Ik werk op het moment ook vrij veel (dat was iig het plan, mijn werkgever verpest het alleen) en dat probeer ik nu aan de kant te zetten, als een spaarrekening voor extraatjes als ik studeer. Als er dingen kapot gaan (laptop, telefoon, zoiets), of dus voor lekker uit eten gaan.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik kan dat lekkere eten gewoon niet laten staan. Maar ik werk dan ook heel veel dus kan gewoon zo door blijven eten ghigigigigig.
En zelf veel maken scheelt ook veel geld.. Of nouja, ligt er aan met wat..
Oké dan is het goedquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jamaar ik mag toch wel meer vriendinnetjes hebben?
Autisme, nou nee. Fout.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:52 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
The autism is strong in this one
Joaquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:54 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik werk op het moment ook vrij veel (dat was iig het plan, mijn werkgever verpest het alleen) en dat probeer ik nu aan de kant te zetten, als een spaarrekening voor extraatjes als ik studeer. Als er dingen kapot gaan (laptop, telefoon, zoiets), of dus voor lekker uit eten gaan.En dan werk ik er dan gewoon naast om andere dingen te betalen. Komt wel goed.
Ze weten pas dat je Alzheimer hebt wanneer je dood bent en ze je hersenetjes gaan bekijken maar ze noemen het vaak gewoon zo, gr gr.quote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jamaar ik mag toch wel meer vriendinnetjes hebben?
Ik vind werken best leuk inderdaad, toen ik 16 werd ben ik ook meteen gaan werken, en ik had geluk met een heel leuk baantje, alleen verdient het niet zo bon.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Joa. Werk is ook gewoon chill
[..]
Ze weten pas dat je Alzheimer hebt wanneer je dood bent en ze je hersenetjes gaan bekijken maar ze noemen het vaak gewoon zo, gr gr.