Terwijl op de site zélf staat dat de boel is geannuleerd. Lekker duidelijk hoorquote:Payment successfully made
Dear Iemand91,
Payment for Order no. ************** has been accepted.
The Delivery Status is currently "Awaiting Shipment".The supplier must ensure all goods are delivered before the delivery date and add tracking details for your shipment(s) to AliExpress.com .
Sincerely,
AliExpress.com
Maar had je die PC/laptop altijd bij je?quote:Op zondag 1 september 2013 21:32 schreef shiznuts het volgende:
Mja. Dat had je al eeuwen voor de 808-cams op de pc.
Gewoon een GUI om de settings te flashen zonder met .txt-files te klooien.
I know, maar als wij de camera dan ergens in de wagen hebben vastzitten dan is het even kwestie van kabel inpluggen en instellen maar. Niet eerst camera losmaken, aankloten met knopjes indrukken en hopen dat je goed hebt gedrukt en weer camera vastzetten.quote:Op zondag 1 september 2013 21:50 schreef shiznuts het volgende:
Het is geen remote app zoals de Wi-Fi GoPro hoor. Dus geen livefeed of click to record of iets.
Naja, als de 720 60fps mode nou bruikbaar was misschien wel.quote:Ik denk niet dat je je settings snel verandert nadat je ze initieel hebt ingesteld?
Dat sowieso.quote:Maar goed. Een app ergens voor is altijd een goed idee en laat zien wat de drive/support erachter is.
Het is geen remote app zoals de Wi-Fi GoPro hoor. Dus geen livefeed of click to record of iets.quote:Op zondag 1 september 2013 21:44 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Maar had je die PC/laptop altijd bij je?![]()
Als je de Mobius als actioncam wil gebruiken is dit best wel geniaal. Voor het doel waar ik hem voor zou kunnen gebruiken (races) wil ik echt niet zitten klooien met knoppen indrukken, op LED's letten e.d. Kost veel te veel tijd en niet fysiek niet praktisch.
Met die app even snel op je mobiel aansluiten, gewenste instellen maken en gebruiken maar.
Vond ik persoonlijk wel vet hoor. Maar ja, dat ben ik...
Dacht; laat ik dit even delen...
Per pakketje, de douane houdt niet een groot bestand bij met hoeveel pakketjes je al hebt besteld. Dan zouden een aantal users hier flink de lul zijnquote:Op maandag 2 september 2013 09:37 schreef athlonkmf het volgende:
Wat ik me afvraag:
onder de 22 euro worden geen inklaringskosten berekend.
Maar geldt dit nou per zending/pakket of per winkel?
Dus als je op dezelfde moment x pakketjes binnen krijgt van dezelfde winkel, kan er dan alsnog inklaringskosten over berekend worden?
En wat als je x pakketjes van verschillende winkels krijgt?
Lijkt me natuurlijk ook het meest logische. Ti's alleen de geruchtenmolen hè. Heb ergens gelezen dat iemand x pakketten had besteld die samen binnenkwamen en voor het totaal moest dokken.quote:Op maandag 2 september 2013 09:39 schreef rene90 het volgende:
[..]
Per pakketje, de douane houdt niet een groot bestand bij met hoeveel pakketjes je al hebt besteld. Dan zouden een aantal users hier flink de lul zijn
Common sense. De meeste mensen willen voor een dubbeltje op de eerste rang zitten en bestellen dus spul uit China. Maar moeite doen om jezelf in wetgeving te verdiepen of even te lezen of je ergens op moet letten, ho maar. Evenals zelf even kijken of het misschien iets is wat je koopt, nope.jpg. Dan horen of lezen ze ergens dat je niet te veel tegelijkertijd moet bestellen en dat blijft dan hangen. Bestellen ze spullen los, maar letten ze niet op de 22 euro. Tsjah..quote:Op maandag 2 september 2013 09:53 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Lijkt me natuurlijk ook het meest logische. Ti's alleen de geruchtenmolen hè. Heb ergens gelezen dat iemand x pakketten had besteld die samen binnenkwamen en voor het totaal moest dokken.
Leek me een broodjes aap verhaal
Dit kan wel kloppen. Had een keer 6 identieke pakketjes die allen 3 dagen bij de douane hebben gelegen. Uiteindelijk werden ze bezorgd en zat op 2 van de 6 douane tape. Gelukkig kwam de totale waarde van die 6 pakketjes niet boven de 22 euro uit maar anders was ik vast gepakt.quote:Op maandag 2 september 2013 09:53 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Lijkt me natuurlijk ook het meest logische. Ti's alleen de geruchtenmolen hè. Heb ergens gelezen dat iemand x pakketten had besteld die samen binnenkwamen en voor het totaal moest dokken.
Leek me een broodjes aap verhaal
haha wat herkenbaar!quote:Op maandag 2 september 2013 12:17 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Common sense. De meeste mensen willen voor een dubbeltje op de eerste rang zitten en bestellen dus spul uit China. Maar moeite doen om jezelf in wetgeving te verdiepen of even te lezen of je ergens op moet letten, ho maar. Evenals zelf even kijken of het misschien iets is wat je koopt, nope.jpg. Dan horen of lezen ze ergens dat je niet te veel tegelijkertijd moet bestellen en dat blijft dan hangen. Bestellen ze spullen los, maar letten ze niet op de 22 euro. Tsjah..
Collega had laatst ook via mini in the box iets besteld. Kleine bestelling, met wat lampjes er in. Totaal wel boven de 22 euro. Wordt er net tussenuit gevist door de douane, tsjah. En dan weten ze dat je vaak wat in China besteld, om vervolgens niets te vragen of wat dan ook, maar wel te klagen. Naderhand. Vraag je waarom ze eigenlijk bij MITB besteld hebben, krijg je te horen dat dat zo gemakkelijk is vanwege Ideal. Uh-huh. Vertel je dus dat Ideal in zulke situaties niet zo handig is i.v.m.koperbescherming en zo, dan maakt opeens het geld niet meer zo veel uit, want het kostte toch niet veel. Maar wel volle bak klagen over de douane boete. Het tegenwoordige niveau van de gemiddelde Nederlander i guess. Zeiken en klagen, en vooral zelf te lui zijn om iets te lezen.
Tja, vandaar de vraag of de inklaring per pakket of per winkel.quote:Op maandag 2 september 2013 13:25 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Dit kan wel kloppen. Had een keer 6 identieke pakketjes die allen 3 dagen bij de douane hebben gelegen. Uiteindelijk werden ze bezorgd en zat op 2 van de 6 douane tape. Gelukkig kwam de totale waarde van die 6 pakketjes niet boven de 22 euro uit maar anders was ik vast gepakt.
(ging overigens om best grote pakketjes, bij kleinere verschillende verpakkingen zal he veel minder opvallen).
de kans is gewoon heel klein, dat ze al je pakketten van 1 dezelfde winkel onderscheppen, omzodoende boven een bedrag van 22 euro uit te komenquote:Op maandag 2 september 2013 13:37 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Tja, vandaar de vraag of de inklaring per pakket of per winkel.
Het feit dat je dus geen inklaringskosten had betaald sluit dus niks uit. (als je nou WEL had moeten dokken, tja, dan hebben we wat aan die info)
Mweh, als je ziet wat ik allemaal bestelquote:Op maandag 2 september 2013 13:41 schreef Downstar het volgende:
[..]
de kans is gewoon heel klein, dat ze al je pakketten van 1 dezelfde winkel onderscheppen, omzodoende boven een bedrag van 22 euro uit te komen..
Dus hou het gewoon op afdragen per pakket
Nou dan loop jij meer de kans, is dat graag wat je wil horenquote:Op maandag 2 september 2013 13:44 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Mweh, als je ziet wat ik allemaal bestel
Nope. wat ik wil horen is dat het dat het zeker weten per pakket wordt berekend.quote:Op maandag 2 september 2013 13:55 schreef Downstar het volgende:
[..]
Nou dan loop jij meer de kans, is dat graag wat je wil horen![]()
?
quote:Op maandag 2 september 2013 13:59 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Nope. wat ik wil horen is dat het dat het zeker weten per pakket wordt berekend.
Of anders per winkel.
Maar zeker niet alle pakketten bij elkaar opgeteld van alle winkels.
SPOILER: BelastingTelefoon DouaneOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes, en ben wel benieuwd naar het antwoord.Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |