Hoezo nietquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, Alzheimerpatiënten krijgen geen geld!
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:04 schreef Spatieloos het volgende:
Ik verdien 11 euro aan rente per maand
#Werkloos
#Bazenleven
#Lui
sushi bestellen en sigaretten rokenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jij weet niet wat je er mee moet doen!
same herequote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:04 schreef Spatieloos het volgende:
Ik verdien 11 euro aan rente per maand
#Werkloos
#Bazenleven
#Lui
Daarvoor heb ik msacrasquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jij weet niet wat je er mee moet doen!
iedereen die werkt, bouwt pensioen opquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:05 schreef Crack_ het volgende:
Ik bouw ook pensioen op schijnbaar. Ik heb al 11 euro (per maand of per jaar weet i kniet..) en als ik doodga dan krijgt mijn partner 719 euro.
Heul niet! Ik werk al 3 jaar bij andere vrouw en daar bouw ik helemala geen pensioen opquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
iedereen die werkt, bouwt pensioen op
zwart?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heul niet! Ik werk al 3 jaar bij andere vrouw en daar bouw ik helemala geen pensioen op
Wat voor werk doe je?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heul niet! Ik werk al 3 jaar bij andere vrouw en daar bouw ik helemala geen pensioen op
Die vrouw houdt je pensioen achterquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bij die vrouw huishoudelijke hulp via pgbquote:
Nee, wit. Als het zwart was dan zou ik het zelf ook nog wel snappenquote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:05 schreef Crack_ het volgende:
Ik bouw ook pensioen op schijnbaar. Ik heb al 11 euro (per maand of per jaar weet i kniet..) en als ik doodga dan krijgt mijn partner 719 euro.
IK WEET TOCH NIET WAT JIJ ALLEMAAL SNAPT EN WAT NIETquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bij die vrouw huishoudelijke hulp via pgb
[..]
Nee, wit. Als het zwart was dan zou ik het zelf ook nog wel snappen.
Je snapt toch hopelijk wel dat ik niet dom ben zegquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
IK WEET TOCH NIET WAT JIJ ALLEMAAL SNAPT EN WAT NIET
nee want Alzheimerquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je snapt toch hopelijk wel dat ik niet dom ben zeg
Ik heb al in mn testament staan dat ik alles doorstuur naar de plaatselijke kinderboerderij.quote:
Heul niet want je hebt helemaal geen testament.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb al in mn testament staan dat ik alles doorstuur naar de plaatselijke kinderboerderij.
Ben ik mee bezig inderdaadquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke, gauw iets anders zoeken wnat it klinkt echt kut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |