quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:15 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=156366953
Jep, nu jong niet meer is, heb ik een nieuwe sc nodig en ik zag dat hier veel mensen zitten die ook in jong posttenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hey, mannenactivist! Jij ook hier
Dat zijn van die mensen die na hun havo examen #geslaagt typen op twitter en daarna gewoon hbo doen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:17 schreef Toto69 het volgende:
Wtfiemand die op een goede hoge school zit en hbo doet schrijft alsnog "tog"
![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat zijn van die mensen die na hun havo examen #geslaagt typen op twitter en daarna gewoon hbo* doen.
#yolo heet dat..quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat zijn van die mensen die na hun havo examen #geslaagt typen op twitter en daarna gewoon HBO doen.
Welke hogeschool?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:17 schreef Toto69 het volgende:
![]()
![]()
#yodo zou beter zijn voor zulke mensen xP xPquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:19 schreef d4v1d het volgende:
[..]
#yolo heet dat..
Waarom snappen mensen dat nooit?![]()
Je moet ook niet te veel voorstellen van het niveau van mensen op het hboquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:17 schreef Toto69 het volgende:
![]()
![]()
Hahaha, Leuk0n grapjequote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
#yodo zou beter zijn voor zulke mensen xP xP
Ik wil mezelf niet associëren met zulke plebejersquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je moet ook niet te veel voorstellen van het niveau van mensen op het hbo
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
hbo facility management dit dat.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
is ie mee bezig en gaat t wel halen jaquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:20 schreef d4v1d het volgende:
Heeft die dat serieus gedaan? (en gehaald? )
Op een hogeschool zitten zegt helaas niks, de havo afronden is makkelijker dan een FOK! account creëren.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:17 schreef Toto69 het volgende:
![]()
![]()
Waz met deze wereldquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is ie mee bezig en gaat t wel halen ja
Helaas welquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:21 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Op een hogeschool zitten zegt helaas niks, de havo afronden is makkelijker dan een FOK! account creëren.
Daar kun je toch manager bij de Jumbo mee worden?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:22 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Daar kun je toch manager bij de Jumbo mee worden?
Zoooow goede baan zegquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:22 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Manager bij de Jumbo lijkt me nu niet echt een droombaan maar goedquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Beter dan vele hbo studies hoor.
quote:
Ach, je kunt zeiken op dat soort banen, maar je hebt tientallen mensen onder je, draagt een hoop verantwoordelijkheid en het verdient best prima.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:22 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik denk zelf meer aan 100k of meerquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:24 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Als je mij 10K geeft vind ik het goed
OMG dan zou ik er gewoon 10 kopenquote:
Kunnen veel hbo-ers alleen maar van dromen inderdaadquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ach, je kunt zeiken op dat soort banen, maar je hebt tientallen mensen onder je, draagt een hoop verantwoordelijkheid en het verdient best prima.
Ja, dat is zoquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:24 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Als die de loterij wint heeft die mensen die voor hem een regenpak kopen
10quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
OMG dan zou ik er gewoon 10 kopen
*fabriekquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
10
Gewoon een regenpakken winkel overnemen joh.
Jaquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
10
Gewoon een regenpakken winkel overnemen joh.
Ik had vrienden die bij de Jumbo werken, beweren ook vol lof dat ze hbo doen. Dan vraag je '''welke opleiding'', reageren ze met een droge ogen: ''ja die van de Jumbo''quote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee?Oke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sambal bij?
Jezusquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:26 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik had vrienden die bij de Jumbo werken, beweren ook vol lof dat ze hbo doen. Dan vraag je '''welke opleiding'', reageren ze met een droge ogen: ''ja die van de Jumbo''. Stelt me zwaar teleur af en toe, het onderwijsniveau.
Jaquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:26 schreef d4v1d het volgende:
Toto, heb jij die fap smiley nog? Die is wel van toepassing nu
Media & Entertainment, VTM, Communicatie...quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Beter dan vele hbo studies hoor.
Is niet zeikerig bedoeld, was ook een serieuze vraagquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ach, je kunt zeiken op dat soort banen, maar je hebt tientallen mensen onder je, draagt een hoop verantwoordelijkheid en het verdient best prima.
Enzovoorts, enzovoorts.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:26 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Media & Entertainment, VTM, Communicatie...
Maar in Engeland heb je ook een soort van HBO op uni toch?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:23 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Als je een universitaire opleiding wilt doen is er toch wat mis met je als je je gaat laten volgen door een TV programma op RTL
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:29 schreef DonnieDarkno het volgende:
Als ik de loterij won, zou ik FOK! overkopen en jullie allemaal uitnodigen voor een meet & greet bij mij thuis. Geen entreekosten.
Social media, dé plaats waar leeftijd niet bestaat en het gezond verstand heen gaat.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:29 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]!!!!
En die twee zijn ook gewoon twintig of zo.
Je wil gewoon vrouwelijke FOK!ers hosselenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:29 schreef DonnieDarkno het volgende:
Als ik de loterij won, zou ik FOK! overkopen en jullie allemaal uitnodigen voor een meet & greet bij mij thuis. Geen entreekosten.
Ik heb zelf ook Facebook maar als ik dat soort taal ga uitkramen op Facebook wordt dat snel opgelost. Heb met vrienden afgesproken dat als één van ons zo raar gaat doen op Facebook, de rest diegene een spuitje geeft.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:31 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Social media, dé plaats waar leeftijd niet bestaat en het gezond verstand heen gaat.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:31 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij heeft VA dit gemaakt.
Zo bijzonder zijn de meeste vrouwelijke FOK!kers niet, geloof me.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:32 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Je wil gewoon vrouwelijke FOK!ers hosselen
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:31 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik het blijf geloven wel.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zo bijzonder zijn de meeste vrouwelijke FOK!kers niet, geloof me.
Met een beetje inbeeldingsvermogen ben ik de knapste man ter wereld.quote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Met een beetje inbeeldingsvermogen ben ik de knapste man ter wereld.
Helaas heeft niet elke vrouw dat inbeeldingsvermogen, dus moet ik het met mijn huidige harem doen.
Hahahahaquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:31 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]
Ik geloof niet dat die bestaan, sorryquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:32 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Je wil gewoon vrouwelijke FOK!ers hosselen
Ik ben dan wel geen vrouw, maar ik ben wel vrouwelijkquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:35 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat die bestaan, sorry
Jij bent nikonlover zijn dinnetje?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ben dan wel geen vrouw, maar ik ben wel vrouwelijk
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij bent nikonlover zijn dinnetje?
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij bent nikonlover zijn dinnetje?
Ik las de hel...quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:39 schreef DonnieDarkno het volgende:
Iemand hier die komend jaar toevallig naar hsl gaat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat is 'm. (die achterste)
dit filmpje:
49 seconden
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-08-2013 17:42:46 ]
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:42 schreef Toto69 het volgende:
Gekkieszelfs nog een topic over geweest.
Dat blijft een bazenreclameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat is 'm. (die achterste)
dit filmpje:
49 seconden![]()
Ravioli met gorgonzolasausquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:44 schreef Crack_ het volgende:
Hoe gaat ie hier? Wat gaan jullie zo eten?
Oh lekker!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:44 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ravioli met gorgonzolasaus![]()
Nog even boodschappen doen.
Das normaal voor kinderen hequote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:52 schreef Spatieloos het volgende:
Rofl, mijn buurkinderen van 3 en 6 ofzo.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat meisje van 3 vraagt aan die jongen: 'Als jij je piemel laat zien laat ik (dit stukje ben ik vergeten)', en dat roepte ze gewoon keihard. En ietsje later hoorde ik keihard gelach![]()
En nu hoor ik een boze moeder![]()
![]()
![]()
![]()
Jaquote:
Had het gewoon nog nooit gehoordquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja. Was tijd terug nog in 't nieuws omdat een basisschool spreekuur deed voor ouders om vragen te beantwoorden wat nou normaal is op dit gebied en wat niet. En dit soort dingen zijn echt hartstikke normaal. Ze bedoelen er ook niks mee
.
Ja, daarom deed die school die spreekuren want geen een ouder praatte daarover maar komt dus eigenlijk ontzettend veel voor.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Had het gewoon nog nooit gehoord
roeptequote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:52 schreef Spatieloos het volgende:
Rofl, mijn buurkinderen van 3 en 6 ofzo.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat meisje van 3 vraagt aan die jongen: 'Als jij je piemel laat zien laat ik (dit stukje ben ik vergeten)', en dat roepte ze gewoon keihard. En ietsje later hoorde ik keihard gelach![]()
En nu hoor ik een boze moeder![]()
![]()
![]()
![]()
Opvrolijkertjequote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:59 schreef Crack_ het volgende:
Ik voel me zo kut ik kan wel janken en weet nog geen eens waarom.
quote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:14 schreef LETMEIN het volgende:
Deze blijft het mooist:
[ afbeelding ]
Eet smakelijk.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:22 schreef msacras het volgende:
[..]
Over Fok!-gerelateerde plaatjes gesproken
Dat is je avondeten?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:24 schreef Crack_ het volgende:
Postelein met geitenkaas is echt fucking lekker.
Nee, ik at gisteren citroen-geitenkaasravioli met postelein namnamquote:
Klopt, de chips tegenwoordig ook en het werkt NIET.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:32 schreef d4v1d het volgende:
Dat Albert Heijn steeds meer dingen in dozen laat staan ziet er best verpauperd uit..
Dat is het ook. Prima als je gaat verpauperen maar maak je shit dan ook goedkoper zeg.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:32 schreef d4v1d het volgende:
Dat Albert Heijn steeds meer dingen in dozen laat staan ziet er best verpauperd uit..
Ahhquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:32 schreef Crack_ het volgende:
Ahhh, mijn mama was ziek en toen ging ik zondag naar huis zonder der een kus te geven want ik dacht dat ze sliep. Is ze nu beetje beter zegt ze 'ja die kus heb ik zondag wel gemist hoor'. Wat liefjeje
Het lijkt inderdaad de Aldi wel, maarja ik begrijp het wel vanuit de AH, dat scheelt ze heel veel kosten wat betreft de vulploeg.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:32 schreef d4v1d het volgende:
Daar betalen wij voor. Daarom is de appie ook duurder..quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:35 schreef msacras het volgende:
[..]
Het lijkt inderdaad de Aldi wel, maarja ik begrijp het wel vanuit de AH, dat scheelt ze heel veel kosten wat betreft de vulploeg.
Daar doelde ik op..quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Klopt, de chips tegenwoordig ook en het werkt NIET.Met een beetje geluk gaan we nog terug naar het oude
Maar je kan ook te ver gaan..quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:35 schreef msacras het volgende:
[..]
Het lijkt inderdaad de Aldi wel, maarja ik begrijp het wel vanuit de AH, dat scheelt ze heel veel kosten wat betreft de vulploeg.
Dan zou de appie nu goedkoper moeten worden toch?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Daar betalen wij voor. Daarom is de appie ook duurder..
Gratis eend.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hoi, er vloog bij ons een eend in de winkel die uit angst nog wat onder heeft gescheten.
Was net voor de deur gelukkig, hij was snel weer weg
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:37 schreef hamerhaaitje het volgende:
stop hem in de wc en daarna in het schap
wc eend
Mwa, aldi begint wel steeds meer A-merken in de schappen te leggen. Ook gewoon coca cola en snickers enzo :/.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:36 schreef msacras het volgende:
[..]
Dan zou de appie nu goedkoper moeten worden toch?En de appie is ook duurder omdat AH o.a veel A-merken heeft en de Aldi praktisch niet, slechts een paar en verder allemaal C-merken. Maar bijvoorbeeld Euroshopper/AH huismerk is ongeveer even duur als de Aldi
Oh serieus? Ja ik kom eigenlijk nooit bij de Aldi dus ik weet het niet. Kwam er in de 2e klas best vaak met vrienden omdat er een in de buurt van school zat, maar dat is ook al weer 5 jaar geleden ofzo dus er zal vast wel wat veranderd zijn.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mwa, aldi begint wel steeds meer A-merken in de schappen te leggen. Ook gewoon coca cola en snickers enzo :/.
En dat euroshopper en Aldi weinig schelen valt echt vies tegen. Scheelt al gauw 10 tot 20 cent per product dus dat scheelt nogal wat in je boodschappen. Met groente scheelt het echt nog veel meer maar die heeft de AH dan ook niet in euroshopper
..
Joa. Ja iig de producten die ik koop maar dat zijn volgens mij wel gewoon standaard dingenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:39 schreef msacras het volgende:
[..]
Oh serieus? Ja ik kom eigenlijk nooit bij de Aldi dus ik weet het niet. Kwam er in de 2e klas best vaak met vrienden omdat er een in de buurt van school zat, maar dat is ook al weer 5 jaar geleden ofzo dus er zal vast wel wat veranderd zijn.
gek he die inflatiequote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:40 schreef Crack_ het volgende:
Wel ziek, toen ik 3 jaar geleden op mezelf ging wonen kostte een brood 45 ct.. nu gewoon 89 ct![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:40 schreef Crack_ het volgende:
Wel ziek, toen ik 3 jaar geleden op mezelf ging wonen kostte een brood 45 ct.. nu gewoon 89 ct![]()
![]()
Weet ik veel, maar inflatie is geen 100 % hoorquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:41 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
waarom wordt het dan duurder volgens jou?
Hehe ach ja, als ik op mezelf woon ga ik ook gewoon het goedkoopste van het goedkoopste halen hoor, maar gelukkig woon ik nog een jaartje bij m'n ouders die lekker bij de AH en speciaalzaak dingen kopenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Joa. Ja iig de producten die ik koop maar dat zijn volgens mij wel gewoon standaard dingen
Och armequote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:40 schreef Crack_ het volgende:
![]()
Ik ben KLTZKquote:
Ohjaquote:
Is het uit tussen ons?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oké, ik ben t vriendje van Crack_, hoi
Dat zei ik al.. slechte oogstquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:46 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
wat
[..]
verklaar dan hoe dat brood zo duur is geworden
Ik denk al wtfquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:46 schreef msacras het volgende:
[..]
Ohjaik dacht er helemaal niet bij na hoe veel het is gestegen, ik zag gewoon dat het hoger was en er kwamen geen echte aantallen naar binnen. ben je van merk overgestapt ofzo?
Geloof ik niks vanquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hadden we iets dan?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:47 schreef msacras het volgende:
[..]
Is het uit tussen ons?dat had je wel even mogen zeggen ja
De oogst dit jaar was ontzettend goedquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat zei ik al.. slechte oogst
[..]
Ik denk al wtf.
Neen.. en 't is overal zoveel duurder geworden. En je moet gewoon lekker werken erbij joh
. Kun je gewoon zo af en toe speciaalzaakjes en shit
Conclusie: AH/ahold wil meer geld verdienenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:48 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
De oogst dit jaar was ontzettend goed?
Mehquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat zei ik al.. slechte oogst
[..]
Ik denk al wtf.
Neen.. en 't is overal zoveel duurder geworden. En je moet gewoon lekker werken erbij joh
. Kun je gewoon zo af en toe speciaalzaakjes en shit
Gast weet ik veel. Maar ben je nu zo dom of doe je alleen zo?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:48 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ook hallo, ik ben de oprichter van De Masculiene Partij (zie sig)quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee hoor. Heel veel vorst nadat het al goed weer was geweest = kapotte gewassen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:48 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Jawel, Etsu is toch je vriendje? En je kan veel zeggen over Etsu, maar hetero... nehhquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mijn vriendje is niet homo, super raar maar is echt waar.
Oh. Ja dat is wel chillquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:49 schreef msacras het volgende:
[..]
Mehja ik ben wel van plan om er naast te gaan werken, extraatjes zijn altijd fijn. Maar ik ga in waarschijnlijk in een studentenhuis wonen, veel samen eten dus = goedkoper in verhouding
Nee, Etsu is mijn vriendje niet. Ik wil geen homo als vriendquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:50 schreef msacras het volgende:
[..]
Jawel, Etsu is toch je vriendje? En je kan veel zeggen over Etsu, maar hetero... nehh
Zo lang ik bij m'n ouders woon profiteer ik nog gewoon heerlijk van het dure eten, als ik uit huis ga en in een studentenhuis woon wordt dat waarschijnlijk en stuk minder. En als ik dan ooit nog een keer alleen ga wonen/ga samenwonen en wat meer te besteden heb dan mag het lekkere eten weer door komenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh. Ja dat is wel chill. En is ook maar net waar je zelf zin in hebt.. je kunt voor ontzettend goedkoop eten maar ook voor ontzettend duur
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, Etsu is mijn vriendje niet. Ik wil geen homo als vriend
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja.quote:
Ik kan dat lekkere eten gewoon niet laten staanquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:52 schreef msacras het volgende:
[..]
Zo lang ik bij m'n ouders woon profiteer ik nog gewoon heerlijk van het dure eten, als ik uit huis ga en in een studentenhuis woon wordt dat waarschijnlijk en stuk minder. En als ik dan ooit nog een keer alleen ga wonen/ga samenwonen en wat meer te besteden heb dan mag het lekkere eten weer door komen
Ik ben ook niet homo.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mijn vriendje is niet homo, super raar maar is echt waar.
Jamaar ik mag toch wel meer vriendinnetjes hebben?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:49 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja je hebt me gister nog verkering gevraagd
Huilen.quote:
Bn gewoon domquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gast weet ik veel. Maar ben je nu zo dom of doe je alleen zo?
Inflatie is niet over één product he.. als de inflatie 100% is wordt alles 100x zo duur.. De huur mag verhoogd worden met de hoeveelheid inflatie.. Je denkt toch niet dat een huurwoning van 500 euro ineens 1000 euro is in de maand?![]()
Of dat je loon van 5 euro in één keer naar 10 euro is gegaan?![]()
Ik werk op het moment ook vrij veel (dat was iig het plan, mijn werkgever verpest het alleen) en dat probeer ik nu aan de kant te zetten, als een spaarrekening voor extraatjes als ik studeer. Als er dingen kapot gaan (laptop, telefoon, zoiets), of dus voor lekker uit eten gaan.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik kan dat lekkere eten gewoon niet laten staan. Maar ik werk dan ook heel veel dus kan gewoon zo door blijven eten ghigigigigig.
En zelf veel maken scheelt ook veel geld.. Of nouja, ligt er aan met wat..
Oké dan is het goedquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jamaar ik mag toch wel meer vriendinnetjes hebben?
Autisme, nou nee. Fout.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:52 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
The autism is strong in this one
Joaquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:54 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik werk op het moment ook vrij veel (dat was iig het plan, mijn werkgever verpest het alleen) en dat probeer ik nu aan de kant te zetten, als een spaarrekening voor extraatjes als ik studeer. Als er dingen kapot gaan (laptop, telefoon, zoiets), of dus voor lekker uit eten gaan.En dan werk ik er dan gewoon naast om andere dingen te betalen. Komt wel goed.
Ze weten pas dat je Alzheimer hebt wanneer je dood bent en ze je hersenetjes gaan bekijken maar ze noemen het vaak gewoon zo, gr gr.quote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jamaar ik mag toch wel meer vriendinnetjes hebben?
Ik vind werken best leuk inderdaad, toen ik 16 werd ben ik ook meteen gaan werken, en ik had geluk met een heel leuk baantje, alleen verdient het niet zo bon.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Joa. Werk is ook gewoon chill
[..]
Ze weten pas dat je Alzheimer hebt wanneer je dood bent en ze je hersenetjes gaan bekijken maar ze noemen het vaak gewoon zo, gr gr.
Oké, maar dan wil ik volgend jaar met de KEI-week bij jou slapen okequote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vanavond slaap ik bij jou, morgen bij crack, overmorgen bij iemand anders.
Hou die details voor jequote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Joa. Werk is ook gewoon chill
[..]
Ze weten pas dat je Alzheimer hebt wanneer je dood bent en ze je hersenetjes gaan bekijken maar ze noemen het vaak gewoon zo, gr gr.
Ik wou zeggen van wow dan wer kje daar al lang.. maar je bent pas 17 natuurlijkquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:55 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik vind werken best leuk inderdaad, toen ik 16 werd ben ik ook meteen gaan werken, en ik had geluk met een heel leuk baantje, alleen verdient het niet zo bon.Dus ik ben nu op zoek naar iets anders.
Misschien is t al dan uit tussen onsquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:56 schreef msacras het volgende:
[..]
Oké, maar dan wil ik volgend jaar met de KEI-week bij jou slapen oke
1,5 jaar nu ongeveer, voor mij is dat enorm lang want ik ben heel wispelturig, en lang ergens blijven is niet echt mijn sterkste puntquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik wou zeggen van wow dan wer kje daar al lang.. maar je bent pas 17 natuurlijk.
Oke maar komt wel mooi uit, mijn oma werd dement en is toen vergeten dat ze eigenlijk kei veel rookte. Mischien werkt dit bij jou ook wel!quote:
Nou dan blijven we gewoon FWBquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Misschien is t al dan uit tussen ons
hoezo niks mis met rokenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke maar komt wel mooi uit, mijn oma werd dement en is toen vergeten dat ze eigenlijk kei veel rookte. Mischien werkt dit bij jou ook wel!
Is ook wel lang voor een baantje dat niet echt leuk verdiend.. of je moet het er echt super super leuk vindenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:57 schreef msacras het volgende:
[..]
1,5 jaar nu ongeveer, voor mij is dat enorm lang want ik ben heel wispelturig, en lang ergens blijven is niet echt mijn sterkste punt
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke maar komt wel mooi uit, mijn oma werd dement en is toen vergeten dat ze eigenlijk kei veel rookte. Mischien werkt dit bij jou ook wel!
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:57 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
hoezo niks mis met roken
roken is stoer
Ja, nouja ik weet niet hoe groot de kans is dat het Alzheimer is. Misschien is dat wel 99% van alle mensen die dan toch Alzheimer hebben ofzo. Maar echt zeker weten doen ze pas wanneer je dood bentquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:57 schreef msacras het volgende:
Mijn opa heeft ook alzheimer, maar dat is dus misschien allemaal nep?
Raar.
doe narmaal ben egt super serieusquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:58 schreef msacras het volgende:
[..]
ondanks dat dit sarcasme is is het emo.gif waardig
Eerst was het heel leuk en kreeg ik ook nog fooi er naast dus toen was het wel te doen, maar ik werk nu op een andere vestiging waar geen bediening is, dus ook geen fooi meer, en dat scheelt wel. En ik werd eerst veel ingedeeld, dus dat m'n uurloon laag was was niet zo'n punt. Maar nu wordt ik ook nog eens weinig ingedeeld, dus dat is niet zo chill.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Is ook wel lang voor een baantje dat niet echt leuk verdiend.. of je moet het er echt super super leuk vinden
Ik zeg toch, ik begrijp best dat het niet serieus is maar ik vind dat zo raar altijd, dat mensen dat grappig vindenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:58 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
doe narmaal ben egt super serieus
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:58 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
doe narmaal ben egt super serieus
True, maargoed hij heeft wel alle symptomen dus het is wel vrij zeker hahaquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, nouja ik weet niet hoe groot de kans is dat het Alzheimer is. Misschien is dat wel 99% van alle mensen die dan toch Alzheimer hebben ofzo. Maar echt zeker weten doen ze pas wanneer je dood bent. Niet dat het verder iets uitmaakt..
Het is sowieso kut wanneer je gewoon veel meer zou willen werken dan kanquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:59 schreef msacras het volgende:
[..]
Eerst was het heel leuk en kreeg ik ook nog fooi er naast dus toen was het wel te doen, maar ik werk nu op een andere vestiging waar geen bediening is, dus ook geen fooi meer, en dat scheelt wel. En ik werd eerst veel ingedeeld, dus dat m'n uurloon laag was was niet zo'n punt. Maar nu wordt ik ook nog eens weinig ingedeeld, dus dat is niet zo chill.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oké oké. Dan slaap je volgend jaar bij mij
best apart dat mensen andere soorten humor hebben iddquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:59 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik zeg toch, ik begrijp best dat het niet serieus is maar ik vind dat zo raar altijd, dat mensen dat grappig vinden
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:01 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
best apart dat mensen andere soorten humor hebben idd
Jaquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het is sowieso kut wanneer je gewoon veel meer zou willen werken dan kan
Dit humor noemenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:01 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
best apart dat mensen andere soorten humor hebben idd
Oke, gauw iets anders zoeken wnat it klinkt echt kutquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:01 schreef msacras het volgende:
[..]
JaIk moet m'n werkdagen voor de volgende maand altijd heel vroeg opgeven, en aangezien ik nog geen schoolrooster heb kon ik alleen maar weekenddagen opgeven, en dat waren er niet zo veel.
M'n vorige manager hield altijd rekening met school en dat ik daarom iets later was met m'n dagen opgeven, de nieuwe niet, beetje jammer.
* hamerhaaitje heeft een ep3n0r van ruim een meterquote:
Geef t eens aan deze Alzheimerpatiëntquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:02 schreef Crack_ het volgende:
Ik verdien deze maand gewoon 870 euro.
Nee, Alzheimerpatiënten krijgen geen geld!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geef t eens aan deze Alzheimerpatiënt
neequote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:03 schreef KLTZK het volgende:
[..]
* hamerhaaitje heeft een ep3n0r van ruim een meter
Hoezo nietquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, Alzheimerpatiënten krijgen geen geld!
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:04 schreef Spatieloos het volgende:
Ik verdien 11 euro aan rente per maand
#Werkloos
#Bazenleven
#Lui
sushi bestellen en sigaretten rokenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jij weet niet wat je er mee moet doen!
same herequote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:04 schreef Spatieloos het volgende:
Ik verdien 11 euro aan rente per maand
#Werkloos
#Bazenleven
#Lui
Daarvoor heb ik msacrasquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jij weet niet wat je er mee moet doen!
iedereen die werkt, bouwt pensioen opquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:05 schreef Crack_ het volgende:
Ik bouw ook pensioen op schijnbaar. Ik heb al 11 euro (per maand of per jaar weet i kniet..) en als ik doodga dan krijgt mijn partner 719 euro.
Heul niet! Ik werk al 3 jaar bij andere vrouw en daar bouw ik helemala geen pensioen opquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
iedereen die werkt, bouwt pensioen op
zwart?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heul niet! Ik werk al 3 jaar bij andere vrouw en daar bouw ik helemala geen pensioen op
Wat voor werk doe je?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heul niet! Ik werk al 3 jaar bij andere vrouw en daar bouw ik helemala geen pensioen op
Die vrouw houdt je pensioen achterquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bij die vrouw huishoudelijke hulp via pgbquote:
Nee, wit. Als het zwart was dan zou ik het zelf ook nog wel snappenquote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:05 schreef Crack_ het volgende:
Ik bouw ook pensioen op schijnbaar. Ik heb al 11 euro (per maand of per jaar weet i kniet..) en als ik doodga dan krijgt mijn partner 719 euro.
IK WEET TOCH NIET WAT JIJ ALLEMAAL SNAPT EN WAT NIETquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bij die vrouw huishoudelijke hulp via pgb
[..]
Nee, wit. Als het zwart was dan zou ik het zelf ook nog wel snappen.
Je snapt toch hopelijk wel dat ik niet dom ben zegquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
IK WEET TOCH NIET WAT JIJ ALLEMAAL SNAPT EN WAT NIET
nee want Alzheimerquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je snapt toch hopelijk wel dat ik niet dom ben zeg
Ik heb al in mn testament staan dat ik alles doorstuur naar de plaatselijke kinderboerderij.quote:
Heul niet want je hebt helemaal geen testament.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb al in mn testament staan dat ik alles doorstuur naar de plaatselijke kinderboerderij.
Ben ik mee bezig inderdaadquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke, gauw iets anders zoeken wnat it klinkt echt kut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |