Haha. Nee. Ze waren al als Spezialangebot günstiger vekauft worden natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:26 schreef neo2000 het volgende:
[..]
..Too soon.. Aangezien die laatste nu "ins Specialangebot" zijn.
Ik zit nu zelfs in een dilemma, 2 barends(voor mountainbike) setjes gewonnen; welke zal ik nemen..quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:29 schreef bobbernaut het volgende:
Fuck, was helemaal vergeten dat ik op iets aan t bieden was, helaasch dus niet gewonnen
Je moet ze nu toch nemen?quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:32 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ik zit nu zelfs in een dilemma, 2 barends(voor mountainbike) setjes gewonnen; welke zal ik nemen..
nah, nert naar 1 een mailtje gestuurd, of ik de order mag/kan cancellen..quote:
Deze?quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:11 schreef RobertNL het volgende:
De Earson ER151 is ook bij Bol.com te vinden. Doe eens een gok voor wat voor prijs?*
*Let op: dan zit er wel een schroefdraad onder zodat je hem aan je fiets kan bevestigen (evt ook met optionele fietshouder, lader zakje en zuignap voor een kleine meerprijs)
Die jaquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:20 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Deze?
http://www.bol.com/nl/p/h(...)er/9200000010913788/
Omdat iedereen van rebrands houd <3quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:11 schreef RobertNL het volgende:
De Earson ER151 is ook bij Bol.com te vinden. Doe eens een gok voor wat voor prijs?*
*Let op: dan zit er wel een schroefdraad onder zodat je hem aan je fiets kan bevestigen (evt ook met optionele fietshouder, lader zakje en zuignap voor een kleine meerprijs)
Check even het review topic, daar heeft shiz een hele mooie vergelijking gemaakt tussen een aantal boxjes.quote:
Hij heeft ergens in de voorgaande topics nog gereageerd erover. Mountainbike was niet verzonden en geld teruggestort als ik me niet vergis.quote:Op woensdag 4 september 2013 09:29 schreef rene90 het volgende:
Wie van hier had nou een tijdje terug die mountainbike voor een paar tientjes uit China besteld? Is die nog aangekomen?
Nee, die had z'n geld al terug.quote:Op woensdag 4 september 2013 09:29 schreef rene90 het volgende:
Wie van hier had nou een tijdje terug die mountainbike voor een paar tientjes uit China besteld? Is die nog aangekomen?
Speaking of the devil...quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:10 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja. Zo is mijn Orico harddrive encoslure USB3.0 er nog altijd niet.
Die is ook alweer eeuwen onderweg heb ik het idee. Wil zo graag m'n lappie backuppen en Win8 erop zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |