SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:41 schreef Frey het volgende:
Prachtig Afscheidswoord
Aw wat een schatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Had het toch ook niet over Ferry?quote:
Nee, maar goed. De naam Ferri deed me jammer genoeg aan hem denken. En deze móest gewoon een keer geplaatst worden in dit topic.quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Had het toch ook niet over Ferry?
quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:03 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Ferry geeft een voorproefje van zijn nieuwe single.
In de eerste aflevering geen kist te zien..quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:15 schreef PG18 het volgende:
Bij RTL Boulevard lieten ze nog kleine stukjes zien uit de nieuwe aflevering.
Maar opeens kwam er ook een grafkist voorbij.
Komt dat uit een shortie ofzo? Want dat zat in ieder geval niet in de nieuwe aflevering.
Of zou die kist niet van Mike zijn, maar van iemand lang geleden uit een oude aflevering?
Ik zag anders toch echt een paar vliegtuigjes op de achtergrondquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:24 schreef roos85 het volgende:
[..]
In de eerste aflevering geen kist te zien..
quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:27 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik zag anders toch echt een paar vliegtuigjes op de achtergrond
Ja he..quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hé, net zo blauw als het Mega Toby-pakToepasselijk zeg!
quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:41 schreef Frey het volgende:
Prachtig Afscheidswoord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Toffe gast die Louis Talpe!
Duidelijk dat gtst op het moment niet meer met zijn andere werkzaamheden te combineren was dus.
Maar ik denk dat hij het zelf eigenlijk ook wel jammer vindt dat zijn personage niet meer leeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de toekomst kunnen we alleen maar hopen, dat Nola meer op haar vader lijkt dan haar moeder.quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:58 schreef luftersel het volgende:
Ik snap dat ze Louis liever niet willen vervangen en dat alle projecten voor hem niet te combineren vallen, maar ik vind het alsnog erg zwak van GTST dat ze de cliffhanger gebruikt hebben om hem eruit te laten gaan. Had hem gewoon laten vluchten of zo, hier kunnen we niks mee...
quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:08 schreef PeterKelder het volgende:
Sneak preview van Mike's begrafenis:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Sneak preview van Mike's begrafenis:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sneak preview van Mike's begrafenis:Wie is diegene die voor Rik zit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch geen Nina?![]()
quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:11 schreef Koosnaam het volgende:
[..]Ziet er naar uit dat zelfs Sjors niet voor z'n begrafenis terugkeert..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zit daar nou serieus Janine??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |