SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige links:
De officiële GTST site
GTST tunes/themes
Bol.com
De Topics:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
Handig om te weten (tenzij je het pas wilt weten op 2 September of de nieuwssites hebt gelezen):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door ArnieAlberts op 25-08-2013 12:29:23 ]Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Al wegquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:27 schreef flanken het volgende:
als goed is de aflevering alleen de kwaliteit is slecht Bekijk deze YouTube-video
Je plaatst hem echt nétZe zijn er snel bij op de zondagochtendquote:"GTST 2 sep..." Deze video is niet langer beschikbaar vanwege een auteursrechtclaim door RTL Netherlands.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Bij mij ook, maar in het vorige topic staat een screenshot.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:26 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Die verborgen hints in de app geven bij mij een wit scherm.![]()
https://fbcdn-sphotos-a-a(...)100_1098307139_o.jpgquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:26 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Die verborgen hints in de app geven bij mij een wit scherm.![]()
Done, heb ook de 'handig om te weten' maar aangepast.quote:Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Proestquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:29 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Done, heb ook de 'handig om te weten' maar aangepast.![]()
![]()
Ik zie ze nog echt extreem sluikreclame maken in het volgende seizoen op deze manier.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:29 schreef Frey het volgende:
Het hoogtepunt van GTST Live:
[ afbeelding ]
Nuran zegt waar Rikki en Rik bij zijn dat Aysen Danny heeft vermoord.
Rik: Sowieso Un Belachelijke Wanvertoning, AYsen!
Wat dan wordt ondertiteld. Ineens.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Volgens mij kan er ook iemand op voorhand weg uit de castleden-lijst.
Hij blijft erin totdat we iets van hem hebben gezien.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:32 schreef ArnieAlberts het volgende:
Volgens mij kan er ook iemand op voorhand weg uit de castleden-lijst.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Dan kun je lang wachten, ik heb het idee dat hij de nieuwe Simon gaat worden. Die hebben ze in seizoen 4 ook niet gezien in die kist, dat was met de voorkennis die we nu hebben sowieso meteen wat me opviel.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:33 schreef Frey het volgende:
[..]
Hij blijft erin totdat we iets van hem hebben gezien.
Point is, hij komt over een jaar of drie wel gewoon terug samen met ene Ronald Verkerk als zakenpartner om zíjn kind alsnog mee te nemen, nadat ze 'Gekkie!' Nina zo hebben laten doordraaien dat ze Bing, Maxime en Lucas heeft kapotgeknaldWat we toen hebben zien vallen bij de cliff? Oh gewoon, dat was vliegtuigafval.
Ik zou wachten tot de weekcliff. Als Mike dan niet wonderbaarlijk blijkt te leven zou ik hem er maar uithalen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:33 schreef Frey het volgende:
[..]
Hij blijft erin totdat we iets van hem hebben gezien.
Unbowed, Unbent, Unbroken.![]()
Zullen we dat afscheidsfilmpje van Louis Talpe dat getoond werd tijdens GTST Live ook ooit nog eens te zien krijgen? Zou toch wel erg graag willen dat ze die ook nog gaan publiceren![]()
![]()
Die wordt op de DVD 25 jaar GTST gezet, waar alleen beelden van de laatste 5 jaar op geplaatst zullen worden.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:35 schreef PG18 het volgende:
Zullen we dat afscheidsfilmpje van Louis Talpe dat getoond werd tijdens GTST Live ook ooit nog eens te zien krijgen? Zou toch wel erg graag willen dat ze die ook nog gaan publicerenNee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Als iemand die aflevering op youtube zet, is het mss handig om vooral niet GTST in de naam te zetten, anders issie natuurlijk binnen no time weg.
Die verborgen hints vind ik wel slap hoor. Vooral dat random dagboek tekst stukje waar je dan de eerste letters van zou moeten pakkenEn dat kompas ding. Nou ja. Eigenlijk allemaal.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[![]()
Ik zit de aflevering nog te kijken maar de link is ondertussen al verlopen. Ik kan hem filmen met mijn mobiel (voor degene die dat ECHT willen?), maar dan wordt ie denk te wazig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kortom: een slechte, voorspelbare, saaie, gevoelloze, gewone doordeweekse aflevering.![]()
Of uploaden op DailyMotion.com of een andere site waar ze niet zo snel zullen kijken.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:44 schreef tessie het volgende:
Als iemand die aflevering op youtube zet, is het mss handig om vooral niet GTST in de naam te zetten, anders issie natuurlijk binnen no time weg.![]()
Uiteraard wordt er ook weer reclame gemaakt voor de DVD boxen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:49 schreef Frey het volgende:
Uiteraard wordt er ook weer reclame gemaakt voor de DVD boxen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Uiteraard wordt er ook weer reclame gemaakt voor de DVD boxen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo te zien is Lana ook al flink gegroeid!![]()
quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:44 schreef luftersel het volgende:
Ik zit de aflevering nog te kijken maar de link is ondertussen al verlopen. Ik kan hem filmen met mijn mobiel (voor degene die dat ECHT willen?), maar dan wordt ie denk te wazig.
Allemaal niet heel boeiend nee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kortom: een slechte, voorspelbare, saaie, gevoelloze, gewone doordeweekse aflevering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:56 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Allemaal niet heel boeiend nee!Hij negeerde haar compleet.. Slaat gewoon nergens op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb het nog niet zien. Maar dat hij haar compleet negeerde is dan wel stom ja!quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:59 schreef roos85 het volgende:
[..]
Hij negeerde haar compleet.. Slaat gewoon nergens op.
Maar ik vind het niet zo raar dat als je, je dochter zo in paniek ziet. Dat je naar haar toe gaat.![]()
quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:56 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Allemaal niet heel boeiend nee!Ik ben de aflevering nu aan het filmen dus je kunt 'm zo misschien zien. Ze vroeg waar hij was, werd compleet genegeerd en als ze aardig doet kijkt hij haar aan met een hele smerige blik. Wiet heeft het ook meteen door.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze brengen het niet eebs in beeld slappe bende.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Okeej!quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:04 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik ben de aflevering nu aan het filmen dus je kunt 'm zo misschien zien. Ze vroeg waar hij was, werd compleet genegeerd en als ze aardig doet kijkt hij haar aan met een hele smerige blik. Wiet heeft het ook meteen door.![]()
Rik zat natuurlijk fout door met die Femke naar bed te gaan.
Maar dan nog kan ik me, het aan zijn kant wel voorstellen. Dat je niet op die vraag van Nuran zit te wachten op zo'n moment. (Die natuurlijk direct achterdochtig is.)![]()
Niet te vergeten dat die twee natuurlijk knallende ruzie hadden van tevoren over Aysen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:11 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Okeej!![]()
Rik zat natuurlijk fout door met die Femke naar bed te gaan.
Maar dan nog kan ik me, het aan zijn kant wel voorstellen. Dat je niet op die vraag van Nuran zit te wachten op zo'n moment. (Die natuurlijk direct achterdochtig is.)![]()
![]()
Ja dat wel.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:16 schreef luftersel het volgende:
[..]
Niet te vergeten dat die twee natuurlijk knallende ruzie hadden van tevoren over Aysen.
En met die Femke erbij, zit de kans er natuurlijk dik in dat er voorlopig niet getrouwd zal worden.![]()
![]()
Oh, volgens mij kan het met Tinypic..
Hier het begin (tot de leader):
http://tinypic.com/player.php?v=23kc7lz&s=5![]()
gaat automatisch a.h.v. beeldherkenning. Spiegel hem eens voor de grap ;-)quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Al weg
Je plaatst hem echt nét
[..]
Ze zijn er snel bij op de zondagochtend![]()
Volgens mij klopt er iets niet.
Bij de app springlevend wordt maxime gebeld door Jef bij de aflevering andersom. In de week
dat Noud overleefde belde Laura en zegt gelukkig je leeft nog en dat ze niet wist wie er dood is. In de
aflevering was Laura erbij toen Jef het hoorde dat Mike dood was.![]()
Het mag van mij!quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:42 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Straks is 't allemaal maar een droom![]()
![]()
Mag van mij deze na cliff aflevering is toch drie keer kut.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:42 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Straks is 't allemaal maar een droomThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
En wordt Arnie wakker naast Linda, waarna hij een ontbijt voor haar maaktquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:42 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Straks is 't allemaal maar een droom![]()
![]()
Hier alle delen!
Deel 1: http://tinypic.com/player.php?v=23kc7lz&s=5
Deel 2: http://tinypic.com/player.php?v=2mclya&s=5
(hiertussen mist de mededeling van Maxime aan Jef dat het om Mike gaat, wat Bianca hoort; foutje)
Deel 3: http://tinypic.com/player.php?v=2k2c5t&s=5
Deel 4: http://tinypic.com/player.php?v=wlvv3m&s=5
Deel 5: http://tinypic.com/player.php?v=2ccufkj&s=5
Het is geen top kwaliteit, maar het is iets! Degene die je soms ziet is trouwens degene die het gefilmd heeft en op youtube heeft gezet.![]()
Dank jequote:Op zondag 25 augustus 2013 14:15 schreef luftersel het volgende:
Hier alle delen!
(hiertussen mist de mededeling van Maxime aan Jef dat het om Mike gaat, wat Bianca hoort; foutje)
Het is geen top kwaliteit, maar het is iets! Degene die je soms ziet is trouwens degene die het gefilmd heeft en op youtube heeft gezet.![]()
![]()
![]()
Ik hoop zo dat we nu vaker zulke dingen tegen Nina te zien krijgen!quote:
Wiet begon al goed in de eerste aflevering. Jammer dat er dan meteen weer anderen zijn die het voor Nina opnemen.
Tevens Mike![]()
We zullen je missen![]()
![]()
Klopt!quote:![]()
In die shortie wordt het ook weer eens heel duidelijk wat voor sulletje die Noud bij Nina is. Hij accepteert ook alles van haar.Maar als hij vindt dat Mike zijn dochter ook mag zien. Wil zij gelijk van Noud af.
![]()
Wanneer komt nou eens het moment dat iedereen Nina eens laat vallen?quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:34 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Klopt!![]()
In die shortie wordt het ook weer eens heel duidelijk wat voor sulletje die Noud bij Nina is. Hij accepteert ook alles van haar.Maar als hij vindt dat Mike zijn dochter ook mag zien. Wil zij gelijk van Noud af.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Niet! Vrees ik.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:36 schreef Frey het volgende:
[..]
Wanneer komt nou eens het moment dat iedereen Nina eens laat vallen?![]()
![]()
En is Cleo zwanger van Ludo en heeft een verhouding met Rikquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:14 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En wordt Arnie wakker naast Linda, waarna hij een ontbijt voor haar maakt
Ook in moeilijke tijden.![]()
Het lijkt erop dat Maxime zich nu ook al een paar keer gekwetst heeft gevoeld door Nina.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:36 schreef Frey het volgende:
[..]
Wanneer komt nou eens het moment dat iedereen Nina eens laat vallen?
Dus hopelijk is zij één van de eersten.![]()
Merken jullie trouwens ook niet dat iedereen heel vreemd reageert na het ongeluk? Niemand lijkt echt aangeslagen te zijn (ook al is het Mike, een ongeluk lijkt me toch behoorlijk onverwacht). Zelfs Bianca niet echt. Slecht geacteerd?![]()
Hallo, Cynthia acteert vreselijk goed in deze scènes! Bianca kan gewoon niet geloven dat haar broertje er niet meer is!quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:56 schreef luftersel het volgende:
Merken jullie trouwens ook niet dat iedereen heel vreemd reageert na het ongeluk? Niemand lijkt echt aangeslagen te zijn (ook al is het Mike, een ongeluk lijkt me toch behoorlijk onverwacht). Zelfs Bianca niet echt. Slecht geacteerd?Tegenslag werpt schaduw op geluk.![]()
Alhoewel ik Wiet zwaar prefereer boven Nina, ben ik het niet met je eens. Er is een dode gevallen, Nina heeft het zien gebeuren en het is ook de vader van haar kind. Haar kind heeft dus geen vader meer. Dan is het toch logisch dat je overstuur en verdrietig bent vanwege het ongeval? Wie weet had Nina nog resterende gevoelens voor Mike, dat weet je niet. Wiet was gewoon hartstikke tactloos en gemeen tegen Nina, en deze keer zwaar onterecht naar mijn mening.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:26 schreef PG18 het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat we nu vaker zulke dingen tegen Nina te zien krijgen!
Wiet begon al goed in de eerste aflevering. Jammer dat er dan meteen weer anderen zijn die het voor Nina opnemen.
Tevens Mike![]()
We zullen je missenTegenslag werpt schaduw op geluk.![]()
Ieder z'n mening. Als mijn broer was overleden had ik in ieder geval met tranen in mijn ogen gezeten en er meteen naartoe gewild.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:21 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Hallo, Cynthia acteert vreselijk goed in deze scènes! Bianca kan gewoon niet geloven dat haar broertje er niet meer is!![]()
Is er echt geen andere mogelijkheid dan die app om die aflevering te kunnen zien?PS4 | GTA Online | FIFA2015 | PSN: Joop2015![]()
Als je even een paar reacties terugkijkt kun je de aflevering daar in delen vinden.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:26 schreef MagicTheo het volgende:
Is er echt geen andere mogelijkheid dan die app om die aflevering te kunnen zien?![]()
![]()
dat kun je niet weten tot je het zelf meemaakt. Je kunt niet altijd reageren zoals je zelf wilt of gepland hebt namelijk.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:26 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ieder z'n mening. Als mijn broer was overleden had ik in ieder geval met tranen in mijn ogen gezeten en er meteen naartoe gewild.Tegenslag werpt schaduw op geluk.![]()
Laten we het erop houden dat ieder z'n eigen mening heeft. Verder vind ik Cynthia een van de beste actrices hoor!quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:28 schreef LetsGame het volgende:
[..]
dat kun je niet weten tot je het zelf meemaakt. Je kunt niet altijd reageren zoals je zelf wilt of gepland hebt namelijk.![]()
eensquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:35 schreef luftersel het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat ieder z'n eigen mening heeft. Verder vind ik Cynthia een van de beste actrices hoor!
respecteer jouw mening ook, onderbouwde alleen de mijne
Tegenslag werpt schaduw op geluk.![]()
Aysen is 5 minuten geland en mag gelijk het onderzoek doenVolgens mij werken er maar 5 mensen bij de politie daar, man man man.
![]()
4, Jack heeft de boot van de politie mee om een wereldreis te maken.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:37 schreef Holenmens het volgende:
Aysen is 5 minuten geland en mag gelijk het onderzoek doenVolgens mij werken er maar 5 mensen bij de politie daar, man man man.
Het begint er overigens ook op te lijken dat Laura eindelijk weer een verhaallijn krijgt! Ein-de-lijk. Jammer genoeg het enige spannende aan dit seizoen lijkt me.![]()
![]()
Hopelijk krijgen Jef en Ludo ook spannende verhaallijnenquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:58 schreef luftersel het volgende:
Het begint er overigens ook op te lijken dat Laura eindelijk weer een verhaallijn krijgt! Ein-de-lijk. Jammer genoeg het enige spannende aan dit seizoen lijkt me.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.![]()
Huh welke dan?quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:58 schreef luftersel het volgende:
Het begint er overigens ook op te lijken dat Laura eindelijk weer een verhaallijn krijgt! Ein-de-lijk. Jammer genoeg het enige spannende aan dit seizoen lijkt me.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)![]()
Laura kenden we de laatste jaren alleen maar als hoteleigenaar. Nu ze ontslagen is (en het decor van haar huis tegenwoordig niet meer te zien is) moeten de schrijvers iets verzinnen om haar in beeld te brengen. Als ze straks niet meer verdacht is, moet er dus wel iets anders zijn. Of Lorena moet haar hotel binnen no-time weer terug hebben.quote:![]()
Ludo gaat een nieuw tasje voor Nina ontwerpen en Jef geeft Anton kookles.quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:02 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Hopelijk krijgen Jef en Ludo ook spannende verhaallijnenJij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Oja, thanks!quote:Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)![]()
Dankjewelquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:15 schreef luftersel het volgende:
Hier alle delen!
![]()
Dat komt er zeker. Sneller dan je denktquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:33 schreef hplaserjet het volgende:
Ik hoop in ieder geval dat alsnog uitkomt dat Aysen Danny heeft vermoord.![]()
Is het nu niet zo dat Nola de Rozenboom erft? Nola is nog een baby, verantwoordelijkheid van Nina, ofterwijl; is de Rozenboom nu van Nina?Succes is a door that always slams.
|| justdiggit.org ||![]()
Nina? NINA? Dat zou wat zijn zeg, een hotel in de handen van Nina. Als GTST dat doet is het einde van de serie serieus dichterbij dan ik dacht.quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Is het nu niet zo dat Nola de Rozenboom erft? Nola is nog een baby, verantwoordelijkheid van Nina, ofterwijl; is de Rozenboom nu van Nina?![]()
Waarom draait alles eigenlijk nóg steeds om Nina? Mike is eindelijk dood en nog laten de schrijvers haar moeilijk doen. Heeft zij eigenlijk wel eens géén verhaallijn gehad? (zoals Lucas en Janine onlangs)![]()
Toen het mij overkwam wou ik het ook niet geloven hoor. Moest in 1e instantie ook niet huilen. Iedereen reageert anders in zo'n situatie.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:28 schreef LetsGame het volgende:
[..]
dat kun je niet weten tot je het zelf meemaakt. Je kunt niet altijd reageren zoals je zelf wilt of gepland hebt namelijk.
Ik vind het ook raar dat Mike's parachute wel is gevonden maar Mike's lichaam niet?![]()
Jawel! Toen alles nog om Charlie draaide..quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:52 schreef luftersel het volgende:
[..]
Nina? NINA? Dat zou wat zijn zeg, een hotel in de handen van Nina. Als GTST dat doet is het einde van de serie serieus dichterbij dan ik dacht.![]()
Waarom draait alles eigenlijk nóg steeds om Nina? Mike is eindelijk dood en nog laten de schrijvers haar moeilijk doen. Heeft zij eigenlijk wel eens géén verhaallijn gehad? (zoals Lucas en Janine onlangs)![]()
Dat is dus al een tijdje geleden.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:01 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Jawel! Toen alles nog om Charlie draaide..![]()
![]()
Die zal in delen liggen, verspreid over het grasveld denk ik zoquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:00 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Toen het mij overkwam wou ik het ook niet geloven hoor. Moest in 1e instantie ook niet huilen. Iedereen reageert anders in zo'n situatie.
Ik vind het ook raar dat Mike's parachute wel is gevonden maar Mike's lichaam niet?"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"![]()
Ik bedenk me net iets: hoe gaaf zou het zijn als Nina volgend jaar NIET in de cliff zit? En nog iets: gaat ze er dit seizoen niet uit wegens de flexwet?![]()
![]()
Kan het niet zo zijn dat Mike de familie Sanders haat en in zijn testament wordt Bianca de nieuwe eigenaar van hotel de rozenboom. Krijg je bitch fight tussen Lorena en Bianca![]()
Dat zou goed kunnen, of dat Bianca het bewind heeft tot Nola volwassen is.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:18 schreef flanken het volgende:
Kan het niet zo zijn dat Mike de familie Sanders haat en in zijn testament wordt Bianca de nieuwe eigenaar van hotel de rozenboom. Krijg je bitch fight tussen Lorena en Bianca![]()
Ik ga eens kijken of ik de echte link kan vinden. Wat je via de app ziet, moet je ook via de PC kunnen zien. De beveiliging lijkt me niet moeilijk, met de hoop dat ze geen SSL/HTTS gebruiken.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:26 schreef MagicTheo het volgende:
Is er echt geen andere mogelijkheid dan die app om die aflevering te kunnen zien?
Even wat anders....
Waarom werd Sjors nou door Jack aangehouden? En wat deed dat busje daar?![]()
Dat was een verrassing omdat Sjors toen klaar was met haar studie rechtenquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:05 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Ik ga eens kijken of ik de echte link kan vinden. Wat je via de app ziet, moet je ook via de PC kunnen zien. De beveiliging lijkt me niet moeilijk, met de hoop dat ze geen SSL/HTTS gebruiken.
Even wat anders....
Waarom werd Sjors nou door Jack aangehouden? En wat deed dat busje daar?![]()
![]()
Aysen zal ook denk ik lange tijd 1 van de hoofdverdachte zijn. Ze heeft toch op de laptop gezocht naar hoe je een parachute onklaar maakt..![]()
Net bij Life4You de vreselijke Ferry Doedens die beelden van GTST Live onder ogen kreeg "Oh dat is goed afgemixt, maar niet heus..."
Maar nu is het andere vrouwelijke tiepje uit GTST te gast: Paul Schotel oftewel Méétááááá![]()
Lijkt mij niet. je mag niet zomaar in iemand computer kijken en je moet huiszoeking bevel hebben daarbij hebben Aysen heeft geen reden om hem te vermoorden.quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:00 schreef qwerty-nl het volgende:
Aysen zal ook denk ik lange tijd 1 van de hoofdverdachte zijn. Ze heeft toch op de laptop gezocht naar hoe je een parachute onklaar maakt..![]()
Dat fragment zal wel van ná het ongeluk zijn.quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:00 schreef qwerty-nl het volgende:
Nee dat was vóór het ongeluk (alles in de app was vóór het ongeluk, naast landingen/telefoongesprekken). Ze zocht het op omdat ze dacht dat Bing die van haar had gesaboteerd en heeft daarna die van haar gecontroleerd.quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:15 schreef PG18 het volgende:
[..]
Dat fragment zal wel van ná het ongeluk zijn.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: