Weet ik veel, maar inflatie is geen 100 % hoorquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:41 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
waarom wordt het dan duurder volgens jou?
Hehe ach ja, als ik op mezelf woon ga ik ook gewoon het goedkoopste van het goedkoopste halen hoor, maar gelukkig woon ik nog een jaartje bij m'n ouders die lekker bij de AH en speciaalzaak dingen kopenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Joa. Ja iig de producten die ik koop maar dat zijn volgens mij wel gewoon standaard dingen
Och armequote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:40 schreef Crack_ het volgende:
Wel ziek, toen ik 3 jaar geleden op mezelf ging wonen kostte een brood 45 ct.. nu gewoon 89 ct![]()
![]()
Ik ben KLTZKquote:
Ohjaquote:
Is het uit tussen ons?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oké, ik ben t vriendje van Crack_, hoi
Dat zei ik al.. slechte oogstquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:46 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
wat
[..]
verklaar dan hoe dat brood zo duur is geworden
Ik denk al wtfquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:46 schreef msacras het volgende:
[..]
Ohjaik dacht er helemaal niet bij na hoe veel het is gestegen, ik zag gewoon dat het hoger was en er kwamen geen echte aantallen naar binnen. ben je van merk overgestapt ofzo?
Geloof ik niks vanquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oké, ik ben t vriendje van Crack_, hoi
Hadden we iets dan?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:47 schreef msacras het volgende:
[..]
Is het uit tussen ons?dat had je wel even mogen zeggen ja
De oogst dit jaar was ontzettend goedquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat zei ik al.. slechte oogst
[..]
Ik denk al wtf.
Neen.. en 't is overal zoveel duurder geworden. En je moet gewoon lekker werken erbij joh
. Kun je gewoon zo af en toe speciaalzaakjes en shit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |