abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130700676

En allemaal maar denken dat ze voor 31 dollar bestellen :D

Of denkt verkoper 210 te krijgen na het verzenden? :P
  zondag 1 september 2013 @ 13:33:54 #152
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_130701109
Neuh, dat is gekoppeld aan AliExpress zelf. Wordt altijd de listprijs neergezet. Mogelijk wordt de korting niet weergegeven omdat mensen die buiten de actieperiode bestellen en daar kijken dan zien dat ze 'em duurder bestellen dan 'ie eens was en ze het tegen de originele listprijs opeens niet meer waard vinden 'em te halen en het dus niet aanschaffen of een bericht sturen of ze die korting ook aan hen willen doorberekenen. Zoiets.

Een andere mogelijkheid is dat ze straks al die orders refunden met het excuus dat het niet op voorraad is ofzo, maar dan zijn ze wel tig bestellingen verder en van hun newbie-status met weinig transacties af. Je koopt immers eerder bij iemand die al 4000 items heeft verkocht, dan iemand met 40.

Hoe dan ook. Het riekt natuurlijk naar een en al scam en niemand gaat zo'n smartphone of tablet krijgen voor die prijs. Ik zou me het gedoe van Escrow-refund lekker besparen, want dat is vrij vermoeiend om daarachter heen te moeten gaan. Maar nogmaals, moet je vooral zelf weten. :s)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_130702282
Nou straks maar de copy van CC, ID en screencap sturen naar Ali. Ik kan waarschijnlijk lááng gaan wachten als ik verhalen op internet lees voordat dit goed geregeld is.

Kom inderdaad het Ebay spul sneller binnen dan de tablet zelf die met DHL gaat |:( :') ...

EDIT: ze maken het ook wel logischer; krijg net een mailtje binnen:
quote:
Payment successfully made

Dear Iemand91,

Payment for Order no. ************** has been accepted.

The Delivery Status is currently "Awaiting Shipment".The supplier must ensure all goods are delivered before the delivery date and add tracking details for your shipment(s) to AliExpress.com .

Sincerely,
AliExpress.com
Terwijl op de site zélf staat dat de boel is geannuleerd. Lekker duidelijk hoor :') |:(

[ Bericht 24% gewijzigd door Iemand91 op 01-09-2013 17:31:42 ]
  zondag 1 september 2013 @ 15:12:00 #154
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_130705048
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_130720935
Ik weet niet of iemand hier al een Mobius Actioncam heeft (besteld) maar kwam vanmiddag deze app tegen; dat is wel serieus handig :o
  zondag 1 september 2013 @ 21:32:02 #156
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_130722227
Mja. Dat had je al eeuwen voor de 808-cams op de pc.
Gewoon een GUI om de settings te flashen zonder met .txt-files te klooien.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_130722793
ff een cheap ass horloge gekocht met FP door die -6% coupon

wou nog een horloge met zo'n band dus zo'n goedkope troep is goed genoeg zodat ik niet steeds die telefoon moet uithalen :P
pi_130723189
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 21:32 schreef shiznuts het volgende:
Mja. Dat had je al eeuwen voor de 808-cams op de pc.
Gewoon een GUI om de settings te flashen zonder met .txt-files te klooien.
Maar had je die PC/laptop altijd bij je? ;)

Als je de Mobius als actioncam wil gebruiken is dit best wel geniaal. Voor het doel waar ik hem voor zou kunnen gebruiken (races) wil ik echt niet zitten klooien met knoppen indrukken, op LED's letten e.d. Kost veel te veel tijd en niet fysiek niet praktisch.
Met die app even snel op je mobiel aansluiten, gewenste instellen maken en gebruiken maar.

Vond ik persoonlijk wel vet hoor. Maar ja, dat ben ik :@ ...
Dacht; laat ik dit even delen...

EDIT:
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 21:50 schreef shiznuts het volgende:
Het is geen remote app zoals de Wi-Fi GoPro hoor. Dus geen livefeed of click to record of iets.
I know, maar als wij de camera dan ergens in de wagen hebben vastzitten dan is het even kwestie van kabel inpluggen en instellen maar. Niet eerst camera losmaken, aankloten met knopjes indrukken en hopen dat je goed hebt gedrukt en weer camera vastzetten.
quote:
Ik denk niet dat je je settings snel verandert nadat je ze initieel hebt ingesteld? :P
Naja, als de 720 60fps mode nou bruikbaar was misschien wel.
quote:
Maar goed. Een app ergens voor is altijd een goed idee en laat zien wat de drive/support erachter is. ;)
Dat sowieso.

[ Bericht 5% gewijzigd door Iemand91 op 01-09-2013 21:59:16 ]
  zondag 1 september 2013 @ 21:50:14 #159
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_130723648
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 21:44 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Maar had je die PC/laptop altijd bij je? ;)

Als je de Mobius als actioncam wil gebruiken is dit best wel geniaal. Voor het doel waar ik hem voor zou kunnen gebruiken (races) wil ik echt niet zitten klooien met knoppen indrukken, op LED's letten e.d. Kost veel te veel tijd en niet fysiek niet praktisch.
Met die app even snel op je mobiel aansluiten, gewenste instellen maken en gebruiken maar.

Vond ik persoonlijk wel vet hoor. Maar ja, dat ben ik :@ ...
Dacht; laat ik dit even delen...
Het is geen remote app zoals de Wi-Fi GoPro hoor. Dus geen livefeed of click to record of iets.
Ik denk niet dat je je settings snel verandert nadat je ze initieel hebt ingesteld? :P

Maar goed. Een app ergens voor is altijd een goed idee en laat zien wat de drive/support erachter is. ;)
pi_130734427
Wat ik me afvraag:

onder de 22 euro worden geen inklaringskosten berekend.

Maar geldt dit nou per zending/pakket of per winkel?

Dus als je op dezelfde moment x pakketjes binnen krijgt van dezelfde winkel, kan er dan alsnog inklaringskosten over berekend worden?
En wat als je x pakketjes van verschillende winkels krijgt?
pi_130734450
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 09:37 schreef athlonkmf het volgende:
Wat ik me afvraag:

onder de 22 euro worden geen inklaringskosten berekend.

Maar geldt dit nou per zending/pakket of per winkel?

Dus als je op dezelfde moment x pakketjes binnen krijgt van dezelfde winkel, kan er dan alsnog inklaringskosten over berekend worden?
En wat als je x pakketjes van verschillende winkels krijgt?
Per pakketje, de douane houdt niet een groot bestand bij met hoeveel pakketjes je al hebt besteld. Dan zouden een aantal users hier flink de lul zijn :')
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_130734720
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 09:39 schreef rene90 het volgende:

[..]

Per pakketje, de douane houdt niet een groot bestand bij met hoeveel pakketjes je al hebt besteld. Dan zouden een aantal users hier flink de lul zijn :')
Lijkt me natuurlijk ook het meest logische. Ti's alleen de geruchtenmolen hè. Heb ergens gelezen dat iemand x pakketten had besteld die samen binnenkwamen en voor het totaal moest dokken.

Leek me een broodjes aap verhaal
pi_130737991
Enigste wat er kan gebeuren is dat je een X aantal pakketjes bij dezelfde verkoper besteld en deze stopt ze in 1 en hetzelfde pakket. (Gebeurd mij nog wel eens bij kleine aankopen op ebay achter elkaar, weet niet of sommige verkopers het ook bij duurdere aankopen doen)

Als je dan boven de waarde zou komen en je word eruit gepikt kan het. Losse pakketjes hoef je je geen zorgen om te maken.
  maandag 2 september 2013 @ 12:17:21 #164
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_130738147
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2013 09:53 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

Lijkt me natuurlijk ook het meest logische. Ti's alleen de geruchtenmolen hè. Heb ergens gelezen dat iemand x pakketten had besteld die samen binnenkwamen en voor het totaal moest dokken.

Common sense. De meeste mensen willen voor een dubbeltje op de eerste rang zitten en bestellen dus spul uit China. Maar moeite doen om jezelf in wetgeving te verdiepen of even te lezen of je ergens op moet letten, ho maar. Evenals zelf even kijken of het misschien iets is wat je koopt, nope.jpg. Dan horen of lezen ze ergens dat je niet te veel tegelijkertijd moet bestellen en dat blijft dan hangen. Bestellen ze spullen los, maar letten ze niet op de 22 euro. Tsjah..

Collega had laatst ook via mini in the box iets besteld. Kleine bestelling, met wat lampjes er in. Totaal wel boven de 22 euro. Wordt er net tussenuit gevist door de douane, tsjah. En dan weten ze dat je vaak wat in China besteld, om vervolgens niets te vragen of wat dan ook, maar wel te klagen. Naderhand. Vraag je waarom ze eigenlijk bij MITB besteld hebben, krijg je te horen dat dat zo gemakkelijk is vanwege Ideal. Uh-huh. Vertel je dus dat Ideal in zulke situaties niet zo handig is i.v.m.koperbescherming en zo, dan maakt opeens het geld niet meer zo veel uit, want het kostte toch niet veel. Maar wel volle bak klagen over de douane boete. Het tegenwoordige niveau van de gemiddelde Nederlander i guess. Zeiken en klagen, en vooral zelf te lui zijn om iets te lezen. ;(
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_130738734
ach, laten we er maar op houden dat we gerust kunnen slapen. Met de wetenschap dat de vele kleine pakketjes wel voor brood op de plank zorgt bij de postbezorgers :)
En... de douane zodanig overrompelt met hoeveelheden kleine niet-rendabele pakketjes, dat ze simpelweg te weinig mankracht hebben om alles te checken. En we dus indirect de dure inkopers beschermen ;)
  maandag 2 september 2013 @ 13:25:10 #166
327191 RobertNL
For your gear.
pi_130739696
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2013 09:53 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

Dit kan wel kloppen. Had een keer 6 identieke pakketjes die allen 3 dagen bij de douane hebben gelegen. Uiteindelijk werden ze bezorgd en zat op 2 van de 6 douane tape. Gelukkig kwam de totale waarde van die 6 pakketjes niet boven de 22 euro uit maar anders was ik vast gepakt.

(ging overigens om best grote pakketjes, bij kleinere verschillende verpakkingen zal he veel minder opvallen).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_130739899
quote:
8s.gif Op maandag 2 september 2013 12:17 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Common sense. De meeste mensen willen voor een dubbeltje op de eerste rang zitten en bestellen dus spul uit China. Maar moeite doen om jezelf in wetgeving te verdiepen of even te lezen of je ergens op moet letten, ho maar. Evenals zelf even kijken of het misschien iets is wat je koopt, nope.jpg. Dan horen of lezen ze ergens dat je niet te veel tegelijkertijd moet bestellen en dat blijft dan hangen. Bestellen ze spullen los, maar letten ze niet op de 22 euro. Tsjah..

Collega had laatst ook via mini in the box iets besteld. Kleine bestelling, met wat lampjes er in. Totaal wel boven de 22 euro. Wordt er net tussenuit gevist door de douane, tsjah. En dan weten ze dat je vaak wat in China besteld, om vervolgens niets te vragen of wat dan ook, maar wel te klagen. Naderhand. Vraag je waarom ze eigenlijk bij MITB besteld hebben, krijg je te horen dat dat zo gemakkelijk is vanwege Ideal. Uh-huh. Vertel je dus dat Ideal in zulke situaties niet zo handig is i.v.m.koperbescherming en zo, dan maakt opeens het geld niet meer zo veel uit, want het kostte toch niet veel. Maar wel volle bak klagen over de douane boete. Het tegenwoordige niveau van de gemiddelde Nederlander i guess. Zeiken en klagen, en vooral zelf te lui zijn om iets te lezen. ;(
haha wat herkenbaar!

Laatst werd ik door mijn buurvrouw gewezen op een 'goedkope japanse site joh'!
Doelde ze dus ook op miniinthebox of een variant daarvan, dacht al japanse :') :') ..
ik heb het maar laten gaan want ze was veel te trots op haar net bestelde telefoonhoesjes(?), dat ik haar dat geluk maar niet wou af nemen xD..

Ze weet immers ook dat ik best veel bestellingen uit china krijg, aangezien ik wel wekelijks( dagelijks nog net niet xD) de pakketbezorger aan de deur heb :P ( al valt dat de laatste tijd wel mee, weinig leuk spul momenteel :P) en zo nu en dan word er ook wel eens een pakket bij haar bezorgd als ik er niet ben..

Nou heb ik verder niks meer over haar bestelling gehoord, maar ik verwacht dat die gewoon is aangekomen..

Nu stopte laatst de bus van POSTNL bij ons voor de deur, ik wou al bijna aanstalten maken om naar de deur te lopen, tot ik zag dat hij de oprit bij de buren op liep.. :+
Dus ik stond nog even bij de deur en zag/hoorde dat de buurvrouw moest betalen voor ze het pakketje in ontvangst kon nemen.. +- 20 euro ofzo aan BTW en inklaring..
postbode kreeg eerst allemaal verwijten en vragen over hoe dat nou kon en dergelijke..
en waarom het zoveel was etc..

Toen heb ik toch wel even in mijn vuistje staan lachen,

ik denk tja, dan had je maar ff wat meer moeite moeten doen om alles te begrijpen
en niet te hebzuchtig zijn :P..
Ik mag hopen dat zulke mensen gauw flauw zijn van het hele china shopping gebeuren,
ze klagen over alles inderdaad, als de verzending langer dan 2 weekjes duurt, over BTW en belastingen, hebben vragen over handeltjes etc... -O-
pi_130739991
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2013 13:25 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Dit kan wel kloppen. Had een keer 6 identieke pakketjes die allen 3 dagen bij de douane hebben gelegen. Uiteindelijk werden ze bezorgd en zat op 2 van de 6 douane tape. Gelukkig kwam de totale waarde van die 6 pakketjes niet boven de 22 euro uit maar anders was ik vast gepakt.

(ging overigens om best grote pakketjes, bij kleinere verschillende verpakkingen zal he veel minder opvallen).
Tja, vandaar de vraag of de inklaring per pakket of per winkel.
Het feit dat je dus geen inklaringskosten had betaald sluit dus niks uit. (als je nou WEL had moeten dokken, tja, dan hebben we wat aan die info)
pi_130740090
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 13:37 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

Tja, vandaar de vraag of de inklaring per pakket of per winkel.
Het feit dat je dus geen inklaringskosten had betaald sluit dus niks uit. (als je nou WEL had moeten dokken, tja, dan hebben we wat aan die info)
de kans is gewoon heel klein, dat ze al je pakketten van 1 dezelfde winkel onderscheppen, omzodoende boven een bedrag van 22 euro uit te komen :P..

Dus hou het gewoon op afdragen per pakket ;)
pi_130740163
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 13:41 schreef Downstar het volgende:

[..]

de kans is gewoon heel klein, dat ze al je pakketten van 1 dezelfde winkel onderscheppen, omzodoende boven een bedrag van 22 euro uit te komen :P..

Dus hou het gewoon op afdragen per pakket ;)
Mweh, als je ziet wat ik allemaal bestel ;)
pi_130740498
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 13:44 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

Mweh, als je ziet wat ik allemaal bestel ;)
Nou dan loop jij meer de kans, is dat graag wat je wil horen :') :')?
pi_130740633
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 13:55 schreef Downstar het volgende:

[..]

Nou dan loop jij meer de kans, is dat graag wat je wil horen :') :')?
Nope. wat ik wil horen is dat het dat het zeker weten per pakket wordt berekend.
Of anders per winkel.
Maar zeker niet alle pakketten bij elkaar opgeteld van alle winkels.
  maandag 2 september 2013 @ 14:01:40 #173
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_130740690
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 13:59 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

Nope. wat ik wil horen is dat het dat het zeker weten per pakket wordt berekend.
Of anders per winkel.
Maar zeker niet alle pakketten bij elkaar opgeteld van alle winkels.
SPOILER: BelastingTelefoon Douane
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succes, en ben wel benieuwd naar het antwoord.
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  maandag 2 september 2013 @ 14:11:52 #174
327191 RobertNL
For your gear.
pi_130740986
Info is overigens wel ergens te vinden, 90% zeker dat ik het wel eens gelezen heb. Dacht dat het werkt als onderstaande:

Met splitsen gaan ze niet akkoord (en wordt dus voor de belasting officieel als 1 bestelling behandeld). In de praktijk is het niet haalbaar dus gebeurt het niet (tenzij ze toevallig x van jou pakketen gelijktijdig er uit pikken natuurlijk, maar die kans is zeer klein).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_130742039
OP gelezen.

Mijn vraag is: gaat de douane moeilijk doen over 21 cent? Ik heb keigave pumps gezien bij een Chinese webshop, maar die kosten ¤22,21. :{ Zit dus net boven de 22 euro waarover je niks extra's hoeft te betalen.
Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')