quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:42 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Die heeft 2 airbagsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Zoek maar uit, er is keuze zat:quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:42 schreef luftersel het volgende:
[..]
DAT..... dan zou ik ieder tien fietsen geven
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:35 schreef charmed_angel het volgende:
Dat deed je toch juist vanavond?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben blij dat ik morgenavond mee kan kijken met gtst live.
Ik wil er één met een fietsbel. Dat klinkt zo leuk als je hem door een raam heengooitquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zoek maar uit, er is keuze zat:
[ afbeelding ]
Ik zie het ze nog doen ook, inderdaad. Nina's parachute gesaboteerd, maar Mike sterft daardoor. Ik hoop op een enorm geestelijk trauma voor Nina, laat haar maar in een gesticht rotten.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:41 schreef PeterKelder het volgende:
Zal je net zien: is Nina degene met de gesaboteerde parachute, maar ze valt bovenop Mike, die net is geland. Mike is op slag dood en Nina komt er met een paar schaafwonden van af
Ahquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:46 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die livestream is morgenavond pas
Daarom was er vandaag een fopaflevering te zien. Morgen komt de echte.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:46 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die livestream is morgenavond pas
Morgen? 2 september pas!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:47 schreef Frey het volgende:
[..]
Daarom was er vandaag een fopaflevering te zien. Morgen komt de echte.
9 September, eerst een fopweek met valse spoilers.quote:
Dus vandaag is Mike gevallen en morgen Nina.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:47 schreef Frey het volgende:
[..]
Daarom was er vandaag een fopaflevering te zien. Morgen komt de echte.
ze mogen niks zeggen anders krijg je een boeten van een x bedrag.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:50 schreef luftersel het volgende:
Ik zit constant de reacties op de GTST Facebook te vernieuwen, maar er zijn van die domme grafpuddingen bij die constant met het 'nieuwtje' van de Veronica Gids komen....
Ja en als iemand die daar echt is geweest iets zegt weet je toch niet wie je moet geloven.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:52 schreef flanken het volgende:
[..]
ze mogen niks zeggen anders krijg je een boeten van een x bedrag.
en een pak slaag van Oscar Brandts Buys las ikquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:52 schreef flanken het volgende:
[..]
ze mogen niks zeggen anders krijg je een boeten van een x bedrag.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:54 schreef BeyondTheGreen het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)TST_uitgelekt__.html
Telegraaf erbij.
Toch knapquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:55 schreef luftersel het volgende:
Mediadagblad ook al
http://www.mediadagblad.nl/?p=1013
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |