Hangt er een beetje vanaf waar, maar.. Ik zou ze gewoon bestellen. De kans dat je er uit gehaald wordt is al vrij klein, en als je er uit gevist wordt dan is er altijd nog wel e.e.a. wat je kan proberen.quote:Op maandag 2 september 2013 14:49 schreef Brummetje_ het volgende:
OP gelezen.
Mijn vraag is: gaat de douane moeilijk doen over 21 cent? Ik heb keigave pumps gezien bij een Chinese webshop, maar die kosten ¤22,21.Zit dus net boven de 22 euro waarover je niks extra's hoeft te betalen.
quote:Op maandag 2 september 2013 14:56 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Hangt er een beetje vanaf waar, maar.. Ik zou ze gewoon bestellen. De kans dat je er uit gehaald wordt is al vrij klein, en als je er uit gevist wordt dan is er altijd nog wel e.e.a. wat je kan proberen.
(hint: bonnetje, fotoshop, 2tjuh in een eentje veranderen en je bent safe...)
Besides, je bent een vrouw. Je weet dat je ze hoe dan ook gaat bestellen, want het zit al in je hoofd. Stel dat de post net jouw pakketje er uit vist, dat weet je het voor jezelf alsnog zo te rationaliseren dat het alsnog een koopje was want: schoenen.![]()
Die lieve Chinees gaat er waarschijnlijk:quote:Op maandag 2 september 2013 14:49 schreef Brummetje_ het volgende:
OP gelezen.
Mijn vraag is: gaat de douane moeilijk doen over 21 cent? Ik heb keigave pumps gezien bij een Chinese webshop, maar die kosten ¤22,21.Zit dus net boven de 22 euro waarover je niks extra's hoeft te betalen.
Nah. Het zal 39,87 wordenquote:Op maandag 2 september 2013 15:57 schreef Brummetje_ het volgende:
Het was gewoon een normale vraag. Ik heb geen verstand van bestellen bij Chinese webshops, en geen zin in een hele hoop kosten er bovenop.
Als het 22,21 zou blijven: prima. Als het uiteindelijk 222,21 (noem maar iets) zou worden: nee dank je. Dan zou ik beter hier voor pumps kunnen kijken.
Lege zielen vullen met prullaria, zo houden we de zelfmoordcijfers laag.quote:Op maandag 2 september 2013 16:06 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
ik snap het nut van dit topic niet. wat is het nut?
gr ria
ik krijg maar 100 extra na prinsjesdag. Hoe kan ik dat ook regelen bij acgmea? Ik voel mij ook wel een beetje ziek. Gr Peter (Robert is niet mijn egte naam voor de bekendheid)quote:Op maandag 2 september 2013 16:18 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Lege zielen vullen met prullaria, zo houden we de zelfmoordcijfers laag.
Ik mag van mijn ziektekostenverzekering 500 euro per maand shoppen om zo geen psychiater te bezoeken en geen antidepressiva te slikken.
Of je combineert de twee... omkomen in de gadgets.quote:Op maandag 2 september 2013 16:18 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Lege zielen vullen met prullaria, zo houden we de zelfmoordcijfers laag.
Wat ik zeg; gewoon bestellen, we pesten je een beetje, ontgroening hoort er een beetje bij in dit topic.. Je bent iig goed begonnen door de OP te lezen en zo, dit gaf je zelf al aan..quote:Op maandag 2 september 2013 15:57 schreef Brummetje_ het volgende:
Het was gewoon een normale vraag. Ik heb geen verstand van bestellen bij Chinese webshops, en geen zin in een hele hoop kosten er bovenop.
Als het 22,21 zou blijven: prima. Als het uiteindelijk 222,21 (noem maar iets) zou worden: nee dank je. Dan zou ik beter hier voor pumps kunnen kijken.
Ik bestel al jaren in China. Nu kan ik bijna een huis bouwen bestaande uit China gadgets. Dat was fantastisch!quote:Op maandag 2 september 2013 16:22 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Of je combineert de twee... omkomen in de gadgets.
Wat mij zelf betreft, ik gaf jou ook een normaal antwoord.quote:Op maandag 2 september 2013 15:57 schreef Brummetje_ het volgende:
True, lang niet gedaan though. 08gnot had ooit een mooi search die veel spul gaf dat op veilingen afloopt. Van plakplaatjes naar 'sieraden' en van horloges naar kabeltjes. Wel veel rommel though.quote:Op maandag 2 september 2013 20:56 schreef bobbernaut het volgende:
Weer eens op iets bieden van eBay, altijd leuk!
Zie de OP:quote:Op maandag 2 september 2013 21:42 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik ben door mijn inspiratie heen jongens.
Suggesties?
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come to think of it; even afstrepen wat ik gehad heb:
Oordopjes, koptelefoons, headsets, microfoontjes, (mobiele) speakers, fm-transmitters, (auto)radio's, autoladers, usb-laders, converters, adapters, kabeltjes, lampen, (spaar)lampen, LED-peertjes, LED-strips, LED-pig, glowsticks, zaklampen, lasers, accu's, laders, gereedschap, messen (dan al niet keramisch of vermeend illegaal), keukengerei, (projectie)klokken, horloges, wekkers, afstandsbediening, airmouse, Android TV-stick, mediacenter, fotocamera's, videocamera's, beveiligingscamera's, spycams, camera-accessoires, flash geheugen, kaartlezers, chiplezers, HDD behuizing, netbooks, tablets (mee bezig), smartphones, mp3-spelers, mp4-spelers, muizen, usb-hubs, usb gadgets, sleutelhangers, speelgoed, afstandsbestuurbaar tuig (ter land, ter zee en in de lucht), onderdeeltjes, kleding, schoenen, zonnebrillen, sieraden, hobbyspul en aanstekers.
Heb dus nog wel wat te gaan, maar ik koop niet om te kopen. Kasten/lades lopen nu al over van de spullen.
Maar bestel ook bijna nooit meer wat; ben nu bezig met een tablet (die ik van Aliexpress niet mag hebben) en bijbehorende accessoires maar dat is voor het eerst in tijden.
Hoewel die Mobius ActionCam ook wel behoorlijk interessant lijkt te worden
Niks van gehoord, of ik moet het gemist hebben...quote:Op maandag 2 september 2013 23:02 schreef MacorgaZ het volgende:
Hoe is het eigenlijk afgelopen met de persoon die zijn quadcopter na de eerste vlucht meteen kwijtraakte ergens in de buurt?
Een e-ink tablet die 2 maanden op een batterijlading meegaatquote:Op maandag 2 september 2013 21:42 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik ben door mijn inspiratie heen jongens.
Suggesties?
E-ink tablets zie ik maar weinig voorbij komen in China, meestal alleen tablets toch? Ik zou eigenlijk wel een goedkoop alternatief voor een Kobo Glo o.i.d. willen hebben, zouden ze zoiets hebben?quote:Op maandag 2 september 2013 23:24 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Een e-ink tablet die 2 maanden op een batterijlading meegaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |