quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan me niet voorstellenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:58 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hoezo sorry? Of was jouw reactie serieus?
Nee, sorry dat ik het niet kon latenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:58 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hoezo sorry? Of was jouw reactie serieus?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:59 schreef fotostarter het volgende:
NOESSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je raekt an de dinge geweun.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:59 schreef charmed_angel het volgende:
Nou, hier loopt alles vol met Mike.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Krijgen die autisten 2 afleveringen te zien, en worden ze verdeeld in groepen?
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:00 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Nou, hier loopt alles vol met Mike.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:00 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Nou, hier loopt alles vol met Mike.
Maar ja, of dit nu de waarheid is...quote:Fatale sprong GTST-personage uitgelekt
Van onze redactie
AMSTERDAM - Over anderhalve week begint seizoen 24 van Goede Tijden Slechte Tijden, maar vandaag is uitgelekt welk GTST-personage de fatale parachutesprong maakt..
Louis Talpe, die de rol van Mike Brandts speelt, is degene die de zomercliffhanger van Goede Tijden Slechte Tijden niet overleefd. Dit schrijven fans die aanwezig zijn op het jaarlijkse ‘GTST Live event’, op Twitter.
Louis verlaat na ruim anderhalf jaar de serie om zich meer te concentreren op andere projecten. Marly van der Velden is hierdoor automatisch te zien in het 24ste seizoen van GTST.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:04 schreef ArnieAlberts het volgende:
Dames en heren, het staat 2-2. Hartelijk welkom bij de GTST live TOTO, ik ben uw presentator, Reinout Oerleknoert.
LAAT HET INZETTEN BEGINNEN, WIE ZET IN EN WINT, WIE ZET IN EN VERLIEST?
Het staat momenteel 2 tegen 2 voor zowel Stampvoetje als Brandbelg!
Degenen die op twitter het hardst schreeuwen zitten gewoon thuis op de bank.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:04 schreef PeterKelder het volgende:
Op de website van de Telegra(a)ftak staat het volgende:
[..]
Maar ja, of dit nu de waarheid is...
Moeten?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:08 schreef MagicTheo het volgende:
Hopen dat het alsnog Nina is.. misschien moeten ze wel twitteren dat het Mike is?![]()
En moeten mensen die erheen gaan niet iets tekenen van stilhouding tot de aflevering? Was vorig jaar toch wel zo..
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:07 schreef md89 het volgende:
[..]
Degenen die op twitter het hardst schreeuwen zitten gewoon thuis op de bank.
Nja moeten, ik bedoel dat ze ons op een verkeerd spoor zouden kunnen zetten...quote:
Lukt niet. Iedereen heeft twitter facebook hyves(?) dus dat lekt zo naar buiten.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:08 schreef MagicTheo het volgende:
Hopen dat het alsnog Nina is.. misschien moeten ze wel twitteren dat het Mike is?![]()
En moeten mensen die erheen gaan niet iets tekenen van stilhouding tot de aflevering? Was vorig jaar toch wel zo..
Ik las idd wel op twitter van een aantal die echt aanwezig waren dat ze niks mochten zeggen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:08 schreef MagicTheo het volgende:
Proost!! Ik do met je meequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:09 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Lukt niet. Iedereen heeft twitter facebook hyves(?) dus dat lekt zo naar buiten.
Ik ga er vanuit dat het toby is.
En nu ga ik me helemaal klem zuipen.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:11 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Rik kwam op zijn motor
Dus ze kunnen het nog helemaal niet weten?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:13 schreef luftersel het volgende:
Oké nog één keer voordat de regen van reacties gaat beginnen. ALS het Mike is, is GTST heeeeel erg dom. Nog een half uur mensen...
Holy shit, zie die parachute op het podium liggenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:11 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Rik kwam op zijn motor
Nee precies! Haha, die foto van Rik die kwam die werd denk ik genomen toen de aflevering ging beginnen. (ik zit gewoon thuis hoor)quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:15 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Dus ze kunnen het nog helemaal niet weten?
geheimhouding moeten ze tekenen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:08 schreef MagicTheo het volgende:
Ik zeg je (ik speculeer): ze hebben de laatste scène live overgedaan en starten DÁÁR de aflevering.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:15 schreef luftersel het volgende:
[..]
Nee precies! Haha, die foto van Rik die kwam die werd denk ik genomen toen de aflevering ging beginnen. (ik zit gewoon thuis hoor)
Is Paul nog niet vrij?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:17 schreef Frey het volgende:
Had toch een mannetje moeten sturen om daar stiekem mee te kijken en alles door te geven.
Er lekt heus wel iets. Als je alleen al al die flitsers op die foto ziet. Iedereen staat met een mobiel. Dus die data staat zo op het webquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:17 schreef Frey het volgende:
Had toch een mannetje moeten sturen om daar stiekem mee te kijken en alles door te geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |