Maar niet vanaf een hoogte van waar ze vanaf sprongen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:28 schreef Frey het volgende:
Er zijn anders mensen die zo'n val zelfs overleefd hebben door een boom of een struik.
Geen idee wat de hoogte was.quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:29 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Maar niet vanaf een hoogte van waar ze vanaf sprongen.
Ik ook niet, maar uiterlijk op 2000 feet (+/- 600 meter) moesten ze hun parachute opentrekken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:38 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Ondertussen hebben nieuwe vrijwilligers zich gemeld om mee te gaan met PeterKelder.
Hij vond zichzelf alleen irritant in Ranking The Stars...?quote:Ferry Doedens vond zichzelf irritant in Ranking the Stars
De afgelopen acht zondagen hebben we kunnen kijken naar Ranking the Stars. Het was de editie waar vooral Ferry Doedens flink wat imagoschade heeft opgelopen. Verschillende sterren in het programma maakten openlijk hun ongenoegen kenbaar over de aanwezigheid van Ferry. Met name Halina Reijn, die door Ferry werd vergeleken met een broccoli, maakte Ferry meer dan eens af. Maar ook Henkjan Smits kon het niet laten op te merken dat Ferry’s stem wel irritant overkomt. “Ik moet zeggen dat ik best wel veel over me heen heb gekregen”, aldus Ferry. De soapacteur zegt zichzelf ook best irritant te vinden.
“Ik keek naar mezelf en dacht: wat ben je toch een irritant ventje!”, biecht hij op in Life4You. “Ik was heel erg veel aan het praten, heel de tijd aan het woord. Ik dacht: laat me toch rustig zijn! Maar ik was gewoon enthousiast. Het is een leermoment geweest. Ik heb er van geleerd en ga door.”
Vanaf maandag 2 september is Ferry weer te zien als Lucas Sanders in Life4You GTST.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:37 schreef PeterKelder het volgende:
Over de aflevering:Daarbij nog:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:37 schreef PeterKelder het volgende:
Over de aflevering:En Ludo die mist....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Opvallend is dat Anton nou eens een keertje NIET bij een ongeluk ter plaatse is![]()
Ik heb ze wel gemist hoorquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:43 schreef GSMboy het volgende:
[..]
En Ludo die mist....
Opvallend is dat Anton nou eens een keertje NIET bij een ongeluk ter plaatse is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:47 schreef Frey het volgende:
Jack wilde nog terugkomen voor het onderzoek, maar er ging iets mis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:45 schreef GSMboy het volgende:
En bij deze de EERSTE AFLEVERING in goede kwaliteit!!!!!!!Hij doet hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(hoop dat ie werkt bij iedereen)Bedankt!
Zozo, dat klinkt alsof je dan op oorlogspad gaatquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:57 schreef Frey het volgende:
Als de box er dit weekend weer niet is, dan gaat dus echt alles richting JustBridge.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:01 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zozo, dat klinkt alsof je dan op oorlogspad gaat
En aan de andere kant is de vrachtwagen met de Seizoen 9-boxen te zienquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:04 schreef Frey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vrachtwagens vol fietsen gaan mee.
Die is dan te laat.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:05 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En aan de andere kant is de vrachtwagen met de Seizoen 9-boxen te zien
En die melding pas geven nadat alle fietsen door de ramen zijn gegooidquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:07 schreef Frey het volgende:
[..]
Die is dan te laat.![]()
"Als deze fietsen en de DVD box elkaar kruisen, dan kunt u deze als niet verzonden beschouwen."
quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:45 schreef GSMboy het volgende:
En bij deze de EERSTE AFLEVERING in goede kwaliteit!!!!!!!Wiet: Is het Nina?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(hoop dat ie werkt bij iedereen)
Maxime: Dat zou jij wel willen hè...![]()
![]()
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Wiet vertegenwoordigde alleen maar de gedachten van de users die in deze topicreeks komenquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:09 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Wiet: Is het Nina?
Maxime: Dat zou jij wel willen hè...![]()
![]()
quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:11 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wiet vertegenwoordigde alleen maar de gedachten van de users die in deze topicreeks komen
quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:11 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wiet vertegenwoordigde alleen maar de gedachten van de users die in deze topicreeks komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |