quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar ik heb geen geheimhouding moeten tekenen
Nog nooit?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:56 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit deze in memoriam gezien... Wow...
Twitter is sowieso al ontploftquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:57 schreef luftersel het volgende:
Eigenlijk moet iemand het even op wikipedia gooien en kijken of Twitter ontploft.
Mwah, dat komt vanzelf wel.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:57 schreef luftersel het volgende:
Eigenlijk moet iemand het even op wikipedia gooien en kijken of Twitter ontploft.
Nog nooit... Wist niet eens dat ze een in memoriam voor de aflevering hadden uitgezonden. Wel heel netjes.quote:
Ja Nina's wallen komen helaas niet terug in seizoen 24quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:00 schreef Tallie1982 het volgende:
Is het dan nou bekend wie doodgaat?
ja, het is Lauraquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:00 schreef Tallie1982 het volgende:
Is het dan nou bekend wie doodgaat?
Cheap. Drie afleveringen GTST en that's it. Die man heeft zoveel meer gedaan....quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:56 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit deze in memoriam gezien... Wow...
Dat is ook waar. All Stars, Kleine Blonde Dood, Turks Fruit de musical, als Hero gewerkt aan een zangcarrière (Já, ik heb z'n albumquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:08 schreef Messina het volgende:
[..]
Cheap. Drie afleveringen GTST en that's it. Die man heeft zoveel meer gedaan....
Stond daar al toen de aflevering nog moest beginnen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:12 schreef Tallie1982 het volgende:
Dus dat telegraaf bericht klopt niet?
Kleine Blonde Dood <3quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:11 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat is ook waar. All Stars, Kleine Blonde Dood, Turks Fruit de musical, als Hero gewerkt aan een zangcarrière (Já, ik heb z'n album), en dan noem ik slechts de top of the list.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoi c_aquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:18 schreef charmed_angel het volgende:
Godver zal dit echt de waarheid zijn
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:17 schreef charmed_angel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je raekt an de dinge geweun.
Ik geloof niets meer totdat jij ons morgenavond de waarheid kan vertellenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:18 schreef charmed_angel het volgende:
Godver zal dit echt de waarheid zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |