Eerst was het heel leuk en kreeg ik ook nog fooi er naast dus toen was het wel te doen, maar ik werk nu op een andere vestiging waar geen bediening is, dus ook geen fooi meer, en dat scheelt wel. En ik werd eerst veel ingedeeld, dus dat m'n uurloon laag was was niet zo'n punt. Maar nu wordt ik ook nog eens weinig ingedeeld, dus dat is niet zo chill.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Is ook wel lang voor een baantje dat niet echt leuk verdiend.. of je moet het er echt super super leuk vinden
Ik zeg toch, ik begrijp best dat het niet serieus is maar ik vind dat zo raar altijd, dat mensen dat grappig vindenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:58 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
doe narmaal ben egt super serieus
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:58 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
doe narmaal ben egt super serieus
True, maargoed hij heeft wel alle symptomen dus het is wel vrij zeker hahaquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, nouja ik weet niet hoe groot de kans is dat het Alzheimer is. Misschien is dat wel 99% van alle mensen die dan toch Alzheimer hebben ofzo. Maar echt zeker weten doen ze pas wanneer je dood bent. Niet dat het verder iets uitmaakt..
Het is sowieso kut wanneer je gewoon veel meer zou willen werken dan kanquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:59 schreef msacras het volgende:
[..]
Eerst was het heel leuk en kreeg ik ook nog fooi er naast dus toen was het wel te doen, maar ik werk nu op een andere vestiging waar geen bediening is, dus ook geen fooi meer, en dat scheelt wel. En ik werd eerst veel ingedeeld, dus dat m'n uurloon laag was was niet zo'n punt. Maar nu wordt ik ook nog eens weinig ingedeeld, dus dat is niet zo chill.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oké oké. Dan slaap je volgend jaar bij mij
best apart dat mensen andere soorten humor hebben iddquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:59 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik zeg toch, ik begrijp best dat het niet serieus is maar ik vind dat zo raar altijd, dat mensen dat grappig vinden
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:01 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
best apart dat mensen andere soorten humor hebben idd
Jaquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het is sowieso kut wanneer je gewoon veel meer zou willen werken dan kan
Dit humor noemenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:01 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
best apart dat mensen andere soorten humor hebben idd
Oke, gauw iets anders zoeken wnat it klinkt echt kutquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:01 schreef msacras het volgende:
[..]
JaIk moet m'n werkdagen voor de volgende maand altijd heel vroeg opgeven, en aangezien ik nog geen schoolrooster heb kon ik alleen maar weekenddagen opgeven, en dat waren er niet zo veel.
M'n vorige manager hield altijd rekening met school en dat ik daarom iets later was met m'n dagen opgeven, de nieuwe niet, beetje jammer.
* hamerhaaitje heeft een ep3n0r van ruim een meterquote:
Geef t eens aan deze Alzheimerpatiëntquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:02 schreef Crack_ het volgende:
Ik verdien deze maand gewoon 870 euro.
Nee, Alzheimerpatiënten krijgen geen geld!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geef t eens aan deze Alzheimerpatiënt
neequote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:03 schreef KLTZK het volgende:
[..]
* hamerhaaitje heeft een ep3n0r van ruim een meter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |