Ik lul écht niet meer.twitter:JordyEijndhoven twitterde op zaterdag 24-08-2013 om 00:30:25En dan retweet @rohangottschalk je xD Zijn er nog vacatures voor een rolletje? Ik wil best de recast van Arnie worden! #GTST reageer retweet
Nee ik niet, een van die ambulances is blijkbaar slecht gebouwdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Wat is daar raar aan dan, een bankstel stofzuigeren?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:34 schreef flanken het volgende:
Volgens mij moeder is ferry een kwebbelkous toen mijn moeder naast hem in de vliegtuig zat binnen half uur had ze oordoppen op. Hij vroeg aan mijn moeder of ze gtst kijkt of weleens naar zijn musical zijn geweest. Hij vroeg zelfs of mijn moeder haar bankstel stofzuigert.
Zou jij iemand vragen die je niet kent of ze haar bankstel stofzuigt of gtst kijktquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:35 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Wat is daar raar aan dan, een bankstel stofzuigeren?
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:34 schreef Amarantha het volgende:
Dat is sowieso nep. Noud en Nina zitten in de cliffhanger heus niet al weer samen opgedirkt en wel op de bank in huize Sanders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waarom niet?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:38 schreef flanken het volgende:
[..]
Zou jij iemand vragen die je niet kent of ze haar bankstel stofzuigt of gtst kijkt
'Nina wou dat Noud mee ging naar huis.. Nadat Noud voor haar op kwam tegen over Wiet. Die ging zeiken over Nina'quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:39 schreef luftersel het volgende:
[..]
Dat is sowieso nep. Noud en Nina zitten in de cliffhanger heus niet al weer samen opgedirkt en wel op de bank in huize Sanders.
Ik! Hiero! Joehoeeeeeeeee!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:38 schreef humorduck28 het volgende:
Ben ik de enige, of zijn er wel meer die alleen de eerste week van het nieuwe seizoen kijkt, en pas weer in de week van de cliffhanger kijkt?![]()
![]()
'Nina's leven flitst aan haar voorbij vlak voor ze haar laatste adem uitblaast'.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
'Nina wou dat Noud mee ging naar huis.. Nadat Noud voor haar op kwam tegen over Wiet. Die ging zeiken over Nina'
Tuurlijk. Dat komt ook echt in Wiet op nadat Mike doodvalt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
'Nina wou dat Noud mee ging naar huis.. Nadat Noud voor haar op kwam tegen over Wiet. Die ging zeiken over Nina'
Allemaal zijn ze gevallenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:48 schreef flanken het volgende:
Toch knap dat we nog steeds niet weten wie er gevallen
Van de ongeluk waar iedereen in paniek rond rent volgens Veronica gids zit Nina samen met Noud thuis waar ze na de dood van Mike ook nog eens ruzie krigjt met Wiet.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
tussen de 17.000.000 mensen in Nederland, zouden daar echt mensen tussen zitten die op fok.nl zouden gaan lekken... al hoewel ik mensen ken die op fok.nl niet alleen van gtst zouden gaat lekken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:43 schreef Amarantha het volgende:
Waar zijn de mensen die naar live GTST gingen? Die kunnen toch zeggen hoe het zit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:47 schreef luftersel het volgende:
Ja shit dat is nog waar ook. Verdorie.
Ik ga slapen, ik kwel mezelf niet langer!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |