SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige links:
De officiële GTST site
GTST tunes/themes
Bol.com
De Topics:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
Handig om te weten (tenzij je het pas wilt weten op 2 September of de nieuwssites hebt gelezen):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door ArnieAlberts op 25-08-2013 12:29:23 ]Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Al wegquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:27 schreef flanken het volgende:
als goed is de aflevering alleen de kwaliteit is slecht Bekijk deze YouTube-video
Je plaatst hem echt nétZe zijn er snel bij op de zondagochtendquote:"GTST 2 sep..." Deze video is niet langer beschikbaar vanwege een auteursrechtclaim door RTL Netherlands.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Bij mij ook, maar in het vorige topic staat een screenshot.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:26 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Die verborgen hints in de app geven bij mij een wit scherm.![]()
https://fbcdn-sphotos-a-a(...)100_1098307139_o.jpgquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:26 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Die verborgen hints in de app geven bij mij een wit scherm.![]()
Done, heb ook de 'handig om te weten' maar aangepast.quote:Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Proestquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:29 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Done, heb ook de 'handig om te weten' maar aangepast.![]()
![]()
Ik zie ze nog echt extreem sluikreclame maken in het volgende seizoen op deze manier.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:29 schreef Frey het volgende:
Het hoogtepunt van GTST Live:
[ afbeelding ]
Nuran zegt waar Rikki en Rik bij zijn dat Aysen Danny heeft vermoord.
Rik: Sowieso Un Belachelijke Wanvertoning, AYsen!
Wat dan wordt ondertiteld. Ineens.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Volgens mij kan er ook iemand op voorhand weg uit de castleden-lijst.
Hij blijft erin totdat we iets van hem hebben gezien.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:32 schreef ArnieAlberts het volgende:
Volgens mij kan er ook iemand op voorhand weg uit de castleden-lijst.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Dan kun je lang wachten, ik heb het idee dat hij de nieuwe Simon gaat worden. Die hebben ze in seizoen 4 ook niet gezien in die kist, dat was met de voorkennis die we nu hebben sowieso meteen wat me opviel.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:33 schreef Frey het volgende:
[..]
Hij blijft erin totdat we iets van hem hebben gezien.
Point is, hij komt over een jaar of drie wel gewoon terug samen met ene Ronald Verkerk als zakenpartner om zíjn kind alsnog mee te nemen, nadat ze 'Gekkie!' Nina zo hebben laten doordraaien dat ze Bing, Maxime en Lucas heeft kapotgeknaldWat we toen hebben zien vallen bij de cliff? Oh gewoon, dat was vliegtuigafval.
Ik zou wachten tot de weekcliff. Als Mike dan niet wonderbaarlijk blijkt te leven zou ik hem er maar uithalen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:33 schreef Frey het volgende:
[..]
Hij blijft erin totdat we iets van hem hebben gezien.
Unbowed, Unbent, Unbroken.![]()
Zullen we dat afscheidsfilmpje van Louis Talpe dat getoond werd tijdens GTST Live ook ooit nog eens te zien krijgen? Zou toch wel erg graag willen dat ze die ook nog gaan publiceren![]()
![]()
Die wordt op de DVD 25 jaar GTST gezet, waar alleen beelden van de laatste 5 jaar op geplaatst zullen worden.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:35 schreef PG18 het volgende:
Zullen we dat afscheidsfilmpje van Louis Talpe dat getoond werd tijdens GTST Live ook ooit nog eens te zien krijgen? Zou toch wel erg graag willen dat ze die ook nog gaan publicerenNee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Als iemand die aflevering op youtube zet, is het mss handig om vooral niet GTST in de naam te zetten, anders issie natuurlijk binnen no time weg.
Die verborgen hints vind ik wel slap hoor. Vooral dat random dagboek tekst stukje waar je dan de eerste letters van zou moeten pakkenEn dat kompas ding. Nou ja. Eigenlijk allemaal.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[![]()
Ik zit de aflevering nog te kijken maar de link is ondertussen al verlopen. Ik kan hem filmen met mijn mobiel (voor degene die dat ECHT willen?), maar dan wordt ie denk te wazig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kortom: een slechte, voorspelbare, saaie, gevoelloze, gewone doordeweekse aflevering.![]()
Of uploaden op DailyMotion.com of een andere site waar ze niet zo snel zullen kijken.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:44 schreef tessie het volgende:
Als iemand die aflevering op youtube zet, is het mss handig om vooral niet GTST in de naam te zetten, anders issie natuurlijk binnen no time weg.![]()
Uiteraard wordt er ook weer reclame gemaakt voor de DVD boxen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:49 schreef Frey het volgende:
Uiteraard wordt er ook weer reclame gemaakt voor de DVD boxen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: