Na 10 keer lezen heb ik nog steeds geen idee waar ze het over hebben.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:28 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik dacht rond het derde bericht niet eens meer dat het berichten waren.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:12 schreef ArnieAlberts het volgende:
Hebbes. Let op: dit is het definitieve antwoord. Echt niet kijken als je het nog écht niet zeker wil weten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ook de comments:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik wil niet meer in dit land wonen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:12 schreef ArnieAlberts het volgende:
Hebbes. Let op: dit is het definitieve antwoord. Echt niet kijken als je het nog écht niet zeker wil weten...Mijn ogenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ook de comments:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik wil niet meer in dit land wonen.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door Frey op 24-08-2013 10:40:56 ]Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Als Nina was gevallen, had het allemaal een stuk leuker gemaakt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 08:57 schreef Frey het volgende:
Het is jammer dat alles wat ze opbouwen uiteindelijk toch weer eindigt in een enorme teleurstelling. Ze waren te laat met het personage Mike. Ben voorlopig wel weer even klaar met het huidige GTST.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door roos85 op 24-08-2013 10:21:00 ]
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 08:57 schreef Frey het volgende:
Het is jammer dat alles wat ze opbouwen uiteindelijk toch weer eindigt in een enorme teleurstelling. Ze waren te laat met het personage Mike. Ben voorlopig wel weer even klaar met het huidige GTST.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:45 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
Ook dat nog!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 09:39 schreef Frey het volgende:
En als klap op de vuurpijl is seizoen 9 op Bol weer een week vertraagd.
Wat een fiascoweek.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:13 schreef md89 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voordeel is dat ik dan vakantie heb, dus ik kan alles achter elkaar zien.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:24 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ook dat nog!![]()
Ik had liever gehoord dat seizoen 24 met een paar weken uitgesteld werd ofzo!
Het kan mij voorlopig ook even niet meer boeien.
Nou draaf je door.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:36 schreef Amarantha het volgende:
Ik kijk wel uit naar de verhaallijn Rikki en Sjoerd (als die komt). Zolang Tim maar zoveel mogelijk er buiten blijft. Tim zie ik trouwens ook nog wel weer vertrekken binnen 2 jaar ofzo. Wat een saaie zeikerige personage zeg. Doe me dan nog maar liever Lucas..
Okeej! Dus dan zou het eventueel weer in 5 dagen kunnen?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:31 schreef Frey het volgende:
[..]
Voordeel is dat ik dan vakantie heb, dus ik kan alles achter elkaar zien.
Nadeel is dat het dan weer een paar dagen samengaat met de huidige afleveringen.
Maar eerst zien of hij dan ook echt uitkomt.
Tussen 20:00 en 20:30 wel ja.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:39 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Okeej! Dus dan zou het eventueel weer in 5 dagen kunnen?![]()
Maar inderdaad. Hopelijk dan volgende week wel. Maar dan zal het hier waarschijnlijk wel erg druk zijn inderdaad. Om het mopperen over seizoen 24!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. de serie zou verlaten. Het is alleen een grote teleurstelling dat het op zo'n wijze moet. Ik snap dan ook niet waarom die hele app is bedacht - oh ja, om 12-jarige tienermeisjes in de ban te houden![]()
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:42 schreef Frey het volgende:
[..]
Tussen 20:00 en 20:30 wel ja.
Daarna kom ik gewoon weer met seizoen 9 aanzetten.
Ze zijn bezig het seizoen te censureren: de wraak van Ludo op Huib zal drastisch gekortwiekt worden om eventuele tere kinderzieltjes grote nachtmerries te besparen. En daarbij wordt de muziek van Ronald vervangen door die van Frons. Over grote nachtmerries gesprokenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 09:39 schreef Frey het volgende:
En als klap op de vuurpijl is seizoen 9 op Bol weer een week vertraagd.
Wat een fiascoweek.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:42 schreef PeterKelder het volgende:
Zo, even wat moeten bijlezen. Ach ja, dat dit zou gebeuren was al vrij duidelijk aan de spoilers, dus ik had er al voor 99% het gevoel over datDe app zat op zich wel goed in elkaar, het hield iedereen wel bezig. Maar de uitkomst is gewoon teleurstellend. De twist zou dan in de dader moeten zitten, maar het interesseert me eigenlijk geen bal meer wie de dader is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. de serie zou verlaten. Het is alleen een grote teleurstelling dat het op zo'n wijze moet. Ik snap dan ook niet waarom die hele app is bedacht - oh ja, om 12-jarige tienermeisjes in de ban te houdenJij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Laat Tim maar eens uit de kast geholpen worden door Lucas, waarna ze beiden overlijden als gevolg van anale infecties.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:36 schreef Amarantha het volgende:
Ik kijk wel uit naar de verhaallijn Rikki en Sjoerd (als die komt). Zolang Tim maar zoveel mogelijk er buiten blijft. Tim zie ik trouwens ook nog wel weer vertrekken binnen 2 jaar ofzo. Wat een saaie zeikerige personage zeg. Doe me dan nog maar liever Lucas..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |