Klopt, de chips tegenwoordig ook en het werkt NIET.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:32 schreef d4v1d het volgende:
Dat Albert Heijn steeds meer dingen in dozen laat staan ziet er best verpauperd uit..
Dat is het ook. Prima als je gaat verpauperen maar maak je shit dan ook goedkoper zeg.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:32 schreef d4v1d het volgende:
Dat Albert Heijn steeds meer dingen in dozen laat staan ziet er best verpauperd uit..
Ahhquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:32 schreef Crack_ het volgende:
Ahhh, mijn mama was ziek en toen ging ik zondag naar huis zonder der een kus te geven want ik dacht dat ze sliep. Is ze nu beetje beter zegt ze 'ja die kus heb ik zondag wel gemist hoor'. Wat liefjeje
Het lijkt inderdaad de Aldi wel, maarja ik begrijp het wel vanuit de AH, dat scheelt ze heel veel kosten wat betreft de vulploeg.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:32 schreef d4v1d het volgende:
Daar betalen wij voor. Daarom is de appie ook duurder..quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:35 schreef msacras het volgende:
[..]
Het lijkt inderdaad de Aldi wel, maarja ik begrijp het wel vanuit de AH, dat scheelt ze heel veel kosten wat betreft de vulploeg.
Daar doelde ik op..quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Klopt, de chips tegenwoordig ook en het werkt NIET.Met een beetje geluk gaan we nog terug naar het oude
Maar je kan ook te ver gaan..quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:35 schreef msacras het volgende:
[..]
Het lijkt inderdaad de Aldi wel, maarja ik begrijp het wel vanuit de AH, dat scheelt ze heel veel kosten wat betreft de vulploeg.
Dan zou de appie nu goedkoper moeten worden toch?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Daar betalen wij voor. Daarom is de appie ook duurder..
Gratis eend.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hoi, er vloog bij ons een eend in de winkel die uit angst nog wat onder heeft gescheten.
Was net voor de deur gelukkig, hij was snel weer weg
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:37 schreef hamerhaaitje het volgende:
stop hem in de wc en daarna in het schap
wc eend
Mwa, aldi begint wel steeds meer A-merken in de schappen te leggen. Ook gewoon coca cola en snickers enzo :/.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:36 schreef msacras het volgende:
[..]
Dan zou de appie nu goedkoper moeten worden toch?En de appie is ook duurder omdat AH o.a veel A-merken heeft en de Aldi praktisch niet, slechts een paar en verder allemaal C-merken. Maar bijvoorbeeld Euroshopper/AH huismerk is ongeveer even duur als de Aldi
Oh serieus? Ja ik kom eigenlijk nooit bij de Aldi dus ik weet het niet. Kwam er in de 2e klas best vaak met vrienden omdat er een in de buurt van school zat, maar dat is ook al weer 5 jaar geleden ofzo dus er zal vast wel wat veranderd zijn.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mwa, aldi begint wel steeds meer A-merken in de schappen te leggen. Ook gewoon coca cola en snickers enzo :/.
En dat euroshopper en Aldi weinig schelen valt echt vies tegen. Scheelt al gauw 10 tot 20 cent per product dus dat scheelt nogal wat in je boodschappen. Met groente scheelt het echt nog veel meer maar die heeft de AH dan ook niet in euroshopper
..
Joa. Ja iig de producten die ik koop maar dat zijn volgens mij wel gewoon standaard dingenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:39 schreef msacras het volgende:
[..]
Oh serieus? Ja ik kom eigenlijk nooit bij de Aldi dus ik weet het niet. Kwam er in de 2e klas best vaak met vrienden omdat er een in de buurt van school zat, maar dat is ook al weer 5 jaar geleden ofzo dus er zal vast wel wat veranderd zijn.
gek he die inflatiequote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:40 schreef Crack_ het volgende:
Wel ziek, toen ik 3 jaar geleden op mezelf ging wonen kostte een brood 45 ct.. nu gewoon 89 ct![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:40 schreef Crack_ het volgende:
Wel ziek, toen ik 3 jaar geleden op mezelf ging wonen kostte een brood 45 ct.. nu gewoon 89 ct![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |