SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige links:
De officiële GTST site
GTST tunes/themes
Bol.com
De Topics:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
Poll: Wie valt er te pletter?
• Nuran
• Mike
• Lorena
• Aysen
• Maxime
• Rikki
• Noud
• Nina
• Wiet
Tussenstand:
Handig om te weten (tenzij je het pas wilt weten op 2 September):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Laatste postquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:19 schreef luftersel het volgende:
Waar is de alles voorspellende Laura als je haar nodig hebtquote:![]()
Ik moest meteen denken aan Vijf tegen Vijf bij die TT![]()
![]()
Had nog zo'n mooie TT in gedachten: Niet live toch live bij GTST liveNee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Ditquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:23 schreef roos85 het volgende:
Ik wil het eigenlijk weten, maar ergens ook weer niet
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Zag niet eens dat ik het topic dichtpostequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:23 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik moest meteen denken aan Vijf tegen Vijf bij die TT![]()
![]()
Had nog zo'n mooie TT in gedachten: Niet live toch live bij GTST live
Dus had geen tijd voor inspiratie![]()
![]()
Ik wil Nina gewoon in slowmo de grond zien raken.
Dat ze de bloembollen met een pincet uit haar hol moeten halen.
Ok nu stop ik, want nu is het niet leuk meer.![]()
![]()
Het was gewoon Rik. En dan een beetje onschuldig als een motormuis verschrikt kijken.
Gladiool, ik heb hem nu helemaal door.![]()
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:26 schreef fotostarter het volgende:
Het was gewoon Rik. En dan een beetje onschuldig als een motormuis verschrikt kijken.
Gladiool, ik heb hem nu helemaal door.![]()
![]()
![]()
Degene die viel kon op het laatste moment toch de parachute uitklappen, begon te zweven en schopte rick finaal van zn motor af. Wedden?quote:![]()
Daarom heeft die geen nekquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:27 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Degene die viel kon op het laatste moment toch de parachute uitklappen, begon te zweven en schopte rick finaal van zn motor af. Wedden?
Kan die niet een stukje van Lucas krijgen?![]()
In ruil voor een aantal iq-punten van Rik?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:28 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Daarom heeft die geen nek
Hoop eerder dat Lucas zich vermomd had als Rik en hem van de motor afpleurt. Hatseflats.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:28 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Daarom heeft die geen nek
Heeft de Televizier nog niet gemeld dat Marcus is gevallen?Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Nee, Gaston riep wel iets. Maar dat is weer een ander verhaalquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:31 schreef Frey het volgende:
Heeft de Televizier nog niet gemeld dat Marcus is gevallen?![]()
![]()
Ja door Helen Helmink. Ze blijkt samengewerkt te hebben met Arthur en Hedwigquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:31 schreef Frey het volgende:
Heeft de Televizier nog niet gemeld dat Marcus is gevallen?![]()
![]()
Hedwigquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:32 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ja door Helen Helmink. Ze blijkt samengewerkt te hebben met Arthur en Hedwig![]()
![]()
![]()
Zeg, hoeveel ramen heeft het pand van Endemol ongeveer? Dan weet ik hoeveel fietsen ik mee moet nemen als Mike daadwerkelijk het slachtoffer is![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:32 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg, hoeveel ramen heeft het pand van Endemol ongeveer? Dan weet ik hoeveel fietsen ik mee moet nemen als Mike daadwerkelijk het slachtoffer is![]()
![]()
Gooi Nina maar door het raam.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:32 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg, hoeveel ramen heeft het pand van Endemol ongeveer? Dan weet ik hoeveel fietsen ik mee moet nemen als Mike daadwerkelijk het slachtoffer isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben blij dat ik morgenavond mee kan kijken met gtst live.![]()
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:35 schreef charmed_angel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben blij dat ik morgenavond mee kan kijken met gtst live.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:35 schreef charmed_angel het volgende:
Hm, interessant... Dat heeft ook niemand voorzien. Heeft iemand nog nieuwe inzichten hierdoor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben blij dat ik morgenavond mee kan kijken met gtst live.Unbowed, Unbent, Unbroken.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: