SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige links:
De officiële GTST site
GTST tunes/themes
Bol.com
De Topics:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
Handig om te weten (tenzij je het pas wilt weten op 2 September of de nieuwssites hebt gelezen):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door ArnieAlberts op 25-08-2013 12:29:23 ]Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Al wegquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:27 schreef flanken het volgende:
als goed is de aflevering alleen de kwaliteit is slecht Bekijk deze YouTube-video
Je plaatst hem echt nétZe zijn er snel bij op de zondagochtendquote:"GTST 2 sep..." Deze video is niet langer beschikbaar vanwege een auteursrechtclaim door RTL Netherlands.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Bij mij ook, maar in het vorige topic staat een screenshot.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:26 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Die verborgen hints in de app geven bij mij een wit scherm.![]()
https://fbcdn-sphotos-a-a(...)100_1098307139_o.jpgquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:26 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Die verborgen hints in de app geven bij mij een wit scherm.![]()
Done, heb ook de 'handig om te weten' maar aangepast.quote:Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Proestquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:29 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Done, heb ook de 'handig om te weten' maar aangepast.![]()
![]()
Ik zie ze nog echt extreem sluikreclame maken in het volgende seizoen op deze manier.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:29 schreef Frey het volgende:
Het hoogtepunt van GTST Live:
[ afbeelding ]
Nuran zegt waar Rikki en Rik bij zijn dat Aysen Danny heeft vermoord.
Rik: Sowieso Un Belachelijke Wanvertoning, AYsen!
Wat dan wordt ondertiteld. Ineens.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Volgens mij kan er ook iemand op voorhand weg uit de castleden-lijst.
Hij blijft erin totdat we iets van hem hebben gezien.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:32 schreef ArnieAlberts het volgende:
Volgens mij kan er ook iemand op voorhand weg uit de castleden-lijst.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Dan kun je lang wachten, ik heb het idee dat hij de nieuwe Simon gaat worden. Die hebben ze in seizoen 4 ook niet gezien in die kist, dat was met de voorkennis die we nu hebben sowieso meteen wat me opviel.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:33 schreef Frey het volgende:
[..]
Hij blijft erin totdat we iets van hem hebben gezien.
Point is, hij komt over een jaar of drie wel gewoon terug samen met ene Ronald Verkerk als zakenpartner om zíjn kind alsnog mee te nemen, nadat ze 'Gekkie!' Nina zo hebben laten doordraaien dat ze Bing, Maxime en Lucas heeft kapotgeknaldWat we toen hebben zien vallen bij de cliff? Oh gewoon, dat was vliegtuigafval.
Ik zou wachten tot de weekcliff. Als Mike dan niet wonderbaarlijk blijkt te leven zou ik hem er maar uithalen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:33 schreef Frey het volgende:
[..]
Hij blijft erin totdat we iets van hem hebben gezien.
Unbowed, Unbent, Unbroken.![]()
Zullen we dat afscheidsfilmpje van Louis Talpe dat getoond werd tijdens GTST Live ook ooit nog eens te zien krijgen? Zou toch wel erg graag willen dat ze die ook nog gaan publiceren![]()
![]()
Die wordt op de DVD 25 jaar GTST gezet, waar alleen beelden van de laatste 5 jaar op geplaatst zullen worden.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:35 schreef PG18 het volgende:
Zullen we dat afscheidsfilmpje van Louis Talpe dat getoond werd tijdens GTST Live ook ooit nog eens te zien krijgen? Zou toch wel erg graag willen dat ze die ook nog gaan publicerenNee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Als iemand die aflevering op youtube zet, is het mss handig om vooral niet GTST in de naam te zetten, anders issie natuurlijk binnen no time weg.
Die verborgen hints vind ik wel slap hoor. Vooral dat random dagboek tekst stukje waar je dan de eerste letters van zou moeten pakkenEn dat kompas ding. Nou ja. Eigenlijk allemaal.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[![]()
Ik zit de aflevering nog te kijken maar de link is ondertussen al verlopen. Ik kan hem filmen met mijn mobiel (voor degene die dat ECHT willen?), maar dan wordt ie denk te wazig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kortom: een slechte, voorspelbare, saaie, gevoelloze, gewone doordeweekse aflevering.![]()
Of uploaden op DailyMotion.com of een andere site waar ze niet zo snel zullen kijken.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:44 schreef tessie het volgende:
Als iemand die aflevering op youtube zet, is het mss handig om vooral niet GTST in de naam te zetten, anders issie natuurlijk binnen no time weg.![]()
Uiteraard wordt er ook weer reclame gemaakt voor de DVD boxen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:49 schreef Frey het volgende:
Uiteraard wordt er ook weer reclame gemaakt voor de DVD boxen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Uiteraard wordt er ook weer reclame gemaakt voor de DVD boxen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo te zien is Lana ook al flink gegroeid!![]()
quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:44 schreef luftersel het volgende:
Ik zit de aflevering nog te kijken maar de link is ondertussen al verlopen. Ik kan hem filmen met mijn mobiel (voor degene die dat ECHT willen?), maar dan wordt ie denk te wazig.
Allemaal niet heel boeiend nee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kortom: een slechte, voorspelbare, saaie, gevoelloze, gewone doordeweekse aflevering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:56 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Allemaal niet heel boeiend nee!Hij negeerde haar compleet.. Slaat gewoon nergens op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb het nog niet zien. Maar dat hij haar compleet negeerde is dan wel stom ja!quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:59 schreef roos85 het volgende:
[..]
Hij negeerde haar compleet.. Slaat gewoon nergens op.
Maar ik vind het niet zo raar dat als je, je dochter zo in paniek ziet. Dat je naar haar toe gaat.![]()
quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:56 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Allemaal niet heel boeiend nee!Ik ben de aflevering nu aan het filmen dus je kunt 'm zo misschien zien. Ze vroeg waar hij was, werd compleet genegeerd en als ze aardig doet kijkt hij haar aan met een hele smerige blik. Wiet heeft het ook meteen door.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze brengen het niet eebs in beeld slappe bende.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Okeej!quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:04 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik ben de aflevering nu aan het filmen dus je kunt 'm zo misschien zien. Ze vroeg waar hij was, werd compleet genegeerd en als ze aardig doet kijkt hij haar aan met een hele smerige blik. Wiet heeft het ook meteen door.![]()
Rik zat natuurlijk fout door met die Femke naar bed te gaan.
Maar dan nog kan ik me, het aan zijn kant wel voorstellen. Dat je niet op die vraag van Nuran zit te wachten op zo'n moment. (Die natuurlijk direct achterdochtig is.)![]()
Niet te vergeten dat die twee natuurlijk knallende ruzie hadden van tevoren over Aysen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:11 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Okeej!![]()
Rik zat natuurlijk fout door met die Femke naar bed te gaan.
Maar dan nog kan ik me, het aan zijn kant wel voorstellen. Dat je niet op die vraag van Nuran zit te wachten op zo'n moment. (Die natuurlijk direct achterdochtig is.)![]()
![]()
Ja dat wel.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:16 schreef luftersel het volgende:
[..]
Niet te vergeten dat die twee natuurlijk knallende ruzie hadden van tevoren over Aysen.
En met die Femke erbij, zit de kans er natuurlijk dik in dat er voorlopig niet getrouwd zal worden.![]()
![]()
Oh, volgens mij kan het met Tinypic..
Hier het begin (tot de leader):
http://tinypic.com/player.php?v=23kc7lz&s=5![]()
gaat automatisch a.h.v. beeldherkenning. Spiegel hem eens voor de grap ;-)quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Al weg
Je plaatst hem echt nét
[..]
Ze zijn er snel bij op de zondagochtend![]()
Volgens mij klopt er iets niet.
Bij de app springlevend wordt maxime gebeld door Jef bij de aflevering andersom. In de week
dat Noud overleefde belde Laura en zegt gelukkig je leeft nog en dat ze niet wist wie er dood is. In de
aflevering was Laura erbij toen Jef het hoorde dat Mike dood was.![]()
Het mag van mij!quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:42 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Straks is 't allemaal maar een droom![]()
![]()
Mag van mij deze na cliff aflevering is toch drie keer kut.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:42 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Straks is 't allemaal maar een droomThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
En wordt Arnie wakker naast Linda, waarna hij een ontbijt voor haar maaktquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:42 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Straks is 't allemaal maar een droom![]()
![]()
Hier alle delen!
Deel 1: http://tinypic.com/player.php?v=23kc7lz&s=5
Deel 2: http://tinypic.com/player.php?v=2mclya&s=5
(hiertussen mist de mededeling van Maxime aan Jef dat het om Mike gaat, wat Bianca hoort; foutje)
Deel 3: http://tinypic.com/player.php?v=2k2c5t&s=5
Deel 4: http://tinypic.com/player.php?v=wlvv3m&s=5
Deel 5: http://tinypic.com/player.php?v=2ccufkj&s=5
Het is geen top kwaliteit, maar het is iets! Degene die je soms ziet is trouwens degene die het gefilmd heeft en op youtube heeft gezet.![]()
Dank jequote:Op zondag 25 augustus 2013 14:15 schreef luftersel het volgende:
Hier alle delen!
(hiertussen mist de mededeling van Maxime aan Jef dat het om Mike gaat, wat Bianca hoort; foutje)
Het is geen top kwaliteit, maar het is iets! Degene die je soms ziet is trouwens degene die het gefilmd heeft en op youtube heeft gezet.![]()
![]()
![]()
Ik hoop zo dat we nu vaker zulke dingen tegen Nina te zien krijgen!quote:
Wiet begon al goed in de eerste aflevering. Jammer dat er dan meteen weer anderen zijn die het voor Nina opnemen.
Tevens Mike![]()
We zullen je missen![]()
![]()
Klopt!quote:![]()
In die shortie wordt het ook weer eens heel duidelijk wat voor sulletje die Noud bij Nina is. Hij accepteert ook alles van haar.Maar als hij vindt dat Mike zijn dochter ook mag zien. Wil zij gelijk van Noud af.
![]()
Wanneer komt nou eens het moment dat iedereen Nina eens laat vallen?quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:34 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Klopt!![]()
In die shortie wordt het ook weer eens heel duidelijk wat voor sulletje die Noud bij Nina is. Hij accepteert ook alles van haar.Maar als hij vindt dat Mike zijn dochter ook mag zien. Wil zij gelijk van Noud af.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Niet! Vrees ik.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:36 schreef Frey het volgende:
[..]
Wanneer komt nou eens het moment dat iedereen Nina eens laat vallen?![]()
![]()
En is Cleo zwanger van Ludo en heeft een verhouding met Rikquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:14 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En wordt Arnie wakker naast Linda, waarna hij een ontbijt voor haar maakt
Ook in moeilijke tijden.![]()
Het lijkt erop dat Maxime zich nu ook al een paar keer gekwetst heeft gevoeld door Nina.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:36 schreef Frey het volgende:
[..]
Wanneer komt nou eens het moment dat iedereen Nina eens laat vallen?
Dus hopelijk is zij één van de eersten.![]()
Merken jullie trouwens ook niet dat iedereen heel vreemd reageert na het ongeluk? Niemand lijkt echt aangeslagen te zijn (ook al is het Mike, een ongeluk lijkt me toch behoorlijk onverwacht). Zelfs Bianca niet echt. Slecht geacteerd?![]()
Hallo, Cynthia acteert vreselijk goed in deze scènes! Bianca kan gewoon niet geloven dat haar broertje er niet meer is!quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:56 schreef luftersel het volgende:
Merken jullie trouwens ook niet dat iedereen heel vreemd reageert na het ongeluk? Niemand lijkt echt aangeslagen te zijn (ook al is het Mike, een ongeluk lijkt me toch behoorlijk onverwacht). Zelfs Bianca niet echt. Slecht geacteerd?Tegenslag werpt schaduw op geluk.![]()
Alhoewel ik Wiet zwaar prefereer boven Nina, ben ik het niet met je eens. Er is een dode gevallen, Nina heeft het zien gebeuren en het is ook de vader van haar kind. Haar kind heeft dus geen vader meer. Dan is het toch logisch dat je overstuur en verdrietig bent vanwege het ongeval? Wie weet had Nina nog resterende gevoelens voor Mike, dat weet je niet. Wiet was gewoon hartstikke tactloos en gemeen tegen Nina, en deze keer zwaar onterecht naar mijn mening.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:26 schreef PG18 het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat we nu vaker zulke dingen tegen Nina te zien krijgen!
Wiet begon al goed in de eerste aflevering. Jammer dat er dan meteen weer anderen zijn die het voor Nina opnemen.
Tevens Mike![]()
We zullen je missenTegenslag werpt schaduw op geluk.![]()
Ieder z'n mening. Als mijn broer was overleden had ik in ieder geval met tranen in mijn ogen gezeten en er meteen naartoe gewild.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:21 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Hallo, Cynthia acteert vreselijk goed in deze scènes! Bianca kan gewoon niet geloven dat haar broertje er niet meer is!![]()
Is er echt geen andere mogelijkheid dan die app om die aflevering te kunnen zien?PS4 | GTA Online | FIFA2015 | PSN: Joop2015![]()
Als je even een paar reacties terugkijkt kun je de aflevering daar in delen vinden.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:26 schreef MagicTheo het volgende:
Is er echt geen andere mogelijkheid dan die app om die aflevering te kunnen zien?![]()
![]()
dat kun je niet weten tot je het zelf meemaakt. Je kunt niet altijd reageren zoals je zelf wilt of gepland hebt namelijk.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:26 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ieder z'n mening. Als mijn broer was overleden had ik in ieder geval met tranen in mijn ogen gezeten en er meteen naartoe gewild.Tegenslag werpt schaduw op geluk.![]()
Laten we het erop houden dat ieder z'n eigen mening heeft. Verder vind ik Cynthia een van de beste actrices hoor!quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:28 schreef LetsGame het volgende:
[..]
dat kun je niet weten tot je het zelf meemaakt. Je kunt niet altijd reageren zoals je zelf wilt of gepland hebt namelijk.![]()
eensquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:35 schreef luftersel het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat ieder z'n eigen mening heeft. Verder vind ik Cynthia een van de beste actrices hoor!
respecteer jouw mening ook, onderbouwde alleen de mijne
Tegenslag werpt schaduw op geluk.![]()
Aysen is 5 minuten geland en mag gelijk het onderzoek doenVolgens mij werken er maar 5 mensen bij de politie daar, man man man.
![]()
4, Jack heeft de boot van de politie mee om een wereldreis te maken.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:37 schreef Holenmens het volgende:
Aysen is 5 minuten geland en mag gelijk het onderzoek doenVolgens mij werken er maar 5 mensen bij de politie daar, man man man.
Het begint er overigens ook op te lijken dat Laura eindelijk weer een verhaallijn krijgt! Ein-de-lijk. Jammer genoeg het enige spannende aan dit seizoen lijkt me.![]()
![]()
Hopelijk krijgen Jef en Ludo ook spannende verhaallijnenquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:58 schreef luftersel het volgende:
Het begint er overigens ook op te lijken dat Laura eindelijk weer een verhaallijn krijgt! Ein-de-lijk. Jammer genoeg het enige spannende aan dit seizoen lijkt me.
Huh welke dan?quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:58 schreef luftersel het volgende:
Het begint er overigens ook op te lijken dat Laura eindelijk weer een verhaallijn krijgt! Ein-de-lijk. Jammer genoeg het enige spannende aan dit seizoen lijkt me.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)![]()
Laura kenden we de laatste jaren alleen maar als hoteleigenaar. Nu ze ontslagen is (en het decor van haar huis tegenwoordig niet meer te zien is) moeten de schrijvers iets verzinnen om haar in beeld te brengen. Als ze straks niet meer verdacht is, moet er dus wel iets anders zijn. Of Lorena moet haar hotel binnen no-time weer terug hebben.quote:![]()
Ludo gaat een nieuw tasje voor Nina ontwerpen en Jef geeft Anton kookles.quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:02 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Hopelijk krijgen Jef en Ludo ook spannende verhaallijnenJij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Oja, thanks!quote:Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Dankjewelquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:15 schreef luftersel het volgende:
Hier alle delen!
![]()
Dat komt er zeker. Sneller dan je denktquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:33 schreef hplaserjet het volgende:
Ik hoop in ieder geval dat alsnog uitkomt dat Aysen Danny heeft vermoord.![]()
Is het nu niet zo dat Nola de Rozenboom erft? Nola is nog een baby, verantwoordelijkheid van Nina, ofterwijl; is de Rozenboom nu van Nina?Succes is a door that always slams.
|| justdiggit.org ||![]()
Nina? NINA? Dat zou wat zijn zeg, een hotel in de handen van Nina. Als GTST dat doet is het einde van de serie serieus dichterbij dan ik dacht.quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Is het nu niet zo dat Nola de Rozenboom erft? Nola is nog een baby, verantwoordelijkheid van Nina, ofterwijl; is de Rozenboom nu van Nina?![]()
Waarom draait alles eigenlijk nóg steeds om Nina? Mike is eindelijk dood en nog laten de schrijvers haar moeilijk doen. Heeft zij eigenlijk wel eens géén verhaallijn gehad? (zoals Lucas en Janine onlangs)![]()
Toen het mij overkwam wou ik het ook niet geloven hoor. Moest in 1e instantie ook niet huilen. Iedereen reageert anders in zo'n situatie.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:28 schreef LetsGame het volgende:
[..]
dat kun je niet weten tot je het zelf meemaakt. Je kunt niet altijd reageren zoals je zelf wilt of gepland hebt namelijk.
Ik vind het ook raar dat Mike's parachute wel is gevonden maar Mike's lichaam niet?![]()
Jawel! Toen alles nog om Charlie draaide..quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:52 schreef luftersel het volgende:
[..]
Nina? NINA? Dat zou wat zijn zeg, een hotel in de handen van Nina. Als GTST dat doet is het einde van de serie serieus dichterbij dan ik dacht.![]()
Waarom draait alles eigenlijk nóg steeds om Nina? Mike is eindelijk dood en nog laten de schrijvers haar moeilijk doen. Heeft zij eigenlijk wel eens géén verhaallijn gehad? (zoals Lucas en Janine onlangs)![]()
Dat is dus al een tijdje geleden.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:01 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Jawel! Toen alles nog om Charlie draaide..![]()
![]()
Die zal in delen liggen, verspreid over het grasveld denk ik zoquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:00 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Toen het mij overkwam wou ik het ook niet geloven hoor. Moest in 1e instantie ook niet huilen. Iedereen reageert anders in zo'n situatie.
Ik vind het ook raar dat Mike's parachute wel is gevonden maar Mike's lichaam niet?"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"![]()
Ik bedenk me net iets: hoe gaaf zou het zijn als Nina volgend jaar NIET in de cliff zit? En nog iets: gaat ze er dit seizoen niet uit wegens de flexwet?![]()
![]()
Kan het niet zo zijn dat Mike de familie Sanders haat en in zijn testament wordt Bianca de nieuwe eigenaar van hotel de rozenboom. Krijg je bitch fight tussen Lorena en Bianca![]()
Dat zou goed kunnen, of dat Bianca het bewind heeft tot Nola volwassen is.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:18 schreef flanken het volgende:
Kan het niet zo zijn dat Mike de familie Sanders haat en in zijn testament wordt Bianca de nieuwe eigenaar van hotel de rozenboom. Krijg je bitch fight tussen Lorena en Bianca![]()
Ik ga eens kijken of ik de echte link kan vinden. Wat je via de app ziet, moet je ook via de PC kunnen zien. De beveiliging lijkt me niet moeilijk, met de hoop dat ze geen SSL/HTTS gebruiken.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:26 schreef MagicTheo het volgende:
Is er echt geen andere mogelijkheid dan die app om die aflevering te kunnen zien?
Even wat anders....
Waarom werd Sjors nou door Jack aangehouden? En wat deed dat busje daar?![]()
Dat was een verrassing omdat Sjors toen klaar was met haar studie rechtenquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:05 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Ik ga eens kijken of ik de echte link kan vinden. Wat je via de app ziet, moet je ook via de PC kunnen zien. De beveiliging lijkt me niet moeilijk, met de hoop dat ze geen SSL/HTTS gebruiken.
Even wat anders....
Waarom werd Sjors nou door Jack aangehouden? En wat deed dat busje daar?![]()
![]()
Aysen zal ook denk ik lange tijd 1 van de hoofdverdachte zijn. Ze heeft toch op de laptop gezocht naar hoe je een parachute onklaar maakt..![]()
Net bij Life4You de vreselijke Ferry Doedens die beelden van GTST Live onder ogen kreeg "Oh dat is goed afgemixt, maar niet heus..."
Maar nu is het andere vrouwelijke tiepje uit GTST te gast: Paul Schotel oftewel Méétááááá![]()
Lijkt mij niet. je mag niet zomaar in iemand computer kijken en je moet huiszoeking bevel hebben daarbij hebben Aysen heeft geen reden om hem te vermoorden.quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:00 schreef qwerty-nl het volgende:
Aysen zal ook denk ik lange tijd 1 van de hoofdverdachte zijn. Ze heeft toch op de laptop gezocht naar hoe je een parachute onklaar maakt..![]()
Dat fragment zal wel van ná het ongeluk zijn.quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:00 schreef qwerty-nl het volgende:
Nee dat was vóór het ongeluk (alles in de app was vóór het ongeluk, naast landingen/telefoongesprekken). Ze zocht het op omdat ze dacht dat Bing die van haar had gesaboteerd en heeft daarna die van haar gecontroleerd.quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:15 schreef PG18 het volgende:
[..]
Dat fragment zal wel van ná het ongeluk zijn.![]()
Belachelijke uitslag blijft het toch.
Ga bijna hopen dat hij het stiekem toch heeft overleefd.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:03 schreef ArnieAlberts het volgende:
Net bij Life4You de vreselijke Ferry Doedens die beelden van GTST Live onder ogen kreeg "Oh dat is goed afgemixt, maar niet heus..."
Maar nu is het andere vrouwelijke tiepje uit GTST te gast: Paul Schotel oftewel Méétááááá![]()
komt meta terug?
dat zou wel tof zijn!![]()
En bij deze de EERSTE AFLEVERING in goede kwaliteit!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(hoop dat ie werkt bij iedereen)![]()
quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:45 schreef GSMboy het volgende:
En bij deze de EERSTE AFLEVERING in goede kwaliteit!!!!!!!Hij doet het bij mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Ik heb het bestand voor de zekerheid maar meteen opgeslagenquote:Op zondag 25 augustus 2013 19:54 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Goed zo.....![]()
![]()
Het was maar 10 sec. werk om het te achterhalen![]()
![]()
quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:54 schreef Frey het volgende:
Dat betekent dus dat we hem niet meer te zien krijgen. En ik dacht dat GTST niet lager kon zakken... Dit wordt alleen maar erger en erger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Verbaasd zijn dat je iemand die zonder parachute parachute heeft gesprongen niet te zien krijgt na deze sprong.
![]()
Ik zie nu pas dat Nina vóór de sprong blond is en na de sprong inderdaad niet meer (althans minder).![]()
![]()
Deze cliff kan niet slechter.![]()
Nog verrassender is dat Menno het onderzoek leidt samen met Aysen, die ook mee heeft gesprongen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:00 schreef Robbiedd het volgende:
Verbaasd zijn dat je iemand die zonder parachute parachute heeft gesprongen niet te zien krijgt na deze sprong.
In het echt zou ze niet eens op deze zaak worden gezet. Maar ja, Menno is geloof ik samen met Aysen het hele politiekorps van Meerdijk en kon blijkbaar wel een hulpje gebruiken....![]()
![]()
'Hij zit tussen de bomen, dus dat bemoeilijkt het zoeken' klinkt wel heel sneu. Verder wordt er over hem niks gezegd.. Overigens is Rikki naast hem geland, en dan kunnen ze hem niet vinden?quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:00 schreef Robbiedd het volgende:
![]()
quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:05 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Nog verrassender is dat Menno het onderzoek leidt samen met Aysen, die ook mee heeft gesprongen.
In het echt zou ze niet eens op deze zaak worden gezet. Maar ja, Menno is geloof ik samen met Aysen het hele politiekorps van Meerdijk en kon blijkbaar wel een hulpje gebruiken....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:54 schreef Frey het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik dacht sowieso dat zij rechercheur af was. Maar ik heb schijnbaar weer iets gemist...quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:37 schreef Holenmens het volgende:
![]()
Dat zal wel meevallen...quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:12 schreef DjinN het volgende:
[..]
Die zal in delen liggen, verspreid over het grasveld denk ik zo![]()
Ik krijg er echt het gevoel bij dat ze naar een goede zomercliff hebben toegewerkt en nu weer totaal geen idee hebben waar ze verder mee moeten gaan.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Niemand zegt toch dat ze hem niet hebben gevonden? Dat hebben ze echt wel gedaan en zijn parachute 'eraf gehaald' om te onderzoeken. Ze kunnen hem alleen vast niet in losliggende lichaamsdelen etc schminkenquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:08 schreef luftersel het volgende:
[..]
'Hij zit tussen de bomen, dus dat bemoeilijkt het zoeken' klinkt wel heel sneu. Verder wordt er over hem niks gezegd.. Overigens is Rikki naast hem geland, en dan kunnen ze hem niet vinden?.
![]()
Ik moet de makers wel een complimentje geven over het einde van de aflevering. Ze hebben de aflevering zo gemaakt dat eigenlijk alleen de verdachten overblijven op de 'bijeenkomst' aan het eind. Zo kon bij iedere 'bons' in de muziek een verdachte in beeld worden gebracht. Had ik eerst niet eens in de gaten. Verder weet denk ik iedereen al hoe het verder gaat lopen..quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:18 schreef Frey het volgende:
Ik krijg er echt het gevoel bij dat ze naar een goede zomercliff hebben toegewerkt en nu weer totaal geen idee hebben waar ze verder mee moeten gaan.![]()
Dat had ik eerlijk gezegd ook niet willen zien hoor.quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:19 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Niemand zegt toch dat ze hem niet hebben gevonden? Dat hebben ze echt wel gedaan en zijn parachute 'eraf gehaald' om te onderzoeken. Ze kunnen hem alleen vast niet in losliggende lichaamsdelen etc schminken.
Maar ik vond die zoekpartij gewoon een beetje onzin, iedereen is geland ver van bomen, Rikki zag hem 'landen' en nog moeten ze lang zoeken. Gewoon een vreemd begin vind ik.
![]()
Als ik op de link klik blijft de pagina zwart.quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:18 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Vertel? Ik gaf net nog een linkje die bij de meesten werkt.![]()
Er zijn anders mensen die zo'n val zelfs overleefd hebben door een boom of een struik.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Rechtsklik op de link en download hem eens?quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:27 schreef JessePinkman het volgende:
[..]
Als ik op de link klik blijft de pagina zwart.
Dit klinkt meer als iets met je PC, dan iets bij RTL.![]()
Maar niet vanaf een hoogte van waar ze vanaf sprongen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:28 schreef Frey het volgende:
Er zijn anders mensen die zo'n val zelfs overleefd hebben door een boom of een struik.![]()
Geen idee wat de hoogte was.quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:29 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Maar niet vanaf een hoogte van waar ze vanaf sprongen.
Ik ook niet, maar uiterlijk op 2000 feet (+/- 600 meter) moesten ze hun parachute opentrekken.quote:![]()
Over de aflevering:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:38 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Ondertussen hebben nieuwe vrijwilligers zich gemeld om mee te gaan met PeterKelder.![]()
![]()
![]()
![]()
Hij vond zichzelf alleen irritant in Ranking The Stars...?quote:Ferry Doedens vond zichzelf irritant in Ranking the Stars
De afgelopen acht zondagen hebben we kunnen kijken naar Ranking the Stars. Het was de editie waar vooral Ferry Doedens flink wat imagoschade heeft opgelopen. Verschillende sterren in het programma maakten openlijk hun ongenoegen kenbaar over de aanwezigheid van Ferry. Met name Halina Reijn, die door Ferry werd vergeleken met een broccoli, maakte Ferry meer dan eens af. Maar ook Henkjan Smits kon het niet laten op te merken dat Ferry’s stem wel irritant overkomt. “Ik moet zeggen dat ik best wel veel over me heen heb gekregen”, aldus Ferry. De soapacteur zegt zichzelf ook best irritant te vinden.
“Ik keek naar mezelf en dacht: wat ben je toch een irritant ventje!”, biecht hij op in Life4You. “Ik was heel erg veel aan het praten, heel de tijd aan het woord. Ik dacht: laat me toch rustig zijn! Maar ik was gewoon enthousiast. Het is een leermoment geweest. Ik heb er van geleerd en ga door.”
Vanaf maandag 2 september is Ferry weer te zien als Lucas Sanders in Life4You GTST.![]()
![]()
quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:37 schreef PeterKelder het volgende:
Over de aflevering:Daarbij nog:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die Doedel.![]()
Eist altijd alle aandacht op, waar hij ook is.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:37 schreef PeterKelder het volgende:
Over de aflevering:En Ludo die mist....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Opvallend is dat Anton nou eens een keertje NIET bij een ongeluk ter plaatse is![]()
![]()
Ik heb ze wel gemist hoorquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:43 schreef GSMboy het volgende:
[..]
En Ludo die mist....
Opvallend is dat Anton nou eens een keertje NIET bij een ongeluk ter plaatse is![]()
![]()
Jack wilde nog terugkomen voor het onderzoek, maar er ging iets mis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:47 schreef Frey het volgende:
Jack wilde nog terugkomen voor het onderzoek, maar er ging iets mis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Kan aan mij liggen maar ik vond veel scenes die op het vliegveld zijn opgenomen slecht geacteerd...
Rikki en Lorena acteerden wel goed, maar Maxime, Noud en Nuran vond ik slecht acteren daar (en normaal eigenlijk nooit).![]()
Als de box er dit weekend weer niet is, dan gaat dus echt alles richting JustBridge.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
En bij deze de EERSTE AFLEVERING in goede kwaliteit!!!!!!!Hij doet hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(hoop dat ie werkt bij iedereen)Bedankt!
![]()
Zozo, dat klinkt alsof je dan op oorlogspad gaatquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:57 schreef Frey het volgende:
Als de box er dit weekend weer niet is, dan gaat dus echt alles richting JustBridge.![]()
![]()
quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:01 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zozo, dat klinkt alsof je dan op oorlogspad gaat
Vrachtwagens vol fietsen gaan mee.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
En aan de andere kant is de vrachtwagen met de Seizoen 9-boxen te zienquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:04 schreef Frey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vrachtwagens vol fietsen gaan mee.![]()
![]()
Die is dan te laat.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:05 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En aan de andere kant is de vrachtwagen met de Seizoen 9-boxen te zien![]()
"Als deze fietsen en de DVD box elkaar kruisen, dan kunt u deze als niet verzonden beschouwen."Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
En die melding pas geven nadat alle fietsen door de ramen zijn gegooidquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:07 schreef Frey het volgende:
[..]
Die is dan te laat.![]()
"Als deze fietsen en de DVD box elkaar kruisen, dan kunt u deze als niet verzonden beschouwen."![]()
![]()
En bij deze de EERSTE AFLEVERING in goede kwaliteit!!!!!!!Wiet: Is het Nina?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(hoop dat ie werkt bij iedereen)
Maxime: Dat zou jij wel willen hè...![]()
![]()
Wiet vertegenwoordigde alleen maar de gedachten van de users die in deze topicreeks komenquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:09 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Wiet: Is het Nina?
Maxime: Dat zou jij wel willen hè...![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:11 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wiet vertegenwoordigde alleen maar de gedachten van de users die in deze topicreeks komen![]()
![]()
[..]
Wiet vertegenwoordigde alleen maar de gedachten van de users die in deze topicreeks komen![]()
![]()
![]()
![]()
De dader zal wel bekend worden in de 5000ste aflevering.
[..]
![]()
Zal inderdaad wel door de pc komenquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:29 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Rechtsklik op de link en download hem eens?
Dit klinkt meer als iets met je PC, dan iets bij RTL.
weet iemand mischien of/waneer seizoen 21 op dvd komt?![]()
Nee.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:15 schreef JessePinkman het volgende:
[..]
Zal inderdaad wel door de pc komen
weet iemand mischien of/waneer seizoen 21 op dvd komt?Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Als Wiet binnenkort zo'n beweging maakt als die smiley's weten we waar dat vandaan komtquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:13 schreef GSMboy het volgende:
Lol, twee maal drie dezelfde smilies voor één gedachte.![]()
![]()
Zou nog best wel eens kunnen met die therapiesessies van d'r. Laatst deed ze dat ook al.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:16 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Als Wiet binnenkort zo'n beweging maakt als die smiley's weten we waar dat vandaan komt![]()
![]()
Ik zit te kijken... Wat is GTST een schijt-soap geworden zeg. En weer als vanouds een emo-top 40 muziekje erin.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Als de box er straks eindelijk is, zal ik weer wat mooie stukjes van Ronald Schilperoort uitzoeken.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:23 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik zit te kijken... Wat is GTST een schijt-soap geworden zeg. En weer als vanouds een emo-top 40 muziekje erin.
Nah jongens, even serieus... Die eerste aflevering draalt en draalt maar vooruit.
Pluspunten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Minpunten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:31 schreef ArnieAlberts het volgende:
Nah jongens, even serieus... Die eerste aflevering draalt en draalt maar vooruit.
Pluspunten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Minpunten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:34 schreef luftersel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
En nu zit ik bij die scène tussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en ik heb gewoon écht een deja vu naar de scène van Linda en Janine (grappig genoeg) die bij de kist met daarin Simon staan (seizoen 4). Dubben over 'wel zien, niet zien' en dan uiteindelijk niet zien hoeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. eruit ziet/erbij ligt en dergelijke.
Misschien is het wishful thinking, yes. Maar voor zover ik weet kunnen ze bij GTST de grootste bullshit schrijven dus wie weet zien weSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. over een paar weken/maanden ineens terug op een boot, waarbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de boel langzaam laat vollopen en een bepaaldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. laat verzuipen.
Speciaal voor de mensen die niet willen weten wie het nu is.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Credits-vooruitblik is eigenlijk briljanter dan de hele aflevering (minus de laatste minuut ofzo)
Seizoen 15 heeft nog altijd de beste seizoensstart van allemaal.![]()
![]()
Dat was na de brand in Scala toch?quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:42 schreef Frey het volgende:
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
quote:Ik haal ze normaal allemaal zo door elkaar
En ben te lui om te googlen
Ik vind die van seizoen 22 het mooist (na Wiets schot). Gewoon minutenlang niks gezegd en toch had ik een brok in m'n keel.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:42 schreef Frey het volgende:
![]()
![]()
![]()
En bij deze de EERSTE AFLEVERING in goede kwaliteit!!!!!!!WHOEHOEESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(hoop dat ie werkt bij iedereen)Even kijken!
Your beauty never ever scared me.![]()
Helaas ook de eerste aflevering zonder de muziek van Ronald Schilperoort, al paste dat eerste muziekje wel goed bij die scènes. Maar de spanning was niet meer zo aanwezig daarna. Had ook liever gezien dat ze alles in één keer hadden gepakt in plaats van het te verdelen over 2 dagen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:50 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik vind die van seizoen 22 het mooist (na Wiets schot). Gewoon minutenlang niks gezegd en toch had ik een brok in m'n keel.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
En bij deze de EERSTE AFLEVERING in goede kwaliteit!!!!!!!Jij bent een eindbaas. Period. In ieder geval, heb ik in tegenstelling tot velen erg genoten van deze 1e aflevering. Ik denk dat het gewoon Lorena is, als de acteurs hun rol goed spelen. Snap niet wat er mis mee is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En bij deze de EERSTE AFLEVERING in goede kwaliteit!!!!!!!Super!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forever yours, forever mine, forever ours...![]()
Maar Laura is wel de manager ofzo, al is ze ontslagen door Mike. En Aangezien Noud en Nina nu vast en zeker samenkomen. Gaat Nina niet ineens iets geks doen met de Rozenboom denk ik. Dat pikt Laura nooit. Dan moet ze alles terugnemen, wat ze Noud als advies gegeven heeft de afgelopen tijd. Zou me wel een karma plot lijkenquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:52 schreef luftersel het volgende:
[..]
Nina? NINA? Dat zou wat zijn zeg, een hotel in de handen van Nina. Als GTST dat doet is het einde van de serie serieus dichterbij dan ik dacht.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.![]()
Ik zit net weer de afleveringen van 2 jaar geleden terug te kijken. Toen met Tineke/Tanya en Nick nog. Veel spannender dan die meuk van Nina nu.![]()
(Helaas ook nog met die stomme verhaallijnen van de zwangere Rikki en Ron/Edwin..)
http://www.rtl.nl/xl/#/u/ad08f9be-04be-3108-b522-7785b1b47a62![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door Ama op 25-08-2013 22:47:24 ]Your beauty never ever scared me.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:11 schreef Hicham. het volgende:
Is een bewuste fout. Minachting van de kijker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Na het zien van de eerste aflevering kan ik in ieder geval vooral concluderen datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:46 schreef Frey het volgende:
Na het zien van de eerste aflevering kan ik in ieder geval vooral concluderen datMisschien als buitenstaander, maar als Ludo Sanders-aanhanger, moet je het toch opnemen voor je mede-dochter...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(neem me niet kwalijk als het helemaal anders zit xD)
Herman Finkers... He buurman, ik hier ?![]()
Net ook even de aflevering gezien en
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben een beetje bang voor de Koning...
Bij GTST live stond de halve set op het podium... Vorig jaar betekende dat ook het einde van de Rozenboom. Echter nu, lijkt het, alsof er nieuw behang gebruikt is, wat ze ook als achtergrond voor de doeken en schermen hebben. Kan iemand het zien?
Ik vraag me al jaren af waarom ze die set niet een beetje pimpen, zonder het hart eruit te trekken, zoals bij de Rozenboom. Gewoon al die scheur en brand plekken weg door nieuw behang, het hout schilderen en wat nieuwe tafeltjes en lampen, en de koning kan er weer jaren tegen.
Als ze daar een 'nieuwe' set van maken, die niet relateert aan de oude set, zou eeuwig zonde zijn.
Ik kan alleen niet goed zien of het decor op het podium echt gepimpt is.![]()
Zo te zien wel, toch:quote:Op maandag 26 augustus 2013 07:59 schreef SAMBAM het volgende:
Bij GTST live stond de halve set op het podium... Vorig jaar betekende dat ook het einde van de Rozenboom. Echter nu, lijkt het, alsof er nieuw behang gebruikt is, wat ze ook als achtergrond voor de doeken en schermen hebben. Kan iemand het zien?
Ik vraag me al jaren af waarom ze die set niet een beetje pimpen, zonder het hart eruit te trekken, zoals bij de Rozenboom. Gewoon al die scheur en brand plekken weg door nieuw behang, het hout schilderen en wat nieuwe tafeltjes en lampen, en de koning kan er weer jaren tegen.
Als ze daar een 'nieuwe' set van maken, die niet relateert aan de oude set, zou eeuwig zonde zijn.
Ik kan alleen niet goed zien of het decor op het podium echt gepimpt is.![]()
![]()
De aflevering...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4 | GTA Online | FIFA2015 | PSN: Joop2015![]()
Ik denk wel dat we het karakter Mike iets teveel aan het romantiseren zijn geweest de afgelopen weken, ja de laatste weken was hij tof maar in het jaar daarvoor heeft hij nou niet heel veel toegevoegde waarde gehad. En ik denk juist dat ze hem zo'n spectaculaire laatste weken hebben gegeven om juist iedereen een motief te geven om de moord te plegen, hij had bijna met iedereen een conflict: de hele familie Sanders + Noud, Lorena, Laura... dat is voor een whodunnit-verhaallijn echt prima... wat ik wil zeggen dat het karakter Mike an sich tof is geworden omdat ze naar een uitgang aan het werken waren...
Neemt niet weg dat waarschijnlijk de sabotage voor Aysen bedoeld zal zijn geweest en dat Monica de dader is
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Suggestie voor de schrijvers... geef Levi van Kempen een rol in de soap als nieuwe badguy.. dat liep in ONM ook prima en hij heeft zijn looks voor de vrouwelijke aandacht ook wel mee
Misschien dat er bij de volgende zomercliffhanger weer iets spannends gebeurt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
De nieuwe app is al ontwikkeld:quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:58 schreef Frey het volgende:
Misschien dat er bij de volgende zomercliffhanger weer iets spannends gebeurt.![]()
![]()
Een bruin café blijft een bruin café, tenzij ze er een nieuwe verhaallijn van maken dat iemand de boel opkoopt en er iets hips van wordt gemaakt.quote:Op maandag 26 augustus 2013 07:59 schreef SAMBAM het volgende:
Ik kan alleen niet goed zien of het decor op het podium echt gepimpt is.
Het mag wel de oudste set zijn, maar misschien hebben ze het gewoon netjes gereviseerd afgelopen maand, waarna het weer langer mee kan gaan terwijl het er nog hetzelfde uitziet.
Ook enkele jaren geleden hebben ze in de zomerstop het huis van de fam. Sanders opgeknapt en lichtelijk aangepast. Van het oude paarse interieur (of was het toen weer gebroken wit?) naar het strakke rode, waarbij de set werd aangepast met een iets andere indeling.![]()
Alsjeblieft nietquote:Op maandag 26 augustus 2013 13:42 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Een bruin café blijft een bruin café, tenzij ze er een nieuwe verhaallijn van maken dat iemand de boel opkoopt en er iets hips van wordt gemaakt.Toen Café De Engel uit ONM in seizoen 3 werd "gemoderniseerd" bleef alleen de vorm van het decor over; het interieur werd drastisch gewijzigd en had totaal niet meer dat leuke sfeertje zoals het daarvoor was. En in seizoen 9 werd de boel opnieuw geüpdate; toen was de keuken het enige gedeelte wat nog te herkennen was.
Dat soort praktijken mogen met De Koning niet gebeuren!Och, ikzelf vind het decor er nog prima uitzien, het feit dat het behang en de verf niet meer keurig netjes is geeft juist een leuke sfeer aan de setquote:Het mag wel de oudste set zijn, maar misschien hebben ze het gewoon netjes gereviseerd afgelopen maand, waarna het weer langer mee kan gaan terwijl het er nog hetzelfde uitziet.Maar da's ieder zijn/haar mening
De muren van het oude Huize Sanders-decor zijn vaker van kleur veranderd dan Laura van kapselquote:Ook enkele jaren geleden hebben ze in de zomerstop het huis van de fam. Sanders opgeknapt en lichtelijk aangepast. Van het oude paarse interieur (of was het toen weer gebroken wit?) naar het strakke rode, waarbij de set werd aangepast met een iets andere indeling.![]()
![]()
Binnenkort hopelijk shots van de eerste momenten in het huis.quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:58 schreef PeterKelder het volgende:
De muren van het oude Huize Sanders-decor zijn vaker van kleur veranderd dan Laura van kapsel
Geen idee of het daadwerkelijk klopt, maar dat allereerste decor werd volgens mij eerst nog gebruikt als decor voor het huis van Laura in Amerikaquote:Op maandag 26 augustus 2013 14:03 schreef Frey het volgende:
[..]
Binnenkort hopelijk shots van de eerste momenten in het huis.![]()
![]()
Ben blij dat Laura vroeg in seizoen 9 terugkeert. Toch een beetje leeg zonder de vrouwen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Geen idee of het daadwerkelijk klopt, maar dat allereerste decor werd volgens mij eerst nog gebruikt als decor voor het huis van Laura in Amerika
Ik ga hier even speculeren maar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
En vanwege die persoon die met haar mee kwam natuurlijk!quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:19 schreef Frey het volgende:
[..]
Ben blij dat Laura vroeg in seizoen 9 terugkeert. Toch een beetje leeg zonder de vrouwen.![]()
quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:39 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik ga hier even speculeren maar:Het zou kunnen, maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:43 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
En vanwege die persoon die met haar mee kwam natuurlijk!![]()
![]()
quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het zou kunnen, maarOmdat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:50 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Omdat:Ik moet zeggen dat ik stiekem ook wel fan ben geworden van Louis Talpe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:50 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Omdat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Trouwens, even over die falende fout m.b.t. waar het lijk zou liggen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
voor een val van grote hoogte ziet het lijk er nog behoorlijk heel uit:{
(maar misschien klopt dat wel, ik heb nog nooit iemand gezien na een val uit een vliegtuig)![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:14 schreef Frey het volgende:
Zou wel een geniale actie zijn. Deed Ludo ook een soort van toch? In seizoen 17...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4 | GTA Online | FIFA2015 | PSN: Joop2015![]()
quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:04 schreef PeterKelder het volgende:
Trouwens, even over die falende fout m.b.t. waar het lijk zou liggen:En dáárom denk ik dat er dus last-minute iets gewijzigd. Het klopt gewoon niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat shot was ook precies het eerste wat in me opkwam toen er over bomen werd gesproken. Bomen...?Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Ik denk niet dat dit te maken heeft met een last-minute wijziging. Het zal gewoon zo zijn dat degene die de dialogen voor haar rekening nam (Pia Blanco of Hella Jorritsma) in het script heeft gezet dat Mike tussen de bomen terecht is gekomen en dat dit in de eindlezing niet is opgemerkt. Maar het is dan evengoed een fout van de regisseur; hij maakt een shot met het lijk op het grasveld en neemt even later een scène op waarin gezegd wordt dat het lijk tussen de bomen terecht is gekomenquote:Op maandag 26 augustus 2013 16:17 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
En dáárom denk ik dat er dus last-minute iets gewijzigd. Het klopt gewoon niet.
Dat shot was ook precies het eerste wat in me opkwam toen er over bomen werd gesproken. Bomen...?![]()
![]()
![]()
Verdomme, laat me nou een beetje hoop hebbenquote:Op maandag 26 augustus 2013 16:25 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit te maken heeft met een last-minute wijziging. Het zal gewoon zo zijn dat degene die de dialogen voor haar rekening nam (Pia Blanco of Hella Jorritsma) in het script heeft gezet dat Mike tussen de bomen terecht is gekomen en dat dit in de eindlezing niet is opgemerkt. Maar het is dan evengoed een fout van de regisseur; hij maakt een shot met het lijk op het grasveld en neemt even later een scène op waarin gezegd wordt dat het lijk tussen de bomen terecht is gekomen![]()
De cliff zelf was goed. Het lijkt er alleen weer op dat ze vervolgens geen idee hadden hoe ze het nou af moesten laten lopen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:36 schreef luftersel het volgende:
Deze cliff begint falender en falender te worden.![]()
Klopt er eigenlijk iets wél?Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
En daarom zeg ik nogmaals dat ik dat hele boomidee zó overtrokken stom vindt dat zoiets niet door een lezing geglipt KAN zijn. Dat kan toch gewoon niet? In de verre, verre verre afstand zijn bomen te zien, maar Mike sprong tegelijk met de rest dus hoe ver moet hij dan uit koers gevallen zijn?quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:39 schreef Frey het volgende:
[..]
De cliff zelf was goed. Het lijkt er alleen weer op dat ze vervolgens geen idee hadden hoe ze het nou af moesten laten lopen.
Moet je eens opletten hoe vaak er wel niet zo'n foutje wordt gemaakt. Dat ze bijvoorbeeld zeggen "Ja, dat zei Laura mij vanochtend ook al" terwijl die bewuste scène zich de 'vorige' avond afspeelde. Komt allemaal door een vermoeide dialoogschrijver, een eindredacteur die het niet opmerkt en een regisseur die tijdens het opnemen van de scène ook uit zijn neus zit te vreten.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:44 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
En daarom zeg ik nogmaals dat ik dat hele boomidee zó overtrokken stom vindt dat zoiets niet door een lezing geglipt KAN zijn. Dat kan toch gewoon niet?![]()
Op zich is het wel logisch dat je een lijk dat er waarschijnlijk uitziet als een gelatinepudding niet meer in beeld neemt... het lijkt me ook niet dat je daar nog een draai aan kan geven door Mike ooit terug te kunnen laten keren... bij Simon op die boot hadden ze wat meer speling (andere schipper, kist niet open). In dit geval was er niemand anders naast Mike en de rest die ook nog sprong...Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ik vond de cliffhanger ook eigenlijk helemaal niet spannend. De aflevering van de dag daarvoor vond ik velen malen spannender, want tijdens de cliff aflevering gebeurde er naast het springen en Rik/Femke helemaal niks (een paar onnodige conversaties).quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:39 schreef Frey het volgende:
[..]
De cliff zelf was goed. Het lijkt er alleen weer op dat ze vervolgens geen idee hadden hoe ze het nou af moesten laten lopen.
Verder was er met de cliffhanger ook best veel mis achteraf gezien. Zoals het laatste shot waar degene die viel ineens z'n helmmuts op had, terwijl 2 seconden eerder nog niet.En diegene had spierwitte handschoenen aan, Mike niet. En die muziek was misschien nog wel de grootste misser. Om over de vervolgaflevering nog maar te zwijgen...
![]()
Tja, dat krijg je ervan als ze één van de beste componisten van Nederland inwisselen voor zo'n bordengooier als Frons Serviesquote:Op maandag 26 augustus 2013 17:15 schreef luftersel het volgende:
[..]
En die muziek was misschien nog wel de grootste misser.![]()
![]()
Ik zie nu trouwens pas dat ze op de parachute een paar zielige plukjes gras hebben geplakt. Dat is echt zó verschrikkelijk slecht.![]()
![]()
![]()
![]()
Erg hequote:Op maandag 26 augustus 2013 17:33 schreef luftersel het volgende:
Ik zie nu trouwens pas dat ze op de parachute een paar zielige plukjes gras hebben geplakt. Dat is echt zó verschrikkelijk slecht.![]()
![]()
![]()
![]()
Overigens heeft GTST ook nog eens grote fout gemaakt met het verdacht maken van Ludo. Ludo belt zijn mannetje al met een opdracht als Nina nog in de hangar aan het oefenspringen is en daar pas net ontdekt dat Mike meespringt. Ludo wist toen dus nog niet dat ie mee sprong dus kon hij ook geen opdracht geven zijn parachute te saboteren. Slecht..![]()
De muziek van de aflevering de dag ervoor was overigens wel érrug goed!quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:24 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Tja, dat krijg je ervan als ze één van de beste componisten van Nederland inwisselen voor zo'n bordengooier als Frons Servies![]()
Als de muziek goed klinkt, is het 99 van de 100 keer niet door Servies gemaaktquote:Op maandag 26 augustus 2013 18:15 schreef luftersel het volgende:
[..]
De muziek van de aflevering de dag ervoor was overigens wel érrug goed!![]()
![]()
quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:17 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Als de muziek goed klinkt, is het 99 van de 100 keer niet door Servies gemaakt![]()
![]()
![]()
Prachtig Afscheidswoord
quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:41 schreef Frey het volgende:
Prachtig Afscheidswoord
Aw wat een schatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
Had het toch ook niet over Ferry?quote:
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
Nee, maar goed. De naam Ferri deed me jammer genoeg aan hem denken. En deze móest gewoon een keer geplaatst worden in dit topic.quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Had het toch ook niet over Ferry?![]()
![]()
quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:03 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Ferry geeft een voorproefje van zijn nieuwe single.![]()
![]()
![]()
![]()
Bij RTL Boulevard lieten ze nog kleine stukjes zien uit de nieuwe aflevering.
Maar opeens kwam er ook een grafkist voorbij.
Komt dat uit een shortie ofzo? Want dat zat in ieder geval niet in de nieuwe aflevering.
Of zou die kist niet van Mike zijn, maar van iemand lang geleden uit een oude aflevering?![]()
In de eerste aflevering geen kist te zien..quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:15 schreef PG18 het volgende:
Bij RTL Boulevard lieten ze nog kleine stukjes zien uit de nieuwe aflevering.
Maar opeens kwam er ook een grafkist voorbij.
Komt dat uit een shortie ofzo? Want dat zat in ieder geval niet in de nieuwe aflevering.
Of zou die kist niet van Mike zijn, maar van iemand lang geleden uit een oude aflevering?![]()
Ik zag anders toch echt een paar vliegtuigjes op de achtergrondquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:24 schreef roos85 het volgende:
[..]
In de eerste aflevering geen kist te zien..![]()
![]()
quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:27 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik zag anders toch echt een paar vliegtuigjes op de achtergrond
Deze toevallig?:![]()
![]()
Ja he..quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hé, net zo blauw als het Mega Toby-pakToepasselijk zeg!
![]()
![]()
quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:41 schreef Frey het volgende:
Prachtig Afscheidswoord
Toffe gast die Louis Talpe!
Duidelijk dat gtst op het moment niet meer met zijn andere werkzaamheden te combineren was dus.
Maar ik denk dat hij het zelf eigenlijk ook wel jammer vindt dat zijn personage niet meer leeft.![]()
Ik snap dat ze Louis liever niet willen vervangen en dat alle projecten voor hem niet te combineren vallen, maar ik vind het alsnog erg zwak van GTST dat ze de cliffhanger gebruikt hebben om hem eruit te laten gaan. Had hem gewoon laten vluchten of zo, hier kunnen we niks mee...![]()
Huh zenden ze nu de verkeerde aflevering uit?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Sneak preview van Mike's begrafenis:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor de toekomst kunnen we alleen maar hopen, dat Nola meer op haar vader lijkt dan haar moeder.quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:58 schreef luftersel het volgende:
Ik snap dat ze Louis liever niet willen vervangen en dat alle projecten voor hem niet te combineren vallen, maar ik vind het alsnog erg zwak van GTST dat ze de cliffhanger gebruikt hebben om hem eruit te laten gaan. Had hem gewoon laten vluchten of zo, hier kunnen we niks mee...
Door haar naam bijvoorbeeld te veranderen in Benthe Brandt!![]()
![]()
quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:08 schreef PeterKelder het volgende:
Sneak preview van Mike's begrafenis:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Sneak preview van Mike's begrafenis:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sneak preview van Mike's begrafenis:Wie is diegene die voor Rik zit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch geen Nina?![]()
![]()
quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:11 schreef Koosnaam het volgende:
[..]Ziet er naar uit dat zelfs Sjors niet voor z'n begrafenis terugkeert..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zit daar nou serieus Janine??
![]()
Een opfrissertje? En op het einde weten we wie er dood is en mogen we een dag wachten op eindelijk het vervolg van dit seizoen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Huh zenden ze nu de verkeerde aflevering uit?
![]()
Sneak preview van Mike's begrafenis:Is Bianca niet aanwezig maar wel JanineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien dat je niet iedereen kunt zien. Maar Sjors zou je daar inderdaad wel verwachten ja!quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:11 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ziet er naar uit dat zelfs Sjors niet voor z'n begrafenis terugkeert..En zit daar nou serieus Janine??
![]()
Dan zou Sjors alleen zitten.. Bianca, Anton, Tim (Sjoerd is er OOK al niet) en ik denk Rikki zitten dan aan de rechterkant samen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:13 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Misschien dat je niet iedereen kunt zien. Maar Sjors zou je daar inderdaad wel verwachten ja!![]()
Ik denk Janine.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:11 schreef PG18 het volgende:
[..]
Wie is diegene die voor Rik zit?
Toch geen Nina?[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............![]()
Arme Sjoerd krijgt de schrik van leven als hij terug komt en erachter komt dat zijn oom vermoord is. Denk trouwens dat Lorena de hoofdverdachte wordt en dat wiet kans ziet om goed te maken met Lorena door de foto te laten zien .![]()
Benthe Brandtquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:08 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Voor de toekomst kunnen we alleen maar hopen, dat Nola meer op haar vader lijkt dan haar moeder.
Door haar naam bijvoorbeeld te veranderen in Benthe Brandt!
Nola Sanders![]()
![]()
quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:11 schreef Koosnaam het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:25 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik dacht "Wat de fuck zegt hij nou", maar toen zag ik dat je Ferri zei en niet Ferry.quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:28 schreef PeterKelder het volgende:
Ferri lijkt mij ook een hele toffe ventNee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Ik wist het.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nina raakt geïnspireerd en zet een nieuw merk op:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik zat hier op te wachtenquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nina raakt geïnspireerd en zet een nieuw merk op:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Jaha, ik weet het verschilquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:37 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik dacht "Wat de fuck zegt hij nou", maar toen zag ik dat je Ferri zei en niet Ferry.![]()
![]()
quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:12 schreef flanken het volgende:
[..]
Is Bianca niet aanwezig maar wel JanineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lijkt me Janine.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:11 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ziet er naar uit dat zelfs Sjors niet voor z'n begrafenis terugkeert..En zit daar nou serieus Janine??
![]()
Sneak preview van Mike's begrafenis:Vooralsnog geen identificatie. En waarom zou dat nodig zijn? Mike was de enige die meesprong.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik blijf het maar zozo vinden.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:45 schreef luftersel het volgende:
Jef is allemans vriendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:45 schreef luftersel het volgende:
Jef kwam om wat te drrrrrinkehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik ben Jefff... Van A, A&F!"Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
En Lucas kwam om wat te snoepenquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:04 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Jef kwam om wat te drrrrrinkeh
"Ik ben Jefff... Van A, A&F!"![]()
![]()
"VERDORIE!!!"quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:04 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Jef kwam om wat te drrrrrinkeh
"Ik ben Jefff... Van A, A&F!"![]()
Ik ben totaal geen GTST-kenner, stond een poosje het eerste seizoen online en die heb ik een stukje gezien. Ik herken nu ineens de vriendin van Peter (hoe heette ze ook alweer?) in deze aflevering van Gerede Twijfel, grappig om te zien vind ik
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1362505#![]()
Ik heb het niet helemaal bekeken hoor. Maar weet eigenlijk niet wie je bedoelt?quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:40 schreef zakpatat90 het volgende:
Ik ben totaal geen GTST-kenner, stond een poosje het eerste seizoen online en die heb ik een stukje gezien. Ik herken nu ineens de vriendin van Peter (hoe heette ze ook alweer?) in deze aflevering van Gerede Twijfel, grappig om te zien vind ik
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1362505#![]()
Suzanne Balk bedoel ik! Zo heet ze tenminste in de serie, weet niet hoe ze echt heet. Vanaf 12.17 zie je haar volgens mij.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:32 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik heb het niet helemaal bekeken hoor. Maar weet eigenlijk niet wie je bedoelt?![]()
Ik heb een idee waarom de box van seizoen 9 is uitgesteld: LetsGame is nog op vakantie en bij JustBridge vinden ze dat hij tegelijkertijd met anderen zoals Frey de box geleverd moet krijgen![]()
![]()
Dan halen we die even terug.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:48 schreef PeterKelder het volgende:
Ik heb een idee waarom de box van seizoen 9 is uitgesteld: LetsGame is nog op vakantie en bij JustBridge vinden ze dat hij tegelijkertijd met anderen zoals Frey de box geleverd moet krijgen
"Luister even goed naar mij, Alberts! Ik wacht al anderhalve week op het seizoen waarin ik mijn meesterlijke wraakplan op Huib uitoefen en ik had mij er zeer op verheugd om die nog eens te bekijken! Je krijgt 1 euro als je ervoor zorgt dat ik binnen nu en 12 uur een dvd-box van seizoen 9 in mijn handen hebt, en anders krijg je een kogel. En ik verzeker je, die komt je duurder te staan."quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:39 schreef Frey het volgende:
[..]
Dan halen we die even terug.
[ afbeelding ]![]()
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
"Luister even goed naar mij, Alberts! Ik wacht al anderhalve week op het seizoen waarin ik mijn meesterlijke wraakplan op Huib uitoefen en ik had mij er zeer op verheugd om die nog eens te bekijken! Je krijgt 1 euro als je ervoor zorgt dat ik binnen nu en 12 uur een dvd-box van seizoen 9 in mijn handen hebt, en anders krijg je een kogel. En ik verzeker je, die komt je duurder te staan."![]()
Ik mag mijn connecties met JustBridge helaas niet vrijgeven maar idd.. ik heb er iets mee te maken..quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:48 schreef PeterKelder het volgende:
Ik heb een idee waarom de box van seizoen 9 is uitgesteld: LetsGame is nog op vakantie en bij JustBridge vinden ze dat hij tegelijkertijd met anderen zoals Frey de box geleverd moet krijgenTegenslag werpt schaduw op geluk.![]()
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
"Luister even goed naar mij, Alberts! Ik wacht al anderhalve week op het seizoen waarin ik mijn meesterlijke wraakplan op Huib uitoefen en ik had mij er zeer op verheugd om die nog eens te bekijken! Je krijgt 1 euro als je ervoor zorgt dat ik binnen nu en 12 uur een dvd-box van seizoen 9 in mijn handen hebt, en anders krijg je een kogel. En ik verzeker je, die komt je duurder te staan."![]()
![]()
![]()
![]()
!
Ha, zie je wel, ik dacht al zoietsquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:45 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik mag mijn connecties met JustBridge helaas niet vrijgeven maar idd.. ik heb er iets mee te maken..![]()
![]()
Ik heb niet bekend.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:49 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ha, zie je wel, ik dacht al zoiets
Dit zag ik in een andere topic..quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:12 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik weet niet of dit l eerder is voorgekomen hier... maar dit zag ik op Facebook. iemand is zo wanhopig geweest om enkele acteurs en actrices uit GTST te maken en te doen alsof ze irl echt bestaan. INCL. gephotoshopte foto's en pitjes die serieus erop reageren.
'' Lorena gonzalez ''
https://www.facebook.com/(...)nd_browser&fref=pymk
'' Rikkie de jong ''
https://www.facebook.com/rikki.dejong.395?directed_target_id=0
'' Lucas sanders ''
https://www.facebook.com/lucas.sanders.5473?directed_target_id=0
'' sjoerd bouwhuis ''
https://www.facebook.com/sjoerd.bouwhuis.581
Er zullen er vast nog meer zijn. Maar toch wtf denk je dan...
Vooral die van Rikki (heb alleen die van haar en Lorena tot nu toe bekeken). Al die mensen die denken dat het echt is en dat ze iets met Sjoerd heeft![]()
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit zag ik in een andere topic..SPOILER: FotoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.facebook.com/(...)0006557104715&type=1
Professionele photoshopper
En die reacties erbij zijn om te janken. Alsof ze het echt is![]()
![]()
Als jij fok hierin durft te betrekken, zal ik er zeker voor zorgen dat Arnie niets meer met jou te maken wil hebben. Dus pas op met wat je zegt.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Maar ik wist wel dat je een connectie met hen had
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:55 schreef PG18 het volgende:
[..]Ik weet niet of ik moet lachen of het zielig moet vinden dat mensen denken dat dit echt isSPOILER: FotoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.facebook.com/(...)0006557104715&type=1
Professionele photoshopper
En die reacties erbij zijn om te janken. Alsof ze het echt is
https://www.facebook.com/(...)0006533675740&type=1 Wat een taal..!
Dit is diep, diep triest.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik moet lachen of het zielig moet vinden dat mensen denken dat dit echt isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:59 schreef PG18 het volgende:
[..]
Dit is diep, diep triest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Dit is diep, diep triest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vast die gast die naast ons zat bijGTST live. Die was helemaal bezeten van GTST incl GTST trui en spullen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit zag ik in een andere topic..![]()
Is ze soms uitgeschoten met haar make-up?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:19 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
'Zo treurig voor de koninklijke familie vandaag, een begrafenis is nooit echt leuk. Ik moet dan altijd denken aan mijn eigen moeder Rosa. Dan word ik echt heel treurig.'![]()
Maar goed, zo'n post plaatsen i.v.m. de begrafenis van Friso vind ik eerlijk gezegd niet kunnen![]()
![]()
Laten we het er maar op houden dat sommige GTST fans iets té fanatiek zijn. Voordat straks heel dit topic vol staat met gefotoshopte castleden.![]()
![]()
Maar laten we de TT van het volgende topic er toch maar aan wijtenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:39 schreef luftersel het volgende:
Laten we het er maar op houden dat sommige GTST fans iets té fanatiek zijn. Voordat straks heel dit topic vol staat met gefotoshopte castleden.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: