quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:03 schreef ArnieAlberts het volgende:
Net bij Life4You de vreselijke Ferry Doedens die beelden van GTST Live onder ogen kreeg "Oh dat is goed afgemixt, maar niet heus..."
Maar nu is het andere vrouwelijke tiepje uit GTST te gast: Paul Schotel oftewel Méétááááá![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(hoop dat ie werkt bij iedereen)
quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:45 schreef GSMboy het volgende:
En bij deze de EERSTE AFLEVERING in goede kwaliteit!!!!!!!Hij doet het bij mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(hoop dat ie werkt bij iedereen)![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Ik heb het bestand voor de zekerheid maar meteen opgeslagenquote:Op zondag 25 augustus 2013 19:54 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Goed zo.....![]()
![]()
Het was maar 10 sec. werk om het te achterhalen
quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:54 schreef Frey het volgende:
Dat betekent dus dat we hem niet meer te zien krijgen. En ik dacht dat GTST niet lager kon zakken... Dit wordt alleen maar erger en erger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nog verrassender is dat Menno het onderzoek leidt samen met Aysen, die ook mee heeft gesprongen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:00 schreef Robbiedd het volgende:
Verbaasd zijn dat je iemand die zonder parachute parachute heeft gesprongen niet te zien krijgt na deze sprong.
'Hij zit tussen de bomen, dus dat bemoeilijkt het zoeken' klinkt wel heel sneu. Verder wordt er over hem niks gezegd.. Overigens is Rikki naast hem geland, en dan kunnen ze hem niet vinden?quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:00 schreef Robbiedd het volgende:
Verbaasd zijn dat je iemand die zonder parachute parachute heeft gesprongen niet te zien krijgt na deze sprong.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:05 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Nog verrassender is dat Menno het onderzoek leidt samen met Aysen, die ook mee heeft gesprongen.
In het echt zou ze niet eens op deze zaak worden gezet. Maar ja, Menno is geloof ik samen met Aysen het hele politiekorps van Meerdijk en kon blijkbaar wel een hulpje gebruiken....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:54 schreef Frey het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht sowieso dat zij rechercheur af was. Maar ik heb schijnbaar weer iets gemist...quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:37 schreef Holenmens het volgende:
Aysen is 5 minuten geland en mag gelijk het onderzoek doenVolgens mij werken er maar 5 mensen bij de politie daar, man man man.
Dat zal wel meevallen...quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:12 schreef DjinN het volgende:
[..]
Die zal in delen liggen, verspreid over het grasveld denk ik zo
Niemand zegt toch dat ze hem niet hebben gevonden? Dat hebben ze echt wel gedaan en zijn parachute 'eraf gehaald' om te onderzoeken. Ze kunnen hem alleen vast niet in losliggende lichaamsdelen etc schminkenquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:08 schreef luftersel het volgende:
[..]
'Hij zit tussen de bomen, dus dat bemoeilijkt het zoeken' klinkt wel heel sneu. Verder wordt er over hem niks gezegd.. Overigens is Rikki naast hem geland, en dan kunnen ze hem niet vinden?
Ik moet de makers wel een complimentje geven over het einde van de aflevering. Ze hebben de aflevering zo gemaakt dat eigenlijk alleen de verdachten overblijven op de 'bijeenkomst' aan het eind. Zo kon bij iedere 'bons' in de muziek een verdachte in beeld worden gebracht. Had ik eerst niet eens in de gaten. Verder weet denk ik iedereen al hoe het verder gaat lopen..quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:18 schreef Frey het volgende:
Ik krijg er echt het gevoel bij dat ze naar een goede zomercliff hebben toegewerkt en nu weer totaal geen idee hebben waar ze verder mee moeten gaan.
Dat had ik eerlijk gezegd ook niet willen zien hoor.quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:19 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Niemand zegt toch dat ze hem niet hebben gevonden? Dat hebben ze echt wel gedaan en zijn parachute 'eraf gehaald' om te onderzoeken. Ze kunnen hem alleen vast niet in losliggende lichaamsdelen etc schminken.
Als ik op de link klik blijft de pagina zwart.quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:18 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Vertel? Ik gaf net nog een linkje die bij de meesten werkt.
Rechtsklik op de link en download hem eens?quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:27 schreef JessePinkman het volgende:
[..]
Als ik op de link klik blijft de pagina zwart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |