Ik werk op het moment ook vrij veel (dat was iig het plan, mijn werkgever verpest het alleen) en dat probeer ik nu aan de kant te zetten, als een spaarrekening voor extraatjes als ik studeer. Als er dingen kapot gaan (laptop, telefoon, zoiets), of dus voor lekker uit eten gaan.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik kan dat lekkere eten gewoon niet laten staan. Maar ik werk dan ook heel veel dus kan gewoon zo door blijven eten ghigigigigig.
En zelf veel maken scheelt ook veel geld.. Of nouja, ligt er aan met wat..
Oké dan is het goedquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jamaar ik mag toch wel meer vriendinnetjes hebben?
Autisme, nou nee. Fout.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:52 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
The autism is strong in this one
Joaquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:54 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik werk op het moment ook vrij veel (dat was iig het plan, mijn werkgever verpest het alleen) en dat probeer ik nu aan de kant te zetten, als een spaarrekening voor extraatjes als ik studeer. Als er dingen kapot gaan (laptop, telefoon, zoiets), of dus voor lekker uit eten gaan.En dan werk ik er dan gewoon naast om andere dingen te betalen. Komt wel goed.
Ze weten pas dat je Alzheimer hebt wanneer je dood bent en ze je hersenetjes gaan bekijken maar ze noemen het vaak gewoon zo, gr gr.quote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jamaar ik mag toch wel meer vriendinnetjes hebben?
Ik vind werken best leuk inderdaad, toen ik 16 werd ben ik ook meteen gaan werken, en ik had geluk met een heel leuk baantje, alleen verdient het niet zo bon.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Joa. Werk is ook gewoon chill
[..]
Ze weten pas dat je Alzheimer hebt wanneer je dood bent en ze je hersenetjes gaan bekijken maar ze noemen het vaak gewoon zo, gr gr.
Oké, maar dan wil ik volgend jaar met de KEI-week bij jou slapen okequote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vanavond slaap ik bij jou, morgen bij crack, overmorgen bij iemand anders.
Hou die details voor jequote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Joa. Werk is ook gewoon chill
[..]
Ze weten pas dat je Alzheimer hebt wanneer je dood bent en ze je hersenetjes gaan bekijken maar ze noemen het vaak gewoon zo, gr gr.
Ik wou zeggen van wow dan wer kje daar al lang.. maar je bent pas 17 natuurlijkquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:55 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik vind werken best leuk inderdaad, toen ik 16 werd ben ik ook meteen gaan werken, en ik had geluk met een heel leuk baantje, alleen verdient het niet zo bon.Dus ik ben nu op zoek naar iets anders.
Misschien is t al dan uit tussen onsquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:56 schreef msacras het volgende:
[..]
Oké, maar dan wil ik volgend jaar met de KEI-week bij jou slapen oke
1,5 jaar nu ongeveer, voor mij is dat enorm lang want ik ben heel wispelturig, en lang ergens blijven is niet echt mijn sterkste puntquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik wou zeggen van wow dan wer kje daar al lang.. maar je bent pas 17 natuurlijk.
Oke maar komt wel mooi uit, mijn oma werd dement en is toen vergeten dat ze eigenlijk kei veel rookte. Mischien werkt dit bij jou ook wel!quote:
Nou dan blijven we gewoon FWBquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Misschien is t al dan uit tussen ons
hoezo niks mis met rokenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke maar komt wel mooi uit, mijn oma werd dement en is toen vergeten dat ze eigenlijk kei veel rookte. Mischien werkt dit bij jou ook wel!
Is ook wel lang voor een baantje dat niet echt leuk verdiend.. of je moet het er echt super super leuk vindenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:57 schreef msacras het volgende:
[..]
1,5 jaar nu ongeveer, voor mij is dat enorm lang want ik ben heel wispelturig, en lang ergens blijven is niet echt mijn sterkste punt
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke maar komt wel mooi uit, mijn oma werd dement en is toen vergeten dat ze eigenlijk kei veel rookte. Mischien werkt dit bij jou ook wel!
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:57 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
hoezo niks mis met roken
roken is stoer
Ja, nouja ik weet niet hoe groot de kans is dat het Alzheimer is. Misschien is dat wel 99% van alle mensen die dan toch Alzheimer hebben ofzo. Maar echt zeker weten doen ze pas wanneer je dood bentquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:57 schreef msacras het volgende:
Mijn opa heeft ook alzheimer, maar dat is dus misschien allemaal nep?
Raar.
doe narmaal ben egt super serieusquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:58 schreef msacras het volgende:
[..]
ondanks dat dit sarcasme is is het emo.gif waardig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |