quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:45 schreef Frey het volgende:
Die foto...Wat de fuck flikt die domme doos van een GTSTfantweets dan met haar kutfoto?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Ik had in de spits het 'geluk' dat ik bij twee hardsprekende meisjes met overduidelijk een te laag iq in de trein zat die naar die show gingen... Die konden allebei nog geen twee normale zinnen achter elkaar uitsprekenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:41 schreef luftersel het volgende:
Als ik zo de Tweets lees lijkt de gemiddelde leeftijd van de GTST kijkers rond de 8 te liggen. Het IQ is trouwens ongeveer tussen de 0 en -10
Goddomme wat een hoerquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:46 schreef qwerty-nl het volgende:
Het is nu 100 procent zeker wie dood is...
Facebook account van ene 'chaimae noor' staat een filmpje
Linkje?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:46 schreef qwerty-nl het volgende:
Het is nu 100 procent zeker wie dood is...
Facebook account van ene 'chaimae noor' staat een filmpje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ook de comments:quote:My-li Girigorie: chaim wrm doe je dat ook nog zeggen als je wilt fuckkkkk ja ik wil wel maar ik wil niet hahhahaha ik wil wachten
44 minuten geledenquote:Chaimae Noor: Wat???waar heb je t iver als je niet wilt kijken dan kijk niet er staat tog alleen kijke als je wilt weten ik dwiing nobodyyyyyyyyy
41 minuten geleden via mobielquote:My-li Girigorie: hahhaahaahah jewelllll je maakt me nieuwschierig hahhaha goeie verlijding sgat
40 minuten geledenquote:Chaimae Noor: Hoe bedoel je eigemlijk bedoel je goed of vak j3 me aan vanw tf doe jij want ik word helemaak gek van ied3reen met hun iritamte reacties over die filmoje enzo damn aks mrnsen nie leo dat ik je reactie niet zo serieus moet nemen dat je het goed bedoeld haha
16 minuten geleden via mobielquote:My-li Girigorie: nee joh je moet goed opvatten skat. je weet zelf mij moet je zwz niet serieus nemen. ahaahha kusss
6 minuten geleden via mobiel +1Ik wil niet meer in dit land wonen.quote:Chaimae Noor: Ke xx
3 minuten geleden via mobiel
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Ik dacht rond het derde bericht niet eens meer dat het berichten waren.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:15 schreef Captain_Maximum het volgende:
Hoeveel spelfouten kun je in een bericht stoppen.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:12 schreef ArnieAlberts het volgende:
Hebbes. Let op: dit is het definitieve antwoord. Echt niet kijken als je het nog écht niet zeker wil weten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ook de comments:
[..]
Ik wil niet meer in dit land wonen.![]()
Na 10 keer lezen heb ik nog steeds geen idee waar ze het over hebben.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:28 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik dacht rond het derde bericht niet eens meer dat het berichten waren.
Hebbes. Let op: dit is het definitieve antwoord. Echt niet kijken als je het nog écht niet zeker wil weten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ook de comments:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik wil niet meer in dit land wonen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Hebbes. Let op: dit is het definitieve antwoord. Echt niet kijken als je het nog écht niet zeker wil weten...Mijn ogenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ook de comments:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik wil niet meer in dit land wonen.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door Frey op 24-08-2013 10:40:56 ]Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Als Nina was gevallen, had het allemaal een stuk leuker gemaakt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 08:57 schreef Frey het volgende:
Het is jammer dat alles wat ze opbouwen uiteindelijk toch weer eindigt in een enorme teleurstelling. Ze waren te laat met het personage Mike. Ben voorlopig wel weer even klaar met het huidige GTST.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door roos85 op 24-08-2013 10:21:00 ]
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 08:57 schreef Frey het volgende:
Het is jammer dat alles wat ze opbouwen uiteindelijk toch weer eindigt in een enorme teleurstelling. Ze waren te laat met het personage Mike. Ben voorlopig wel weer even klaar met het huidige GTST.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:45 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |