Is een softwarematige oplossing geen mogelijkheid? Zelf gebruik ik Mouse Without Borders om met mijn laptop ook mijn htpc aan te sturen. Uiteraard moeten dan wel beide pc's aan staan en met hetzelfde netwerk verbonden zijn.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:36 schreef FreaZ het volgende:
[..]
Ja, zoiets kan inderdaad. Helaas vind ik 20 dollar teveel van het goede. Dan wissel ik ze liever met de hand.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:38 schreef Hades.nl het volgende:
[..]
Is een softwarematige oplossing geen mogelijkheid? Zelf gebruik ik Mouse Without Borders om met mijn laptop ook mijn htpc aan te sturen. Uiteraard moeten dan wel beide pc's aan staan en met hetzelfde netwerk verbonden zijn.
Moest helaas weg om te werken. Had wel ff 4 AAA's aan het stroom gelegd en daar zat genoeg sap in om ff 3 minuutjes rond te vliegen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:57 schreef shiznuts het volgende:
En although not the prettiest of solutions either, maar ok.
Oh well, in other news...
[ afbeelding ]
Had alleen niet meegekregen dat de TX op AAA's werkt en niet de normale AA's.
Dus daar liggen er nu een paar van aan de lader.Net als m'n PiPO M7 Pro 3G (
).
standaard zit hij in normal mode. Dus je moet naar expert om te stunten. Hoe geen idee :pquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:01 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Moest helaas weg om te werken. Had wel ff 4 AAA's aan het stroom gelegd en daar zat genoeg sap in om ff 3 minuutjes rond te vliegen.Moet zeggen, hij is wel lachen.
Klein maar fijn en de guard doet z'n werk goed. Vliegt verrassend stabiel eigenlijk. Ik geloof een beetje te stabiel, want bij de V929 en U818A zit je zo in een flip, maar dat wil bij de Hubsan X4 V2 niet lukken. Had al gelezen dat de rechter pook in te drukken valt en je daarmee de 'expert mode' unlocked en je dan een soort combo moet uitvoeren om een trucje te bewerkstelligen. Dus dat gaan we morgen eens proberen, zoals gezegd, ik had vanmiddag maar heel weinig tijd.
Denk dat het een goede keuze is voor mensen die naar een V911 kijken, maar niet weten of ze nu een heli of een quadje willen. De Hubsan is namelijk niet zo nerveus of ingewikkeld te vliegen als z'n grote broers. Tenzij je juist wilt stunten met zo'n ding of er een spycam onder wilt hangen.
Hij maakt trouwens wel nogal wat high pitch herrie.
Die jas is erg gaaf inderdaad.. Hou je ons op de hoogte?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:51 schreef neo2000 het volgende:
Unterwegs:
http://www.ebay.nl/itm/40(...)id=p3984.m1497.l2649
Zelfde chipset als de inmiddels befaamde ELE dac. Alleen is Muse dan een merk wat sowieso meer dacs maakt, en toevallig was het 'a'-merk ook nog eens goedkoper als newcomer ELE.Dus we zullen zien of het wat is. Valt het tegen dan kan ie mee naar het werk om daar op bureau te liggen.
Verder vanavond maar eens een nieuwe winterjas bestellen ter test:
http://www.banggood.com/S(...)er-Coat-p-80158.html
Even opmeten en gaan.Ben benieuwd of het was is. Zal de eerste keer zijn dat ik iets qua kleding bestel @ china, vnml omdat hier de maten een keer redelijk bij staan. En als ie voor dat geld maar 1 seizoen mee gaat, ach..
Also known as: jacket.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:01 schreef MacorgaZ het volgende:
"long sleeve double breasted epaulet lapel collar solid casual nip waisted men trench coat."
Zo.
Handige code. Bijvoorbeeld voor de Pipo M9pro aantrekkelijk: de wifi versie van $247.69 wordt $232.83 en de 3G versie van $292.99 wordt $275.40. Goedkoper heb die nog niet gezien; dus wie op het punt stond; tip.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:07 schreef shiznuts het volgende:
Zoals gezegd: rechter (of linker, kan ook) pookje indrukken schijnbaar. Zal morgen ff kijken of dat wil. En dan moet je geloof ik en vol gas en een volle uitslag maken in de richting van de flip/roll. Is tenminste wat ik gelezen heb.
- Voor mensen die nog wat bij FP wilde bestellen, -6% nu:
[ afbeelding ]
Wel mooie jas inderdaad, heb zelf ook zoiets maar dan gewoon hier uit de winkel; maar ik zou me meer 'zorgen' maken over de warmte van zo'n jas; erg warm is zo'n jas niet en dan heb ik nog een met een soort van voering. Maar ligt er natuurlijk ook net aan wat je als koud ervaart.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:51 schreef neo2000 het volgende:
Verder vanavond maar eens een nieuwe winterjas bestellen ter test:
http://www.banggood.com/S(...)er-Coat-p-80158.html
Even opmeten en gaan.Ben benieuwd of het was is. Zal de eerste keer zijn dat ik iets qua kleding bestel @ china, vnml omdat hier de maten een keer redelijk bij staan. En als ie voor dat geld maar 1 seizoen mee gaat, ach..
het is maar wat je een topdeal noemt, even snelle search op cheap media player levert dit opquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:49 schreef thethoryd het volgende:
MyMemory met weer een topdeal:
MediaPlayer + 16gb usb stick voor 20 pond!
http://www.mymemory.co.uk(...)16GB-USB-Flash-Drive
Cosonic is het slechtste merk dat ik tegengekomen was. Heb de CT-833 en die is ronduit bagger. Beter haal je de G4 Gharial USB 7.1 headset van Senic, die de Shiz recommender award heeft.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:56 schreef Floxje het volgende:
Heeft iemand ervaring met deze: http://dx.com/p/cosonic-c(...)-silver-black-166093
Ik zoek een headset voor gamen met een budget van maximaal 25 euro.. De Kanen KM-780 review had ik al gelezen, maar die schijnen vaak stuk te gaan?
quote:Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search
Mja... 't is dan ook prut. Zou ik ook voor zulke prijzen wegdoen om vanaf te komen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:49 schreef thethoryd het volgende:
MyMemory met weer een topdeal:
MediaPlayer + 16gb usb stick voor 20 pond!
http://www.mymemory.co.uk(...)16GB-USB-Flash-Drive
Haha, ik heb vandaag op mijn werk me rot gezocht (via google) op jouw reviews, maar kon niks vinden. Thanks voor de link!quote:
die Senic G4 is echt een toppertje, wat een geluid komt daar uit zeg!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:55 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Cosonic is het slechtste merk dat ik tegengekomen was. Heb de CT-833 en die is ronduit bagger. Beter haal je de G4 Gharial USB 7.1 headset van Senic, die de Shiz recommender award heeft.Ook de Senic ST-1636 is prima te doen op zich. De E-3LUE Cobra is ook zo slecht ook nog niet, maar een beetje dof als je 'em niet amped/equalized. Voor meer over headsets check mijn comment hier en de opvolgende reacties met een narrow-down tot een paar modellen. Voor nog meer info, zoals in de OpeningsPost (OP) staat vermeld:
[..]
[..]
Mja... 't is dan ook prut. Zou ik ook voor zulke prijzen wegdoen om vanaf te komen.
Zojuist besteld, bedankt Shizz!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:46 schreef Downstar het volgende:
[..]
die Senic G4 is echt een toppertje, wat een geluid komt daar uit zeg!
Diepe bass die de helderheid inderdaad niet wegdrukt.. en dat ding gaat echt fucking hard xD
speel momenteel alles maar af op 10% ofzo xD
Heb bij Fasttech twee keer iets besteld, een keer een 1 cent zaklampje en nog een keer iets van paar dollar. Gewoon aangekomen dus gok dat het wel oké is.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:23 schreef FreaZ het volgende:
Ik wil deze adapter gaan bestellen http://www.fasttech.com/p(...)crosdmicrosdhc-card-
Nu vroeg ik mij 2 dingen af:
1. Wat zijn de ervaringen met Fasttech? (kan me herinneren dat sommige hier niet positief over waren. Of was dat Fastcardtech?)
2. Iemand die voor deze site nog een couponcode weet? Al die verzamelsites leveren niks op![]()
Haha, dat ja.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:27 schreef tokko1 het volgende:
[..]
En.. coupon code voor iets van minder dan 1 dollar? C'mon
quote:Heb bij Fasttech twee keer iets besteld, een keer een 1 cent zaklampje en nog een keer iets van paar dollar. Gewoon aangekomen dus gok dat het wel oké is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |