abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 25 augustus 2013 @ 22:28:27 #176
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_130461193
Ik zit net weer de afleveringen van 2 jaar geleden terug te kijken. Toen met Tineke/Tanya en Nick nog. Veel spannender dan die meuk van Nina nu. :')
(Helaas ook nog met die stomme verhaallijnen van de zwangere Rikki en Ron/Edwin..)

http://www.rtl.nl/xl/#/u/ad08f9be-04be-3108-b522-7785b1b47a62
  roze zondag 25 augustus 2013 @ 22:31:42 #177
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_130461352
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 18% gewijzigd door Ama op 25-08-2013 22:47:24 ]
Your beauty never ever scared me.
pi_130465275
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 26 augustus 2013 @ 00:18:21 #179
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_130465499
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 00:11 schreef Hicham. het volgende:
SPOILER
Is een bewuste fout. Minachting van de kijker.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_130465574
quote:
SPOILER
SPOILER
  maandag 26 augustus 2013 @ 00:46:28 #181
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_130466256
Na het zien van de eerste aflevering kan ik in ieder geval vooral concluderen dat
SPOILER
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_130466549
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 00:46 schreef Frey het volgende:
Na het zien van de eerste aflevering kan ik in ieder geval vooral concluderen dat
SPOILER
Misschien als buitenstaander, maar als Ludo Sanders-aanhanger, moet je het toch opnemen voor je mede-dochter... :P (neem me niet kwalijk als het helemaal anders zit xD)
Herman Finkers... He buurman, ik hier ?
pi_130466779
Net ook even de aflevering gezien en
SPOILER
pi_130469080
Ik ben een beetje bang voor de Koning...
Bij GTST live stond de halve set op het podium... Vorig jaar betekende dat ook het einde van de Rozenboom. Echter nu, lijkt het, alsof er nieuw behang gebruikt is, wat ze ook als achtergrond voor de doeken en schermen hebben. Kan iemand het zien?

Ik vraag me al jaren af waarom ze die set niet een beetje pimpen, zonder het hart eruit te trekken, zoals bij de Rozenboom. Gewoon al die scheur en brand plekken weg door nieuw behang, het hout schilderen en wat nieuwe tafeltjes en lampen, en de koning kan er weer jaren tegen.

Als ze daar een 'nieuwe' set van maken, die niet relateert aan de oude set, zou eeuwig zonde zijn.
Ik kan alleen niet goed zien of het decor op het podium echt gepimpt is.
pi_130469097
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 07:59 schreef SAMBAM het volgende:
Bij GTST live stond de halve set op het podium... Vorig jaar betekende dat ook het einde van de Rozenboom. Echter nu, lijkt het, alsof er nieuw behang gebruikt is, wat ze ook als achtergrond voor de doeken en schermen hebben. Kan iemand het zien?

Ik vraag me al jaren af waarom ze die set niet een beetje pimpen, zonder het hart eruit te trekken, zoals bij de Rozenboom. Gewoon al die scheur en brand plekken weg door nieuw behang, het hout schilderen en wat nieuwe tafeltjes en lampen, en de koning kan er weer jaren tegen.

Als ze daar een 'nieuwe' set van maken, die niet relateert aan de oude set, zou eeuwig zonde zijn.
Zo te zien wel, toch:
  maandag 26 augustus 2013 @ 09:09:53 #186
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_130469815
SPOILER
  maandag 26 augustus 2013 @ 11:14:53 #187
289612 MagicTheo
Kruip, mijn zgn zoon, kruip!
pi_130472276
De aflevering...

SPOILER
PS4 | GTA Online | FIFA2015 | PSN: Joop2015
pi_130472453
Ik denk wel dat we het karakter Mike iets teveel aan het romantiseren zijn geweest de afgelopen weken, ja de laatste weken was hij tof maar in het jaar daarvoor heeft hij nou niet heel veel toegevoegde waarde gehad. En ik denk juist dat ze hem zo'n spectaculaire laatste weken hebben gegeven om juist iedereen een motief te geven om de moord te plegen, hij had bijna met iedereen een conflict: de hele familie Sanders + Noud, Lorena, Laura... dat is voor een whodunnit-verhaallijn echt prima... wat ik wil zeggen dat het karakter Mike an sich tof is geworden omdat ze naar een uitgang aan het werken waren...

Neemt niet weg dat waarschijnlijk de sabotage voor Aysen bedoeld zal zijn geweest en dat Monica de dader is :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_130472493
Suggestie voor de schrijvers... geef Levi van Kempen een rol in de soap als nieuwe badguy.. dat liep in ONM ook prima en hij heeft zijn looks voor de vrouwelijke aandacht ook wel mee :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 26 augustus 2013 @ 12:58:56 #190
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_130474883
Misschien dat er bij de volgende zomercliffhanger weer iets spannends gebeurt.
pi_130475091
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 12:58 schreef Frey het volgende:
Misschien dat er bij de volgende zomercliffhanger weer iets spannends gebeurt.
De nieuwe app is al ontwikkeld:

Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_130476126
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 07:59 schreef SAMBAM het volgende:

Een bruin café blijft een bruin café, tenzij ze er een nieuwe verhaallijn van maken dat iemand de boel opkoopt en er iets hips van wordt gemaakt.

Het mag wel de oudste set zijn, maar misschien hebben ze het gewoon netjes gereviseerd afgelopen maand, waarna het weer langer mee kan gaan terwijl het er nog hetzelfde uitziet.

Ook enkele jaren geleden hebben ze in de zomerstop het huis van de fam. Sanders opgeknapt en lichtelijk aangepast. Van het oude paarse interieur (of was het toen weer gebroken wit?) naar het strakke rode, waarbij de set werd aangepast met een iets andere indeling.
pi_130476639
quote:
17s.gif Op maandag 26 augustus 2013 13:42 schreef GSMboy het volgende:

[..]

Een bruin café blijft een bruin café, tenzij ze er een nieuwe verhaallijn van maken dat iemand de boel opkoopt en er iets hips van wordt gemaakt.
Alsjeblieft niet :X Toen Café De Engel uit ONM in seizoen 3 werd "gemoderniseerd" bleef alleen de vorm van het decor over; het interieur werd drastisch gewijzigd en had totaal niet meer dat leuke sfeertje zoals het daarvoor was. En in seizoen 9 werd de boel opnieuw geüpdate; toen was de keuken het enige gedeelte wat nog te herkennen was.

Dat soort praktijken mogen met De Koning niet gebeuren! :N

quote:
Het mag wel de oudste set zijn, maar misschien hebben ze het gewoon netjes gereviseerd afgelopen maand, waarna het weer langer mee kan gaan terwijl het er nog hetzelfde uitziet.
Och, ikzelf vind het decor er nog prima uitzien, het feit dat het behang en de verf niet meer keurig netjes is geeft juist een leuke sfeer aan de set :) Maar da's ieder zijn/haar mening :P

quote:
Ook enkele jaren geleden hebben ze in de zomerstop het huis van de fam. Sanders opgeknapt en lichtelijk aangepast. Van het oude paarse interieur (of was het toen weer gebroken wit?) naar het strakke rode, waarbij de set werd aangepast met een iets andere indeling.
De muren van het oude Huize Sanders-decor zijn vaker van kleur veranderd dan Laura van kapsel _O-
  maandag 26 augustus 2013 @ 14:03:05 #194
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_130476789
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 13:58 schreef PeterKelder het volgende:
De muren van het oude Huize Sanders-decor zijn vaker van kleur veranderd dan Laura van kapsel _O-
Binnenkort hopelijk shots van de eerste momenten in het huis. _O_
pi_130476907
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 14:03 schreef Frey het volgende:

[..]

Binnenkort hopelijk shots van de eerste momenten in het huis. _O_
Geen idee of het daadwerkelijk klopt, maar dat allereerste decor werd volgens mij eerst nog gebruikt als decor voor het huis van Laura in Amerika :P
  maandag 26 augustus 2013 @ 14:19:36 #196
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_130477247
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 14:07 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Geen idee of het daadwerkelijk klopt, maar dat allereerste decor werd volgens mij eerst nog gebruikt als decor voor het huis van Laura in Amerika :P
Ben blij dat Laura vroeg in seizoen 9 terugkeert. Toch een beetje leeg zonder de vrouwen. :P
  maandag 26 augustus 2013 @ 15:39:22 #197
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_130479492
quote:
SPOILER
Ik ga hier even speculeren maar:

SPOILER
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  maandag 26 augustus 2013 @ 15:43:27 #198
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_130479591
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 14:19 schreef Frey het volgende:

[..]

Ben blij dat Laura vroeg in seizoen 9 terugkeert. Toch een beetje leeg zonder de vrouwen. :P
En vanwege die persoon die met haar mee kwam natuurlijk!
pi_130479635
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 15:39 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Ik ga hier even speculeren maar:

SPOILER
Het zou kunnen, maar

SPOILER
  maandag 26 augustus 2013 @ 15:49:47 #200
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_130479754
quote:
7s.gif Op maandag 26 augustus 2013 15:43 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

En vanwege die persoon die met haar mee kwam natuurlijk!
_O_ _O_ _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')