quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:11 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wiet vertegenwoordigde alleen maar de gedachten van de users die in deze topicreeks komen
Zal inderdaad wel door de pc komenquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:29 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Rechtsklik op de link en download hem eens?
Dit klinkt meer als iets met je PC, dan iets bij RTL.
Nee.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:15 schreef JessePinkman het volgende:
[..]
Zal inderdaad wel door de pc komen
weet iemand mischien of/waneer seizoen 21 op dvd komt?
Als Wiet binnenkort zo'n beweging maakt als die smiley's weten we waar dat vandaan komtquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:13 schreef GSMboy het volgende:
Lol, twee maal drie dezelfde smilies voor één gedachte.
Zou nog best wel eens kunnen met die therapiesessies van d'r. Laatst deed ze dat ook al.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:16 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Als Wiet binnenkort zo'n beweging maakt als die smiley's weten we waar dat vandaan komt
Als de box er straks eindelijk is, zal ik weer wat mooie stukjes van Ronald Schilperoort uitzoeken.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:23 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik zit te kijken... Wat is GTST een schijt-soap geworden zeg. En weer als vanouds een emo-top 40 muziekje erin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Minpunten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:31 schreef ArnieAlberts het volgende:
Nah jongens, even serieus... Die eerste aflevering draalt en draalt maar vooruit.
Pluspunten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Minpunten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:34 schreef luftersel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
En nu zit ik bij die scène tussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en ik heb gewoon écht een deja vu naar de scène van Linda en Janine (grappig genoeg) die bij de kist met daarin Simon staan (seizoen 4). Dubben over 'wel zien, niet zien' en dan uiteindelijk niet zien hoeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. eruit ziet/erbij ligt en dergelijke.
Misschien is het wishful thinking, yes. Maar voor zover ik weet kunnen ze bij GTST de grootste bullshit schrijven dus wie weet zien weSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. over een paar weken/maanden ineens terug op een boot, waarbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de boel langzaam laat vollopen en een bepaaldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. laat verzuipen.
Speciaal voor de mensen die niet willen weten wie het nu is.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Credits-vooruitblik is eigenlijk briljanter dan de hele aflevering (minus de laatste minuut ofzo)
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Seizoen 15 heeft nog altijd de beste seizoensstart van allemaal.![]()
![]()
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Dat was na de brand in Scala toch?quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:42 schreef Frey het volgende:
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)![]()
quote:Ik haal ze normaal allemaal zo door elkaar
En ben te lui om te googlen
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)![]()
Ik vind die van seizoen 22 het mooist (na Wiets schot). Gewoon minutenlang niks gezegd en toch had ik een brok in m'n keel.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:42 schreef Frey het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:45 schreef GSMboy het volgende:
En bij deze de EERSTE AFLEVERING in goede kwaliteit!!!!!!!WHOEHOEESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(hoop dat ie werkt bij iedereen)Even kijken!
Your beauty never ever scared me.![]()
Helaas ook de eerste aflevering zonder de muziek van Ronald Schilperoort, al paste dat eerste muziekje wel goed bij die scènes. Maar de spanning was niet meer zo aanwezig daarna. Had ook liever gezien dat ze alles in één keer hadden gepakt in plaats van het te verdelen over 2 dagen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:50 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik vind die van seizoen 22 het mooist (na Wiets schot). Gewoon minutenlang niks gezegd en toch had ik een brok in m'n keel.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
En bij deze de EERSTE AFLEVERING in goede kwaliteit!!!!!!!Jij bent een eindbaas. Period. In ieder geval, heb ik in tegenstelling tot velen erg genoten van deze 1e aflevering. Ik denk dat het gewoon Lorena is, als de acteurs hun rol goed spelen. Snap niet wat er mis mee is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(hoop dat ie werkt bij iedereen)![]()
![]()
En bij deze de EERSTE AFLEVERING in goede kwaliteit!!!!!!!Super!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(hoop dat ie werkt bij iedereen)![]()
![]()
![]()
Forever yours, forever mine, forever ours...![]()
Maar Laura is wel de manager ofzo, al is ze ontslagen door Mike. En Aangezien Noud en Nina nu vast en zeker samenkomen. Gaat Nina niet ineens iets geks doen met de Rozenboom denk ik. Dat pikt Laura nooit. Dan moet ze alles terugnemen, wat ze Noud als advies gegeven heeft de afgelopen tijd. Zou me wel een karma plot lijkenquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:52 schreef luftersel het volgende:
[..]
Nina? NINA? Dat zou wat zijn zeg, een hotel in de handen van Nina. Als GTST dat doet is het einde van de serie serieus dichterbij dan ik dacht.![]()
Waarom draait alles eigenlijk nóg steeds om Nina? Mike is eindelijk dood en nog laten de schrijvers haar moeilijk doen. Heeft zij eigenlijk wel eens géén verhaallijn gehad? (zoals Lucas en Janine onlangs)![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.![]()
Ik zit net weer de afleveringen van 2 jaar geleden terug te kijken. Toen met Tineke/Tanya en Nick nog. Veel spannender dan die meuk van Nina nu.![]()
(Helaas ook nog met die stomme verhaallijnen van de zwangere Rikki en Ron/Edwin..)
http://www.rtl.nl/xl/#/u/ad08f9be-04be-3108-b522-7785b1b47a62![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door Ama op 25-08-2013 22:47:24 ]Your beauty never ever scared me.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:11 schreef Hicham. het volgende:
Is een bewuste fout. Minachting van de kijker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Na het zien van de eerste aflevering kan ik in ieder geval vooral concluderen datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:46 schreef Frey het volgende:
Na het zien van de eerste aflevering kan ik in ieder geval vooral concluderen datMisschien als buitenstaander, maar als Ludo Sanders-aanhanger, moet je het toch opnemen voor je mede-dochter...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(neem me niet kwalijk als het helemaal anders zit xD)
Herman Finkers... He buurman, ik hier ?![]()
Net ook even de aflevering gezien en
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben een beetje bang voor de Koning...
Bij GTST live stond de halve set op het podium... Vorig jaar betekende dat ook het einde van de Rozenboom. Echter nu, lijkt het, alsof er nieuw behang gebruikt is, wat ze ook als achtergrond voor de doeken en schermen hebben. Kan iemand het zien?
Ik vraag me al jaren af waarom ze die set niet een beetje pimpen, zonder het hart eruit te trekken, zoals bij de Rozenboom. Gewoon al die scheur en brand plekken weg door nieuw behang, het hout schilderen en wat nieuwe tafeltjes en lampen, en de koning kan er weer jaren tegen.
Als ze daar een 'nieuwe' set van maken, die niet relateert aan de oude set, zou eeuwig zonde zijn.
Ik kan alleen niet goed zien of het decor op het podium echt gepimpt is.![]()
Zo te zien wel, toch:quote:Op maandag 26 augustus 2013 07:59 schreef SAMBAM het volgende:
Bij GTST live stond de halve set op het podium... Vorig jaar betekende dat ook het einde van de Rozenboom. Echter nu, lijkt het, alsof er nieuw behang gebruikt is, wat ze ook als achtergrond voor de doeken en schermen hebben. Kan iemand het zien?
Ik vraag me al jaren af waarom ze die set niet een beetje pimpen, zonder het hart eruit te trekken, zoals bij de Rozenboom. Gewoon al die scheur en brand plekken weg door nieuw behang, het hout schilderen en wat nieuwe tafeltjes en lampen, en de koning kan er weer jaren tegen.
Als ze daar een 'nieuwe' set van maken, die niet relateert aan de oude set, zou eeuwig zonde zijn.
Ik kan alleen niet goed zien of het decor op het podium echt gepimpt is.![]()
![]()
De aflevering...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4 | GTA Online | FIFA2015 | PSN: Joop2015![]()
Ik denk wel dat we het karakter Mike iets teveel aan het romantiseren zijn geweest de afgelopen weken, ja de laatste weken was hij tof maar in het jaar daarvoor heeft hij nou niet heel veel toegevoegde waarde gehad. En ik denk juist dat ze hem zo'n spectaculaire laatste weken hebben gegeven om juist iedereen een motief te geven om de moord te plegen, hij had bijna met iedereen een conflict: de hele familie Sanders + Noud, Lorena, Laura... dat is voor een whodunnit-verhaallijn echt prima... wat ik wil zeggen dat het karakter Mike an sich tof is geworden omdat ze naar een uitgang aan het werken waren...
Neemt niet weg dat waarschijnlijk de sabotage voor Aysen bedoeld zal zijn geweest en dat Monica de dader is
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Suggestie voor de schrijvers... geef Levi van Kempen een rol in de soap als nieuwe badguy.. dat liep in ONM ook prima en hij heeft zijn looks voor de vrouwelijke aandacht ook wel mee
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Misschien dat er bij de volgende zomercliffhanger weer iets spannends gebeurt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
De nieuwe app is al ontwikkeld:quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:58 schreef Frey het volgende:
Misschien dat er bij de volgende zomercliffhanger weer iets spannends gebeurt.![]()
![]()
Een bruin café blijft een bruin café, tenzij ze er een nieuwe verhaallijn van maken dat iemand de boel opkoopt en er iets hips van wordt gemaakt.quote:Op maandag 26 augustus 2013 07:59 schreef SAMBAM het volgende:
Ik kan alleen niet goed zien of het decor op het podium echt gepimpt is.
Het mag wel de oudste set zijn, maar misschien hebben ze het gewoon netjes gereviseerd afgelopen maand, waarna het weer langer mee kan gaan terwijl het er nog hetzelfde uitziet.
Ook enkele jaren geleden hebben ze in de zomerstop het huis van de fam. Sanders opgeknapt en lichtelijk aangepast. Van het oude paarse interieur (of was het toen weer gebroken wit?) naar het strakke rode, waarbij de set werd aangepast met een iets andere indeling.![]()
Alsjeblieft nietquote:Op maandag 26 augustus 2013 13:42 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Een bruin café blijft een bruin café, tenzij ze er een nieuwe verhaallijn van maken dat iemand de boel opkoopt en er iets hips van wordt gemaakt.Toen Café De Engel uit ONM in seizoen 3 werd "gemoderniseerd" bleef alleen de vorm van het decor over; het interieur werd drastisch gewijzigd en had totaal niet meer dat leuke sfeertje zoals het daarvoor was. En in seizoen 9 werd de boel opnieuw geüpdate; toen was de keuken het enige gedeelte wat nog te herkennen was.
Dat soort praktijken mogen met De Koning niet gebeuren!Och, ikzelf vind het decor er nog prima uitzien, het feit dat het behang en de verf niet meer keurig netjes is geeft juist een leuke sfeer aan de setquote:Het mag wel de oudste set zijn, maar misschien hebben ze het gewoon netjes gereviseerd afgelopen maand, waarna het weer langer mee kan gaan terwijl het er nog hetzelfde uitziet.Maar da's ieder zijn/haar mening
De muren van het oude Huize Sanders-decor zijn vaker van kleur veranderd dan Laura van kapselquote:Ook enkele jaren geleden hebben ze in de zomerstop het huis van de fam. Sanders opgeknapt en lichtelijk aangepast. Van het oude paarse interieur (of was het toen weer gebroken wit?) naar het strakke rode, waarbij de set werd aangepast met een iets andere indeling.![]()
![]()
Binnenkort hopelijk shots van de eerste momenten in het huis.quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:58 schreef PeterKelder het volgende:
De muren van het oude Huize Sanders-decor zijn vaker van kleur veranderd dan Laura van kapsel
Geen idee of het daadwerkelijk klopt, maar dat allereerste decor werd volgens mij eerst nog gebruikt als decor voor het huis van Laura in Amerikaquote:Op maandag 26 augustus 2013 14:03 schreef Frey het volgende:
[..]
Binnenkort hopelijk shots van de eerste momenten in het huis.![]()
![]()
Ben blij dat Laura vroeg in seizoen 9 terugkeert. Toch een beetje leeg zonder de vrouwen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Geen idee of het daadwerkelijk klopt, maar dat allereerste decor werd volgens mij eerst nog gebruikt als decor voor het huis van Laura in Amerika
Ik ga hier even speculeren maar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
En vanwege die persoon die met haar mee kwam natuurlijk!quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:19 schreef Frey het volgende:
[..]
Ben blij dat Laura vroeg in seizoen 9 terugkeert. Toch een beetje leeg zonder de vrouwen.![]()
quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:39 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik ga hier even speculeren maar:Het zou kunnen, maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:43 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
En vanwege die persoon die met haar mee kwam natuurlijk!![]()
![]()
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: