a) als je geen bedrijf, kinderen of veel vermogen hebt is 't helemaal niet nodig op jonge leeftijdquote:
Ik heb vet veel vermogenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
a) als je geen bedrijf, kinderen of veel vermogen hebt is 't helemaal niet nodig op jonge leeftijd
b) jij hebt het pas sinds vorige week klaphark
Nog niet eigenlijk. Maandag tekenen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
a) als je geen bedrijf, kinderen of veel vermogen hebt is 't helemaal niet nodig op jonge leeftijd
b) jij hebt het pas sinds vorige week klaphark
Doe niet aan twitterquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:12 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
kun je meteen de twitter app downloaden
Ik hoef m'n bankstel niet op mij te hebben hoor als ik in de grond lig.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:12 schreef KLTZK het volgende:
Niet met al je bezittingen begraven worden
Nee hoor.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:13 schreef Crack_ het volgende:
Als tchock dood gaat krijg ik alleen maar schulden. Leuk hoor. FANFUCKINGTASTISCH.
... Wat?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:14 schreef Crack_ het volgende:
Als ik tchock z'n eigenschappen en shit en zn uitspraken zo op een rijtje zet is hij eigenlijk het type waar ik normaal echt een stronthekel aan zou hebben
Idemito.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:14 schreef Crack_ het volgende:
Als ik tchock z'n eigenschappen en shit en zn uitspraken zo op een rijtje zet is hij eigenlijk het type waar ik normaal echt een stronthekel aan zou hebben
Jup, maar jij doet daar verder toch niks aan dus ja. Blijft lekker zo.quote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:14 schreef Crack_ het volgende:
Dan gaat Etsu huilen in een hoekje?quote:
Oh, maar ik vind het zelf helemaal niet leuk. En eerst heb je dat niet door en later steeds meer en is alleen maar irritant. Sjonge, lastig allemaal.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:17 schreef msacras het volgende:
[..]dat komt om de een of andere reden enorm vaak voor bij stelletjes, fantastish om aan te horen.
Dat komt omdat je aangetrokken bent tot een persoon, niet tot kleine bijzaakjes. En dat zijn wel de dingen waar je je aan kunt gaan ergeren.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:17 schreef msacras het volgende:
[..]dat komt om de een of andere reden enorm vaak voor bij stelletjes, fantastish om aan te horen.
Ik ben een echte vent dus ik huil nooit.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:17 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Dan gaat Etsu huilen in een hoekje?
Wordt lid van De Masculiene Partijquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben een echte vent dus ik huil nooit.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, maar ik vind het zelf helemaal niet leuk. En eerst heb je dat niet door en later steeds meer en is alleen maar irritant. Sjonge, lastig allemaal.
Mooi gezegd, beter had ik het niet kunnen zeggen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat komt omdat je aangetrokken bent tot een persoon, niet tot kleine bijzaakjes. En dat zijn wel de dingen waar je je aan kunt gaan ergeren.
Oh, dat vind ik knapquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:18 schreef msacras het volgende:
[..]![]()
een vriendin van mij doet ook altijd zo over haar vriend: "Ja Kees (fictieve naam) is echt zo irritant en dik en hij kan niks zelf en ik doe alles en hij is verslaafd aan roken en moet echt stoppen en ik haat hem blalblablabla...
Maar toch hou ik van hem"
Ze meent het dan ook niet serieus hoor.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik knap. Ik kan dat niet hoor, ga me zelf alleen maar kut voelen dan
Ach ja, er zijn dingen aan mensen die je minder leuk vindt. Dat is altijd zo. Hoe je daar mee om gaat is belangrijk.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:19 schreef msacras het volgende:
[..]
Mooi gezegd, beter had ik het niet kunnen zeggen.
Leuke vriendin heb jij danquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:21 schreef msacras het volgende:
[..]
Ze meent het dan ook niet serieus hoor.Maar het is wel grappig om te horen. Maar ik zou het ook niet kunnen nee. Hij had bijvoorbeeld een keer een vrij strakke broek aan en ik zei dat het hem echt goed stond omdat hij een mooie kont en vrij slanke benen had, zegt ze "nee echt niet, hij is dik en vadsig"
Wat vindt hij der van?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:21 schreef msacras het volgende:
[..]
Ze meent het dan ook niet serieus hoor.Maar het is wel grappig om te horen. Maar ik zou het ook niet kunnen nee. Hij had bijvoorbeeld een keer een vrij strakke broek aan en ik zei dat het hem echt goed stond omdat hij een mooie kont en vrij slanke benen had, zegt ze "nee echt niet, hij is dik en vadsig"
Dat is wel even wat andersquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:21 schreef msacras het volgende:
[..]
Precies, en tegenpolen vullen elkaar aan.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ach ja, er zijn dingen aan mensen die je minder leuk vindt. Dat is altijd zo. Hoe je daar mee om gaat is belangrijk.
Of nietquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:23 schreef msacras het volgende:
[..]
Precies, en tegenpolen vullen elkaar aan.
Wellus, anders breek je de natuurkundige regels van dit universumquote:
Ach, het is gewoon hoe ze is, alles wat ze zegt moet je sowieso met een flinke korrel zout nemen, en ze is altijd al vrij hard geweest, door dingen die ze heeft meegemaakt. Ook over zichzelf. Ik kan daar inmiddels prima doorheen kijken, maar niet iedereen kan dat, zeker als je haar niet kent kan het inderdaad vrij apart overkomen.quote:
Hij kan het af en toe ook niet zo hebben volgensmij. Ik snap ook niet hoe die 2 nu al 2,5 jaar samen kunnen zijn, maargoed. Die jongen in kwestie is toevallig de broer van een andere vriendin van mij (die is dan weer geen vrienden verder met de vriendin in kwestie, snap je het nog?), dus ik hoor wel eens verhalen over hoe ze dan doet als ze daar is. Dan zegt hij ook gewoon "Je hebt vandaag nog niks aardigs tegen me gezegd, doe dat eens niet de hele tijd." Dus ja, ik snap eigenlijk niet wat hij nog met haar moet, maar ze kan ook wel heel lief zijn hoor, en ze hebben echt alles voor elkaar over.quote:
Nee precies. Nou moet je het niet te serieus nemen, maar dan nog, ik zou het zelf nooit zo doen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is wel even wat andersIets niet waarderen is iets anders dan iemand belachelijk maken tegenover anderen.
Nou ja, meer kennissen natuurlijk. Vrienden heb ik nietquote:
Ja nee ok, maar het kan ook heel goed werken. Mijn ouders zijn echt het tegenovergestelde van elkaar en dat werkt ook al 20 jaarquote:
Dan nog.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:26 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee precies. Nou moet je het niet te serieus nemen, maar dan nog, ik zou het zelf nooit zo doen.
Kijk, zo kennen we je weer als fok!kerquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, meer kennissen natuurlijk. Vrienden heb ik niet
Schrok al johquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, meer kennissen natuurlijk. Vrienden heb ik niet
Ah.. nouja als ze toch gelukkig zijn samen.. Denk dat veel mensen ook wel gewoon samen zijn om het niet alleen zijn oidquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:26 schreef msacras het volgende:
[..]
Ach, het is gewoon hoe ze is, alles wat ze zegt moet je sowieso met een flinke korrel zout nemen, en ze is altijd al vrij hard geweest, door dingen die ze heeft meegemaakt. Ook over zichzelf. Ik kan daar inmiddels prima doorheen kijken, maar niet iedereen kan dat, zeker als je haar niet kent kan het inderdaad vrij apart overkomen.
[..]
Hij kan het af en toe ook niet zo hebben volgensmij. Ik snap ook niet hoe die 2 nu al 2,5 jaar samen kunnen zijn, maargoed. Die jongen in kwestie is toevallig de broer van een andere vriendin van mij (die is dan weer geen vrienden verder met de vriendin in kwestie, snap je het nog?), dus ik hoor wel eens verhalen over hoe ze dan doet als ze daar is. Dan zegt hij ook gewoon "Je hebt vandaag nog niks aardigs tegen me gezegd, doe dat eens niet de hele tijd." Dus ja, ik snap eigenlijk niet wat hij nog met haar moet, maar ze kan ook wel heel lief zijn hoor, en ze hebben echt alles voor elkaar over.
[..]
Nee precies. Nou moet je het niet te serieus nemen, maar dan nog, ik zou het zelf nooit zo doen.
Ohquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:26 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Wellus, anders breek je de natuurkundige regels van dit universum
Gelukkig maarquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:27 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Kijk, zo kennen we je weer als fok!ker
Nee precies. Maargoed, zoals ik zei, die vriendin is wel het type om zo te doen, ze is heel hard geworden over de jaren heen. Ik ben er wel aan gewend inmiddels en kan er om lachen, maar ik zou het zelf ook nooit zo doen. Ik lach dan ook niet om hem ofzo hoor, maar meer om hoe ze het zegt.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan nog.Ik maak Crack ook niet 'voor de grap' belachelijk tegen mijn vrienden.
Jij minder zeiken en hij meer z'n best doen?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:29 schreef Crack_ het volgende:
Tchock vind ook dat ik hem te vaak afzeik maar ik vind dat hij te weinig zn best doet, wat nu?
Uitmaken en Tchock aan mij geven.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:29 schreef Crack_ het volgende:
Tchock vind ook dat ik hem te vaak afzeik maar ik vind dat hij te weinig zn best doet, wat nu?
Hij mag beginnen, ik volg.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:30 schreef msacras het volgende:
[..]
Jij minder zeiken en hij meer z'n best doen?
bel zijn moederquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:29 schreef Crack_ het volgende:
Haha okequote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohgod, nee gelukkig niet zeg. Veels te vroeg.
1 jaar en 6? maanden dacht ik.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:32 schreef msacras het volgende:
[..]
Haha okehoe lang zijn jullie nou al samen dan?
19 maanden en drie wekenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:32 schreef msacras het volgende:
[..]
Haha okehoe lang zijn jullie nou al samen dan?
Je weet toch ook op welke datum je jarig bent?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:36 schreef Ezell het volgende:
Ik vind het altijd zo knap dat sommige stelletje echt precies weten hoelang ze samen zijn. Altijd van die specifieke cijfers als je vraagt hoelang ze samen zijn.
Lijkt me toch niet zo moeilijk?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:36 schreef Ezell het volgende:
Ik vind het altijd zo knap dat sommige stelletje echt precies weten hoelang ze samen zijn. Altijd van die specifieke cijfers als je vraagt hoelang ze samen zijn.
Ik moet er voor op een kalender kijken, hoor. En Crack weet het ook niet uit haar hoofd.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:36 schreef Ezell het volgende:
Je gaat in het prachtige Grunnen studeren?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:56 schreef msacras het volgende:
[..]
Oké, maar dan wil ik volgend jaar met de KEI-week bij jou slapen oke
Ze heeft het toch niet over onsquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik moet er voor op een kalender kijken, hoor. En Crack weet het ook niet uit haar hoofd.Lekker boeiend ook, trouwens.
Precies..quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik moet er voor op een kalender kijken, hoor. En Crack weet het ook niet uit haar hoofd.Lekker boeiend ook, trouwens.
jazeker!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:37 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Je gaat in het prachtige Grunnen studeren?
same herequote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:39 schreef Etsu het volgende:
Ik weet precies wanneer ik jarig ben, wanneer ik m'n diploma's gehaald heb, wanneer ik heb afgereden, wanneer ik voor het eerst verliefd werd, wanneer ik gedumpt werd, wanneer ik begon met roken, etc.
M'n geheugen
Ik alleen mijn verjaardag.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:39 schreef Etsu het volgende:
Ik weet precies wanneer ik jarig ben, wanneer ik m'n diploma's gehaald heb, wanneer ik heb afgereden, wanneer ik voor het eerst verliefd werd, wanneer ik gedumpt werd, wanneer ik begon met roken, etc.
M'n geheugen
Daarom moet je elke ochtend computeren enquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:39 schreef Ezell het volgende:
Maar ok, dat zegt iemand die vaak niet eens weet welke dag het van de maand is. Godzijdank voor mijn horloge, daar kan ik dat vanaf lezen.
Wanneer werd je voor het eerst verliefd?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:39 schreef Etsu het volgende:
M'n geheugen
Ik weet niet eens de verjaardag van mijn ouders uit mijn hoofd..quote:
Ja dat is wel emogifbaar.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:40 schreef hamerhaaitje het volgende:
of van die stelletjes die dan hun relatie forceren op een bepaalde datum zoals 12 12 12 enzo
Ik ook niet. Weet ook nooit wanneer vrienden jarig. Ken alleen die van eentje die ik al 8 jaar ken uit mijn hoofd. Nu de rest nog.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:41 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ik weet niet eens de verjaardag van mijn ouders uit mijn hoofd..
Klopt, maar woon in Delfzijl..quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:42 schreef msacras het volgende:
[..]
Jij studeert in Leeuwarden toch?
-weg- oops vergeten dat je vegatariër bent.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:43 schreef msacras het volgende:
Nou jongens, mijn ouders laten net doodleuk weten dat ze pas om 11 uur thuis komenen ik heb geen eten in huis en kan ook niet meer naar de AH. Dus het wordt eten bestellen, wat zal ik kiezen?
Bel de kindertelefoon!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:44 schreef Ezell het volgende:
Fuck, ik wil ook eten bestellen. Maar ik heb wel boodschappen in huis. WAT NU.
BESTEL GEWOON EN EET MORGEN DE BOODSCHAPPEN!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:44 schreef Ezell het volgende:
Fuck, ik wil ook eten bestellen. Maar ik heb wel boodschappen in huis. WAT NU.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
-weg- oops vergeten dat je vegatariër bent.
Ik heb geen idee waar dat ligtquote:
Maakt dat uit?quote:
Ligt een half uurtje rijden vanaf Groningen. (is trouwens een stad..quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:46 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar dat ligtik ken niemand (behalve Etsu) in het noorden en woon zelf in de Randstad dus...
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
BESTEL GEWOON EN EET MORGEN DE BOODSCHAPPEN!
Wat wil je bestellen dan?
Sowieso is bestellen duur, is dat wel zo slim!!!?
Jij klinkt nou niet echt als een rijke bankdirecteur, pas had je het over met 20 euro in een maand rondkomen dacht ik zo.
24 september 2011.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wanneer werd je voor het eerst verliefd?
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Spatieloos, je bent een genie.
Ik bestel niet.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Spatieloos, je bent een genie.
Ik bestel niet.
Oké, haha, weet ik dat ook weerquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:47 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ligt een half uurtje rijden vanaf Groningen. (is trouwens een stad..)
31 mei 2013quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet zelfs onze meetdatum uit m'n hoofd.
Zozoquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:49 schreef Spatieloos het volgende:
Ik weet mijn achternaam uit mijn hoofd
Nou ehh ik was dacht ik al op de basisschool verliefd, maar is misschien niet echt verliefd, maar in de 3e van de middelbare was ik toch wel echt verliefd, dacht dat iedereen gewoon eerder verliefd werdquote:
Gastquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nou ehh ik was dacht ik al op de basisschool verliefd, maar is misschien niet echt verliefd, maar in de 3e van de middelbare was ik toch wel echt verliefd, dacht dat iedereen gewoon eerder verliefd werd
Niet dus.
Nee, iedereen eet falafel, ook mensen die verder wel vlees eten.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:50 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Voor mensen die geen echt vlees eten omdat het zielig is voor die beesten
Mexicaans, falafelquote:
Haten op emogifquote:
ik eet het niet want het is goorquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:51 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee, iedereen eet falafel, ook mensen die verder wel vlees eten.
?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:51 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Mexicaans, falafel![]()
Als je vegetariër wilt zijn, doe het dan ook echt
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Niks tegen emogif, maar om MIJ te emogiffen is
Ik heb wel eerder mensen leuk gevonden, maar echte gevoelens, nee.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nou ehh ik was dacht ik al op de basisschool verliefd, maar is misschien niet echt verliefd, maar in de 3e van de middelbare was ik toch wel echt verliefd, dacht dat iedereen gewoon eerder verliefd werd
Niet dus.
Dan ben je raar. Nog nooit de falafel op Lowlands gehad zeker.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:52 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ik eet het niet want het is goor
Niet zoveel denkenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
o![]()
had dat treinkaartje voor de eerste klas nog liggen en ik dacht dat het die dag was
ik bedoel dat als je vegetariër wilt zijn, je er ook echt een moet zijn. Geen nepvlees eten dus, wees dan geen vegetariërquote:
Carequote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:54 schreef KLTZK het volgende:
[..]
ik bedoel dat als je vegetariër wilt zijn, je er ook echt een moet zijn. Geen nepvlees eten dus, wees dan geen vegetariër
En nog veel meer, Ijselmeer, Zoetermeer...quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:53 schreef Etsu het volgende:
d, maar is misschien niet echt verliefd, maar in de 3e van de middelbare was ik toch wel echt verliefd,
Hoezo ben je dan ineens geen vegetariër? Dat is onzin. Het is niet voor niks nepvlees.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:54 schreef KLTZK het volgende:
[..]
ik bedoel dat als je vegetariër wilt zijn, je er ook echt een moet zijn. Geen nepvlees eten dus, wees dan geen vegetariër
Nee want lowlands boeit me niet en falafel vind ik goorquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:53 schreef msacras het volgende:
[..]
Dan ben je raar. Nog nooit de falafel op Lowlands gehad zeker.
*Ijsselmeerquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:54 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
En nog veel meer, Ijselmeer, Zoetermeer...
Falafel is geen nepvlees, het is gemaakt van kikkererwten. Het smaakt ook helemaal niet naar vlees, of nepvlees. Ik hou gewoon van falafel, heeft niks met vegetarisch eten of niet te maken.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:54 schreef KLTZK het volgende:
[..]
ga maar wegquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:55 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Nee want lowlands boeit me niet en falafel vind ik goor
Oh, zeg dat dan meteenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:55 schreef msacras het volgende:
[..]
Falafel is geen nepvlees, het is gemaakt van kikkererwten. Het smaakt ook helemaal niet naar vlees, of nepvlees. Ik hou gewoon van falafel, heeft niks met vegetarisch eten of niet te maken.
Waar heb ik dat gezegd?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:57 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
omdat ik falafel goor vind meteen rellen?
Mensen moorden voor minderquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:57 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
omdat ik falafel goor vind meteen rellen?
Beetje valse informatie verspreiden!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:57 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat het nepvlees is, dat maakte iemand die het niet begrijpt er van
Waarom quote je mij met Spatie's tekst?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:54 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
En nog veel meer, Ijselmeer, Zoetermeer...
Ja!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:58 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Beetje valse informatie verspreiden!![]()
Pak jij de fakkels, dan pak ik de hooivorken
Dat quoten blijft moeilijkquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom quote je mij met Spatie's tekst?
Al 2x, ondanks dat mijn broer mijn tandpasta heeft gejat, nu moet ik zwerver tandpasta gebruikenquote:
Hoi Donniequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spatiequote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:01 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik moest lachen
120 dollar swag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:01 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik moest lachen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Echte gangsters hebben geen haast!" - Clubvan90
Oprichter van De Masculiene Partij
Je ouders voor de kosten laten opdraaienquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:03 schreef msacras het volgende:
[..]
lekkaaah
wou ik ook doen maar daar is minimum bestelbedrag 20 euro, das dan weer wat veel
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:03 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je ouders voor de kosten laten opdraaien
hier 13 euroquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:03 schreef msacras het volgende:
[..]
lekkaaah
wou ik ook doen maar daar is minimum bestelbedrag 20 euro, das dan weer wat veel
Verzendkosten?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
hier 13 euro
maar 15 euro zonder verzendkosten
bezorg danquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:06 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Verzendkosten?
heb je dan ook track & Trace en zo?
Huh, sushi = vis = dierquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:03 schreef msacras het volgende:
[..]
lekkaaah
Welke snack is datquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:09 schreef Ezell het volgende:
Of ik haal bij de snackbar om de hoek even wat goedkoops.
Of je doet nog goedkoper en gaat niks halen! En bespaar geld.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:09 schreef Ezell het volgende:
Of ik haal bij de snackbar om de hoek even wat goedkoops.
Mja, even geen kracht om te gaan koken.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Of je doet nog goedkoper en gaat niks halen! En bespaar geld.
Weet je wat goedkoop is, popcorn
Heb je wel, je bent een sterke Mädchen!!! JE KAN HET!!!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mja, even geen kracht om te gaan koken.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Heb je wel, je bent een sterke Mädchen!!! JE KAN HET!!!
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Heb je wel, je bent een sterke Mädchen!!! JE KAN HET!!!
Niet. Ik bedoelde dat ik dacht dat vegetariërs geen vis aten.quote:
Wikipedia als bron gebruikenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Niet. Ik bedoelde dat ik dacht dat vegetariërs geen vis aten.
Wikipedia zegt ook: Vegetarisme is de voedingswijze waarbij men geen vlees (inclusief gevogelte), vis, schaaldieren en insecten eet.
Thuis wonenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:13 schreef Spatieloos het volgende:
En ik maar genieten van mijn ouders die voor me koken
https://www.vegsoc.org/sslpage.aspx?pid=508#.UhUDOT8SNW8quote:
Oh die betalen sowieso, maar ik bedoel meer dat voor 20 euro aan eten echt tering veel is voor één persoon, dus dat zou ik nooit opkrijgenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:03 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je ouders voor de kosten laten opdraaien
Daar kan ik niet over oordelenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
https://www.vegsoc.org/sslpage.aspx?pid=508#.UhUDOT8SNW8
Dat is de bron die Wikipedia gebruikt, mag die wel?
Oooooh, that explains!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:14 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee, je hebt ook heel veel sushi zonder vis
Geef de rest maar aan mijquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:14 schreef msacras het volgende:
[..]
Oh die betalen sowieso, maar ik bedoel meer dat voor 20 euro aan eten echt tering veel is voor één persoon, dus dat zou ik nooit opkrijgen
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:13 schreef Spatieloos het volgende:
En ik maar genieten van mijn ouders die voor me koken
Wat zie jij als betrouwbare bronnen dan, het Van Dale woordenboek?quote:
Hoog niveau ditquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:23 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]
In 1x goed
Wat ben ik toch goed
Beetje switchen tussen FOX en Nederland 3 dan maarquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik twijfel, ik wil Arsenal wel zien maar ik wil ook wel Chelsea onder Mourinho zien
Nee ik kijk via internetquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:29 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Beetje switchen tussen FOX en Nederland 3 dan maar
Tchock is dan ook wel een baasjequote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:29 schreef Crack_ het volgende:
Oh Msacras, via fok ontmoet ja. Waren allebei echt niet uit op daten maar als je zoveel met elkaar praat gaat dat toch wel vanzelf.
je verkoos hem boven mijquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:29 schreef Crack_ het volgende:
Oh Msacras, via fok ontmoet ja. Waren allebei echt niet uit op daten maar als je zoveel met elkaar praat gaat dat toch wel vanzelf.
Waarom is dat niet goed voor je dan?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:30 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind het eigenlijk best jammer dat je niet iedere dag kunt hardlopen. Of nouja, dat dat niet goed is voor je. Nu heb ik juist zin maar nu kan het dus niet.
Wat romantisch awwquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:29 schreef Crack_ het volgende:
Mensen die daar zo minachtend over denkenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:32 schreef Spatieloos het volgende:
'En mama, waar hebben jullie elkaar ontmoet?'
'Op het internet, schat, een gezellig Nederlands forum! '
Gozerquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Mensen die daar zo minachtend zo denken![]()
Kom op nou, wat maakt het uit waar je elkaar ontmoet, als je maar van elkaar houdt en een klik hebt.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Mensen die daar zo minachtend over denken![]()
Kom op nou, wat maakt het uit waar je elkaar ontmoet, als je maar van elkaar houdt en een klik hebt.
Wij hebben elkaar gevonden he Ezellquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
geen zorgen
er heeft nu iemand voor je gekozen
no longer forever alone
quote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Mensen die daar zo minachtend over denken![]()
Iemand uit Flevoland met 3 hondenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
Vind het trouwens al een beetje awkward om te zeggen dat ik met een paar mensen omga die ik van het internet ken.
Dat is het dus niet, niet voor schamen!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
Vind het trouwens al een beetje awkward om te zeggen dat ik met een paar mensen omga die ik van het internet ken.
Je gaat stappen, ziet een leuk iemand, hoort via via zijn naam en voegt hem op Facebook toe. Hij/zij accepteert je en je raakt aan de praat. Uiteindelijk krijgen jullie een relatie. Hoe? Ja, via internet. Ook al zag je hem/haar direct in 't echt, je hebt niet gepraat, en dus ken je diegene via internet. Lekker boeiend dus.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat zei jij over mij tegen een vriendin van je.
ik ben ook wel een beetje ouderwets somsquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat is het dus niet, niet voor schamen!
Mensen die dat raar vinden zijn gewoon ouderwets!
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik verkies jou boven iedereen, HH is baas
DAT ZEI JE TEGEN MEquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:36 schreef Ezell het volgende:
[..]helemaal niet
[..]
ik ben ook wel een beetje ouderwets soms
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |