Ik wel. Diegene had zelfs posters opgehangen in de buurt...quote:Op maandag 2 september 2013 23:15 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Niks van gehoord, of ik moet het gemist hebben...
quote:Op maandag 2 september 2013 23:15 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Zie de OP:Ik loop hier al langer mee, dat ik kijk al niet eens meer in de OPSPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
nou mooi niet hier...quote:If you enter an empty search request you`ll see the cheapest things from shops
Je moet steeds iets invullen, maar je kan ook de - gebruiken (dus alles behalve) bv. http://chinaprices.us?q=-blablablaquote:Op dinsdag 3 september 2013 10:23 schreef mschol het volgende:
ik probeer eens te kijken naar goedkope prullaria, maar chinaprices werkt niet mee...
[..]
nou mooi niet hier...
Je kan er ook 100 bestellen voor $1quote:Op dinsdag 3 september 2013 10:56 schreef rene90 het volgende:
http://www.obostore.com/f(...)p-17270.html?t=39854
1 cent deal
quote:Op dinsdag 3 september 2013 10:59 schreef jeroendh het volgende:
[..]
Je kan er ook 100 bestellen voor $1
Total: US$0.95, OBO Scores: 1.9quote:
Die magneetjes? Ik heb er gewoon 100 besteld voor ¤0.75quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:22 schreef Deezertje het volgende:
This is not for sold! ONLY provided as gift! If you have any order over $3, please bid one.
Zou ik niet doen. Word je straks verdacht van een terroristische daad.quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:34 schreef 0wen het volgende:
Welke goedkope powerbanks hebben een redelijke kwaliteit, en kan ik in verschillende kleuren bestellen.
Ik ben van plan m'n cursus groep er allemaal 1 cadeau te geven, dus het moet niet zo'n hele dure zijn.
Inderdaad, geef ze gewoon een magneetjequote:Op dinsdag 3 september 2013 11:38 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Zou ik niet doen. Word je straks verdacht van een terroristische daad.Al die ontploffende dingen.
OBOSTORE heeft u zojuist een bedrag terugbetaaldquote:Op dinsdag 3 september 2013 10:56 schreef rene90 het volgende:
http://www.obostore.com/f(...)p-17270.html?t=39854
1 cent deal
Ik heb nog geen bericht, misschien dat ik de 1e was en ze wel krijgquote:Op dinsdag 3 september 2013 12:12 schreef henk3412 het volgende:
[..]
OBOSTORE heeft u zojuist een bedrag terugbetaald
gelukt. 101 besteld voor 96 USDquote:Op dinsdag 3 september 2013 12:14 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen bericht, misschien dat ik de 1e was en ze wel krijg
ik wil geld in dollars van me pp afhalen, maar dat kan ik het beste doen als de dollar koers hoog staat?quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:08 schreef shiznuts het volgende:
Daar hebben we een grafiekje voor in de OP...
[ afbeelding ]
Hoeveel dollar heb je staan dan?quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:21 schreef henk3412 het volgende:
[..]
ik wil geld in dollars van me pp afhalen, maar dat kan ik het beste doen als de dollar koers hoog staat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |