abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130557043
De verloren zoon!
Op maandag 22 oktober 2012 17:04 schreef HilaryBanks het volgende:
Nee, dat is lekker realisitsch. Wat verwacht je van mij dat ik een medicijn uitvind die AIDS heelt ofzo?
pi_130558444
quote:
MP4Nation 26 augustus
Good news, Brainwavz HM9 will be in stock tomorrow and start to ship out!
http://www.mp4nation.net/(...)o-select-destination
Nu toeslaan is 'ie nog 119,50 USD (149.50 vergeet ' fb2012fiver ' dan niet -> $113.52). ;)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_130560432
@ Shiz

Need your NSA skills man :)

http://www.allekabels.nl/(...)bord-schakelaar.html

Waar vind je dit in China? Een simpele usb switch. Op ebay vind ik ze voor 30 dollar en meer :?
  woensdag 28 augustus 2013 @ 17:28:45 #79
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_130560684
Kut. Moest wat shims bestellen. Per ongeluk weer te duur geworden. Heb er gelijk een CX919 bij besteld.. Bij dealextreme, benieuwd hoe lang t duurt.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_130560719
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 22:21 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Als je een goed geprijsde hebt gevonden moet je het even melden. 250 dollar gaat mij wat ver, die vanmiddag in de aanbieding was had en een redelijke processor en was voor 150 incl dhl te krijgen. Ach anders wacht ik op de volgende sale met 2/3 maand is die er wel weer :P
Ik had laatst al gekeken op TaoBao en via Google, maar je moet ook rekening houden met welke auto je hebt. Betwijfel namelijk of het in past.
pi_130561163

Deze gekocht bij DX, zal wel weer even wachten zijn maar dat maakt niet uit. $11,40
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_130561608
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 17:21 schreef FreaZ het volgende:
@ Shiz

Need your NSA skills man :)

http://www.allekabels.nl/(...)bord-schakelaar.html

Waar vind je dit in China? Een simpele usb switch. Op ebay vind ik ze voor 30 dollar en meer :?
Nou kijk... dat is een http://www.lindy.co.uk/kv(...)rd-mouse-switch-p395 , zoals ook op http://www.amazon.co.uk/L(...)Switch/dp/B002C34RAW . Dat is dus een 'KVM switch' zonder het V-(als in 'Video')-gedeelte... een 'KM switch'/'Keyboard Mouse switch' dus eigenlijk. Eventueel ook te vinden als een '2PC USB switch'. Geef je weinig kans op slagen om iets in de webshops te vinden. Op eBay zit je dan beter inderdaad, maar ook daar eerder sporadisch en/of aan de prijs. Via Geizhals.at/eu krijg je wel wat resultaten en zoals je zag is Amazon(.co.uk/.de) er ook niet vies van. Maar dat is gok ik AliExpress ook niet. De twee kabel -> switchbox -> twee kabel-configuratie is echter beperkt tot Lindy-achtig-spul. Wil je China gaan, dan denk ik eerder van Taobao/Tmall iets halen of het hele Lindy-principe vergeten en gaan voor een losse KVM-box en daar dan losse kabels aan hangen. ;) Wel opletten, veel van die KVM switches hebben maar 1x USB naar multi-PC. Dus dan moet je wel zo'n groter kastje hebben.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_130566644
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 17:56 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Nou kijk... dat is een http://www.lindy.co.uk/kv(...)rd-mouse-switch-p395 , zoals ook op http://www.amazon.co.uk/L(...)Switch/dp/B002C34RAW . Dat is dus een 'KVM switch' zonder het V-(als in 'Video')-gedeelte... een 'KM switch'/'Keyboard Mouse switch' dus eigenlijk. Eventueel ook te vinden als een '2PC USB switch'. Geef je weinig kans op slagen om iets in de webshops te vinden. Op eBay zit je dan beter inderdaad, maar ook daar eerder sporadisch en/of aan de prijs. Via Geizhals.at/eu krijg je wel wat resultaten en zoals je zag is Amazon(.co.uk/.de) er ook niet vies van. Maar dat is gok ik AliExpress ook niet. De twee kabel -> switchbox -> twee kabel-configuratie is echter beperkt tot Lindy-achtig-spul. Wil je China gaan, dan denk ik eerder van Taobao/Tmall iets halen of het hele Lindy-principe vergeten en gaan voor een losse KVM-box en daar dan losse kabels aan hangen. ;) Wel opletten, veel van die KVM switches hebben maar 1x USB naar multi-PC. Dus dan moet je wel zo'n groter kastje hebben.
Met andere woorden: begin er niet aan want het kost je teveel geld of je zit met zo'n rot kastje opgescheept

Begrijp ik je zo goed? :P En ik maar denken dat 2 usb kabels die met elkaar gekoppeld zijn + switchje er tussen niet meer dan 5 à 6 euro moest kosten... :@
pi_130566763
Nou ja. Als er niet meer mensen erop komen zoiets te maken. Dan zit je met een luxe-probleem als bedrijf die ze wel maakt en kun je ze lekker prijzig maken. :'(
pi_130566918
Just my luck :|W

Zou het zo handig vinden om door 1 usb in mijn laptop te steken met een enkele druk op de knop even van scherm/pc te switchen. Geen extra muis en keyboard nodig en niet met touchpad kloten. Ach ja. iig bedankt voor de moeite :)
pi_130572429
over KVM's gesproken, ik zoek eigenlijk ooit nog eens een KVM waarmee ik een dualmonitor setup (via DVI) kan delen over 2 pc's

de kvm's die ik gezien heb gaan richting de 200-300 euro ;(
  woensdag 28 augustus 2013 @ 22:43:34 #87
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_130575231
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 21:57 schreef mschol het volgende:
over KVM's gesproken, ik zoek eigenlijk ooit nog eens een KVM waarmee ik een dualmonitor setup (via DVI) kan delen over 2 pc's

de kvm's die ik gezien heb gaan richting de 200-300 euro ;(
ja dat lijkt me wel kostbaar. Gebruik je beide pc's echt, of wil je 1 af en toe checken? Dan kan je nog 1 monitor aan een kvm hangen.

Remote desktop geen optie? Kan ook dualscreen.
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_130575423
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 22:43 schreef Catch22- het volgende:

[..]

ja dat lijkt me wel kostbaar. Gebruik je beide pc's echt, of wil je 1 af en toe checken? Dan kan je nog 1 monitor aan een kvm hangen.
de 2de pc wordt zeg maar een gamebak (e.v.t. kan ik er b.v. ook een lokale testbak van maken, maar dat is dan een 2de doel..)met XP erop (althans, das de bedoeling) i.p.v. VMWare, aangezien laatst genoemde toch echt niet een goede 3D kaart kan emuleren (wel iets, maar niet genoeg)
quote:
Remote desktop geen optie? Kan ook dualscreen.
i.v.m gamen is remote desktop geen optie..

goedkoopste optie die ik heb kunnen vinden is 2x een dvi kvm te kopen en dan de schermen apart overschakelen...
pi_130576515
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 00:48 schreef RDMKR het volgende:
http://www.pandawill.com/(...)ard-slot-p69247.html

prijzig maar we interessant...

iemand ervaring met zoiets?

edit: jammer, 854*480 resolutie; dus niet 720p zoals de titel vermeldt. lijkt me op "98 inch" niet echt een pretje.
Zoek eens op een FPV glasses en met name Fatshark. Die laatste wordt veel in de modelbouw gebruikt zoals multicopters e.d. Maar dus niet gericht om een soort van privé-thuisbioscoop te maken.

Oh, een tip van de Duitse site: horloge doos voor ¤13.45.

pi_130582113
is er ook iets van een random ding ofzo dat je niet weet wat je krijgt?
  donderdag 29 augustus 2013 @ 08:07:23 #91
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_130584989
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 22:47 schreef mschol het volgende:

[..]

de 2de pc wordt zeg maar een gamebak (e.v.t. kan ik er b.v. ook een lokale testbak van maken, maar dat is dan een 2de doel..)met XP erop (althans, das de bedoeling) i.p.v. VMWare, aangezien laatst genoemde toch echt niet een goede 3D kaart kan emuleren (wel iets, maar niet genoeg)

[..]

i.v.m gamen is remote desktop geen optie..

goedkoopste optie die ik heb kunnen vinden is 2x een dvi kvm te kopen en dan de schermen apart overschakelen...
ah oke. Dat is denk ik idd de meest voordelige optie.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_130585155
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 20:11 schreef FreaZ het volgende:

[..]

Met andere woorden: begin er niet aan want het kost je teveel geld of je zit met zo'n rot kastje opgescheept

Begrijp ik je zo goed? :P En ik maar denken dat 2 usb kabels die met elkaar gekoppeld zijn + switchje er tussen niet meer dan 5 à 6 euro moest kosten... :@
http://dx.com/p/usb-2-0-km-switch-cable-142cm-length-118299

Zoiets kan toch ook?
pi_130589294
quote:
Ja, zoiets kan inderdaad. Helaas vind ik 20 dollar teveel van het goede. Dan wissel ik ze liever met de hand. ;)
  donderdag 29 augustus 2013 @ 11:41:15 #94
327191 RobertNL
For your gear.
pi_130589443
Je kan toch gewoon een normale KMV switch pakken (mits bedraad) moet dat werken.
Dat kost net niks :)

Deze dus: http://www.buyincoins.com/item/36.html
icm met: http://www.buyincoins.com/item/800.html

Sterker nog, kan het wellicht straks wel even voor je testen ;) Indien je 2 nog ''gewoon'' 2 PS2 aansluitingen hebt moet dit werken. :P
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_130589503
Ervanuitgaande dat je nog in het stenentijdperk leeft en nog PS/2 keyboards en muizen bedrijft. :P
  donderdag 29 augustus 2013 @ 11:46:31 #96
327191 RobertNL
For your gear.
pi_130589572
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 11:43 schreef shiznuts het volgende:
Ervanuitgaande dat je nog in het stenentijdperk leeft en nog PS/2 keyboards en muizen bedrijft. :P
Niet zo snel jij, was nog niet klaar met de edit o|O
Al heb je wel gelijk en hebben de meeste PC's nog maar 1 PS2 aansluiting :'(

Even creatief denken bracht mij het volgende (geen idee of het werkt).

pak een muis toetsenbord combo en koop:

En eventueel 2x:

Als je geen USB ''print'' kabels wil kopen.

[ Bericht 8% gewijzigd door RobertNL op 29-08-2013 11:58:21 ]
pi_130589862
En although not the prettiest of solutions either, maar ok. :D

Oh well, in other news... :7

Had alleen niet meegekregen dat de TX op AAA's werkt en niet de normale AA's.
Dus daar liggen er nu een paar van aan de lader. :) Net als m'n PiPO M7 Pro 3G ( :9 ).
  donderdag 29 augustus 2013 @ 12:00:26 #98
327191 RobertNL
For your gear.
pi_130589953
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 11:57 schreef shiznuts het volgende:

[ afbeelding ]
Dus daar liggen er nu een paar van aan de lader. :) Net als m'n PiPO M7 Pro 3G ( :9 ).
Dat mocht ook tijd worden ook :P!
pi_130590344
Voor de mensen die zich afvroegen hoe die quadjes nog in vergelijking tot elkaar staan:
  donderdag 29 augustus 2013 @ 12:58:20 #100
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_130591638
Na lang wikken en wegen heb ik de knoop ook maar doorgehakt, de WL 959-v2 is onderweg.
Heb meteen ook maar een 5-pack accu's bijbesteld.

Nu alleen hopen dat ik er geen spijt van krijg :X (blijft toch een hoop geld voor een stukje speelgoed :@ )
Wat deed Ctrl+W ook alweer?
pi_130595337
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 11:36 schreef FreaZ het volgende:

[..]

Ja, zoiets kan inderdaad. Helaas vind ik 20 dollar teveel van het goede. Dan wissel ik ze liever met de hand. ;)
Is een softwarematige oplossing geen mogelijkheid? Zelf gebruik ik Mouse Without Borders om met mijn laptop ook mijn htpc aan te sturen. Uiteraard moeten dan wel beide pc's aan staan en met hetzelfde netwerk verbonden zijn.
pi_130604748
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 14:38 schreef Hades.nl het volgende:

[..]

Is een softwarematige oplossing geen mogelijkheid? Zelf gebruik ik Mouse Without Borders om met mijn laptop ook mijn htpc aan te sturen. Uiteraard moeten dan wel beide pc's aan staan en met hetzelfde netwerk verbonden zijn.
:) Geïnstalleerd. Eens kijken hoe dit bevalt. Tot noch toe lijkt het best goed te werken.
pi_130605393
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 11:57 schreef shiznuts het volgende:

[ afbeelding ]
Moest helaas weg om te werken. Had wel ff 4 AAA's aan het stroom gelegd en daar zat genoeg sap in om ff 3 minuutjes rond te vliegen. :D Moet zeggen, hij is wel lachen. :P Klein maar fijn en de guard doet z'n werk goed. Vliegt verrassend stabiel eigenlijk. Ik geloof een beetje te stabiel, want bij de V929 en U818A zit je zo in een flip, maar dat wil bij de Hubsan X4 V2 niet lukken. Had al gelezen dat de rechter pook in te drukken valt en je daarmee de 'expert mode' unlocked en je dan een soort combo moet uitvoeren om een trucje te bewerkstelligen. Dus dat gaan we morgen eens proberen, zoals gezegd, ik had vanmiddag maar heel weinig tijd.

Denk dat het een goede keuze is voor mensen die naar een V911 kijken, maar niet weten of ze nu een heli of een quadje willen. De Hubsan is namelijk niet zo nerveus of ingewikkeld te vliegen als z'n grote broers. Tenzij je juist wilt stunten met zo'n ding of er een spycam onder wilt hangen.

Hij maakt trouwens wel nogal wat high pitch herrie. :P
pi_130605924
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 19:01 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Moest helaas weg om te werken. Had wel ff 4 AAA's aan het stroom gelegd en daar zat genoeg sap in om ff 3 minuutjes rond te vliegen. :D Moet zeggen, hij is wel lachen. :P Klein maar fijn en de guard doet z'n werk goed. Vliegt verrassend stabiel eigenlijk. Ik geloof een beetje te stabiel, want bij de V929 en U818A zit je zo in een flip, maar dat wil bij de Hubsan X4 V2 niet lukken. Had al gelezen dat de rechter pook in te drukken valt en je daarmee de 'expert mode' unlocked en je dan een soort combo moet uitvoeren om een trucje te bewerkstelligen. Dus dat gaan we morgen eens proberen, zoals gezegd, ik had vanmiddag maar heel weinig tijd.

Denk dat het een goede keuze is voor mensen die naar een V911 kijken, maar niet weten of ze nu een heli of een quadje willen. De Hubsan is namelijk niet zo nerveus of ingewikkeld te vliegen als z'n grote broers. Tenzij je juist wilt stunten met zo'n ding of er een spycam onder wilt hangen.

Hij maakt trouwens wel nogal wat high pitch herrie. :P
standaard zit hij in normal mode. Dus je moet naar expert om te stunten. Hoe geen idee :p
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_130607979
Zoals gezegd: rechter (of linker, kan ook) pookje indrukken schijnbaar. Zal morgen ff kijken of dat wil. En dan moet je geloof ik en vol gas en een volle uitslag maken in de richting van de flip/roll. Is tenminste wat ik gelezen heb. :P

- Voor mensen die nog wat bij FP wilde bestellen, -6% nu:

[ Bericht 2% gewijzigd door shiz op 29-08-2013 22:57:04 ]
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 08:51:30 #106
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_130624822
Unterwegs:

http://www.ebay.nl/itm/40(...)id=p3984.m1497.l2649

Zelfde chipset als de inmiddels befaamde ELE dac. Alleen is Muse dan een merk wat sowieso meer dacs maakt, en toevallig was het 'a'-merk ook nog eens goedkoper als newcomer ELE. :P Dus we zullen zien of het wat is. Valt het tegen dan kan ie mee naar het werk om daar op bureau te liggen. :P

Verder vanavond maar eens een nieuwe winterjas bestellen ter test:

http://www.banggood.com/S(...)er-Coat-p-80158.html

Even opmeten en gaan. :P Ben benieuwd of het was is. Zal de eerste keer zijn dat ik iets qua kleding bestel @ china, vnml omdat hier de maten een keer redelijk bij staan. En als ie voor dat geld maar 1 seizoen mee gaat, ach..
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_130631366
quote:
8s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 08:51 schreef neo2000 het volgende:
Unterwegs:

http://www.ebay.nl/itm/40(...)id=p3984.m1497.l2649

Zelfde chipset als de inmiddels befaamde ELE dac. Alleen is Muse dan een merk wat sowieso meer dacs maakt, en toevallig was het 'a'-merk ook nog eens goedkoper als newcomer ELE. :P Dus we zullen zien of het wat is. Valt het tegen dan kan ie mee naar het werk om daar op bureau te liggen. :P

Even opmeten en gaan. :P Ben benieuwd of het was is. Zal de eerste keer zijn dat ik iets qua kleding bestel @ china, vnml omdat hier de maten een keer redelijk bij staan. En als ie voor dat geld maar 1 seizoen mee gaat, ach..
Die jas is erg gaaf inderdaad.. Hou je ons op de hoogte?
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 13:01:06 #108
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_130632125
"long sleeve double breasted epaulet lapel collar solid casual nip waisted men trench coat."
Zo.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 14:07:07 #109
48067 neo2000
pi_130634804
quote:
11s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 13:01 schreef MacorgaZ het volgende:
"long sleeve double breasted epaulet lapel collar solid casual nip waisted men trench coat."
Zo.
Also known as: jacket.

Will keep you posted, al verwacht ik er niet al te veel van om eerlijk te zijn. Maar we'll see. ;)
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_130635239
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 20:07 schreef shiznuts het volgende:
Zoals gezegd: rechter (of linker, kan ook) pookje indrukken schijnbaar. Zal morgen ff kijken of dat wil. En dan moet je geloof ik en vol gas en een volle uitslag maken in de richting van de flip/roll. Is tenminste wat ik gelezen heb. :P

- Voor mensen die nog wat bij FP wilde bestellen, -6% nu:
[ afbeelding ]
Handige code. Bijvoorbeeld voor de Pipo M9pro aantrekkelijk: de wifi versie van $247.69 wordt $232.83 en de 3G versie van $292.99 wordt $275.40. Goedkoper heb die nog niet gezien; dus wie op het punt stond; tip.
quote:
8s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 08:51 schreef neo2000 het volgende:

Wel mooie jas inderdaad, heb zelf ook zoiets maar dan gewoon hier uit de winkel; maar ik zou me meer 'zorgen' maken over de warmte van zo'n jas; erg warm is zo'n jas niet en dan heb ik nog een met een soort van voering. Maar ligt er natuurlijk ook net aan wat je als koud ervaart. :P

Wel belachelijk goedkoop inderdaad die kleding uit China. :{

Oh, en misschien meer iets voor deze topicreeks maar Tweakers heeft een paar Chinese telefoons getest.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 14:34:22 #111
48067 neo2000
pi_130635740
Mjah, de reviews geven eigenlijk aan dat het qua warmte wel OK zit, dus maar gewoon proberen. :o
pi_130646404
MyMemory met weer een topdeal:

MediaPlayer + 16gb usb stick voor 20 pond!

http://www.mymemory.co.uk(...)16GB-USB-Flash-Drive
pi_130646727
Heeft iemand ervaring met deze: http://dx.com/p/cosonic-c(...)-silver-black-166093

Ik zoek een headset voor gamen met een budget van maximaal 25 euro.. De Kanen KM-780 review had ik al gelezen, maar die schijnen vaak stuk te gaan?
pi_130648319
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:49 schreef thethoryd het volgende:

het is maar wat je een topdeal noemt, even snelle search op cheap media player levert dit op

http://www.ebay.com/itm/H(...)&hash=item4d0f00323c

$17,46 = ¤13,22
+

5 euro 3.0 USB 16GB stick bij dixons (momenteel uitverkocht, voor online bestellingen)

http://www.dixons.nl/comp(...)gb.html#.UiDlMD99W0L

=

13.22 + 5 = ¤18,22

20 pond = +- ¤23,50

:7
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 20:55:17 #115
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_130649361
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:56 schreef Floxje het volgende:
Heeft iemand ervaring met deze: http://dx.com/p/cosonic-c(...)-silver-black-166093

Ik zoek een headset voor gamen met een budget van maximaal 25 euro.. De Kanen KM-780 review had ik al gelezen, maar die schijnen vaak stuk te gaan?
Cosonic is het slechtste merk dat ik tegengekomen was. Heb de CT-833 en die is ronduit bagger. Beter haal je de G4 Gharial USB 7.1 headset van Senic, die de Shiz recommender award heeft. :P Ook de Senic ST-1636 is prima te doen op zich. De E-3LUE Cobra is ook zo slecht ook nog niet, maar een beetje dof als je 'em niet amped/equalized. Voor meer over headsets check mijn comment hier en de opvolgende reacties met een narrow-down tot een paar modellen. Voor nog meer info, zoals in de OpeningsPost (OP) staat vermeld:
quote:
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:49 schreef thethoryd het volgende:

Mja... 't is dan ook prut. Zou ik ook voor zulke prijzen wegdoen om vanaf te komen. :P
pi_130650404
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 20:55 schreef shiznuts het volgende:

...

Haha, ik heb vandaag op mijn werk me rot gezocht (via google) op jouw reviews, maar kon niks vinden. Thanks voor de link!
pi_130652096
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 20:55 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Cosonic is het slechtste merk dat ik tegengekomen was. Heb de CT-833 en die is ronduit bagger. Beter haal je de G4 Gharial USB 7.1 headset van Senic, die de Shiz recommender award heeft. :P Ook de Senic ST-1636 is prima te doen op zich. De E-3LUE Cobra is ook zo slecht ook nog niet, maar een beetje dof als je 'em niet amped/equalized. Voor meer over headsets check mijn comment hier en de opvolgende reacties met een narrow-down tot een paar modellen. Voor nog meer info, zoals in de OpeningsPost (OP) staat vermeld:

[..]

[..]

Mja... 't is dan ook prut. Zou ik ook voor zulke prijzen wegdoen om vanaf te komen. :P
die Senic G4 is echt een toppertje, wat een geluid komt daar uit zeg!
Diepe bass die de helderheid inderdaad niet wegdrukt.. en dat ding gaat echt fucking hard xD
speel momenteel alles maar af op 10% ofzo xD
pi_130654084
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 21:46 schreef Downstar het volgende:

[..]

die Senic G4 is echt een toppertje, wat een geluid komt daar uit zeg!
Diepe bass die de helderheid inderdaad niet wegdrukt.. en dat ding gaat echt fucking hard xD
speel momenteel alles maar af op 10% ofzo xD
Zojuist besteld, bedankt Shizz!
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 12:39:01 #119
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_130668726
No worries! :7 Talkin' bout audiogear... look what the cat dragged in:

- Upd. Looks & feels the deal, maar mweh, niet overenthusiast nou ofzo. Bass is te rond en rolt snel af, heb dat liever wat direct en punchy en de mid/highs moeten geboost worden met een equalizer.

- Next up: twee headphones die onderweg zijn. De Brainwavz HM9 en de Enzatec HS703 (van de AliExpress-sale).

[ Bericht 13% gewijzigd door shiz op 31-08-2013 15:08:32 ]
pi_130668826
Hey jongens ik heb een vraagje, het is niet China shoppen maar uit de VS maar wél van eBay.

http://www.ebay.com/itm/S(...)=item2c6e465e5c#shId

Dat kwam ik dus tegen.

Totaal zo'n 70 usd met verzenden naar NL een PS3 60GB. De reviews zijn goed, wat moet ik hier van denken?

Item condition:For parts or not working

Laat maar :{ Raar dat de reviews dan zo positief zijn
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 12:44:29 #121
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_130668890
Dúh. De reviews gaan niet over de listing, maar de Playstation 3 zelf geplukt van: http://www.ebay.com/ctg/1(...)rksid=p2047675.l1642 . Verder altijd goed lezen en achterdochtig zijn.
pi_130669898
Ik wil deze adapter gaan bestellen http://www.fasttech.com/p(...)crosdmicrosdhc-card-

Nu vroeg ik mij 2 dingen af:
1. Wat zijn de ervaringen met Fasttech? (kan me herinneren dat sommige hier niet positief over waren. Of was dat Fastcardtech?)
2. Iemand die voor deze site nog een couponcode weet? Al die verzamelsites leveren niks op :( ;)
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 13:27:03 #123
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_130669984
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 13:23 schreef FreaZ het volgende:
Ik wil deze adapter gaan bestellen http://www.fasttech.com/p(...)crosdmicrosdhc-card-

Nu vroeg ik mij 2 dingen af:
1. Wat zijn de ervaringen met Fasttech? (kan me herinneren dat sommige hier niet positief over waren. Of was dat Fastcardtech?)
2. Iemand die voor deze site nog een couponcode weet? Al die verzamelsites leveren niks op :( ;)
Heb bij Fasttech twee keer iets besteld, een keer een 1 cent zaklampje en nog een keer iets van paar dollar. Gewoon aangekomen dus gok dat het wel oké is.

En.. coupon code voor iets van minder dan 1 dollar? C'mon -O-
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 14:47:50 #124
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_130671775
quote:
16s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 13:27 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Haha, dat ja. :D Daarvoor wil ik ook geen moeite doen er eentje tevoorschijn te toveren hoor.
quote:
Heb bij Fasttech twee keer iets besteld, een keer een 1 cent zaklampje en nog een keer iets van paar dollar. Gewoon aangekomen dus gok dat het wel oké is.
^O^ FastTech (maken trouwens een foto als het ingepakt is) en Tmart zijn twee shops die het na recente ervaringen tot m'n topshops hebben gehaald. Al meermaals wat bij ze besteld en altijd voorbeeldig verlopen.
pi_130671846
Voor zaklampjes en batterijen werkt bij Fasttech in ieder geval de coupon 'BLF' of 'CPF'
(5% korting)

Bron: https://www.fasttech.com/(...)valid-coupon-code/12
pi_130675028
quote:

[..]

Nu je het zegt. Dat 1 cent lampje heb ik daar ook vandaan :P
quote:

:{w korting is korting! :{w

quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 14:47 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Haha, dat ja. :D Daarvoor wil ik ook geen moeite doen er eentje tevoorschijn te toveren hoor.
Again :{w :6 :*

quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 14:47 schreef shiznuts het volgende:
[..]

^O^ FastTech (maken trouwens een foto als het ingepakt is) en Tmart zijn twee shops die het na recente ervaringen tot m'n topshops hebben gehaald. Al meermaals wat bij ze besteld en altijd voorbeeldig verlopen.
Top! Ga ik ze bestellen. Lompe usb's die uit de NASsen hier steken kunnen dan weg :)
pi_130683690
Leuk, eerste order ooit van mij op Aliexpress; is deze geannuleerd vanwege 'security reasons'.
Oftewel kan ik kopieën gaan sturen van ID, Credit Card en cedit card Statement.
Laatste is ook leuk want wat überhaupt? Gebruik Neteller namelijk.
Heb hier nou niet echt behoefte aan om hen dergelijke informatie te gaan zitten sturen, en na wat lezen op internet ben ik ook niet de enige...
En ben ik nou de enige die geen enkel mailtje krijgt van Aliexpress over orders e.d.?

Klotegedoe...

EDIT: kopie gemaakt van voorkant van ID en credit card en screencap van Neteller site met alles uitgewist behalve op:
- de creditc card: laatste 4 cijfers van nummer, naam en expiration date
- ID: alles behalve naam
- Screencap: alles behalve cc-nummer en naam.

Dat dan maar insturen?
(Note; dit vraagt dus niet de verkoper ofzo, dit vraagt Aliexpress zélf:
quote:
Status: Transaction Closed
Reminder:
Your order has been cancelled for security reasons. The fund for this order hasn't been deducted by AliExpress. However, some banks may hold this payment, and the bank will reverse the payment for up to 7-10 working days before releasing back to the card holder. To avoid order cancellation in the future, please submit a claim for payment verification.

[ Bericht 14% gewijzigd door Iemand91 op 31-08-2013 22:25:55 ]
pi_130683945
Iemand enig idee waar je dit kunt vinden: http://www.allekabels.nl/(...)antenne-radiotv.html

Situatie: Stereotoren met enkel een coax aansluiting voor FM.

Dit ding bij Allekabels is het enige wat ik vinden. Op ebay e.d. vind ik niks op 'coax antenna' of 'coax fm antenna'.
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 22:16:14 #129
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_130685971
quote:
13s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 21:19 schreef Iemand91 het volgende:
Leuk, eerste order ooit van mij op Aliexpress; is deze geannuleerd vanwege 'security reasons'.
Oftewel kan ik kopieën gaan sturen van ID, Credit Card en cedit card Statement.
Laatste is ook leuk want wat überhaupt? Gebruik Neteller namelijk.
Heb hier nou niet echt behoefte aan om hen dergelijke informatie te gaan zitten sturen, en na wat lezen op internet ben ik ook niet de enige...
En ben ik nou de enige die geen enkel mailtje krijgt van Aliexpress over orders e.d.?

Klotegedoe...

EDIT: kopie gemaakt van voorkant van ID en credit card en screencap van Neteller site met alles uitgewist behalve op:
- de creditc card: laatste 4 cijfers van nummer, naam en expiration date
- ID: alles behalve naam
- Screencap: alles behalve cc-nummer en naam.

Dat dan maar insturen?
(Note; dit vraag dus niet de verkoper ofzo, dit vraag Aliexpress zélf:

[..]

Gewoon je creditcardinfo geven aan die aardige Chinese bedrijfjes, dat kan geen kwaad.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_130689114
Koop normaal altijd via eBay omdat het daar goedkoper is dan bij de shops zelf. Alleen deze automatische zeepdispenser: http://www.buyincoins.com/item/2827.html was wel goedkoper op de website :) Met nog een 5% korting eraf uit op 7,20 euro. Kan gewoon eigen zeep in, dus geen aparte veel te dure merkflesjes ;)

pi_130690481
quote:
12s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 22:16 schreef MacorgaZ het volgende:
Gewoon je creditcardinfo geven aan die aardige Chinese bedrijfjes, dat kan geen kwaad.
Enige wat ze nou zouden krijgen is m'n naam en cc-nummer; 2 zaken die je al moet geven als je iets besteld daar. De rest heb ik allemaal uitgewist.
pi_130691178
gister, met de coupon van shiznuts een awei EM800 en een 900 besteld, + noname met sporthook dingen (zodattie achter je oren zit)

de 800 kende ik al en vind ik een prima set, de 900 wilde ik altijd al eens proberen..
en de noname is voor het proberen van die beugels, als dat enigsinds redelijk zit ga ik daar verder naar kijken, maar ik gok dat ik minimaal 2 jaar vooruit kan met deze dopjes (als ik afga op de jaar levensduur van mijn vorige EM800)

[ Bericht 0% gewijzigd door mschol op 01-09-2013 10:01:27 ]
  zondag 1 september 2013 @ 09:58:41 #133
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_130695864
Seg. Voor de duidelijkheid: ES800M, ES900i en shiznuts is het, hè.

@ AliExpress-verhaal: erg vaag. Ik heb ik m'n hele Chinashop-geschiedenis nog maar een keer gehad dat ze ergens een verificatie van wilde hebben (was bij Lightake, toen we de Jiayu G3 daar allemaal gepreordered hadden geloof ik) en die had ik gewoon verteld dat ik dat nergens op vond slaan en ze de pot op konden. :P Verder bij AliExpress niks van dat alles en ik heb net bij die Supernova sale iets van tien bestellingen ofzo geplaatst, die allen inmiddels verstuurd zijn. Misschien ook wel een Neteller-iets hoor...
pi_130695896
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 09:58 schreef shiznuts het volgende:
Seg. Voor de duidelijkheid: ES800M, ES900i en shiznuts is het, hè.
ow :D je naam is wel heel suffe tikfout _O- (fixed...)

die andere weet ik en tik ik altijd verkeerd :+
  zondag 1 september 2013 @ 10:05:51 #135
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_130695950
!
pi_130696375
Oké, deze wil ik best wel bestellen.. http://www.aliexpress.com(...)-IPS/1016664275.html

Voor die prijs :+ twijfel alleen hoe betrouwbaar het is m.b.t. geld terug krijgen.
pi_130696469
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 10:35 schreef FreaZ het volgende:
Oké, deze wil ik best wel bestellen.. http://www.aliexpress.com(...)-IPS/1016664275.html

Voor die prijs :+ twijfel alleen hoe betrouwbaar het is m.b.t. geld terug krijgen.
Huh :? Dat oogt wel een beetje to good to be true..
pi_130696542
quote:

quote:
7s.gif Op zondag 1 september 2013 10:43 schreef Xetran het volgende:

[..]

Huh :? Dat oogt wel een beetje to good to be true..
Uit de OP over AliExpress:
Voor deze kopersbescherming maakt men gebruik van Escrow. Dit houdt kort gezegd in dat de verkoper het geld niet krijgt totdat jij met tevredenheid het ontvangst ervan bevestigd hebt.

Kan je ook betalen met PayPal op AE?
Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.
pi_130696642
quote:

das wel heel erg goedkoop :D
pi_130696691
quote:

G3S $31.65: http://www.aliexpress.com(...)-IPS/1016664275.html

G3S $39.69: http://www.aliexpress.com(...)5071_1020428214.html

G3S $43.19: http://www.aliexpress.com(...)5071_1023834751.html

3x zelfde product andere prijs? :{
Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.
  zondag 1 september 2013 @ 11:00:24 #141
327191 RobertNL
For your gear.
pi_130696821
quote:
12s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 22:16 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Je mag 80% van de gegevens onzichtbaar maken ;)
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 00:08 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Enige wat ze nou zouden krijgen is m'n naam en cc-nummer; 2 zaken die je al moet geven als je iets besteld daar. De rest heb ik allemaal uitgewist.
Dit dus, mooi kloten :'( dat je nu nog weer langer moet wachten. Zal er wel mee te maken hebben dat je eerste order direct zo groot is. Extra veiligheid voor fraude.
pi_130697301
quote:
die seller heeft trouwens wel heel erg veel in de verkoop gegooid, niet alleen die telefoon maar ook diverse tablets en kledingstukken, een soort van laatste actie "ik wil iedereen flessen" en dan verdwijnen?
pi_130697406
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 11:20 schreef mschol het volgende:

[..]

die seller heeft trouwens wel heel erg veel in de verkoop gegooid, niet alleen die telefoon maar ook diverse tablets en kledingstukken, een soort van laatste actie "ik wil iedereen flessen" en dan verdwijnen?
Zou je denken hè, maar je hebt 1)buyers protection en 2)de zekerheid van je CC.

Ik zou er zo 3 willen bestellen voor dat geld :P
pi_130697425
Zit zelf te wachten tot iemand hier overstag gaat.

Als er een schaap over de dam is.. :P
pi_130697496
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 11:24 schreef FreaZ het volgende:

[..]

voor die 15/20 dollar zou ik eigenlijk wel een tablet willen proberen..

maar ergens gaan alarmbelletjes rinkelen...
  zondag 1 september 2013 @ 11:29:28 #146
327191 RobertNL
For your gear.
pi_130697530
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 11:24 schreef FreaZ het volgende:

[..]

Potentieel wel een gevaar als je een tracking krijgt (en een pakketje) :P. Maarja voor een paar dollar kan je gokken natuurlijk
  zondag 1 september 2013 @ 11:30:17 #147
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_130697547
quote:

Zoals gezegd:
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 12:58 schreef shiznuts het volgende:
't Is erg vermoeiend en een langdradig proces op AliExpress om je geld terug te krijgen.
Als ik de rest van de inventory sales bekijk (-85% op haast alles) zou ik me er lekker ver van houden. De hele listing is verder sowieso gejat van een andere store. Zelfs de plaatjes zijn gemerkt met een andere storenummer. :') Maar goed. Doe wat je niet laten kunt natuurlijk. :P
pi_130699162
Haha, en gelijk werd het stil hier :) Shiz's waarschuwing schrikt iedereen af :P

Ik twijfel. Om voor 25 euro een 'langdradig' proces te moeten doorlopen... achja, een mailtje versturen is zo gedaan denk ik maar zo. Aan de ander kant; die prijzen kloppen gewoon totaal niet. So what's the catch?
  zondag 1 september 2013 @ 12:39:03 #149
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_130699285
De catch is dat het gewoon niet zo is. :)
Net als toentertijd die veel te goedkope HP Touchpad van eBay (met PayPal-bescherming geld terug).
pi_130699833
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 11:30 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Zoals gezegd:

[..]

In dit geval hetzelfde: ander storenummer. Namelijk van deze;

http://www.aliexpress.com(...)09089_731402150.html
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: