quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:42 schreef Toto69 het volgende:
Gekkieszelfs nog een topic over geweest.
Dat blijft een bazenreclameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat is 'm. (die achterste)
dit filmpje:
49 seconden![]()
Ravioli met gorgonzolasausquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:44 schreef Crack_ het volgende:
Hoe gaat ie hier? Wat gaan jullie zo eten?
Oh lekker!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:44 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ravioli met gorgonzolasaus![]()
Nog even boodschappen doen.
Das normaal voor kinderen hequote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:52 schreef Spatieloos het volgende:
Rofl, mijn buurkinderen van 3 en 6 ofzo.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat meisje van 3 vraagt aan die jongen: 'Als jij je piemel laat zien laat ik (dit stukje ben ik vergeten)', en dat roepte ze gewoon keihard. En ietsje later hoorde ik keihard gelach![]()
En nu hoor ik een boze moeder![]()
![]()
![]()
![]()
Jaquote:
Had het gewoon nog nooit gehoordquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja. Was tijd terug nog in 't nieuws omdat een basisschool spreekuur deed voor ouders om vragen te beantwoorden wat nou normaal is op dit gebied en wat niet. En dit soort dingen zijn echt hartstikke normaal. Ze bedoelen er ook niks mee
.
Ja, daarom deed die school die spreekuren want geen een ouder praatte daarover maar komt dus eigenlijk ontzettend veel voor.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Had het gewoon nog nooit gehoord
roeptequote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:52 schreef Spatieloos het volgende:
Rofl, mijn buurkinderen van 3 en 6 ofzo.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat meisje van 3 vraagt aan die jongen: 'Als jij je piemel laat zien laat ik (dit stukje ben ik vergeten)', en dat roepte ze gewoon keihard. En ietsje later hoorde ik keihard gelach![]()
En nu hoor ik een boze moeder![]()
![]()
![]()
![]()
Opvrolijkertjequote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:59 schreef Crack_ het volgende:
Ik voel me zo kut ik kan wel janken en weet nog geen eens waarom.
quote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:14 schreef LETMEIN het volgende:
Deze blijft het mooist:
[ afbeelding ]
Eet smakelijk.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:22 schreef msacras het volgende:
[..]
Over Fok!-gerelateerde plaatjes gesproken
Dat is je avondeten?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:24 schreef Crack_ het volgende:
Postelein met geitenkaas is echt fucking lekker.
Nee, ik at gisteren citroen-geitenkaasravioli met postelein namnamquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |