Hoezo nietquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, Alzheimerpatiënten krijgen geen geld!
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:04 schreef Spatieloos het volgende:
Ik verdien 11 euro aan rente per maand
#Werkloos
#Bazenleven
#Lui
sushi bestellen en sigaretten rokenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jij weet niet wat je er mee moet doen!
same herequote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:04 schreef Spatieloos het volgende:
Ik verdien 11 euro aan rente per maand
#Werkloos
#Bazenleven
#Lui
Daarvoor heb ik msacrasquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jij weet niet wat je er mee moet doen!
iedereen die werkt, bouwt pensioen opquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:05 schreef Crack_ het volgende:
Ik bouw ook pensioen op schijnbaar. Ik heb al 11 euro (per maand of per jaar weet i kniet..) en als ik doodga dan krijgt mijn partner 719 euro.
Heul niet! Ik werk al 3 jaar bij andere vrouw en daar bouw ik helemala geen pensioen opquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
iedereen die werkt, bouwt pensioen op
zwart?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heul niet! Ik werk al 3 jaar bij andere vrouw en daar bouw ik helemala geen pensioen op
Wat voor werk doe je?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heul niet! Ik werk al 3 jaar bij andere vrouw en daar bouw ik helemala geen pensioen op
Die vrouw houdt je pensioen achterquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bij die vrouw huishoudelijke hulp via pgbquote:
Nee, wit. Als het zwart was dan zou ik het zelf ook nog wel snappenquote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:05 schreef Crack_ het volgende:
Ik bouw ook pensioen op schijnbaar. Ik heb al 11 euro (per maand of per jaar weet i kniet..) en als ik doodga dan krijgt mijn partner 719 euro.