wachten zijn maar dat maakt niet uit. $11,40
Top 5 China producten
pi_130561608
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 17:21 schreef FreaZ het volgende:
@ Shiz

Need your NSA skills man :)

http://www.allekabels.nl/(...)bord-schakelaar.html

Waar vind je dit in China? Een simpele usb switch. Op ebay vind ik ze voor 30 dollar en meer :?
Nou kijk... dat is een http://www.lindy.co.uk/kv(...)rd-mouse-switch-p395 , zoals ook op http://www.amazon.co.uk/L(...)Switch/dp/B002C34RAW . Dat is dus een 'KVM switch' zonder het V-(als in 'Video')-gedeelte... een 'KM switch'/'Keyboard Mouse switch' dus eigenlijk. Eventueel ook te vinden als een '2PC USB switch'. Geef je weinig kans op slagen om iets in de webshops te vinden. Op eBay zit je dan beter inderdaad, maar ook daar eerder sporadisch en/of aan de prijs. Via Geizhals.at/eu krijg je wel wat resultaten en zoals je zag is Amazon(.co.uk/.de) er ook niet vies van. Maar dat is gok ik AliExpress ook niet. De twee kabel -> switchbox -> twee kabel-configuratie is echter beperkt tot Lindy-achtig-spul. Wil je China gaan, dan denk ik eerder van Taobao/Tmall iets halen of het hele Lindy-principe vergeten en gaan voor een losse KVM-box en daar dan losse kabels aan hangen. ;) Wel opletten, veel van die KVM switches hebben maar 1x USB naar multi-PC. Dus dan moet je wel zo'n groter kastje hebben.
pi_130566644
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 17:56 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Nou kijk... dat is een http://www.lindy.co.uk/kv(...)rd-mouse-switch-p395 , zoals ook op http://www.amazon.co.uk/L(...)Switch/dp/B002C34RAW . Dat is dus een 'KVM switch' zonder het V-(als in 'Video')-gedeelte... een 'KM switch'/'Keyboard Mouse switch' dus eigenlijk. Eventueel ook te vinden als een '2PC USB switch'. Geef je weinig kans op slagen om iets in de webshops te vinden. Op eBay zit je dan beter inderdaad, maar ook daar eerder sporadisch en/of aan de prijs. Via Geizhals.at/eu krijg je wel wat resultaten en zoals je zag is Amazon(.co.uk/.de) er ook niet vies van. Maar dat is gok ik AliExpress ook niet. De twee kabel -> switchbox -> twee kabel-configuratie is echter beperkt tot Lindy-achtig-spul. Wil je China gaan, dan denk ik eerder van Taobao/Tmall iets halen of het hele Lindy-principe vergeten en gaan voor een losse KVM-box en daar dan losse kabels aan hangen. ;) Wel opletten, veel van die KVM switches hebben maar 1x USB naar multi-PC. Dus dan moet je wel zo'n groter kastje hebben.
Met andere woorden: begin er niet aan want het kost je teveel geld of je zit met zo'n rot kastje opgescheept

Begrijp ik je zo goed? :P En ik maar denken dat 2 usb kabels die met elkaar gekoppeld zijn + switchje er tussen niet meer dan 5 à 6 euro moest kosten... :@
pi_130566763
Nou ja. Als er niet meer mensen erop komen zoiets te maken. Dan zit je met een luxe-probleem als bedrijf die ze wel maakt en kun je ze lekker prijzig maken. :'(
pi_130566918
Just my luck :|W

Zou het zo handig vinden om door 1 usb in mijn laptop te steken met een enkele druk op de knop even van scherm/pc te switchen. Geen extra muis en keyboard nodig en niet met touchpad kloten. Ach ja. iig bedankt voor de moeite :)
pi_130572429
over KVM's gesproken, ik zoek eigenlijk ooit nog eens een KVM waarmee ik een dualmonitor setup (via DVI) kan delen over 2 pc's

de kvm's die ik gezien heb gaan richting de 200-300 euro ;(
  woensdag 28 augustus 2013 @ 22:43:34 #87
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_130575231
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 21:57 schreef mschol het volgende:
over KVM's gesproken, ik zoek eigenlijk ooit nog eens een KVM waarmee ik een dualmonitor setup (via DVI) kan delen over 2 pc's

de kvm's die ik gezien heb gaan richting de 200-300 euro ;(
ja dat lijkt me wel kostbaar. Gebruik je beide pc's echt, of wil je 1 af en toe checken? Dan kan je nog 1 monitor aan een kvm hangen.

Remote desktop geen optie? Kan ook dualscreen.
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_130575423
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 22:43 schreef Catch22- het volgende:

[..]

ja dat lijkt me wel kostbaar. Gebruik je beide pc's echt, of wil je 1 af en toe checken? Dan kan je nog 1 monitor aan een kvm hangen.
de 2de pc wordt zeg maar een gamebak (e.v.t. kan ik er b.v. ook een lokale testbak van maken, maar dat is dan een 2de doel..)met XP erop (althans, das de bedoeling) i.p.v. VMWare, aangezien laatst genoemde toch echt niet een goede 3D kaart kan emuleren (wel iets, maar niet genoeg)
quote:
Remote desktop geen optie? Kan ook dualscreen.
i.v.m gamen is remote desktop geen optie..

goedkoopste optie die ik heb kunnen vinden is 2x een dvi kvm te kopen en dan de schermen apart overschakelen...
pi_130576515
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 00:48 schreef RDMKR het volgende:
http://www.pandawill.com/(...)ard-slot-p69247.html

prijzig maar we interessant...

iemand ervaring met zoiets?

edit: jammer, 854*480 resolutie; dus niet 720p zoals de titel vermeldt. lijkt me op "98 inch" niet echt een pretje.
Zoek eens op een FPV glasses en met name Fatshark. Die laatste wordt veel in de modelbouw gebruikt zoals multicopters e.d. Maar dus niet gericht om een soort van privé-thuisbioscoop te maken.

Oh, een tip van de Duitse site: horloge doos voor ¤13.45.

pi_130582113
is er ook iets van een random ding ofzo dat je niet weet wat je krijgt?
  donderdag 29 augustus 2013 @ 08:07:23 #91
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_130584989
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 22:47 schreef mschol het volgende:

[..]

de 2de pc wordt zeg maar een gamebak (e.v.t. kan ik er b.v. ook een lokale testbak van maken, maar dat is dan een 2de doel..)met XP erop (althans, das de bedoeling) i.p.v. VMWare, aangezien laatst genoemde toch echt niet een goede 3D kaart kan emuleren (wel iets, maar niet genoeg)

[..]

i.v.m gamen is remote desktop geen optie..

goedkoopste optie die ik heb kunnen vinden is 2x een dvi kvm te kopen en dan de schermen apart overschakelen...
ah oke. Dat is denk ik idd de meest voordelige optie.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_130585155
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 20:11 schreef FreaZ het volgende:

[..]

Met andere woorden: begin er niet aan want het kost je teveel geld of je zit met zo'n rot kastje opgescheept

Begrijp ik je zo goed? :P En ik maar denken dat 2 usb kabels die met elkaar gekoppeld zijn + switchje er tussen niet meer dan 5 à 6 euro moest kosten... :@
http://dx.com/p/usb-2-0-km-switch-cable-142cm-length-118299

Zoiets kan toch ook?
pi_130589294
quote:
Ja, zoiets kan inderdaad. Helaas vind ik 20 dollar teveel van het goede. Dan wissel ik ze liever met de hand. ;)
  donderdag 29 augustus 2013 @ 11:41:15 #94
327191 RobertNL
For your gear.
pi_130589443
Je kan toch gewoon een normale KMV switch pakken (mits bedraad) moet dat werken.
Dat kost net niks :)

Deze dus: http://www.buyincoins.com/item/36.html
icm met: http://www.buyincoins.com/item/800.html

Sterker nog, kan het wellicht straks wel even voor je testen ;) Indien je 2 nog ''gewoon'' 2 PS2 aansluitingen hebt moet dit werken. :P
pi_130589503
Ervanuitgaande dat je nog in het stenentijdperk leeft en nog PS/2 keyboards en muizen bedrijft. :P
  donderdag 29 augustus 2013 @ 11:46:31 #96
327191 RobertNL
For your gear.
pi_130589572
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 11:43 schreef shiznuts het volgende:
Ervanuitgaande dat je nog in het stenentijdperk leeft en nog PS/2 keyboards en muizen bedrijft. :P
Niet zo snel jij, was nog niet klaar met de edit o|O
Al heb je wel gelijk en hebben de meeste PC's nog maar 1 PS2 aansluiting :'(

Even creatief denken bracht mij het volgende (geen idee of het werkt).

pak een muis toetsenbord combo en koop:

En eventueel 2x:

Als je geen USB ''print'' kabels wil kopen.

[ Bericht 8% gewijzigd door RobertNL op 29-08-2013 11:58:21 ]
pi_130589862
En although not the prettiest of solutions either, maar ok. :D

Oh well, in other news... :7

Had alleen niet meegekregen dat de TX op AAA's werkt en niet de normale AA's.
Dus daar liggen er nu een paar van aan de lader. :) Net als m'n PiPO M7 Pro 3G ( :9 ).
  donderdag 29 augustus 2013 @ 12:00:26 #98
327191 RobertNL
For your gear.
pi_130589953
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 11:57 schreef shiznuts het volgende:

[ afbeelding ]
Dus daar liggen er nu een paar van aan de lader. :) Net als m'n PiPO M7 Pro 3G ( :9 ).
Dat mocht ook tijd worden ook :P!
pi_130590344
Voor de mensen die zich afvroegen hoe die quadjes nog in vergelijking tot elkaar staan:
  donderdag 29 augustus 2013 @ 12:58:20 #100
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_130591638
Na lang wikken en wegen heb ik de knoop ook maar doorgehakt, de WL 959-v2 is onderweg.
Heb meteen ook maar een 5-pack accu's bijbesteld.

Nu alleen hopen dat ik er geen spijt van krijg :X (blijft toch een hoop geld voor een stukje speelgoed :@ )
Wat deed Ctrl+W ook alweer?
pi_130595337
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 11:36 schreef FreaZ het volgende:

[..]

Ja, zoiets kan inderdaad. Helaas vind ik 20 dollar teveel van het goede. Dan wissel ik ze liever met de hand. ;)
Is een softwarematige oplossing geen mogelijkheid? Zelf gebruik ik Mouse Without Borders om met mijn laptop ook mijn htpc aan te sturen. Uiteraard moeten dan wel beide pc's aan staan en met hetzelfde netwerk verbonden zijn.
pi_130604748
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 14:38 schreef Hades.nl het volgende:

[..]

Is een softwarematige oplossing geen mogelijkheid? Zelf gebruik ik Mouse Without Borders om met mijn laptop ook mijn htpc aan te sturen. Uiteraard moeten dan wel beide pc's aan staan en met hetzelfde netwerk verbonden zijn.
:) Geïnstalleerd. Eens kijken hoe dit bevalt. Tot noch toe lijkt het best goed te werken.
pi_130605393
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 11:57 schreef shiznuts het volgende:

[ afbeelding ]
Moest helaas weg om te werken. Had wel ff 4 AAA's aan het stroom gelegd en daar zat genoeg sap in om ff 3 minuutjes rond te vliegen. :D Moet zeggen, hij is wel lachen. :P Klein maar fijn en de guard doet z'n werk goed. Vliegt verrassend stabiel eigenlijk. Ik geloof een beetje te stabiel, want bij de V929 en U818A zit je zo in een flip, maar dat wil bij de Hubsan X4 V2 niet lukken. Had al gelezen dat de rechter pook in te drukken valt en je daarmee de 'expert mode' unlocked en je dan een soort combo moet uitvoeren om een trucje te bewerkstelligen. Dus dat gaan we morgen eens proberen, zoals gezegd, ik had vanmiddag maar heel weinig tijd.

Denk dat het een goede keuze is voor mensen die naar een V911 kijken, maar niet weten of ze nu een heli of een quadje willen. De Hubsan is namelijk niet zo nerveus of ingewikkeld te vliegen als z'n grote broers. Tenzij je juist wilt stunten met zo'n ding of er een spycam onder wilt hangen.

Hij maakt trouwens wel nogal wat high pitch herrie. :P
pi_130605924
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 19:01 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Moest helaas weg om te werken. Had wel ff 4 AAA's aan het stroom gelegd en daar zat genoeg sap in om ff 3 minuutjes rond te vliegen. :D Moet zeggen, hij is wel lachen. :P Klein maar fijn en de guard doet z'n werk goed. Vliegt verrassend stabiel eigenlijk. Ik geloof een beetje te stabiel, want bij de V929 en U818A zit je zo in een flip, maar dat wil bij de Hubsan X4 V2 niet lukken. Had al gelezen dat de rechter pook in te drukken valt en je daarmee de 'expert mode' unlocked en je dan een soort combo moet uitvoeren om een trucje te bewerkstelligen. Dus dat gaan we morgen eens proberen, zoals gezegd, ik had vanmiddag maar heel weinig tijd.

Denk dat het een goede keuze is voor mensen die naar een V911 kijken, maar niet weten of ze nu een heli of een quadje willen. De Hubsan is namelijk niet zo nerveus of ingewikkeld te vliegen als z'n grote broers. Tenzij je juist wilt stunten met zo'n ding of er een spycam onder wilt hangen.

Hij maakt trouwens wel nogal wat high pitch herrie. :P
standaard zit hij in normal mode. Dus je moet naar expert om te stunten. Hoe geen idee :p
Top 5 China producten
pi_130607979
Zoals gezegd: rechter (of linker, kan ook) pookje indrukken schijnbaar. Zal morgen ff kijken of dat wil. En dan moet je geloof ik en vol gas en een volle uitslag maken in de richting van de flip/roll. Is tenminste wat ik gelezen heb. :P

- Voor mensen die nog wat bij FP wilde bestellen, -6% nu:

[ Bericht 2% gewijzigd door shiz op 29-08-2013 22:57:04 ]
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 08:51:30 #106
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_130624822
Unterwegs:

http://www.ebay.nl/itm/40(...)id=p3984.m1497.l2649

Zelfde chipset als de inmiddels befaamde ELE dac. Alleen is Muse dan een merk wat sowieso meer dacs maakt, en toevallig was het 'a'-merk ook nog eens goedkoper als newcomer ELE. :P Dus we zullen zien of het wat is. Valt het tegen dan kan ie mee naar het werk om daar op bureau te liggen. :P

Verder vanavond maar eens een nieuwe winterjas bestellen ter test:

http://www.banggood.com/S(...)er-Coat-p-80158.html

Even opmeten en gaan. :P Ben benieuwd of het was is. Zal de eerste keer zijn dat ik iets qua kleding bestel @ china, vnml omdat hier de maten een keer redelijk bij staan. En als ie voor dat geld maar 1 seizoen mee gaat, ach..
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_130631366
quote:
8s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 08:51 schreef neo2000 het volgende:
Unterwegs:

http://www.ebay.nl/itm/40(...)id=p3984.m1497.l2649

Zelfde chipset als de inmiddels befaamde ELE dac. Alleen is Muse dan een merk wat sowieso meer dacs maakt, en toevallig was het 'a'-merk ook nog eens goedkoper als newcomer ELE. :P Dus we zullen zien of het wat is. Valt het tegen dan kan ie mee naar het werk om daar op bureau te liggen. :P

Even opmeten en gaan. :P Ben benieuwd of het was is. Zal de eerste keer zijn dat ik iets qua kleding bestel @ china, vnml omdat hier de maten een keer redelijk bij staan. En als ie voor dat geld maar 1 seizoen mee gaat, ach..
Die jas is erg gaaf inderdaad.. Hou je ons op de hoogte?
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 13:01:06 #108
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_130632125
"long sleeve double breasted epaulet lapel collar solid casual nip waisted men trench coat."
Zo.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 14:07:07 #109
48067 neo2000
pi_130634804
quote:
11s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 13:01 schreef MacorgaZ het volgende:
"long sleeve double breasted epaulet lapel collar solid casual nip waisted men trench coat."
Zo.
Also known as: jacket.

Will keep you posted, al verwacht ik er niet al te veel van om eerlijk te zijn. Maar we'll see. ;)
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_130635239
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 20:07 schreef shiznuts het volgende:
Zoals gezegd: rechter (of linker, kan ook) pookje indrukken schijnbaar. Zal morgen ff kijken of dat wil. En dan moet je geloof ik en vol gas en een volle uitslag maken in de richting van de flip/roll. Is tenminste wat ik gelezen heb. :P

- Voor mensen die nog wat bij FP wilde bestellen, -6% nu:
[ afbeelding ]
Handige code. Bijvoorbeeld voor de Pipo M9pro aantrekkelijk: de wifi versie van $247.69 wordt $232.83 en de 3G versie van $292.99 wordt $275.40. Goedkoper heb die nog niet gezien; dus wie op het punt stond; tip.
quote:
8s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 08:51 schreef neo2000 het volgende:

Wel mooie jas inderdaad, heb zelf ook zoiets maar dan gewoon hier uit de winkel; maar ik zou me meer 'zorgen' maken over de warmte van zo'n jas; erg warm is zo'n jas niet en dan heb ik nog een met een soort van voering. Maar ligt er natuurlijk ook net aan wat je als koud ervaart. :P

Wel belachelijk goedkoop inderdaad die kleding uit China. :{

Oh, en misschien meer iets voor deze topicreeks maar Tweakers heeft een paar Chinese telefoons getest.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 14:34:22 #111
48067 neo2000
pi_130635740
Mjah, de reviews geven eigenlijk aan dat het qua warmte wel OK zit, dus maar gewoon proberen. :o
pi_130646404
MyMemory met weer een topdeal:

MediaPlayer + 16gb usb stick voor 20 pond!

http://www.mymemory.co.uk(...)16GB-USB-Flash-Drive
pi_130646727
Heeft iemand ervaring met deze: http://dx.com/p/cosonic-c(...)-silver-black-166093

Ik zoek een headset voor gamen met een budget van maximaal 25 euro.. De Kanen KM-780 review had ik al gelezen, maar die schijnen vaak stuk te gaan?
pi_130648319
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:49 schreef thethoryd het volgende:

het is maar wat je een topdeal noemt, even snelle search op cheap media player levert dit op

http://www.ebay.com/itm/H(...)&hash=item4d0f00323c

$17,46 = ¤13,22
+

5 euro 3.0 USB 16GB stick bij dixons (momenteel uitverkocht, voor online bestellingen)

http://www.dixons.nl/comp(...)gb.html#.UiDlMD99W0L

=

13.22 + 5 = ¤18,22

20 pond = +- ¤23,50

:7
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 20:55:17 #115
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_130649361
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:56 schreef Floxje het volgende:
Heeft iemand ervaring met deze: http://dx.com/p/cosonic-c(...)-silver-black-166093

Ik zoek een headset voor gamen met een budget van maximaal 25 euro.. De Kanen KM-780 review had ik al gelezen, maar die schijnen vaak stuk te gaan?
Cosonic is het slechtste merk dat ik tegengekomen was. Heb de CT-833 en die is ronduit bagger. Beter haal je de G4 Gharial USB 7.1 headset van Senic, die de Shiz recommender award heeft. :P Ook de Senic ST-1636 is prima te doen op zich. De E-3LUE Cobra is ook zo slecht ook nog niet, maar een beetje dof als je 'em niet amped/equalized. Voor meer over headsets check mijn comment hier en de opvolgende reacties met een narrow-down tot een paar modellen. Voor nog meer info, zoals in de OpeningsPost (OP) staat vermeld:
quote:
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:49 schreef thethoryd het volgende:

Mja... 't is dan ook prut. Zou ik ook voor zulke prijzen wegdoen om vanaf te komen. :P
pi_130650404
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 20:55 schreef shiznuts het volgende:

...

Haha, ik heb vandaag op mijn werk me rot gezocht (via google) op jouw reviews, maar kon niks vinden. Thanks voor de link!
pi_130652096
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 20:55 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Cosonic is het slechtste merk dat ik tegengekomen was. Heb de CT-833 en die is ronduit bagger. Beter haal je de G4 Gharial USB 7.1 headset van Senic, die de Shiz recommender award heeft. :P Ook de Senic ST-1636 is prima te doen op zich. De E-3LUE Cobra is ook zo slecht ook nog niet, maar een beetje dof als je 'em niet amped/equalized. Voor meer over headsets check mijn comment hier en de opvolgende reacties met een narrow-down tot een paar modellen. Voor nog meer info, zoals in de OpeningsPost (OP) staat vermeld:

[..]

[..]

Mja... 't is dan ook prut. Zou ik ook voor zulke prijzen wegdoen om vanaf te komen. :P
die Senic G4 is echt een toppertje, wat een geluid komt daar uit zeg!
Diepe bass die de helderheid inderdaad niet wegdrukt.. en dat ding gaat echt fucking hard xD
speel momenteel alles maar af op 10% ofzo xD
pi_130654084
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 21:46 schreef Downstar het volgende:

[..]

die Senic G4 is echt een toppertje, wat een geluid komt daar uit zeg!
Diepe bass die de helderheid inderdaad niet wegdrukt.. en dat ding gaat echt fucking hard xD
speel momenteel alles maar af op 10% ofzo xD
Zojuist besteld, bedankt Shizz!
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 12:39:01 #119
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_130668726
No worries! :7 Talkin' bout audiogear... look what the cat dragged in:

- Upd. Looks & feels the deal, maar mweh, niet overenthusiast nou ofzo. Bass is te rond en rolt snel af, heb dat liever wat direct en punchy en de mid/highs moeten geboost worden met een equalizer.

- Next up: twee headphones die onderweg zijn. De Brainwavz HM9 en de Enzatec HS703 (van de AliExpress-sale).

[ Bericht 13% gewijzigd door shiz op 31-08-2013 15:08:32 ]
pi_130668826
Hey jongens ik heb een vraagje, het is niet China shoppen maar uit de VS maar wél van eBay.

http://www.ebay.com/itm/S(...)=item2c6e465e5c#shId

Dat kwam ik dus tegen.

Totaal zo'n 70 usd met verzenden naar NL een PS3 60GB. De reviews zijn goed, wat moet ik hier van denken?

Item condition:For parts or not working

Laat maar :{ Raar dat de reviews dan zo positief zijn
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 12:44:29 #121
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_130668890
Dúh. De reviews gaan niet over de listing, maar de Playstation 3 zelf geplukt van: http://www.ebay.com/ctg/1(...)rksid=p2047675.l1642 . Verder altijd goed lezen en achterdochtig zijn.
pi_130669898
Ik wil deze adapter gaan bestellen http://www.fasttech.com/p(...)crosdmicrosdhc-card-

Nu vroeg ik mij 2 dingen af:
1. Wat zijn de ervaringen met Fasttech? (kan me herinneren dat sommige hier niet positief over waren. Of was dat Fastcardtech?)
2. Iemand die voor deze site nog een couponcode weet? Al die verzamelsites leveren niks op :( ;)
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 13:27:03 #123
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_130669984
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 13:23 schreef FreaZ het volgende:
Ik wil deze adapter gaan bestellen http://www.fasttech.com/p(...)crosdmicrosdhc-card-

Nu vroeg ik mij 2 dingen af:
1. Wat zijn de ervaringen met Fasttech? (kan me herinneren dat sommige hier niet positief over waren. Of was dat Fastcardtech?)
2. Iemand die voor deze site nog een couponcode weet? Al die verzamelsites leveren niks op :( ;)
Heb bij Fasttech twee keer iets besteld, een keer een 1 cent zaklampje en nog een keer iets van paar dollar. Gewoon aangekomen dus gok dat het wel oké is.

En.. coupon code voor iets van minder dan 1 dollar? C'mon -O-
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 14:47:50 #124
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_130671775
quote:
16s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 13:27 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Haha, dat ja. :D Daarvoor wil ik ook geen moeite doen er eentje tevoorschijn te toveren hoor.
quote:
Heb bij Fasttech twee keer iets besteld, een keer een 1 cent zaklampje en nog een keer iets van paar dollar. Gewoon aangekomen dus gok dat het wel oké is.
^O^ FastTech (maken trouwens een foto als het ingepakt is) en Tmart zijn twee shops die het na recente ervaringen tot m'n topshops hebben gehaald. Al meermaals wat bij ze besteld en altijd voorbeeldig verlopen.
pi_130671846
Voor zaklampjes en batterijen werkt bij Fasttech in ieder geval de coupon 'BLF' of 'CPF'
(5% korting)

Bron: https://www.fasttech.com/(...)valid-coupon-code/12
pi_130675028
quote:

[..]

Nu je het zegt. Dat 1 cent lampje heb ik daar ook vandaan :P
quote:

:{w korting is korting! :{w

quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 14:47 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Haha, dat ja. :D Daarvoor wil ik ook geen moeite doen er eentje tevoorschijn te toveren hoor.
Again :{w :6 :*

quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 14:47 schreef shiznuts het volgende:
[..]

^O^ FastTech (maken trouwens een foto als het ingepakt is) en Tmart zijn twee shops die het na recente ervaringen tot m'n topshops hebben gehaald. Al meermaals wat bij ze besteld en altijd voorbeeldig verlopen.
Top! Ga ik ze bestellen. Lompe usb's die uit de NASsen hier steken kunnen dan weg :)
pi_130683690
Leuk, eerste order ooit van mij op Aliexpress; is deze geannuleerd vanwege 'security reasons'.
Oftewel kan ik kopieën gaan sturen van ID, Credit Card en cedit card Statement.
Laatste is ook leuk want wat überhaupt? Gebruik Neteller namelijk.
Heb hier nou niet echt behoefte aan om hen dergelijke informatie te gaan zitten sturen, en na wat lezen op internet ben ik ook niet de enige...
En ben ik nou de enige die geen enkel mailtje krijgt van Aliexpress over orders e.d.?

Klotegedoe...

EDIT: kopie gemaakt van voorkant van ID en credit card en screencap van Neteller site met alles uitgewist behalve op:
- de creditc card: laatste 4 cijfers van nummer, naam en expiration date
- ID: alles behalve naam
- Screencap: alles behalve cc-nummer en naam.

Dat dan maar insturen?
(Note; dit vraagt dus niet de verkoper ofzo, dit vraagt Aliexpress zélf:
quote:
Status: Transaction Closed
Reminder:
Your order has been cancelled for security reasons. The fund for this order hasn't been deducted by AliExpress. However, some banks may hold this payment, and the bank will reverse the payment for up to 7-10 working days before releasing back to the card holder. To avoid order cancellation in the future, please submit a claim for payment verification.

[ Bericht 14% gewijzigd door Iemand91 op 31-08-2013 22:25:55 ]
pi_130683945
Iemand enig idee waar je dit kunt vinden: http://www.allekabels.nl/(...)antenne-radiotv.html

Situatie: Stereotoren met enkel een coax aansluiting voor FM.

Dit ding bij Allekabels is het enige wat ik vinden. Op ebay e.d. vind ik niks op 'coax antenna' of 'coax fm antenna'.
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 22:16:14 #129
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_130685971
quote:
13s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 21:19 schreef Iemand91 het volgende:
Leuk, eerste order ooit van mij op Aliexpress; is deze geannuleerd vanwege 'security reasons'.
Oftewel kan ik kopieën gaan sturen van ID, Credit Card en cedit card Statement.
Laatste is ook leuk want wat überhaupt? Gebruik Neteller namelijk.
Heb hier nou niet echt behoefte aan om hen dergelijke informatie te gaan zitten sturen, en na wat lezen op internet ben ik ook niet de enige...
En ben ik nou de enige die geen enkel mailtje krijgt van Aliexpress over orders e.d.?

Klotegedoe...

EDIT: kopie gemaakt van voorkant van ID en credit card en screencap van Neteller site met alles uitgewist behalve op:
- de creditc card: laatste 4 cijfers van nummer, naam en expiration date
- ID: alles behalve naam
- Screencap: alles behalve cc-nummer en naam.

Dat dan maar insturen?
(Note; dit vraag dus niet de verkoper ofzo, dit vraag Aliexpress zélf:

[..]

Gewoon je creditcardinfo geven aan die aardige Chinese bedrijfjes, dat kan geen kwaad.
pi_130689114
Koop normaal altijd via eBay omdat het daar goedkoper is dan bij de shops zelf. Alleen deze automatische zeepdispenser: http://www.buyincoins.com/item/2827.html was wel goedkoper op de website :) Met nog een 5% korting eraf uit op 7,20 euro. Kan gewoon eigen zeep in, dus geen aparte veel te dure merkflesjes ;)

pi_130690481
quote:
12s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 22:16 schreef MacorgaZ het volgende:
Gewoon je creditcardinfo geven aan die aardige Chinese bedrijfjes, dat kan geen kwaad.
Enige wat ze nou zouden krijgen is m'n naam en cc-nummer; 2 zaken die je al moet geven als je iets besteld daar. De rest heb ik allemaal uitgewist.
pi_130691178
gister, met de coupon van shiznuts een awei EM800 en een 900 besteld, + noname met sporthook dingen (zodattie achter je oren zit)

de 800 kende ik al en vind ik een prima set, de 900 wilde ik altijd al eens proberen..
en de noname is voor het proberen van die beugels, als dat enigsinds redelijk zit ga ik daar verder naar kijken, maar ik gok dat ik minimaal 2 jaar vooruit kan met deze dopjes (als ik afga op de jaar levensduur van mijn vorige EM800)

[ Bericht 0% gewijzigd door mschol op 01-09-2013 10:01:27 ]
  zondag 1 september 2013 @ 09:58:41 #133
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_130695864
Seg. Voor de duidelijkheid: ES800M, ES900i en shiznuts is het, hè.

@ AliExpress-verhaal: erg vaag. Ik heb ik m'n hele Chinashop-geschiedenis nog maar een keer gehad dat ze ergens een verificatie van wilde hebben (was bij Lightake, toen we de Jiayu G3 daar allemaal gepreordered hadden geloof ik) en die had ik gewoon verteld dat ik dat nergens op vond slaan en ze de pot op konden. :P Verder bij AliExpress niks van dat alles en ik heb net bij die Supernova sale iets van tien bestellingen ofzo geplaatst, die allen inmiddels verstuurd zijn. Misschien ook wel een Neteller-iets hoor...
pi_130695896
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 09:58 schreef shiznuts het volgende:
Seg. Voor de duidelijkheid: ES800M, ES900i en shiznuts is het, hè.
ow :D je naam is wel heel suffe tikfout _O- (fixed...)

die andere weet ik en tik ik altijd verkeerd :+
  zondag 1 september 2013 @ 10:05:51 #135
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_130695950
!
pi_130696375
Oké, deze wil ik best wel bestellen.. http://www.aliexpress.com(...)-IPS/1016664275.html

Voor die prijs :+ twijfel alleen hoe betrouwbaar het is m.b.t. geld terug krijgen.
pi_130696469
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 10:35 schreef FreaZ het volgende:
Oké, deze wil ik best wel bestellen.. http://www.aliexpress.com(...)-IPS/1016664275.html

Voor die prijs :+ twijfel alleen hoe betrouwbaar het is m.b.t. geld terug krijgen.
Huh :? Dat oogt wel een beetje to good to be true..
pi_130696542
quote:

quote:
7s.gif Op zondag 1 september 2013 10:43 schreef Xetran het volgende:

[..]

Huh :? Dat oogt wel een beetje to good to be true..
Uit de OP over AliExpress:
Voor deze kopersbescherming maakt men gebruik van Escrow. Dit houdt kort gezegd in dat de verkoper het geld niet krijgt totdat jij met tevredenheid het ontvangst ervan bevestigd hebt.

Kan je ook betalen met PayPal op AE?
Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.
pi_130696642
quote:

das wel heel erg goedkoop :D
pi_130696691
quote:

G3S $31.65: http://www.aliexpress.com(...)-IPS/1016664275.html

G3S $39.69: http://www.aliexpress.com(...)5071_1020428214.html

G3S $43.19: http://www.aliexpress.com(...)5071_1023834751.html

3x zelfde product andere prijs? :{
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.
  zondag 1 september 2013 @ 11:00:24 #141
327191 RobertNL
For your gear.
pi_130696821
quote:
12s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 22:16 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Je mag 80% van de gegevens onzichtbaar maken ;)
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 00:08 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Enige wat ze nou zouden krijgen is m'n naam en cc-nummer; 2 zaken die je al moet geven als je iets besteld daar. De rest heb ik allemaal uitgewist.
Dit dus, mooi kloten :'( dat je nu nog weer langer moet wachten. Zal er wel mee te maken hebben dat je eerste order direct zo groot is. Extra veiligheid voor fraude.
pi_130697301
quote:
die seller heeft trouwens wel heel erg veel in de verkoop gegooid, niet alleen die telefoon maar ook diverse tablets en kledingstukken, een soort van laatste actie "ik wil iedereen flessen" en dan verdwijnen?
pi_130697406
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 11:20 schreef mschol het volgende:

[..]

die seller heeft trouwens wel heel erg veel in de verkoop gegooid, niet alleen die telefoon maar ook diverse tablets en kledingstukken, een soort van laatste actie "ik wil iedereen flessen" en dan verdwijnen?
Zou je denken hè, maar je hebt 1)buyers protection en 2)de zekerheid van je CC.

Ik zou er zo 3 willen bestellen voor dat geld :P
pi_130697425
Zit zelf te wachten tot iemand hier overstag gaat.

Als er een schaap over de dam is.. :P
pi_130697496
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 11:24 schreef FreaZ het volgende:

[..]

voor die 15/20 dollar zou ik eigenlijk wel een tablet willen proberen..

maar ergens gaan alarmbelletjes rinkelen...
  zondag 1 september 2013 @ 11:29:28 #146
327191 RobertNL
For your gear.
pi_130697530
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 11:24 schreef FreaZ het volgende:

[..]

Potentieel wel een gevaar als je een tracking krijgt (en een pakketje) :P. Maarja voor een paar dollar kan je gokken natuurlijk
  zondag 1 september 2013 @ 11:30:17 #147
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_130697547
quote:

Zoals gezegd:
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 12:58 schreef shiznuts het volgende:
't Is erg vermoeiend en een langdradig proces op AliExpress om je geld terug te krijgen.
Als ik de rest van de inventory sales bekijk (-85% op haast alles) zou ik me er lekker ver van houden. De hele listing is verder sowieso gejat van een andere store. Zelfs de plaatjes zijn gemerkt met een andere storenummer. :') Maar goed. Doe wat je niet laten kunt natuurlijk. :P
pi_130699162
Haha, en gelijk werd het stil hier :) Shiz's waarschuwing schrikt iedereen af :P

Ik twijfel. Om voor 25 euro een 'langdradig' proces te moeten doorlopen... achja, een mailtje versturen is zo gedaan denk ik maar zo. Aan de ander kant; die prijzen kloppen gewoon totaal niet. So what's the catch?
  zondag 1 september 2013 @ 12:39:03 #149
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_130699285
De catch is dat het gewoon niet zo is. :)
Net als toentertijd die veel te goedkope HP Touchpad van eBay (met PayPal-bescherming geld terug).
pi_130699833
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 11:30 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Zoals gezegd:

[..]

In dit geval hetzelfde: ander storenummer. Namelijk van deze;

http://www.aliexpress.com(...)09089_731402150.html
pi_130700676

En allemaal maar denken dat ze voor 31 dollar bestellen :D

Of denkt verkoper 210 te krijgen na het verzenden? :P
  zondag 1 september 2013 @ 13:33:54 #152
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_130701109
Neuh, dat is gekoppeld aan AliExpress zelf. Wordt altijd de listprijs neergezet. Mogelijk wordt de korting niet weergegeven omdat mensen die buiten de actieperiode bestellen en daar kijken dan zien dat ze 'em duurder bestellen dan 'ie eens was en ze het tegen de originele listprijs opeens niet meer waard vinden 'em te halen en het dus niet aanschaffen of een bericht sturen of ze die korting ook aan hen willen doorberekenen. Zoiets.

Een andere mogelijkheid is dat ze straks al die orders refunden met het excuus dat het niet op voorraad is ofzo, maar dan zijn ze wel tig bestellingen verder en van hun newbie-status met weinig transacties af. Je koopt immers eerder bij iemand die al 4000 items heeft verkocht, dan iemand met 40.

Hoe dan ook. Het riekt natuurlijk naar een en al scam en niemand gaat zo'n smartphone of tablet krijgen voor die prijs. Ik zou me het gedoe van Escrow-refund lekker besparen, want dat is vrij vermoeiend om daarachter heen te moeten gaan. Maar nogmaals, moet je vooral zelf weten. :s)
pi_130702282
Nou straks maar de copy van CC, ID en screencap sturen naar Ali. Ik kan waarschijnlijk lááng gaan wachten als ik verhalen op internet lees voordat dit goed geregeld is.

Kom inderdaad het Ebay spul sneller binnen dan de tablet zelf die met DHL gaat |:( :') ...

EDIT: ze maken het ook wel logischer; krijg net een mailtje binnen:
quote:
Payment successfully made

Dear Iemand91,

Payment for Order no. ************** has been accepted.

The Delivery Status is currently "Awaiting Shipment".The supplier must ensure all goods are delivered before the delivery date and add tracking details for your shipment(s) to AliExpress.com .

Sincerely,
AliExpress.com
Terwijl op de site zélf staat dat de boel is geannuleerd. Lekker duidelijk hoor :') |:(

[ Bericht 24% gewijzigd door Iemand91 op 01-09-2013 17:31:42 ]
  zondag 1 september 2013 @ 15:12:00 #154
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_130705048
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_130720935
Ik weet niet of iemand hier al een Mobius Actioncam heeft (besteld) maar kwam vanmiddag deze app tegen; dat is wel serieus handig :o
  zondag 1 september 2013 @ 21:32:02 #156
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_130722227
Mja. Dat had je al eeuwen voor de 808-cams op de pc.
Gewoon een GUI om de settings te flashen zonder met .txt-files te klooien.
pi_130722793
ff een cheap ass horloge gekocht met FP door die -6% coupon

wou nog een horloge met zo'n band dus zo'n goedkope troep is goed genoeg zodat ik niet steeds die telefoon moet uithalen :P
pi_130723189
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 21:32 schreef shiznuts het volgende:
Mja. Dat had je al eeuwen voor de 808-cams op de pc.
Gewoon een GUI om de settings te flashen zonder met .txt-files te klooien.
Maar had je die PC/laptop altijd bij je? ;)

Als je de Mobius als actioncam wil gebruiken is dit best wel geniaal. Voor het doel waar ik hem voor zou kunnen gebruiken (races) wil ik echt niet zitten klooien met knoppen indrukken, op LED's letten e.d. Kost veel te veel tijd en niet fysiek niet praktisch.
Met die app even snel op je mobiel aansluiten, gewenste instellen maken en gebruiken maar.

Vond ik persoonlijk wel vet hoor. Maar ja, dat ben ik :@ ...
Dacht; laat ik dit even delen...

EDIT:
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 21:50 schreef shiznuts het volgende:
Het is geen remote app zoals de Wi-Fi GoPro hoor. Dus geen livefeed of click to record of iets.
I know, maar als wij de camera dan ergens in de wagen hebben vastzitten dan is het even kwestie van kabel inpluggen en instellen maar. Niet eerst camera losmaken, aankloten met knopjes indrukken en hopen dat je goed hebt gedrukt en weer camera vastzetten.
quote:
Ik denk niet dat je je settings snel verandert nadat je ze initieel hebt ingesteld? :P
Naja, als de 720 60fps mode nou bruikbaar was misschien wel.
quote:
Maar goed. Een app ergens voor is altijd een goed idee en laat zien wat de drive/support erachter is. ;)
Dat sowieso.

[ Bericht 5% gewijzigd door Iemand91 op 01-09-2013 21:59:16 ]
  zondag 1 september 2013 @ 21:50:14 #159
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_130723648
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 21:44 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Maar had je die PC/laptop altijd bij je? ;)

Als je de Mobius als actioncam wil gebruiken is dit best wel geniaal. Voor het doel waar ik hem voor zou kunnen gebruiken (races) wil ik echt niet zitten klooien met knoppen indrukken, op LED's letten e.d. Kost veel te veel tijd en niet fysiek niet praktisch.
Met die app even snel op je mobiel aansluiten, gewenste instellen maken en gebruiken maar.

Vond ik persoonlijk wel vet hoor. Maar ja, dat ben ik :@ ...
Dacht; laat ik dit even delen...
Het is geen remote app zoals de Wi-Fi GoPro hoor. Dus geen livefeed of click to record of iets.
Ik denk niet dat je je settings snel verandert nadat je ze initieel hebt ingesteld? :P

Maar goed. Een app ergens voor is altijd een goed idee en laat zien wat de drive/support erachter is. ;)
pi_130734427
Wat ik me afvraag:

onder de 22 euro worden geen inklaringskosten berekend.

Maar geldt dit nou per zending/pakket of per winkel?

Dus als je op dezelfde moment x pakketjes binnen krijgt van dezelfde winkel, kan er dan alsnog inklaringskosten over berekend worden?
En wat als je x pakketjes van verschillende winkels krijgt?
pi_130734450
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 09:37 schreef athlonkmf het volgende:
Wat ik me afvraag:

onder de 22 euro worden geen inklaringskosten berekend.

Maar geldt dit nou per zending/pakket of per winkel?

Dus als je op dezelfde moment x pakketjes binnen krijgt van dezelfde winkel, kan er dan alsnog inklaringskosten over berekend worden?
En wat als je x pakketjes van verschillende winkels krijgt?
Per pakketje, de douane houdt niet een groot bestand bij met hoeveel pakketjes je al hebt besteld. Dan zouden een aantal users hier flink de lul zijn :')
Top 5 China producten
pi_130734720
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 09:39 schreef rene90 het volgende:

[..]

Per pakketje, de douane houdt niet een groot bestand bij met hoeveel pakketjes je al hebt besteld. Dan zouden een aantal users hier flink de lul zijn :')
Lijkt me natuurlijk ook het meest logische. Ti's alleen de geruchtenmolen hè. Heb ergens gelezen dat iemand x pakketten had besteld die samen binnenkwamen en voor het totaal moest dokken.

Leek me een broodjes aap verhaal
pi_130737991
Enigste wat er kan gebeuren is dat je een X aantal pakketjes bij dezelfde verkoper besteld en deze stopt ze in 1 en hetzelfde pakket. (Gebeurd mij nog wel eens bij kleine aankopen op ebay achter elkaar, weet niet of sommige verkopers het ook bij duurdere aankopen doen)

Als je dan boven de waarde zou komen en je word eruit gepikt kan het. Losse pakketjes hoef je je geen zorgen om te maken.
  maandag 2 september 2013 @ 12:17:21 #164
48067 neo2000
pi_130738147
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2013 09:53 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

Lijkt me natuurlijk ook het meest logische. Ti's alleen de geruchtenmolen hè. Heb ergens gelezen dat iemand x pakketten had besteld die samen binnenkwamen en voor het totaal moest dokken.

Common sense. De meeste mensen willen voor een dubbeltje op de eerste rang zitten en bestellen dus spul uit China. Maar moeite doen om jezelf in wetgeving te verdiepen of even te lezen of je ergens op moet letten, ho maar. Evenals zelf even kijken of het misschien iets is wat je koopt, nope.jpg. Dan horen of lezen ze ergens dat je niet te veel tegelijkertijd moet bestellen en dat blijft dan hangen. Bestellen ze spullen los, maar letten ze niet op de 22 euro. Tsjah..

Collega had laatst ook via mini in the box iets besteld. Kleine bestelling, met wat lampjes er in. Totaal wel boven de 22 euro. Wordt er net tussenuit gevist door de douane, tsjah. En dan weten ze dat je vaak wat in China besteld, om vervolgens niets te vragen of wat dan ook, maar wel te klagen. Naderhand. Vraag je waarom ze eigenlijk bij MITB besteld hebben, krijg je te horen dat dat zo gemakkelijk is vanwege Ideal. Uh-huh. Vertel je dus dat Ideal in zulke situaties niet zo handig is i.v.m.koperbescherming en zo, dan maakt opeens het geld niet meer zo veel uit, want het kostte toch niet veel. Maar wel volle bak klagen over de douane boete. Het tegenwoordige niveau van de gemiddelde Nederlander i guess. Zeiken en klagen, en vooral zelf te lui zijn om iets te lezen. ;(
pi_130738734
ach, laten we er maar op houden dat we gerust kunnen slapen. Met de wetenschap dat de vele kleine pakketjes wel voor brood op de plank zorgt bij de postbezorgers :)
En... de douane zodanig overrompelt met hoeveelheden kleine niet-rendabele pakketjes, dat ze simpelweg te weinig mankracht hebben om alles te checken. En we dus indirect de dure inkopers beschermen ;)
  maandag 2 september 2013 @ 13:25:10 #166
327191 RobertNL
For your gear.
pi_130739696
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2013 09:53 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

Dit kan wel kloppen. Had een keer 6 identieke pakketjes die allen 3 dagen bij de douane hebben gelegen. Uiteindelijk werden ze bezorgd en zat op 2 van de 6 douane tape. Gelukkig kwam de totale waarde van die 6 pakketjes niet boven de 22 euro uit maar anders was ik vast gepakt.

(ging overigens om best grote pakketjes, bij kleinere verschillende verpakkingen zal he veel minder opvallen).
pi_130739899
quote:
8s.gif Op maandag 2 september 2013 12:17 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Common sense. De meeste mensen willen voor een dubbeltje op de eerste rang zitten en bestellen dus spul uit China. Maar moeite doen om jezelf in wetgeving te verdiepen of even te lezen of je ergens op moet letten, ho maar. Evenals zelf even kijken of het misschien iets is wat je koopt, nope.jpg. Dan horen of lezen ze ergens dat je niet te veel tegelijkertijd moet bestellen en dat blijft dan hangen. Bestellen ze spullen los, maar letten ze niet op de 22 euro. Tsjah..

Collega had laatst ook via mini in the box iets besteld. Kleine bestelling, met wat lampjes er in. Totaal wel boven de 22 euro. Wordt er net tussenuit gevist door de douane, tsjah. En dan weten ze dat je vaak wat in China besteld, om vervolgens niets te vragen of wat dan ook, maar wel te klagen. Naderhand. Vraag je waarom ze eigenlijk bij MITB besteld hebben, krijg je te horen dat dat zo gemakkelijk is vanwege Ideal. Uh-huh. Vertel je dus dat Ideal in zulke situaties niet zo handig is i.v.m.koperbescherming en zo, dan maakt opeens het geld niet meer zo veel uit, want het kostte toch niet veel. Maar wel volle bak klagen over de douane boete. Het tegenwoordige niveau van de gemiddelde Nederlander i guess. Zeiken en klagen, en vooral zelf te lui zijn om iets te lezen. ;(
haha wat herkenbaar!

Laatst werd ik door mijn buurvrouw gewezen op een 'goedkope japanse site joh'!
Doelde ze dus ook op miniinthebox of een variant daarvan, dacht al japanse :') :') ..
ik heb het maar laten gaan want ze was veel te trots op haar net bestelde telefoonhoesjes(?), dat ik haar dat geluk maar niet wou af nemen xD..

Ze weet immers ook dat ik best veel bestellingen uit china krijg, aangezien ik wel wekelijks( dagelijks nog net niet xD) de pakketbezorger aan de deur heb :P ( al valt dat de laatste tijd wel mee, weinig leuk spul momenteel :P) en zo nu en dan word er ook wel eens een pakket bij haar bezorgd als ik er niet ben..

Nou heb ik verder niks meer over haar bestelling gehoord, maar ik verwacht dat die gewoon is aangekomen..

Nu stopte laatst de bus van POSTNL bij ons voor de deur, ik wou al bijna aanstalten maken om naar de deur te lopen, tot ik zag dat hij de oprit bij de buren op liep.. :+
Dus ik stond nog even bij de deur en zag/hoorde dat de buurvrouw moest betalen voor ze het pakketje in ontvangst kon nemen.. +- 20 euro ofzo aan BTW en inklaring..
postbode kreeg eerst allemaal verwijten en vragen over hoe dat nou kon en dergelijke..
en waarom het zoveel was etc..

Toen heb ik toch wel even in mijn vuistje staan lachen,

ik denk tja, dan had je maar ff wat meer moeite moeten doen om alles te begrijpen
en niet te hebzuchtig zijn :P..
Ik mag hopen dat zulke mensen gauw flauw zijn van het hele china shopping gebeuren,
ze klagen over alles inderdaad, als de verzending langer dan 2 weekjes duurt, over BTW en belastingen, hebben vragen over handeltjes etc... -O-
pi_130739991
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2013 13:25 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Dit kan wel kloppen. Had een keer 6 identieke pakketjes die allen 3 dagen bij de douane hebben gelegen. Uiteindelijk werden ze bezorgd en zat op 2 van de 6 douane tape. Gelukkig kwam de totale waarde van die 6 pakketjes niet boven de 22 euro uit maar anders was ik vast gepakt.

(ging overigens om best grote pakketjes, bij kleinere verschillende verpakkingen zal he veel minder opvallen).
Tja, vandaar de vraag of de inklaring per pakket of per winkel.
Het feit dat je dus geen inklaringskosten had betaald sluit dus niks uit. (als je nou WEL had moeten dokken, tja, dan hebben we wat aan die info)
pi_130740090
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 13:37 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

Tja, vandaar de vraag of de inklaring per pakket of per winkel.
Het feit dat je dus geen inklaringskosten had betaald sluit dus niks uit. (als je nou WEL had moeten dokken, tja, dan hebben we wat aan die info)
de kans is gewoon heel klein, dat ze al je pakketten van 1 dezelfde winkel onderscheppen, omzodoende boven een bedrag van 22 euro uit te komen :P..

Dus hou het gewoon op afdragen per pakket ;)
pi_130740163
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 13:41 schreef Downstar het volgende:

[..]

de kans is gewoon heel klein, dat ze al je pakketten van 1 dezelfde winkel onderscheppen, omzodoende boven een bedrag van 22 euro uit te komen :P..

Dus hou het gewoon op afdragen per pakket ;)
Mweh, als je ziet wat ik allemaal bestel ;)
pi_130740498
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 13:44 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

Mweh, als je ziet wat ik allemaal bestel ;)
Nou dan loop jij meer de kans, is dat graag wat je wil horen :') :')?
pi_130740633
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 13:55 schreef Downstar het volgende:

[..]

Nou dan loop jij meer de kans, is dat graag wat je wil horen :') :')?
Nope. wat ik wil horen is dat het dat het zeker weten per pakket wordt berekend.
Of anders per winkel.
Maar zeker niet alle pakketten bij elkaar opgeteld van alle winkels.
  maandag 2 september 2013 @ 14:01:40 #173
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_130740690
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 13:59 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

Nope. wat ik wil horen is dat het dat het zeker weten per pakket wordt berekend.
Of anders per winkel.
Maar zeker niet alle pakketten bij elkaar opgeteld van alle winkels.
SPOILER: BelastingTelefoon Douane
Succes, en ben wel benieuwd naar het antwoord.
  maandag 2 september 2013 @ 14:11:52 #174
327191 RobertNL
For your gear.
pi_130740986
Info is overigens wel ergens te vinden, 90% zeker dat ik het wel eens gelezen heb. Dacht dat het werkt als onderstaande:

Met splitsen gaan ze niet akkoord (en wordt dus voor de belasting officieel als 1 bestelling behandeld). In de praktijk is het niet haalbaar dus gebeurt het niet (tenzij ze toevallig x van jou pakketen gelijktijdig er uit pikken natuurlijk, maar die kans is zeer klein).
pi_130742039
OP gelezen.

Mijn vraag is: gaat de douane moeilijk doen over 21 cent? Ik heb keigave pumps gezien bij een Chinese webshop, maar die kosten ¤22,21. :{ Zit dus net boven de 22 euro waarover je niks extra's hoeft te betalen.
Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)
  maandag 2 september 2013 @ 14:56:27 #176
48067 neo2000
pi_130742246
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 14:49 schreef Brummetje_ het volgende:
OP gelezen.

Mijn vraag is: gaat de douane moeilijk doen over 21 cent? Ik heb keigave pumps gezien bij een Chinese webshop, maar die kosten ¤22,21. :{ Zit dus net boven de 22 euro waarover je niks extra's hoeft te betalen.
Hangt er een beetje vanaf waar, maar.. Ik zou ze gewoon bestellen. De kans dat je er uit gehaald wordt is al vrij klein, en als je er uit gevist wordt dan is er altijd nog wel e.e.a. wat je kan proberen.
(hint: bonnetje, fotoshop, 2tjuh in een eentje veranderen en je bent safe...)
Besides, je bent een vrouw. Je weet dat je ze hoe dan ook gaat bestellen, want het zit al in je hoofd. Stel dat de post net jouw pakketje er uit vist, dat weet je het voor jezelf alsnog zo te rationaliseren dat het alsnog een koopje was want: schoenen. :')
pi_130742296
quote:
8s.gif Op maandag 2 september 2013 14:56 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Hangt er een beetje vanaf waar, maar.. Ik zou ze gewoon bestellen. De kans dat je er uit gehaald wordt is al vrij klein, en als je er uit gevist wordt dan is er altijd nog wel e.e.a. wat je kan proberen.
(hint: bonnetje, fotoshop, 2tjuh in een eentje veranderen en je bent safe...)
Besides, je bent een vrouw. Je weet dat je ze hoe dan ook gaat bestellen, want het zit al in je hoofd. Stel dat de post net jouw pakketje er uit vist, dat weet je het voor jezelf alsnog zo te rationaliseren dat het alsnog een koopje was want: schoenen. :')

_O- !

en inderdaad, kans is veel te klein dat die er zo uitgepakt worden..
Daarnaast staat er op pakketje vaak ook andere waarde aangeven..
  maandag 2 september 2013 @ 15:15:19 #178
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_130742820
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 14:49 schreef Brummetje_ het volgende:
OP gelezen.

Die lieve Chinees gaat er waarschijnlijk:

"Computeraccessoires" van maken met een waarde van "$6"

:')
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_130743971
Het was gewoon een normale vraag. Ik heb geen verstand van bestellen bij Chinese webshops, en geen zin in een hele hoop kosten er bovenop.

Als het 22,21 zou blijven: prima. Als het uiteindelijk 222,21 (noem maar iets) zou worden: nee dank je. Dan zou ik beter hier voor pumps kunnen kijken.
Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)
pi_130744239
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 15:57 schreef Brummetje_ het volgende:
Het was gewoon een normale vraag. Ik heb geen verstand van bestellen bij Chinese webshops, en geen zin in een hele hoop kosten er bovenop.

Als het 22,21 zou blijven: prima. Als het uiteindelijk 222,21 (noem maar iets) zou worden: nee dank je. Dan zou ik beter hier voor pumps kunnen kijken.
Nah. Het zal 39,87 worden

Bestelbedrag ¤22,21
Invoerrechten bedrag ¤0
BTW bedrag ¤4,66
Totale bijkomende kosten ¤17,66 (13 euro aan administratiekosten van TNT)
Totaalbedrag ¤39,87
  maandag 2 september 2013 @ 16:06:18 #181
410729 strijdlustige_Ria
Objectiviteit met een knipoog
pi_130744286
ik snap het nut van dit topic niet. wat is het nut?

gr ria
  maandag 2 september 2013 @ 16:18:23 #182
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_130744659
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 16:06 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
ik snap het nut van dit topic niet. wat is het nut?

gr ria
Lege zielen vullen met prullaria, zo houden we de zelfmoordcijfers laag.
Ik mag van mijn ziektekostenverzekering 500 euro per maand shoppen om zo geen psychiater te bezoeken en geen antidepressiva te slikken.

[ Bericht 13% gewijzigd door monkeybrain op 03-09-2013 09:27:03 ]
  maandag 2 september 2013 @ 16:21:04 #183
327191 RobertNL
For your gear.
pi_130744754
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 16:18 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Ik mag van mijn ziektekostenverzekering 500 euro per maand shoppen om zo geen psychiater te bezoeken en geen antidepressiva te slikken.
ik krijg maar 100 extra na prinsjesdag. Hoe kan ik dat ook regelen bij acgmea? Ik voel mij ook wel een beetje ziek. Gr Peter (Robert is niet mijn egte naam voor de bekendheid)
  maandag 2 september 2013 @ 16:22:55 #184
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_130744815
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 16:18 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Of je combineert de twee... omkomen in de gadgets.
  maandag 2 september 2013 @ 16:23:26 #185
48067 neo2000
pi_130744835
quote:

Wat ik zeg; gewoon bestellen, we pesten je een beetje, ontgroening hoort er een beetje bij in dit topic.. Je bent iig goed begonnen door de OP te lezen en zo, dit gaf je zelf al aan..

M.b.t. het pakketje: altijd rekening mee houden dat iets duurder uit kan vallen. De kans is klein dat dit daadwerkelijk het geval is, maar je weet maar nooit. Vaak zijn de chinese webshops creatief met de beschrijving op de envelop. Zijn ze dat een keertje niet of doen ze het fout, dan kan je zelf nog creatief zijn. (zoals ik een keertje een screenprotector besteld heb, het in een klein compleet envelopje binnen kwam en er als beschrijving op stond: AC ADAPTOR - er niet tussenuit gevist uiteraard)

Het is voornamelijk een kwestie van geluk/pech hebben. Zelf bestel ik al jaaaren in China, en ik ben er nog nooit uit gevist. Nu scheelt het dat ik voornamelijk kleine zaken bestel, dus kleine pakketjes. Grotere pakketjes (zoals bijv. de schoenen) hebben net iets meer kans dat ze er net steekproefgewijs uit gevist worden. Als dat zal zo is; so be it. Maar zoals gezegd, net iets meer kans. Nog steeds een vrij kleine kans. ;)
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 16:22 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Of je combineert de twee... omkomen in de gadgets.
Ik bestel al jaren in China. Nu kan ik bijna een huis bouwen bestaande uit China gadgets. Dat was fantastisch!
  maandag 2 september 2013 @ 16:28:32 #186
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_130744980
Neo is the King, koopt gewoon zijn cornflakes uit China :7
  maandag 2 september 2013 @ 16:34:47 #187
48067 neo2000
pi_130745196
Nothing beats glow in the dark cornflakes in een melamine schaaltje! ^O^
  maandag 2 september 2013 @ 18:03:21 #188
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_130748020
quote:

Wat mij zelf betreft, ik gaf jou ook een normaal antwoord.

Dit gebeurt namelijk regelmatig dat chinezen andere waarden toekennen aan de pakketjes dan welke deze in werkelijkheid hebben.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_130748114
DX 28-8 besteld, 2-9 verzonden (bij het product stond dat het 5-7 dagen zou duren dat het verzonden zou worden). Ik ben benieuwd of ze het wat beter doen tegenwoordig. Meestal als iets echt verzonden was ging het wel oké.
Top 5 China producten
pi_130748380
Ik had bij DX op 27/8 besteld en 't werd de 29e al verzonden, dus ik ben ook benieuwd wanneer ik 't binnen krijg. DX lijkt goed bezig te zijn, ondanks dat je 't meestal wel ergens iets goedkoper kan krijgen.

M'n lijstje:
• Protective Aluminum Frame + ABS Plastic Detachable Case for Samsung Galaxy S3 i9300 - Green http://dx.com/p/142638
• Retro Cassette Tape Style Protective Plastic Back Case for Samsung Galaxy S3 i9300 - Black http://dx.com/p/186432
• USB 2.0 Male to Micro USB Male Flat Charging / Data Cable for HTC One X + More - Black (300cm) http://dx.com/p/149522
• USB to 10/100Mbps RJ45 LAN Ethernet Network Adapter - White http://dx.com/p/160918
• Translucent USB 2.0 4-Port Hub http://dx.com/p/15664
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_130748589
AWEI ES900i In-ear Style Flat Cable Earphone for MP3/MP4 Players (Blacke)
Zojuist besteld, moest nog beetje goede kwaliteit oordopjes hebben voor een leuke prijs. Prima voor in de trein lijkt me.
  maandag 2 september 2013 @ 20:56:28 #192
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_130756150
Weer eens op iets bieden van eBay, altijd leuk! :D
  maandag 2 september 2013 @ 21:42:29 #193
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_130758887
Ik ben door mijn inspiratie heen jongens.

Suggesties?
YouTube
pi_130759540
doe eens gek en koop niks...
  maandag 2 september 2013 @ 22:20:36 #195
48067 neo2000
pi_130761078
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 21:53 schreef mschol het volgende:
doe eens gek en koop niks...
  maandag 2 september 2013 @ 22:23:38 #196
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_130761258
http://www.banggood.com/W(...)11-0004-p-78372.html

Besteld, fuck it... eens kijken of ik mijn V911 weer aan de praat krijg :')
Hij komt nu niet meer van de vloer af namelijk, en trilt er over.

[ Bericht 40% gewijzigd door ManageTheAnger op 02-09-2013 22:29:33 ]
YouTube
  maandag 2 september 2013 @ 23:02:49 #197
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_130763374
Hoe is het eigenlijk afgelopen met de persoon die zijn quadcopter na de eerste vlucht meteen kwijtraakte ergens in de buurt? :D
pi_130763984
quote:
10s.gif Op maandag 2 september 2013 20:56 schreef bobbernaut het volgende:
Weer eens op iets bieden van eBay, altijd leuk! :D
True, lang niet gedaan though. 08gnot had ooit een mooi search die veel spul gaf dat op veilingen afloopt. Van plakplaatjes naar 'sieraden' en van horloges naar kabeltjes. Wel veel rommel though.
Zij is helaas al lang van dit forum verdwenen, plotseling.
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 21:42 schreef ManageTheAnger het volgende:

Suggesties?
Zie de OP:
Come to think of it; even afstrepen wat ik gehad heb:

Oordopjes, koptelefoons, headsets, microfoontjes, (mobiele) speakers, fm-transmitters, (auto)radio's, autoladers, usb-laders, converters, adapters, kabeltjes, lampen, (spaar)lampen, LED-peertjes, LED-strips, LED-pig, glowsticks, zaklampen, lasers, accu's, laders, gereedschap, messen (dan al niet keramisch of vermeend illegaal), keukengerei, (projectie)klokken, horloges, wekkers, afstandsbediening, airmouse, Android TV-stick, mediacenter, fotocamera's, videocamera's, beveiligingscamera's, spycams, camera-accessoires, flash geheugen, kaartlezers, chiplezers, HDD behuizing, netbooks, tablets (mee bezig), smartphones, mp3-spelers, mp4-spelers, muizen, usb-hubs, usb gadgets, sleutelhangers, speelgoed, afstandsbestuurbaar tuig (ter land, ter zee en in de lucht), onderdeeltjes, kleding, schoenen, zonnebrillen, sieraden, hobbyspul en aanstekers.

Heb dus nog wel wat te gaan, maar ik koop niet om te kopen. Kasten/lades lopen nu al over van de spullen.
Maar bestel ook bijna nooit meer wat; ben nu bezig met een tablet (die ik van Aliexpress niet mag hebben) en bijbehorende accessoires maar dat is voor het eerst in tijden.
Hoewel die Mobius ActionCam ook wel behoorlijk interessant lijkt te worden :9
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 23:02 schreef MacorgaZ het volgende:
Hoe is het eigenlijk afgelopen met de persoon die zijn quadcopter na de eerste vlucht meteen kwijtraakte ergens in de buurt? :D
Niks van gehoord, of ik moet het gemist hebben...
pi_130764366
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 21:42 schreef ManageTheAnger het volgende:

Suggesties?
Een e-ink tablet die 2 maanden op een batterijlading meegaat
pi_130764493
quote:
10s.gif Op maandag 2 september 2013 23:24 schreef EugeneKrabs het volgende:

[..]

Een e-ink tablet die 2 maanden op een batterijlading meegaat
E-ink tablets zie ik maar weinig voorbij komen in China, meestal alleen tablets toch? Ik zou eigenlijk wel een goedkoop alternatief voor een Kobo Glo o.i.d. willen hebben, zouden ze zoiets hebben?
steck bratwurst in dein sauerkraut :)
  maandag 2 september 2013 @ 23:31:07 #201
48067 neo2000
pi_130764667
Dat noemen we dus een e-reader. En ik ben bang dat je die beter in de UK, Duitsland of in Nederland kan scoren ind e aanbieding ergens. Dingen zijn al niet absurd duur, maar schijnbaar is e-ink moeilijk om te maken of zo.. Ik heb iig nog geen fatsoenlijke gezien uit China. Verder zit je nog met een stukkie support/firmware updates etc. ik denk dat de markt te klein is om er in te springen en zo. Mensen weten pas hoe ruk een tablet is ome en ebook op te lezen als ze een ereader geprobeerd hebben emt e-9ink scherm nml.
  maandag 2 september 2013 @ 23:31:24 #202
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_130764675
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 23:15 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Niks van gehoord, of ik moet het gemist hebben...
Ik wel. Diegene had zelfs posters opgehangen in de buurt...
  dinsdag 3 september 2013 @ 10:08:38 #203
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_130770637
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 23:15 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Zie de OP:
Ik loop hier al langer mee, dat ik kijk al niet eens meer in de OP :')
YouTube
pi_130770889
ik probeer eens te kijken naar goedkope prullaria, maar chinaprices werkt niet mee...

quote:
If you enter an empty search request you`ll see the cheapest things from shops
nou mooi niet hier...
  dinsdag 3 september 2013 @ 10:45:43 #205
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_130771293
Vorige week eindelijk de moed bij elkaar geraapt om een quadcopter te kopen, gebeurt er dit:

Zowel de WL-Toys V959 als de bestelling met extra accu's... :(

Dat die Chinese kinderen maar eens doorwerken! De zomervakantie is voorbij ~O>
Wat deed Ctrl+W ook alweer?
pi_130771336
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 10:23 schreef mschol het volgende:
ik probeer eens te kijken naar goedkope prullaria, maar chinaprices werkt niet mee...

[..]

nou mooi niet hier...
Je moet steeds iets invullen, maar je kan ook de - gebruiken (dus alles behalve) bv. http://chinaprices.us?q=-blablabla
pi_130771539
quote:
Je kan er ook 100 bestellen voor $1 :D
Alleen ken ik die hele shop niet.
pi_130771563
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 10:59 schreef jeroendh het volgende:

[..]

Je kan er ook 100 bestellen voor $1 :D
pi_130771786
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 11:01 schreef Downstar het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Total: US$0.95, OBO Scores: 1.9

Ik vond het wel grappig voor iemand die het niet weet en opeens zo'n doos krijgt met 100 magneetjes :P
Top 5 China producten
  dinsdag 3 september 2013 @ 11:16:46 #211
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_130771913
Dat is eigenlijk wel een goede 1 cent deal, magneetjes zijn handig.
pi_130771966
WELCOMETOOBO = 5% korting (standard checkout kiezen, via paypal kom je niet bij het discount gebeuren
Top 5 China producten
pi_130772056
This is not for sold! ONLY provided as gift! If you have any order over $3, please bid one.
  dinsdag 3 september 2013 @ 11:34:01 #214
348961 0wen
Forum Verslaafd
pi_130772341
Welke goedkope powerbanks hebben een redelijke kwaliteit, en kan ik in verschillende kleuren bestellen.

Ik ben van plan m'n cursus groep er allemaal 1 cadeau te geven, dus het moet niet zo'n hele dure zijn.
pi_130772387
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 11:22 schreef Deezertje het volgende:
This is not for sold! ONLY provided as gift! If you have any order over $3, please bid one.
Die magneetjes? Ik heb er gewoon 100 besteld voor ¤0.75
Top 5 China producten
  dinsdag 3 september 2013 @ 11:38:50 #216
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_130772459
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 11:34 schreef 0wen het volgende:
Welke goedkope powerbanks hebben een redelijke kwaliteit, en kan ik in verschillende kleuren bestellen.

Ik ben van plan m'n cursus groep er allemaal 1 cadeau te geven, dus het moet niet zo'n hele dure zijn.
Zou ik niet doen. Word je straks verdacht van een terroristische daad. ;( Al die ontploffende dingen.
pi_130772508
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 11:38 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Zou ik niet doen. Word je straks verdacht van een terroristische daad. ;( Al die ontploffende dingen.
Inderdaad, geef ze gewoon een magneetje :7
Top 5 China producten
pi_130773154
iemand die een handige site weet om te kijken of de dollarkoers stijgt?
  dinsdag 3 september 2013 @ 12:08:42 #219
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_130773217
Daar hebben we een grafiekje voor in de OP...
pi_130773326
quote:
OBOSTORE heeft u zojuist een bedrag terugbetaald
pi_130773372
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 12:12 schreef henk3412 het volgende:

[..]

OBOSTORE heeft u zojuist een bedrag terugbetaald
Ik heb nog geen bericht, misschien dat ik de 1e was en ze wel krijg :')
Top 5 China producten
pi_130773522
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 12:14 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ik heb nog geen bericht, misschien dat ik de 1e was en ze wel krijg :')
gelukt. 101 besteld voor 96 USD
pi_130773541
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 12:19 schreef henk3412 het volgende:

[..]

Dan heb je een slechte deal zeg.
Top 5 China producten
pi_130773574
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 12:08 schreef shiznuts het volgende:
Daar hebben we een grafiekje voor in de OP...
[ afbeelding ]
ik wil geld in dollars van me pp afhalen, maar dat kan ik het beste doen als de dollar koers hoog staat?
pi_130773585
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 12:21 schreef henk3412 het volgende:

[..]

ik wil geld in dollars van me pp afhalen, maar dat kan ik het beste doen als de dollar koers hoog staat?
Hoeveel dollar heb je staan dan?
Top 5 China producten
pi_130773597
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 12:20 schreef rene90 het volgende:

[..]

Dan heb je een slechte deal zeg.
hoezo? jij had 100 voor 75 euro cent
pi_130773622
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 12:22 schreef henk3412 het volgende:

[..]

hoezo? jij had 100 voor 75 euro cent
Lees je bericht nog eens dan :')
Top 5 China producten
pi_130773643
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 12:22 schreef rene90 het volgende:

[..]

Hoeveel dollar heb je staan dan?
300 euro nu, maar het verandert om de dag.
soms 10tje minder,soms 10tje meer
pi_130773684
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 11:36 schreef rene90 het volgende:
100 besteld voor ¤0.75
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 12:19 schreef henk3412 het volgende:

[..]

pi_130773764
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 12:25 schreef henk3412 het volgende:

[..]

[..]

Als je het niet ziet laat dan maar zitten :*
Top 5 China producten
pi_130773809
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 12:28 schreef rene90 het volgende:

[..]

Euro en Doller verschil ;)
pi_130773816
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 12:28 schreef rene90 het volgende:

[..]

*;
  dinsdag 3 september 2013 @ 12:40:17 #233
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_130774107
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 12:29 schreef jeroendh het volgende:

[..]

Euro en Doller verschil ;)
96 USD is nog altijd geen 0.75 EUR. ;(
Maar goed...
pi_130774148
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 12:40 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Maar goed...
Dankje Shiz, ik voelde me al alleen hier.
Top 5 China producten
pi_130774216
shiitttttt wat daalt het niveau hier zeg :(
pi_130774237
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 12:40 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Maar goed...
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 12:41 schreef rene90 het volgende:

[..]

Dankje Shiz, ik voelde me al alleen hier.
$0.96/ 1.30 = ¤0.74
¤0.75 * 1.30 = $0.98

Als de wisselkoers 1.30 is dan.
pi_130774261
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 12:44 schreef jeroendh het volgende:

[..]

[..]

$0.96/ 1.30 = ¤0.74
¤0.75 * 1.30 = $0.98

maar er staat 96 USD en geen 0.96$ toch? :+
pi_130774295
ga even mieren neuken zeg
pi_130774435
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 12:46 schreef henk3412 het volgende:
ga even mieren neuken zeg
Oke,
pi_130774711
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 10:48 schreef Fasroslis het volgende:

[..]

Je moet steeds iets invullen, maar je kan ook de - gebruiken (dus alles behalve) bv. http://chinaprices.us?q=-blablabla
ah... thnx :)
pi_130777861
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 12:51 schreef Downstar het volgende:

[..]

Oke, [ afbeelding ]
chiks
  dinsdag 3 september 2013 @ 15:22:06 #242
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_130778166
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 12:44 schreef jeroendh het volgende:

[..]

[..]

$0.96/ 1.30 = ¤0.74
¤0.75 * 1.30 = $0.98

Nee.

2x1/2
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_130779219
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2013 15:22 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Nee.

2x1/2
WOW dan is het 450 euro. Echt fantastisch!
  dinsdag 3 september 2013 @ 15:58:17 #244
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_130779249
Mja. Kan het weer over China gaan. :'(

Die Hubsan X4 V2 H107L is echt nice. :D
Misschien de H107C met cam eens proberen. Ding is namelijk erg stabiel en precies.
pi_130779300
Altijd grappig dat bestellingen die later verzonden zijn. (lees 1 tot 5 dagen later)
Dat deze eerder binnenkomen als oudere bestellingen.
pi_130779368
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 15:07 schreef henk3412 het volgende:

[..]

chiks
chiks..proest..

_O- :+ :+
  dinsdag 3 september 2013 @ 16:10:42 #247
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_130779645
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 15:59 schreef jeroendh het volgende:
Altijd grappig dat bestellingen die later verzonden zijn. (lees 1 tot 5 dagen later)
Ja. Zo is mijn Orico harddrive encoslure USB3.0 er nog altijd niet. :o
Die is ook alweer eeuwen onderweg heb ik het idee. Wil zo graag m'n lappie backuppen en Win8 erop zetten.
Vandaag wel een headphonestand van MP4Nation binnengekregen.
  dinsdag 3 september 2013 @ 17:21:05 #248
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_130781906
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 15:59 schreef jeroendh het volgende:
Daarom wacht ik ook altijd zo lang mogelijk met bestellen ;-)
  dinsdag 3 september 2013 @ 17:26:03 #249
48067 neo2000
pi_130782076
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 16:10 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Die is ook alweer eeuwen onderweg heb ik het idee. Wil zo graag m'n lappie backuppen en Win8 erop zetten.
Vandaag wel een headphonestand van MP4Nation binnengekregen.
..Too soon.. Aangezien die laatste nu "ins Specialangebot" zijn. :P
pi_130782234
focalprice neemt z'n tijd met mijn oordopjes order... vrijdag besteld en nog niet eens verzonden :{w
  dinsdag 3 september 2013 @ 18:00:45 #251
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_130783247
quote:
8s.gif Op dinsdag 3 september 2013 17:26 schreef neo2000 het volgende:

[..]

..Too soon.. Aangezien die laatste nu "ins Specialangebot" zijn. :P
Haha. Nee. Ze waren al als Spezialangebot günstiger vekauft worden natuurlijk. :7
Trouwens niet die doorzichtige plexiglastroep, maar die zwarte rubberized headphonestands (heb er nu 2).
  dinsdag 3 september 2013 @ 18:11:12 #252
48067 neo2000
pi_130783544
Ja, heb ongeveer dezelfde via Ebay gekocht tijdje terug. Zo'n Omega stand moet overigens sowieso niet via MP4nation in plexi besteld worden, maar gewoon hout als je een beetje stijl hebt. ;)
http://substage.nl/omega-(...)-zebrano-of-esdoorn/
  dinsdag 3 september 2013 @ 18:26:39 #253
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_130783924
Die zwarte rubberized stands zijn wel handig. Want daar kun je met gemak een stuk of drie headphones op kwijt. Daar ik er nogal wat heb. Jwt. Twee is eigenlijk nog te weinig. Maar ik gebruik nooit m'n tv, dus de rest hangt daarover. :D
  dinsdag 3 september 2013 @ 19:29:19 #254
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_130786240
Fuck, was helemaal vergeten dat ik op iets aan t bieden was, helaasch dus niet gewonnen ;(
pi_130786376
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 september 2013 19:29 schreef bobbernaut het volgende:
Fuck, was helemaal vergeten dat ik op iets aan t bieden was, helaasch dus niet gewonnen ;(
Ik zit nu zelfs in een dilemma, 2 barends(voor mountainbike) setjes gewonnen; welke zal ik nemen.. :P
  dinsdag 3 september 2013 @ 19:34:21 #256
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_130786478
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 19:32 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Ik zit nu zelfs in een dilemma, 2 barends(voor mountainbike) setjes gewonnen; welke zal ik nemen.. :P
Je moet ze nu toch nemen?
pi_130786562
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 september 2013 19:34 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

Je moet ze nu toch nemen?
nah, nert naar 1 een mailtje gestuurd, of ik de order mag/kan cancellen..
Vaak willen ze dan wel, zolang ik vervolgens maar positieve feedback geef. :P
  dinsdag 3 september 2013 @ 20:11:45 #258
327191 RobertNL
For your gear.
pi_130788198
De Earson ER151 is ook bij Bol.com te vinden. Doe eens een gok voor wat voor prijs :D?*

*Let op: dan zit er wel een schroefdraad onder zodat je hem aan je fiets kan bevestigen (evt ook met optionele fietshouder :'), lader zakje en zuignap voor een kleine meerprijs)
  dinsdag 3 september 2013 @ 20:14:00 #259
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_130788316
Vorige week nog een overhemd besteld op itailor, nu een op maat gemaakte spijkerbroek.
Eens kijken of dat iets is.

Couponcode voor 40% eraf is:

JEANS40s

inclusief verzenden zit je dan op 33,39
YouTube
  dinsdag 3 september 2013 @ 20:20:13 #260
48067 neo2000
pi_130788621
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:11 schreef RobertNL het volgende:
De Earson ER151 is ook bij Bol.com te vinden. Doe eens een gok voor wat voor prijs :D?*

*Let op: dan zit er wel een schroefdraad onder zodat je hem aan je fiets kan bevestigen (evt ook met optionele fietshouder :'), lader zakje en zuignap voor een kleine meerprijs)
Deze?
http://www.bol.com/nl/p/h(...)er/9200000010913788/
  dinsdag 3 september 2013 @ 20:28:02 #261
327191 RobertNL
For your gear.
pi_130788958
pi_130789766
$25 korting op alles boven de $219 bij pandawill; coupon code bigdeals4all.

kleinere korting op lagere bedragen.

3-5 september geldig.
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_130794485
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:11 schreef RobertNL het volgende:

Omdat iedereen van rebrands houd <3
pi_130801557
Geen China shop deze keer en ik wil geen link spammen oid, maar is iemand hier bekend met groupactie punt nl?

Die bluetooth iPad keyboard/cover dagdeal is wel iets wat ik nog zoek, maar reacties op het internet zijn echt 50/50 wat ik wel zorgelijk vind.
pi_130801647
weet iemand een leuke Bluetooth box?
Groot fan van User Wotte
  Moderator woensdag 4 september 2013 @ 06:44:50 #266
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_130802685
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 01:17 schreef Tjacka het volgende:
weet iemand een leuke Bluetooth box?
Check even het review topic, daar heeft shiz een hele mooie vergelijking gemaakt tussen een aantal boxjes.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  woensdag 4 september 2013 @ 08:39:14 #267
348961 0wen
Forum Verslaafd
pi_130803429
Pfffff

Ben ik wat Chinese site's aan het aflopen om inspiratie op te doen voor een school opdracht,
Heb je ongemerkt ¤29, aan meuk besteld.....
  Moderator woensdag 4 september 2013 @ 09:15:07 #268
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_130804029
Ik heb ook die jas maar besteld van een paar pagina's terug. Ben wel weer toe aan een nieuwe jas.
En het vest wat ik een aantal maanden geleden besteld hebt bevalt prima dus ik hoop dat deze ook goed bevalt. Met hopelijke betere ritsen in deze :P
Keiharde porno!
pi_130804270
Wie van hier had nou een tijdje terug die mountainbike voor een paar tientjes uit China besteld? Is die nog aangekomen :')?
Top 5 China producten
  Moderator woensdag 4 september 2013 @ 10:10:49 #270
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_130805289
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 09:29 schreef rene90 het volgende:
Wie van hier had nou een tijdje terug die mountainbike voor een paar tientjes uit China besteld? Is die nog aangekomen :')?
Hij heeft ergens in de voorgaande topics nog gereageerd erover. Mountainbike was niet verzonden en geld teruggestort als ik me niet vergis.
Keiharde porno!
  woensdag 4 september 2013 @ 11:04:48 #271
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_130806852
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 09:29 schreef rene90 het volgende:
Nee, die had z'n geld al terug. ;)
Moet je ff de topicgeschiedenis erop naslaan en zoeken op een 'SHITA' MTB. :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 16:10 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Speaking of the devil... })

Let the big swipe begin!

Oh ja, en tot slot, in other news: Brainwavz Delta zijn te pre-orderen voor $19.50.
http://www.mp4nation.net/brainwavz-delta-iem-earphones
  Moderator woensdag 4 september 2013 @ 11:06:10 #272
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_130806888
Weet iemand nog leuke usb autoladers die niet ontploffen zoals de laatste die ik had?
Keiharde porno!
  woensdag 4 september 2013 @ 11:07:22 #273
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_130806911
Hedde ze die nie gwoon bij de Action jongûh?
pi_130807686
Vandaag 'n mini-USB Netwerkadapter via 'n dagaanbieding:

http://www.hurryup.nl/?a_aid=pd&a_bid=1738887f&chan=JAB&data1=JAB

Heeft iemand hier ervaring mee? Ook op 'n Android-tv stick (MK808)?

En ze zijn vast ergens goedkoper, misschien zelfs beter?
  woensdag 4 september 2013 @ 11:53:47 #275
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_130808310
het is een mini "USB netwerkadapter" natuurlijk, geen Mini-USB netwerkadapter. Ik heb geen idee of het werkt...
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_130808513
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 11:34 schreef Eric_Cantona het volgende:
Vandaag 'n mini-USB Netwerkadapter via 'n dagaanbieding:

http://www.hurryup.nl/?a_aid=pd&a_bid=1738887f&chan=JAB&data1=JAB

Heeft iemand hier ervaring mee? Ook op 'n Android-tv stick (MK808)?

En ze zijn vast ergens goedkoper, misschien zelfs beter?
Waarom zou je die op/in een MK808 stick willen gebruiken?
een MK808 heeft zelf een wifi adapter on board..?
  woensdag 4 september 2013 @ 12:03:09 #278
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_130808591
quote:
Werkt niet echt goed die hoes. Heb 'm tijd geleden uit china gehaald.
pi_130808680
Dat weten jullie ook wel..ik heb hier een med500X staan met 2tb harde schijf erin, is daar nog een markt voor tegenwoordig of koopt iedereen van die android sticks tegenwoordig?
Top 5 China producten
pi_130808723
quote:
16s.gif Op woensdag 4 september 2013 12:03 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Werkt niet echt goed die hoes. Heb 'm tijd geleden uit china gehaald.
Als dat zo is laat ik hem voorbij gaan. Want qua betrouwbaarheid van die website wordt ik ook niet echt blij.
pi_130808833
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 12:07 schreef rene90 het volgende:
Dat weten jullie ook wel..ik heb hier een med500X staan met 2tb harde schijf erin, is daar nog een markt voor tegenwoordig of koopt iedereen van die android sticks tegenwoordig?
Das zon mede8tor ding ofzo toch?
Die schijf levert je los wss nog meer op dan met dat ding te samen xD..

Ik heb 2 android sticks, en een AC ryan ( feitelijk zelfde als die med500x van je, in een andere hoes)
en gebruik eigenlijk beide niet meer echt.. maar ik neig toch meer naar een 'echte' mediaspeler
voornamelijk door meer aansluit mogelijkheden dan, iets wat bij die mini stickjes vaak ontbreekt is Ethernetaansluiting en optisch geluid output etc.
Ook een afstandbediening bij een 'echte' mediaspeler vind ik een voordeel..

Tegenwoordig heb je wel die android bakjes als Neo X5 of een X7(?), dat is nog het overwegen waard
aangezien die net zo compleet zijn als de normale multimedia spelers qua aansluitingen, maar daar betaal je dan ook wel weer voor..

Maar voor die ac ryan krijg ik denk ik nog geen 20 euro meer xD
dingen kosten naar hun faillissement nog geen 50 euro nieuw meer ofzo..
pi_130809116
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 12:00 schreef Downstar het volgende:

[..]

Waarom zou je die op/in een MK808 stick willen gebruiken?
een MK808 heeft zelf een wifi adapter on board..?
Omdat die niet zo'n groot bereik heeft, zodat ik met dat dingetje op m'n slaapkamer ingeplugd toch goed gebruik kan maken van internet.
pi_130809140
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 12:22 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Omdat die niet zo'n groot bereik heeft, zodat ik met dat dingetje op m'n slaapkamer ingeplugd toch goed gebruik kan maken van internet.
had al verwacht dat je bereik als issue zou geven xD, maargoed met zon dingetje kom je natuurlijk niet veel verder.. daar zit ook geen grote 'richt'antenne op..
pi_130809186
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 12:23 schreef Downstar het volgende:

[..]

had al verwacht dat je bereik als issue zou geven xD, maargoed met zon dingetje kom je natuurlijk niet veel verder.. daar zit ook geen grote 'richt'antenne op..
Klopt, maar ik heb net wel/net geen bereik met die stick. Misschien dat ik met zo'n ding wel wat beter bereik heb, waardoor m'n verbinding wat stabieler is. (die stickies staan ook bekend om 't slechte bereik, vandaar).
pi_130809253
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 12:25 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Klopt, maar ik heb net wel/net geen bereik met die stick. Misschien dat ik met zo'n ding wel wat beter bereik heb, waardoor m'n verbinding wat stabieler is. (die stickies staan ook bekend om 't slechte bereik, vandaar).
het is het proberen waard, voor die paar euro toch :D?
  woensdag 4 september 2013 @ 12:30:57 #286
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_130809366
Zijn er niet goedkopere (EDUP ofzo) beschikbaar uit China? Lijkt me wel.
pi_130809570
quote:
14s.gif Op woensdag 4 september 2013 06:44 schreef dud0r het volgende:

[..]

Check even het review topic, daar heeft shiz een hele mooie vergelijking gemaakt tussen een aantal boxjes.
thx :)
Groot fan van User Wotte
pi_130809781
waar is het review topic? :@
Groot fan van User Wotte
  woensdag 4 september 2013 @ 12:48:22 #289
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_130809816
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 12:47 schreef Tjacka het volgende:
waar is het review topic? :@
Linkje ergens onderin de OP:

Maar specifiek zocht je waarschijnlijk dit: GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic .

De Earson ken je mogelijk van o.a. deze reactie en PDAShop:
quote:
pi_130809899
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 11:04 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Nee, die had z'n geld al terug. ;)
Moet je ff de topicgeschiedenis erop naslaan en zoeken op een 'SHITA' MTB. :P

[..]

Speaking of the devil... })
[ afbeelding ]
Let the big swipe begin!

Oh ja, en tot slot, in other news: Brainwavz Delta zijn te pre-orderen voor $19.50.
http://www.mp4nation.net/brainwavz-delta-iem-earphones
wat heb je voor die behuizing betaald?
  woensdag 4 september 2013 @ 12:53:37 #291
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_130809942
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 12:51 schreef mschol het volgende:

[..]

wat heb je voor die behuizing betaald?
quote:
3s.gif Op zondag 4 augustus 2013 14:30 schreef shiznuts het volgende:
Heb nog een USB3.0 enclosure voor een 2.5" HDD nodig.
Dacht aan deze Orico (@ orico.tmall.com): http://detail.tmall.com/item.htm?id=22035732313

Lijkt me een degelijk Chineesje... of iemand nog andere suggesties?
Merkloos doe ik alleen niet aan. B-)

- mm, ook een store op AliExpress: http://www.aliexpress.com(...)rnal/1039099159.html . :D
-- mm, ook op eBay te vinden: http://www.ebay.com/itm/151066579790 . Cheapest opcióne.
Toen echter nog $12,99 AUD (¤9,10 EUR).
Werkt prima. Had eens m'n laptops 1000GB HDD vervangen door een 512GB SSD. Beetje zonde dat ik niks met die 1TB deed. Nu dus alles aan het backuppen daarop voor een clean install Win8. :)
pi_130810005
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 12:30 schreef shiznuts het volgende:
Zijn er niet goedkopere (EDUP ofzo) beschikbaar uit China? Lijkt me wel.
Ging ik ook wel vanuit. Maar als 't niet werkt of eigenlijk weinig verschil maakt, dan hoef ik ook niet verder te zoeken. Wellicht toch eens proberen :)
pi_130810489
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 12:48 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Linkje ergens onderin de OP:

[ afbeelding ]

Maar specifiek zocht je waarschijnlijk dit: GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic .

De Earson ken je mogelijk van o.a. deze reactie en PDAShop:

[..]

sorry overheen gekeken.
Groot fan van User Wotte
  Moderator woensdag 4 september 2013 @ 13:31:34 #294
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_130810739
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 11:07 schreef shiznuts het volgende:
Hedde ze die nie gwoon bij de Action jongûh?
Is duur! Ik zal eens buurten bij de Action hier.
Keiharde porno!
  woensdag 4 september 2013 @ 13:33:59 #295
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_130810816
quote:
13s.gif Op woensdag 4 september 2013 13:31 schreef dud0r het volgende:

[..]

De importeur moet zorgen dat het goed zit met keurmerken.
En als iets naar de maan gaat, kun je hen aansprakelijk houden. :D
  woensdag 4 september 2013 @ 13:39:53 #296
327191 RobertNL
For your gear.
pi_130810958
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 13:33 schreef shiznuts het volgende:

[..]

De importeur moet zorgen dat het goed zit met keurmerken.
En als iets naar de maan gaat, kun je hen aansprakelijk houden. :D
Met die zelf certificering zit dat wel goed ja :'( (niet zoveel vertrouwen in eerlijk gezegd, vooral omdat CE gewoon zelf certificering is :P)

quote:
13s.gif Op woensdag 4 september 2013 13:31 schreef dud0r het volgende:

[..]

Welke had je hiervoor?
pi_130810998
quote:
2s.gif Op woensdag 4 september 2013 12:53 schreef shiznuts het volgende:

[..]

[..]

Toen echter nog $12,99 AUD (¤9,10 EUR).
Werkt prima. Had eens m'n laptops 1000GB HDD vervangen door een 512GB SSD. Beetje zonde dat ik niks met die 1TB deed. Nu dus alles aan het backuppen daarop voor een clean install Win8. :)
thnx, mooi prijsje. :) (ik moest gisteren zo'n behuizing hebben, en de goedkoopste die ik kon vinden was 11 euro incl verzenden, maar met USB 2, vandaar dat ik benieuwd was wat zo'n ding in china kost :P )

[ Bericht 13% gewijzigd door mschol op 04-09-2013 13:49:28 ]
  woensdag 4 september 2013 @ 13:59:45 #298
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_130811531
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 13:41 schreef mschol het volgende:

[..]

thnx, mooi prijsje. :) (ik moest gisteren zo'n behuizing hebben, en de goedkoopste die ik kon vinden was 11 euro incl verzenden, maar met USB 2, vandaar dat ik benieuwd was wat zo'n ding in china kost :P )
Ja, dat moest ik niet hebben, dat USB2.0. :N :P Veel te langzaam bij het verslepen van tig GB's. Neuh, ga nog eens terug naar die post van 4 augustus, paar posts later komen ook nog andere opties aan bod (e.g. Acasis). ;)
pi_130812477
:z
pi_130812489
k

[ Bericht 97% gewijzigd door henk3412 op 04-09-2013 14:36:54 ]
  woensdag 4 september 2013 @ 14:40:17 #301
327191 RobertNL
For your gear.
pi_130812595
GC / [Chinese Webshops] Topic #272 met Henk.

[ Bericht 96% gewijzigd door RobertNL op 04-09-2013 14:58:40 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')