Conclusie: AH/ahold wil meer geld verdienenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:48 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
De oogst dit jaar was ontzettend goed?
Mehquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat zei ik al.. slechte oogst
[..]
Ik denk al wtf.
Neen.. en 't is overal zoveel duurder geworden. En je moet gewoon lekker werken erbij joh
. Kun je gewoon zo af en toe speciaalzaakjes en shit
Gast weet ik veel. Maar ben je nu zo dom of doe je alleen zo?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:48 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ook hallo, ik ben de oprichter van De Masculiene Partij (zie sig)quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oké, ik ben t vriendje van Crack_, hoi
Nee hoor. Heel veel vorst nadat het al goed weer was geweest = kapotte gewassen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:48 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Jawel, Etsu is toch je vriendje? En je kan veel zeggen over Etsu, maar hetero... nehhquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mijn vriendje is niet homo, super raar maar is echt waar.
Oh. Ja dat is wel chillquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:49 schreef msacras het volgende:
[..]
Mehja ik ben wel van plan om er naast te gaan werken, extraatjes zijn altijd fijn. Maar ik ga in waarschijnlijk in een studentenhuis wonen, veel samen eten dus = goedkoper in verhouding
Nee, Etsu is mijn vriendje niet. Ik wil geen homo als vriendquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:50 schreef msacras het volgende:
[..]
Jawel, Etsu is toch je vriendje? En je kan veel zeggen over Etsu, maar hetero... nehh
Zo lang ik bij m'n ouders woon profiteer ik nog gewoon heerlijk van het dure eten, als ik uit huis ga en in een studentenhuis woon wordt dat waarschijnlijk en stuk minder. En als ik dan ooit nog een keer alleen ga wonen/ga samenwonen en wat meer te besteden heb dan mag het lekkere eten weer door komenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh. Ja dat is wel chill. En is ook maar net waar je zelf zin in hebt.. je kunt voor ontzettend goedkoop eten maar ook voor ontzettend duur
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, Etsu is mijn vriendje niet. Ik wil geen homo als vriend
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oké, ik ben t vriendje van Crack_, hoi
Ja.quote:
Ik kan dat lekkere eten gewoon niet laten staanquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:52 schreef msacras het volgende:
[..]
Zo lang ik bij m'n ouders woon profiteer ik nog gewoon heerlijk van het dure eten, als ik uit huis ga en in een studentenhuis woon wordt dat waarschijnlijk en stuk minder. En als ik dan ooit nog een keer alleen ga wonen/ga samenwonen en wat meer te besteden heb dan mag het lekkere eten weer door komen
Ik ben ook niet homo.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mijn vriendje is niet homo, super raar maar is echt waar.
Jamaar ik mag toch wel meer vriendinnetjes hebben?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:49 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja je hebt me gister nog verkering gevraagd
Huilen.quote:
Bn gewoon domquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gast weet ik veel. Maar ben je nu zo dom of doe je alleen zo?
Inflatie is niet over één product he.. als de inflatie 100% is wordt alles 100x zo duur.. De huur mag verhoogd worden met de hoeveelheid inflatie.. Je denkt toch niet dat een huurwoning van 500 euro ineens 1000 euro is in de maand?![]()
Of dat je loon van 5 euro in één keer naar 10 euro is gegaan?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |