10quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
OMG dan zou ik er gewoon 10 kopen
*fabriekquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
10
Gewoon een regenpakken winkel overnemen joh.
Jaquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
10
Gewoon een regenpakken winkel overnemen joh.
Ik had vrienden die bij de Jumbo werken, beweren ook vol lof dat ze hbo doen. Dan vraag je '''welke opleiding'', reageren ze met een droge ogen: ''ja die van de Jumbo''quote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee?Oke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sambal bij?
Jezusquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:26 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik had vrienden die bij de Jumbo werken, beweren ook vol lof dat ze hbo doen. Dan vraag je '''welke opleiding'', reageren ze met een droge ogen: ''ja die van de Jumbo''. Stelt me zwaar teleur af en toe, het onderwijsniveau.
Jaquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:26 schreef d4v1d het volgende:
Toto, heb jij die fap smiley nog? Die is wel van toepassing nu
Media & Entertainment, VTM, Communicatie...quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Beter dan vele hbo studies hoor.
Is niet zeikerig bedoeld, was ook een serieuze vraagquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ach, je kunt zeiken op dat soort banen, maar je hebt tientallen mensen onder je, draagt een hoop verantwoordelijkheid en het verdient best prima.
Enzovoorts, enzovoorts.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:26 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Media & Entertainment, VTM, Communicatie...
Maar in Engeland heb je ook een soort van HBO op uni toch?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:23 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Als je een universitaire opleiding wilt doen is er toch wat mis met je als je je gaat laten volgen door een TV programma op RTL
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:29 schreef DonnieDarkno het volgende:
Als ik de loterij won, zou ik FOK! overkopen en jullie allemaal uitnodigen voor een meet & greet bij mij thuis. Geen entreekosten.
Social media, dé plaats waar leeftijd niet bestaat en het gezond verstand heen gaat.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:29 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]!!!!
En die twee zijn ook gewoon twintig of zo.
Je wil gewoon vrouwelijke FOK!ers hosselenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:29 schreef DonnieDarkno het volgende:
Als ik de loterij won, zou ik FOK! overkopen en jullie allemaal uitnodigen voor een meet & greet bij mij thuis. Geen entreekosten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |