abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 augustus 2013 @ 17:13:49 #1
327191 RobertNL
For your gear.
pi_130482398

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om ieders topic-ervaring zo prettig mogelijk te laten verlopen, verzoeken we je voor het posten in dit topic eerst de gehele OP (OpeningsPost) door te nemen en vooral ook de geldende huisregels onderaan deze post in acht te nemen. Now let's get started!

SPOILER: Meer webshops...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Discount
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Trading markets

SPOILER: Taobao/Tmall
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)

SPOILER: Free shipping
SPOILER: Free registered shipping
SPOILER: Express shipping
SPOILER: Tracking
SPOILER: Trackstatus legenda
SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen
SPOILER: Verpakking en transporthandling
SPOILER: Douane

Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)

PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.

Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?
Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?
DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?

GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic , het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.

Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.

Topicreeks: Android tablet discussie topic
Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
Topicreeks: Jiayu #1 - Get ready for the launch!
DIG / Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart

User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)

Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren

• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom

• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen

First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search

• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief

Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, tokko1, RobertNL, Downstar, monkeybrain e.a.

Veel plezier met bestellen!

OP Redesign V3.0 by shiznuts
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 26 augustus 2013 @ 17:20:18 #2
327191 RobertNL
For your gear.
pi_130482553
Led pigs
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 17:20 schreef rene90 het volgende:
Hi :D
_O_ O+
pi_130482555
Hi :D
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_130482769
ik wil piggies als 1 cent deal ! :(
pi_130483041
Hoelang duurt het eigenlijk voor een pakket is ingeklaard, en hoe te betalen ?
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  maandag 26 augustus 2013 @ 18:09:39 #6
129822 mnielsm
www.chinapricefinder.com
pi_130484061
Voor de liefhebbers van korting:

Mp4nation brainwavz B2 van 160 voor 100 met deze code: B21DAY60. (1 dag geldig)

Eforchina 10% korting op alles met deze code: EFCAD (geldig tot 1 september)
Voor het zoeken naar chinese artikelen: www.chinapricefinder.com
pi_130484425
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  maandag 26 augustus 2013 @ 22:22:14 #8
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_130494978
quote:
  maandag 26 augustus 2013 @ 22:25:21 #9
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_130495151
  maandag 26 augustus 2013 @ 22:34:48 #10
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_130495768
_O-
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_130496533
:D
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  maandag 26 augustus 2013 @ 23:31:26 #12
327191 RobertNL
For your gear.
pi_130498942
^O^ _O-

Pas maar op, straks gaan we van GC naar ONZ
pi_130502277
[url]http://www.**********.com/product31816.html[/url]
Net 10 van die krengen besteld
pi_130502279
oeps was niet de bedoeling om te quote
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 07:17:45 #15
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_130503083
quote:
:')
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 09:34:20 #16
327191 RobertNL
For your gear.
pi_130504758
Zojuist maar weer eens een bestelling gedaan aangezien de postbode al bijna twee weken niet meer is geweest :o!

Via Aliexpress (deels 50% sale):
1 tablet
1 crap MP3 speler (met 50% sale)
1 Tracker (met 50% sale) staat hier bij dat hij in NL werkt :P
10 x (ofwel 1 lot) plugjes omdat je er nooit genoeg kan hebben
ODB ding, wat moet je er mee :D
1x repeater omdat hij zo goedkoop was (50%)

Niet goed zo'n Aliexpress sale :N

[ Bericht 2% gewijzigd door RobertNL op 27-08-2013 09:51:42 ]
pi_130505917
Fokkers.. Ik bestel eigenlijk vrijwel altijd op dx.com, aangezien ik daar het meeste bekend mee ben. Wat is de site die jullie het meeste aanraden? En waarom?
Een hoertje dat aan de belastingadviseur vraagt of ze nog wat kan aftrekken, is nooit grappig...
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 10:30:15 #18
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_130506113
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 10:22 schreef draadstalig het volgende:
Fokkers.. Ik bestel eigenlijk vrijwel altijd op dx.com, aangezien ik daar het meeste bekend mee ben. Wat is de site die jullie het meeste aanraden? En waarom?
Ebay, Buyincoins, Focalprice (in deze volgorde)

Waarom:
Prijs, verzending, extra services, aftersales.

Oh, en veel ervaring.
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_130506836
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 09:34 schreef RobertNL het volgende:
Zojuist maar weer eens een bestelling gedaan aangezien de postbode al bijna twee weken niet meer is geweest :o!

Via Aliexpress (deels 50% sale):
1 tablet
1 crap MP3 speler (met 50% sale)
1 Tracker (met 50% sale) staat hier bij dat hij in NL werkt :P
10 x (ofwel 1 lot) plugjes omdat je er nooit genoeg kan hebben
ODB ding, wat moet je er mee :D
1x repeater omdat hij zo goedkoop was (50%)

Niet goed zo'n Aliexpress sale :N
hoe cancel ik zo'n order bij Aliexpress ..? ik klik die wifi repeater en opeens is die uit de sale?
Aliexpress accepteerd geen paypal he :<?
:]
pi_130507288
weet iemand hoe het zit met die coupons van aliexpress? Als je met dat spaceship vloog kreeg je toch een coupon die je enkel vandaag kon gebruiken, maar heb daar verder geen mail van gehad. Ik had er 1 van 1, 5 en 8 verdient en die van 8 vind ik nog wel de moeite om te gebruiken.
Veronderstel ook niet dat er hier al iemand een gaga-deal heeft weten binnen te halen.
pi_130507709
http://www.tmart.com/ShopWays/Daily-Deals.html

Tmart heeft nu die multimeter in de aanbieding zag ik in de mail.
6$, opzich een leuk prijsje voor mensen die ook 18650 batterys hebben en ze willen meten om ze niet te veel te ontladen :D!

Sws wel handig om te hebben in huis.
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 11:30:51 #22
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_130507844
Pakketje vanuit Engeland met 3 dagen binnen, nieuw record! :D
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 11:42:56 #23
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_130508149
Had deze wel willen hebben...

Maar hij is nu alweer terug naar $403.
quote:
16s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 10:30 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Ebay, Buyincoins, Focalprice (in deze volgorde)

Waarom:
Prijs, verzending, extra services, aftersales.

Oh, en veel ervaring.
Seg. Je vergeet Banggood als eerste te noemen. :( o|O

:P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 11:54:32 #24
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_130508493
quote:
11s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 11:42 schreef shiznuts het volgende:
Had deze wel willen hebben...
[ afbeelding ]
Maar hij is nu alweer terug naar $403.

[..]

Seg. Je vergeet Banggood als eerste te noemen. :( o|O

:P
Sjezus goede deal zou dat zijn geweest :o
Gekocht??

Banggood.. toch op twee bij mij.
Niet een van de shops die ik vaak gebruik, ik weet niet waarom..?
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
pi_130508526
En ik hou dan weer van buysku. Vooral al gemerkt dat shipping bij hun vaak sneller is (singapore post). Dat was inderdaad het ideale koopje voor jou geweest. Ga vanavond net zoals duizenden anderen de pipo proberen scoren, met het idee niet geschoten altijd mis. Nu ook de car dvr geprobeerd, kreeg hem in mijn winkelmandje, maar dan toch te laat op het moment dat ik de captcha ingaf blijkbaar. Je moet dus vooral snel zijn bij de captcha invullen lijkt me. Ik vraag me nu ook eigenlijk af hoe het zit bij de douane. Ik koop de pipo voor $ 29,2 wat net geen 22 EUR is. Maar beschouwt de douane dit als een product van 22 EUR of zal deze taxeren op de normale waarde van de pipo en komt er dus nog een 40 à 50 EUR bij (wat nog steeds een goede deal zou zijn)

[ Bericht 38% gewijzigd door Fasroslis op 27-08-2013 12:05:43 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')