SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door Ama op 25-08-2013 22:47:24 ]Your beauty never ever scared me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:11 schreef Hicham. het volgende:
Is een bewuste fout. Minachting van de kijker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:46 schreef Frey het volgende:
Na het zien van de eerste aflevering kan ik in ieder geval vooral concluderen datMisschien als buitenstaander, maar als Ludo Sanders-aanhanger, moet je het toch opnemen voor je mede-dochter...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(neem me niet kwalijk als het helemaal anders zit xD)
Herman Finkers... He buurman, ik hier ?
Zo te zien wel, toch:quote:Op maandag 26 augustus 2013 07:59 schreef SAMBAM het volgende:
Ik ben een beetje bang voor de Koning...
Bij GTST live stond de halve set op het podium... Vorig jaar betekende dat ook het einde van de Rozenboom. Echter nu, lijkt het, alsof er nieuw behang gebruikt is, wat ze ook als achtergrond voor de doeken en schermen hebben. Kan iemand het zien?
Ik vraag me al jaren af waarom ze die set niet een beetje pimpen, zonder het hart eruit te trekken, zoals bij de Rozenboom. Gewoon al die scheur en brand plekken weg door nieuw behang, het hout schilderen en wat nieuwe tafeltjes en lampen, en de koning kan er weer jaren tegen.
Als ze daar een 'nieuwe' set van maken, die niet relateert aan de oude set, zou eeuwig zonde zijn.
Ik kan alleen niet goed zien of het decor op het podium echt gepimpt is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4 | GTA Online | FIFA2015 | PSN: Joop2015
De nieuwe app is al ontwikkeld:quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:58 schreef Frey het volgende:
Misschien dat er bij de volgende zomercliffhanger weer iets spannends gebeurt.
Een bruin café blijft een bruin café, tenzij ze er een nieuwe verhaallijn van maken dat iemand de boel opkoopt en er iets hips van wordt gemaakt.quote:Op maandag 26 augustus 2013 07:59 schreef SAMBAM het volgende:
Ik ben een beetje bang voor de Koning...
Bij GTST live stond de halve set op het podium... Vorig jaar betekende dat ook het einde van de Rozenboom. Echter nu, lijkt het, alsof er nieuw behang gebruikt is, wat ze ook als achtergrond voor de doeken en schermen hebben. Kan iemand het zien?
Ik vraag me al jaren af waarom ze die set niet een beetje pimpen, zonder het hart eruit te trekken, zoals bij de Rozenboom. Gewoon al die scheur en brand plekken weg door nieuw behang, het hout schilderen en wat nieuwe tafeltjes en lampen, en de koning kan er weer jaren tegen.
Als ze daar een 'nieuwe' set van maken, die niet relateert aan de oude set, zou eeuwig zonde zijn.
Ik kan alleen niet goed zien of het decor op het podium echt gepimpt is.
Alsjeblieft nietquote:Op maandag 26 augustus 2013 13:42 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Een bruin café blijft een bruin café, tenzij ze er een nieuwe verhaallijn van maken dat iemand de boel opkoopt en er iets hips van wordt gemaakt.
Och, ikzelf vind het decor er nog prima uitzien, het feit dat het behang en de verf niet meer keurig netjes is geeft juist een leuke sfeer aan de setquote:Het mag wel de oudste set zijn, maar misschien hebben ze het gewoon netjes gereviseerd afgelopen maand, waarna het weer langer mee kan gaan terwijl het er nog hetzelfde uitziet.
De muren van het oude Huize Sanders-decor zijn vaker van kleur veranderd dan Laura van kapselquote:Ook enkele jaren geleden hebben ze in de zomerstop het huis van de fam. Sanders opgeknapt en lichtelijk aangepast. Van het oude paarse interieur (of was het toen weer gebroken wit?) naar het strakke rode, waarbij de set werd aangepast met een iets andere indeling.
Binnenkort hopelijk shots van de eerste momenten in het huis.quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:58 schreef PeterKelder het volgende:
De muren van het oude Huize Sanders-decor zijn vaker van kleur veranderd dan Laura van kapsel
Geen idee of het daadwerkelijk klopt, maar dat allereerste decor werd volgens mij eerst nog gebruikt als decor voor het huis van Laura in Amerikaquote:Op maandag 26 augustus 2013 14:03 schreef Frey het volgende:
[..]
Binnenkort hopelijk shots van de eerste momenten in het huis.
Ben blij dat Laura vroeg in seizoen 9 terugkeert. Toch een beetje leeg zonder de vrouwen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Geen idee of het daadwerkelijk klopt, maar dat allereerste decor werd volgens mij eerst nog gebruikt als decor voor het huis van Laura in Amerika
Ik ga hier even speculeren maar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
En vanwege die persoon die met haar mee kwam natuurlijk!quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:19 schreef Frey het volgende:
[..]
Ben blij dat Laura vroeg in seizoen 9 terugkeert. Toch een beetje leeg zonder de vrouwen.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:39 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik ga hier even speculeren maar:Het zou kunnen, maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:43 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
En vanwege die persoon die met haar mee kwam natuurlijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |