SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De TopicreeksSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:19 schreef luftersel het volgende:
Waar is de alles voorspellende Laura als je haar nodig hebt
quote:
Ditquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:23 schreef roos85 het volgende:
Ik wil het eigenlijk weten, maar ergens ook weer niet
Zag niet eens dat ik het topic dichtpostequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:23 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik moest meteen denken aan Vijf tegen Vijf bij die TT![]()
![]()
Had nog zo'n mooie TT in gedachten: Niet live toch live bij GTST live
Deze baas weet!quote:
Ik ook niet!!!quote:
Ik ook niet, maar ben eigenlijk 99% zeker dat hij het is.quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:26 schreef fotostarter het volgende:
Het was gewoon Rik. En dan een beetje onschuldig als een motormuis verschrikt kijken.
Gladiool, ik heb hem nu helemaal door.
quote:
Degene die viel kon op het laatste moment toch de parachute uitklappen, begon te zweven en schopte rick finaal van zn motor af. Wedden?quote:
Daarom heeft die geen nekquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:27 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Degene die viel kon op het laatste moment toch de parachute uitklappen, begon te zweven en schopte rick finaal van zn motor af. Wedden?
In ruil voor een aantal iq-punten van Rik?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:28 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Daarom heeft die geen nek
Kan die niet een stukje van Lucas krijgen?
Hoop eerder dat Lucas zich vermomd had als Rik en hem van de motor afpleurt. Hatseflats.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:28 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Daarom heeft die geen nek
Kan die niet een stukje van Lucas krijgen?
Nee, Gaston riep wel iets. Maar dat is weer een ander verhaalquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:31 schreef Frey het volgende:
Heeft de Televizier nog niet gemeld dat Marcus is gevallen?
Ja door Helen Helmink. Ze blijkt samengewerkt te hebben met Arthur en Hedwigquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:31 schreef Frey het volgende:
Heeft de Televizier nog niet gemeld dat Marcus is gevallen?
Hedwigquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:32 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ja door Helen Helmink. Ze blijkt samengewerkt te hebben met Arthur en Hedwig
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:32 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg, hoeveel ramen heeft het pand van Endemol ongeveer? Dan weet ik hoeveel fietsen ik mee moet nemen als Mike daadwerkelijk het slachtoffer is
Gooi Nina maar door het raam.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:32 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg, hoeveel ramen heeft het pand van Endemol ongeveer? Dan weet ik hoeveel fietsen ik mee moet nemen als Mike daadwerkelijk het slachtoffer is
Ben blij dat ik morgenavond mee kan kijken met gtst live.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:35 schreef charmed_angel het volgende:Ben blij dat ik morgenavond mee kan kijken met gtst live.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hm, interessant... Dat heeft ook niemand voorzien. Heeft iemand nog nieuwe inzichten hierdoor?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:35 schreef charmed_angel het volgende:Ben blij dat ik morgenavond mee kan kijken met gtst live.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat méén je nietquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:35 schreef charmed_angel het volgende:Ben blij dat ik morgenavond mee kan kijken met gtst live.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit dusquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:36 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij ziet een post die ik niet zie...quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:35 schreef charmed_angel het volgende:Ben blij dat ik morgenavond mee kan kijken met gtst live.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:37 schreef md89 het volgende:
[..]SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De ambulance stond al klaarquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:38 schreef Frey het volgende:
Mike overleeft de val en de ambulance rijdt per ongeluk over Nina heen.
Lijkt me leuk, zo'n Final Destination wending!!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:38 schreef Frey het volgende:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:38 schreef Frey het volgende:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:38 schreef Frey het volgende:
geen idee, mijn nichtje kreeg een appje van iemand die daar isquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:36 schreef Frey het volgende:
Met wiet achter het stuurquote:
Die heeft 2 airbagsquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:41 schreef PeterKelder het volgende:
Zal je net zien: is Nina degene met de gesaboteerde parachute, maar ze valt bovenop Mike, die net is geland. Mike is op slag dood en Nina komt er met een paar schaafwonden van af
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:40 schreef BeyondTheGreen het volgende:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DAT..... dan zou ik ieder tien fietsen gevenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:41 schreef PeterKelder het volgende:
Zal je net zien: is Nina degene met de gesaboteerde parachute, maar ze valt bovenop Mike, die net is geland. Mike is op slag dood en Nina komt er met een paar schaafwonden van af
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:42 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Die heeft 2 airbagsSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoek maar uit, er is keuze zat:quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:42 schreef luftersel het volgende:
[..]
DAT..... dan zou ik ieder tien fietsen geven
Dat deed je toch juist vanavond?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:35 schreef charmed_angel het volgende:Ben blij dat ik morgenavond mee kan kijken met gtst live.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil er één met een fietsbel. Dat klinkt zo leuk als je hem door een raam heengooitquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zoek maar uit, er is keuze zat:
[ afbeelding ]
Ik zie het ze nog doen ook, inderdaad. Nina's parachute gesaboteerd, maar Mike sterft daardoor. Ik hoop op een enorm geestelijk trauma voor Nina, laat haar maar in een gesticht rotten.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:41 schreef PeterKelder het volgende:
Die livestream is morgenavond pasquote:
Ahquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:46 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die livestream is morgenavond pas
Daarom was er vandaag een fopaflevering te zien. Morgen komt de echte.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:46 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die livestream is morgenavond pas
Morgen? 2 september pas!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:47 schreef Frey het volgende:
[..]
Daarom was er vandaag een fopaflevering te zien. Morgen komt de echte.
9 September, eerst een fopweek met valse spoilers.quote:
Dus vandaag is Mike gevallen en morgen Nina.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:47 schreef Frey het volgende:
[..]
Daarom was er vandaag een fopaflevering te zien. Morgen komt de echte.
ze mogen niks zeggen anders krijg je een boeten van een x bedrag.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:50 schreef luftersel het volgende:
Ik zit constant de reacties op de GTST Facebook te vernieuwen, maar er zijn van die domme grafpuddingen bij die constant met het 'nieuwtje' van de Veronica Gids komen....
Ja en als iemand die daar echt is geweest iets zegt weet je toch niet wie je moet geloven.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:52 schreef flanken het volgende:
[..]
ze mogen niks zeggen anders krijg je een boeten van een x bedrag.
nee Kan pas morgenquote:
en een pak slaag van Oscar Brandts Buys las ikquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:52 schreef flanken het volgende:
[..]
ze mogen niks zeggen anders krijg je een boeten van een x bedrag.
Nog een nachtjequote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:54 schreef BeyondTheGreen het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)TST_uitgelekt__.html
Telegraaf erbij.
maar ik heb geen geheimhouding moeten tekenenquote:
Toch knapquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:55 schreef luftersel het volgende:
Mediadagblad ook al
http://www.mediadagblad.nl/?p=1013
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar ik heb geen geheimhouding moeten tekenen
Nog nooit?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:56 schreef ArnieAlberts het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
In Memoriam: Antonie Kamerling
Ik heb eigenlijk nooit deze in memoriam gezien... Wow...
Twitter is sowieso al ontploftquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:57 schreef luftersel het volgende:
Eigenlijk moet iemand het even op wikipedia gooien en kijken of Twitter ontploft.
Mwah, dat komt vanzelf wel.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:57 schreef luftersel het volgende:
Eigenlijk moet iemand het even op wikipedia gooien en kijken of Twitter ontploft.
Nog nooit... Wist niet eens dat ze een in memoriam voor de aflevering hadden uitgezonden. Wel heel netjes.quote:
Ja Nina's wallen komen helaas niet terug in seizoen 24quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:00 schreef Tallie1982 het volgende:
Is het dan nou bekend wie doodgaat?
Ja edit dat dan ook even weg en maak een fake postquote:
ja, het is Lauraquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:00 schreef Tallie1982 het volgende:
Is het dan nou bekend wie doodgaat?
Nee, het is mij! ROBBERT!quote:
Cheap. Drie afleveringen GTST en that's it. Die man heeft zoveel meer gedaan....quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:56 schreef ArnieAlberts het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
In Memoriam: Antonie Kamerling
Ik heb eigenlijk nooit deze in memoriam gezien... Wow...
Dat is ook waar. All Stars, Kleine Blonde Dood, Turks Fruit de musical, als Hero gewerkt aan een zangcarrière (Já, ik heb z'n albumquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:08 schreef Messina het volgende:
[..]
Cheap. Drie afleveringen GTST en that's it. Die man heeft zoveel meer gedaan....
Stond daar al toen de aflevering nog moest beginnen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:12 schreef Tallie1982 het volgende:
Dus dat telegraaf bericht klopt niet?
Kleine Blonde Dood <3quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:11 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat is ook waar. All Stars, Kleine Blonde Dood, Turks Fruit de musical, als Hero gewerkt aan een zangcarrière (Já, ik heb z'n album), en dan noem ik slechts de top of the list.
hoi c_aquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:18 schreef charmed_angel het volgende:
Godver zal dit echt de waarheid zijn
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:17 schreef charmed_angel het volgende:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik geloof niets meer totdat jij ons morgenavond de waarheid kan vertellenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:18 schreef charmed_angel het volgende:
Godver zal dit echt de waarheid zijn
ik kijk morgenavond zelf welquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:23 schreef ArnieAlberts het volgende:
Hier op Twitter lees ik juist het andere
Dat vindt de twitterbeheerster van de onofficiële Dilan Yurdakul-fantwitter ook, haar hart is nu gebroken:quote:
Ze zijn eerst allemaal gehersenspoeld met dit beeld:quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:31 schreef PG18 het volgende:
[ afbeelding ]
Zoveel mensen, en iedereen die maar braaf hun mond houdt? Al tekenen ze zo'n geheimhoudingscontract, hoe komen ze er ooit achter wie van al die bezoekers iets uitgelekt heeft?
ja, heb weddenschap met mijn broertje wie het is.quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:34 schreef Frey het volgende:
[..]
Ze zijn eerst allemaal gehersenspoeld met dit beeld:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zou verdomme een ban moeten staan op het plaatsen van zoiets schokkends. Zonder fucking waarschuwing ook.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:34 schreef Frey het volgende:
[..]
Ze zijn eerst allemaal gehersenspoeld met dit beeld:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hihihi, dan moet je de vorige delen uit deze reeks al helemaaaaal niet teruglezen schat. There will be a loooooong way to go.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:36 schreef Messina het volgende:
[..]
Er zou verdomme een ban moeten staan op het plaatsen van zoiets schokkends. Zonder fucking waarschuwing ook.
Nee, ik ook. Ik weet niet of ik moet huilen of moet lachen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:37 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Hihihi, dan moet je de vorige delen uit deze reeks al helemaaaaal niet teruglezen schat. There will be a loooooong way to go.
Ben ik de énige die die twitterdiscussie van hierboven echt met afschuw lees?
Ik hang al heeeeeeeel lang rond hoor, liefje.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:37 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Hihihi, dan moet je de vorige delen uit deze reeks al helemaaaaal niet teruglezen schat. There will be a loooooong way to go.
En waar heb je dat vandaan? Of ben je de boel hier gewoon een beetje aan het opstoken? Dat van die ambulance hebben wij alleen van jou gehoord.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:17 schreef charmed_angel het volgende:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Staat hier: http://www.gtstfanclub.nl(...)jken-via-livestream/quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:42 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
En waar heb je dat vandaan? Of ben je de boel hier gewoon een beetje aan het opstoken? Dat van die ambulance hebben wij alleen van jou gehoord.
Die laatste reactie van de fanclub:quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:45 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Staat hier: http://www.gtstfanclub.nl(...)jken-via-livestream/
En dan was dit onbewust toch de allerbeste cliffhanger die ze in JÁÁÁÁÁÁREN hebben gehad. Gewoon echt Moldavian Massacre in seizoen 8-praktijken, ditquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:46 schreef Frey het volgende:
Maar zonder dollen: als Nina echt dood zou zijn in plaats van Mike, dan hebben ze de beste stunt ooit uitgehaald.
Arghhh. Ik wil het antwoord.
Mja:quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:48 schreef luftersel het volgende:
Lijkt me trouwens ook een schrale begrafenis met weinig mooie woordjes als Mike valt denken jullie niet
Deze bedoel je?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:47 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Die laatste reactie van de fanclub:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bianca: "Ik was zo blij toen hij vorig jaar aan mijn deur stond voor onderdak. Al die mooie tijden die we samen hebben meegemaakt, het vreemdgaan met Sjors tijdens een nep relatie met Nina, het drogeren van Lorena, het afpakken van de Rozenboom, betalen om zijn kind niet te hoeven zie... Sorry het wordt me allemaal even te veel!!'quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:51 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Mja:
"Wij zijn hier bijeen voor Vlaamse trots, vader van de Rozenboom voor 2 dagen, en 's lands beste condoomprikker van de Benelux, Michael Vluchtelozius Brandt."
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:52 schreef luftersel het volgende:
[..]
Bianca: "Ik was zo blij toen hij vorig jaar aan mijn deur stond voor onderdak. Al die mooie tijden die we samen hebben meegemaakt, het vreemdgaan met Sjors tijdens een nep relatie met Nina, het drogeren van Lorena, het afpakken van de Rozenboom, betalen om zijn kind niet te hoeven zie... Sorry het wordt me allemaal even te veel!!'
Als dat waar is, zal ik een jaar lang geen enkel kwaad woordje spreken over GTST, Rohan of Servies!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:52 schreef ArnieAlberts het volgende:
Dat is een FOK'er, dat moet gewoon.
WTF Mike gaat dood en komt op een begrafenisquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:53 schreef flanken het volgende:
Op de begrafenis van Mike komen alleen Rik Nuran Rikkie Tim Bianca en Anton. Maar sjoerd niet. Bij de begrafenis komt iedereen ook Mike met Nola.
Een jaar is wat teveel van het goede, maar ik hou me aan een maand zonder Gottschalk/Proper/Servies grappen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:53 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Als dat waar is, zal ik een jaar lang geen enkel kwaad woordje spreken over GTST, Rohan of Servies!
Ik bedoelde bij Nina de begrafenis iets te snel getypt sorry.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
WTF Mike gaat dood en komt op een begrafenis
Oké, dat is wel wat meer aan de haalbare kant, ja.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:54 schreef Frey het volgende:
[..]
Een jaar is wat teveel van het goede, maar ik hou me aan een maand zonder Gottschalk/Proper/Servies grappen.
Ook als ze het bevestigd hebben, leg ik me er niet bij neer. Er zal bloed vloeien.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:58 schreef luftersel het volgende:
Ik word echt depressief van Twitter!! IK ZAL MIJ ER NIET BIJ NEERLEGGEN TOTDAT GTST HEEFT BEVESTIGD DAT HET MIKE IS
Ik leef nog hoorquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:00 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
MIKE IS DEAUDgelukkig. Ik vond zijn personage nergens op slaan. Een beet je van alles een beetje qua slechterik wat ooit in GTST is gepasseerd.
Nouja dan kijk ik gewoon niet meerquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:59 schreef Frey het volgende:
[..]
Ook als ze het bevestigd hebben, leg ik me er niet bij neer. Er zal bloed vloeien.
Die kennen wequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:00 schreef luftersel het volgende:
[..]
Nouja dan kijk ik gewoon niet meer
ik geloof er niks vanquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:00 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
MIKE IS DEAUDgelukkig. Ik vond zijn personage nergens op slaan. Een beet je van alles een beetje qua slechterik wat ooit in GTST is gepasseerd.
Haha ja i know, maar ik ben geen 12 jaar oud. GTST heeft benadrukt dat het onverwacht was, Mike was het meest verwacht! Overigens heb ik dit seizoen ook niet echt gekeken, pas vanaf begin 2013 toen het spannender werd.quote:
Je kunt anders ook gewoon de shorties kijken, elke aflevering in 3 minuten. Heb ik een tijdje gedaan, totdat het inderdaad weer wat boeiender werd.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:03 schreef luftersel het volgende:
[..]
Haha ja i know, maar ik ben geen 12 jaar oud. GTST heeft benadrukt dat het onverwacht was, Mike was het meest verwacht! Overigens heb ik dit seizoen ook niet echt gekeken, pas vanaf begin 2013 toen het spannender werd.
Ik mag jou wel.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:04 schreef flanken het volgende:
Domme mensen willen Mike dood. Slimme mensen willen Nina dood.
Well, de meesten dachten iets heel anders. Pas sinds die spoilers denken mensen Mike.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:03 schreef luftersel het volgende:
[..]
Haha ja i know, maar ik ben geen 12 jaar oud. GTST heeft benadrukt dat het onverwacht was, Mike was het meest verwacht! Overigens heb ik dit seizoen ook niet echt gekeken, pas vanaf begin 2013 toen het spannender werd.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:04 schreef flanken het volgende:
Retweeted by Rohan.twitter:JordyEijndhoven twitterde op vrijdag 23-08-2013 om 23:21:40om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Whahahaha, de schrijvers van #GTST zijn opzich een stel idioten, maar de hype is wel compleet #GTSTLive Chapeau! reageer retweetJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Of Nina.quote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:04 schreef flanken het volgende:
Dat heeft nog niemand verteld van de liveshow?quote:
JE LULT.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:06 schreef Holenmens het volgende:Retweeted by Rohan.twitter:JordyEijndhoven twitterde op vrijdag 23-08-2013 om 23:21:40om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Whahahaha, de schrijvers van #GTST zijn opzich een stel idioten, maar de hype is wel compleet #GTSTLive Chapeau! reageer retweetJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
1. Idioten -> ze houden ons voor de gek?
2. Rohan gaat alle #gtst en #gtstlive tweets af ofzo?
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:12 schreef md89 het volgende:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm zou best kunnenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:12 schreef md89 het volgende:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:11 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
JE LULT.![]()
![]()
Ik ben geretweet door Gottschalk, de grap is compleet.
De teeeering, je hebt gelijk, hij heeft 'm écht geretweet.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:06 schreef Holenmens het volgende:Retweeted by Rohan.twitter:JordyEijndhoven twitterde op vrijdag 23-08-2013 om 23:21:40om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Whahahaha, de schrijvers van #GTST zijn opzich een stel idioten, maar de hype is wel compleet #GTSTLive Chapeau! reageer retweetJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
1. Idioten -> ze houden ons voor de gek?
2. Rohan gaat alle #gtst en #gtstlive tweets af ofzo?
Maar na zo'n 'emotioneel' gebeuren zijn de wonderen de wereld nog niet uit, vooral in een soap... xD alhoewel.....quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:18 schreef luftersel het volgende:
Nina en Noud zijn uit elkaar, die foto is dus niet echt
Zijn ze uit elkaar?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:18 schreef luftersel het volgende:
Nina en Noud zijn uit elkaar, die foto is dus niet echt
Geheimhouding? Wat dan voor diegenen die foto's maken, tweets sturen en het plot op Facebook plaatsen? Gaat Rohan ze dan een parachutesprong met defecte parachute geven?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:08 schreef MagicTheo het volgende:
Hopen dat het alsnog Nina is.. misschien moeten ze wel twitteren dat het Mike is?![]()
En moeten mensen die erheen gaan niet iets tekenen van stilhouding tot de aflevering? Was vorig jaar toch wel zo..
Ik hoop het!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:20 schreef PG18 het volgende:
Op die één of andere manier zou dat een hele goede photoshop kunstje kunnen zijn
Die foto bewijst wel meteen waarom eigenlijk Nina dood moest. Zelfs als haar grootste vijand bruut overlijdt zit ze nog arrogant in haar beste kledij en volledig opgetut voor zich uit te staren.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:20 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Maar na zo'n 'emotioneel' gebeuren zijn de wonderen de wereld nog niet uit, vooral in een soap... xD alhoewel.....
dat 'lijk't me sterk.. excuses voor de woordgrapquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:20 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Geheimhouding? Wat dan voor diegenen die foto's maken, tweets sturen en het plot op Facebook plaatsen? Gaat Rohan ze dan een parachutesprong met defecte parachute geven?
Ben trouwens wel benieuwd of we het lijk nog te zien krijgen.
Thanx voor de waarschuwing..quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:23 schreef luftersel het volgende:
Trouwens voor alle Doedelzakfans, Ferry is nu op NED3
twitter:MelissaLG44 twitterde op zaterdag 24-08-2013 om 00:09:22om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.GTST Live was weer mooi! Jammer dat we nog niet weten of het de ambulance is van Mike óf van Nina die ontploft... #gtst #rtl4 #cliffhanger reageer retweetJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
"Vent" ja. Ik mag 'm nietquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:25 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Thanx voor de waarschuwing..Nee, is op zich wel een toffe vent
Bwhehe, ik vind 'um sterkquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:26 schreef PG18 het volgende:twitter:MelissaLG44 twitterde op zaterdag 24-08-2013 om 00:09:22om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.GTST Live was weer mooi! Jammer dat we nog niet weten of het de ambulance is van Mike óf van Nina die ontploft... #gtst #rtl4 #cliffhanger reageer retweetJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oke, jou mening..quote:
Ik lul écht niet meer.twitter:JordyEijndhoven twitterde op zaterdag 24-08-2013 om 00:30:25om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.En dan retweet @rohangottschalk je xD Zijn er nog vacatures voor een rolletje? Ik wil best de recast van Arnie worden! #GTST reageer retweetJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee ik niet, een van die ambulances is blijkbaar slecht gebouwdquote:
Wat is daar raar aan dan, een bankstel stofzuigeren?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:34 schreef flanken het volgende:
Volgens mij moeder is ferry een kwebbelkous toen mijn moeder naast hem in de vliegtuig zat binnen half uur had ze oordoppen op. Hij vroeg aan mijn moeder of ze gtst kijkt of weleens naar zijn musical zijn geweest. Hij vroeg zelfs of mijn moeder haar bankstel stofzuigert.
Zou jij iemand vragen die je niet kent of ze haar bankstel stofzuigt of gtst kijktquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:35 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Wat is daar raar aan dan, een bankstel stofzuigeren?
Dat is sowieso nep. Noud en Nina zitten in de cliffhanger heus niet al weer samen opgedirkt en wel op de bank in huize Sanders.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:34 schreef Amarantha het volgende:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waarom niet?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:38 schreef flanken het volgende:
[..]
Zou jij iemand vragen die je niet kent of ze haar bankstel stofzuigt of gtst kijkt
'Nina wou dat Noud mee ging naar huis.. Nadat Noud voor haar op kwam tegen over Wiet. Die ging zeiken over Nina'quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:39 schreef luftersel het volgende:
[..]
Dat is sowieso nep. Noud en Nina zitten in de cliffhanger heus niet al weer samen opgedirkt en wel op de bank in huize Sanders.
Ik! Hiero! Joehoeeeeeeeee!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:38 schreef humorduck28 het volgende:
Ben ik de enige, of zijn er wel meer die alleen de eerste week van het nieuwe seizoen kijkt, en pas weer in de week van de cliffhanger kijkt?![]()
![]()
'Nina's leven flitst aan haar voorbij vlak voor ze haar laatste adem uitblaast'.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
'Nina wou dat Noud mee ging naar huis.. Nadat Noud voor haar op kwam tegen over Wiet. Die ging zeiken over Nina'
oke danquote:
Tuurlijk. Dat komt ook echt in Wiet op nadat Mike doodvalt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
'Nina wou dat Noud mee ging naar huis.. Nadat Noud voor haar op kwam tegen over Wiet. Die ging zeiken over Nina'
Allemaal zijn ze gevallenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:48 schreef flanken het volgende:
Toch knap dat we nog steeds niet weten wie er gevallen
Van de ongeluk waar iedereen in paniek rond rent volgens Veronica gids zit Nina samen met Noud thuis waar ze na de dood van Mike ook nog eens ruzie krigjt met Wiet.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
tussen de 17.000.000 mensen in Nederland, zouden daar echt mensen tussen zitten die op fok.nl zouden gaan lekken... al hoewel ik mensen ken die op fok.nl niet alleen van gtst zouden gaat lekken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:43 schreef Amarantha het volgende:
Waar zijn de mensen die naar live GTST gingen? Die kunnen toch zeggen hoe het zit?
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:47 schreef luftersel het volgende:
Ja shit dat is nog waar ook. Verdorie.
Ik ga slapen, ik kwel mezelf niet langer!!
Wat de fuck flikt die domme doos van een GTSTfantweets dan met haar kutfoto?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:45 schreef Frey het volgende:
Die foto...SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had in de spits het 'geluk' dat ik bij twee hardsprekende meisjes met overduidelijk een te laag iq in de trein zat die naar die show gingen... Die konden allebei nog geen twee normale zinnen achter elkaar uitsprekenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:41 schreef luftersel het volgende:
Als ik zo de Tweets lees lijkt de gemiddelde leeftijd van de GTST kijkers rond de 8 te liggen. Het IQ is trouwens ongeveer tussen de 0 en -10
Goddomme wat een hoerquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:46 schreef qwerty-nl het volgende:
Het is nu 100 procent zeker wie dood is...
Facebook account van ene 'chaimae noor' staat een filmpje
Linkje?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:46 schreef qwerty-nl het volgende:
Het is nu 100 procent zeker wie dood is...
Facebook account van ene 'chaimae noor' staat een filmpje
Zie ook de comments:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:My-li Girigorie: chaim wrm doe je dat ook nog zeggen als je wilt fuckkkkk ja ik wil wel maar ik wil niet hahhahaha ik wil wachten
44 minuten geleden
quote:Chaimae Noor: Wat???waar heb je t iver als je niet wilt kijken dan kijk niet er staat tog alleen kijke als je wilt weten ik dwiing nobodyyyyyyyyy
41 minuten geleden via mobiel
quote:My-li Girigorie: hahhaahaahah jewelllll je maakt me nieuwschierig hahhaha goeie verlijding sgat
40 minuten geleden
quote:Chaimae Noor: Hoe bedoel je eigemlijk bedoel je goed of vak j3 me aan vanw tf doe jij want ik word helemaak gek van ied3reen met hun iritamte reacties over die filmoje enzo damn aks mrnsen nie leo dat ik je reactie niet zo serieus moet nemen dat je het goed bedoeld haha
16 minuten geleden via mobiel
quote:My-li Girigorie: nee joh je moet goed opvatten skat. je weet zelf mij moet je zwz niet serieus nemen. ahaahha kusss
6 minuten geleden via mobiel +1
Ik wil niet meer in dit land wonen.quote:Chaimae Noor: Ke xx
3 minuten geleden via mobiel
Ik dacht rond het derde bericht niet eens meer dat het berichten waren.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:15 schreef Captain_Maximum het volgende:
Hoeveel spelfouten kun je in een bericht stoppen.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:12 schreef ArnieAlberts het volgende:
Hebbes. Let op: dit is het definitieve antwoord. Echt niet kijken als je het nog écht niet zeker wil weten...Zie ook de comments:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Ik wil niet meer in dit land wonen.
Na 10 keer lezen heb ik nog steeds geen idee waar ze het over hebben.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:28 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik dacht rond het derde bericht niet eens meer dat het berichten waren.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:12 schreef ArnieAlberts het volgende:
Hebbes. Let op: dit is het definitieve antwoord. Echt niet kijken als je het nog écht niet zeker wil weten...Zie ook de comments:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Mijn ogenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:12 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Als Nina was gevallen, had het allemaal een stuk leuker gemaakt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 08:57 schreef Frey het volgende:
Het is jammer dat alles wat ze opbouwen uiteindelijk toch weer eindigt in een enorme teleurstelling. Ze waren te laat met het personage Mike. Ben voorlopig wel weer even klaar met het huidige GTST.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 08:57 schreef Frey het volgende:
Het is jammer dat alles wat ze opbouwen uiteindelijk toch weer eindigt in een enorme teleurstelling. Ze waren te laat met het personage Mike. Ben voorlopig wel weer even klaar met het huidige GTST.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:45 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Ook dat nog!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 09:39 schreef Frey het volgende:
En als klap op de vuurpijl is seizoen 9 op Bol weer een week vertraagd.
Wat een fiascoweek.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:13 schreef md89 het volgende:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voordeel is dat ik dan vakantie heb, dus ik kan alles achter elkaar zien.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:24 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ook dat nog!![]()
Ik had liever gehoord dat seizoen 24 met een paar weken uitgesteld werd ofzo!
Het kan mij voorlopig ook even niet meer boeien.
Nou draaf je door.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:36 schreef Amarantha het volgende:
Ik kijk wel uit naar de verhaallijn Rikki en Sjoerd (als die komt). Zolang Tim maar zoveel mogelijk er buiten blijft. Tim zie ik trouwens ook nog wel weer vertrekken binnen 2 jaar ofzo. Wat een saaie zeikerige personage zeg. Doe me dan nog maar liever Lucas..
Sorry ik meen het helaas. Liever Lucas dan Timquote:
Okeej! Dus dan zou het eventueel weer in 5 dagen kunnen?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:31 schreef Frey het volgende:
[..]
Voordeel is dat ik dan vakantie heb, dus ik kan alles achter elkaar zien.
Nadeel is dat het dan weer een paar dagen samengaat met de huidige afleveringen.
Maar eerst zien of hij dan ook echt uitkomt.
Tussen 20:00 en 20:30 wel ja.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:39 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Okeej! Dus dan zou het eventueel weer in 5 dagen kunnen?![]()
Maar inderdaad. Hopelijk dan volgende week wel. Maar dan zal het hier waarschijnlijk wel erg druk zijn inderdaad. Om het mopperen over seizoen 24!
de serie zou verlaten. Het is alleen een grote teleurstelling dat het op zo'n wijze moet. Ik snap dan ook niet waarom die hele app is bedacht - oh ja, om 12-jarige tienermeisjes in de ban te houdenSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:42 schreef Frey het volgende:
[..]
Tussen 20:00 en 20:30 wel ja.
Daarna kom ik gewoon weer met seizoen 9 aanzetten.
Ze zijn bezig het seizoen te censureren: de wraak van Ludo op Huib zal drastisch gekortwiekt worden om eventuele tere kinderzieltjes grote nachtmerries te besparen. En daarbij wordt de muziek van Ronald vervangen door die van Frons. Over grote nachtmerries gesprokenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 09:39 schreef Frey het volgende:
En als klap op de vuurpijl is seizoen 9 op Bol weer een week vertraagd.
Wat een fiascoweek.
De app zat op zich wel goed in elkaar, het hield iedereen wel bezig. Maar de uitkomst is gewoon teleurstellend. De twist zou dan in de dader moeten zitten, maar het interesseert me eigenlijk geen bal meer wie de dader is.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:42 schreef PeterKelder het volgende:
Zo, even wat moeten bijlezen. Ach ja, dat dit zou gebeuren was al vrij duidelijk aan de spoilers, dus ik had er al voor 99% het gevoel over datde serie zou verlaten. Het is alleen een grote teleurstelling dat het op zo'n wijze moet. Ik snap dan ook niet waarom die hele app is bedacht - oh ja, om 12-jarige tienermeisjes in de ban te houdenSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat Tim maar eens uit de kast geholpen worden door Lucas, waarna ze beiden overlijden als gevolg van anale infecties.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:36 schreef Amarantha het volgende:
Ik kijk wel uit naar de verhaallijn Rikki en Sjoerd (als die komt). Zolang Tim maar zoveel mogelijk er buiten blijft. Tim zie ik trouwens ook nog wel weer vertrekken binnen 2 jaar ofzo. Wat een saaie zeikerige personage zeg. Doe me dan nog maar liever Lucas..
Ik kijk alleen de eerste aflevering van S24 en voor de rest kan het mij ook niets meer schelen voorlopig.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:24 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ook dat nog!![]()
Ik had liever gehoord dat seizoen 24 met een paar weken uitgesteld werd ofzo!
Het kan mij voorlopig ook even niet meer boeien.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:55 schreef PeterKelder het volgende:
Suggestie:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent toch echt een van de meest treurige figuren op dit forum...quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:49 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Laat Tim maar eens uit de kast geholpen worden door Lucas, waarna ze beiden overlijden als gevolg van anale infecties.
Misschien dat ik wel hetzelfde ga doen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:51 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik kijk alleen de eerste aflevering van S24 en voor de rest kan het mij ook niets meer schelen voorlopig.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:55 schreef PeterKelder het volgende:
Suggestie:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:59 schreef Frey het volgende:
Niet zo gemeen doen tegen een 13-jarige.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:01 schreef SAMBAM het volgende:
[..]
Jij bent toch echt een van de meest treurige figuren op dit forum...
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:16 schreef Messina het volgende:
[..]
Niet zo gemeen doen tegen een 13-jarige.
Insgelijksquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:01 schreef SAMBAM het volgende:
[..]
Jij bent toch echt een van de meest treurige figuren op dit forum...
Aysen heeft nog enige potentie, dus die mag het nog overlevenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:23 schreef Frey het volgende:
Bij de zomercliff van seizoen 24 bereikt de verhaallijn met Marcus en de maffia het hoogtepunt. Tijdens een feest van Nina in de Sanders Inc. Toren, waarbij de hele cast aanwezig is, gaat er een bom af en heerst er grote paniek. Iedereen rent door elkaar heen om de vlammen en het vallende puin te ontwijken.
In het vervolg draait de hele aflevering om de ontsnapping uit de Sanders Inc. Toren. Maxime, Lucas, Nina, Aysen, Nuran, Sjors, Bing en Noud weten de toren niet levend te verlaten.
Ze mogen blij zijn dat ze er nog een seizoen in mogen zitten.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:26 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Aysen heeft nog enige potentie, dus die mag het nog overlevenMaar de rest mag inderdaad bedolven worden onder het puin
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:27 schreef Dr.Mikey het volgende:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:27 schreef Dr.Mikey het volgende:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is waar jaquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:28 schreef Frey het volgende:
[..]
Ze mogen blij zijn dat ze er nog een seizoen in mogen zitten.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:23 schreef Frey het volgende:
Bij de zomercliff van seizoen 24 bereikt de verhaallijn met Marcus en de maffia het hoogtepunt. Tijdens een feest van Nina in de Sanders Inc. Toren, waarbij de hele cast aanwezig is, gaat er een bom af en heerst er grote paniek. Iedereen rent door elkaar heen om de vlammen en het vallende puin te ontwijken.
In het vervolg draait de hele aflevering om de ontsnapping uit de Sanders Inc. Toren. Maxime, Lucas, Nina, Aysen, Nuran, Sjors, Bing en Noud weten de toren niet levend te verlaten.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:31 schreef Frey het volgende:
Ik blijf boos op de schrijvers.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het een saai personage en bovendien geen echte Alberts.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:30 schreef Koosnaam het volgende:
[..]![]()
Noud mag het dan van mij wel overleven.
Dan kan Noudbouwt een nieuwe toren bouwen in seizoen 25!
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:28 schreef roos85 het volgende:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:32 schreef Messina het volgende:
Ja dat is wel zo. Maar ik vind hem zeker geen vervelend personage!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:32 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik vind het een saai personage en bovendien geen echte Alberts.
quote:Anonymous
Sat 24 Aug 2013 om 11:45
Mensen. Er zijn vandaag nog 3 GTST LIVE shows. Bij de 1e en 2e show van vandaag neemt Louis (Mike), net als gisteravond afscheid. Bij de 3e show (20:15) die ook nog eens livestream is te volgen (bewust) wordt er ineens een afscheidsfilmpje van Marly (Nina) getoond, waardoor iedereen weer in twijfel is/komt. Dus nog niets officieels dit bericht.
Over steigers gesprokenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:37 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo. Maar ik vind hem zeker geen vervelend personage!
Maar goed, er kan dan natuurlijk altijd nog iets fout gaan als hij dan op grote hoogte op een steiger zit.
Inderdaad ja!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:38 schreef Frey het volgende:
[..]
Over steigers gesprokenSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie hier de persoon die een rolletje heeft weten te bemachtigen als nieuwe barman:quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom gaat Jef eigenlijk opzoek naar een nieuwe barman?
De huidige kwam juist vaker in beeld de laatste tijd en was altijd bereidt alleen te werken als Jefke of Rik ervandoor moesten.
Wie zegt dat het om een barman gaat? In de spoilers staat dat hij nieuw personeel zoekt, dat kan net zo goed om een hulp in de keuken gaanquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom gaat Jef eigenlijk opzoek naar een nieuwe barman?
De huidige kwam juist vaker in beeld de laatste tijd en was altijd bereidt alleen te werken als Jefke of Rik ervandoor moesten.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:41 schreef Frey het volgende:
[..]
Zie hier de persoon die een rolletje heeft weten te bemachtigen als nieuwe barman:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeg dat wel, diepe teleurstelling... Ellende... Nu hopen op eventuele comebacks in het nieuwe seizoen. Nick.. eeh Ronald bedoel ik.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:46 schreef Frey het volgende:
Deze schrijvers kunnen geen verhaallijnen afronden, dat is al jaren de conclusie.
Ik dacht dit ook heel eventjes, maar het is te vergezocht. Dat bedenken die schrijvers nooit.quote:
Bovendienquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:50 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik dacht dit ook heel eventjes, maar het is te vergezocht. Dat bedenken die schrijvers nooit.
Bedoel je deze?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:51 schreef Frey het volgende:
[..]
BovendienSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat niet alleen, Al die domme koeien die dan een kaartje hebben gekocht voor dat event krijgen een nep aflevering te zien. Geen idee wat die kaartjes kosten,quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:50 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik dacht dit ook heel eventjes, maar het is te vergezocht. Dat bedenken die schrijvers nooit.
Ze willen toch alleen maar op de foto met Ferry Doedens, de rest zal hun een worst wezen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat niet alleen, Al die domme koeien die dan een kaartje hebben gekocht voor dat event krijgen een nep aflevering te zien. Geen idee wat die kaartjes kosten,
Deze:quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:58 schreef Kon-Tiki het volgende:
[..]
Bedoel je deze?SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:25 schreef Frey het volgende:
Het zit ons niet mee bij de beste zomercliffhangers.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:25 schreef Frey het volgende:
Het zit ons niet mee bij de beste zomercliffhangers.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het boeit me echt allemaal helemaal niks meer, maar als mijn favorieten (Maxime, Sjors, Laura, Ludo, Lorena) weer een spannende verhaallijn krijgen i.p.v. liefdes, wil ik misschien nog wel eens inschakelen.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:38 schreef Frey het volgende:
Dit is wat ik hoop te krijgen over een week:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:41 schreef Devil010 het volgende:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:47 schreef roos85 het volgende:
Please laat dat waar zijn!!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:41 schreef Devil010 het volgende:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop