quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:35 schreef charmed_angel het volgende:
Dat méén je nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben blij dat ik morgenavond mee kan kijken met gtst live.Serieus?
Aaah flikker toch op!Een HELE zomer lang zeiken we, krijgen we DIT op ons bord.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:36 schreef Frey het volgende:
[..]Dit dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij ziet een post die ik niet zie...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben blij dat ik morgenavond mee kan kijken met gtst live.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:37 schreef md89 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je raekt an de dinge geweun.
De ambulance stond al klaarquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:38 schreef Frey het volgende:
Mike overleeft de val en de ambulance rijdt per ongeluk over Nina heen.
Lijkt me leuk, zo'n Final Destination wending!!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:38 schreef Frey het volgende:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:38 schreef Frey het volgende:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:38 schreef Frey het volgende:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:36 schreef Frey het volgende:
[..]geen idee, mijn nichtje kreeg een appje van iemand die daar isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meer weet ik ook niet![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
Die heeft 2 airbagsquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:41 schreef PeterKelder het volgende:
Zal je net zien: is Nina degene met de gesaboteerde parachute, maar ze valt bovenop Mike, die net is geland. Mike is op slag dood en Nina komt er met een paar schaafwonden van af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:40 schreef BeyondTheGreen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je raekt an de dinge geweun.
DAT..... dan zou ik ieder tien fietsen gevenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:41 schreef PeterKelder het volgende:
Zal je net zien: is Nina degene met de gesaboteerde parachute, maar ze valt bovenop Mike, die net is geland. Mike is op slag dood en Nina komt er met een paar schaafwonden van af
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:42 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Die heeft 2 airbagsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Zoek maar uit, er is keuze zat:quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:42 schreef luftersel het volgende:
[..]
DAT..... dan zou ik ieder tien fietsen geven
Dat deed je toch juist vanavond?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben blij dat ik morgenavond mee kan kijken met gtst live.
Ik wil er één met een fietsbel. Dat klinkt zo leuk als je hem door een raam heengooitquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zoek maar uit, er is keuze zat:
[ afbeelding ]
Ik zie het ze nog doen ook, inderdaad. Nina's parachute gesaboteerd, maar Mike sterft daardoor. Ik hoop op een enorm geestelijk trauma voor Nina, laat haar maar in een gesticht rotten.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:41 schreef PeterKelder het volgende:
Ahquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:46 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die livestream is morgenavond pas
Daarom was er vandaag een fopaflevering te zien. Morgen komt de echte.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:46 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die livestream is morgenavond pas
Morgen? 2 september pas!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:47 schreef Frey het volgende:
[..]
Daarom was er vandaag een fopaflevering te zien. Morgen komt de echte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |