Ja, jij snapt hemquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is echt hilarisch, al die opgefokte hormonenslikkers die dagen in de sportschool doorbrengen en groen van jaloezie kijken naar iemand die waarschijnlijk veel charmanter, slimmer, aardiger en grappiger is dan zij.
Goed bezigquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:48 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik ga een opleiding volgen waar ik interesse heb, dus ja
Toch irritantquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou sinds Eredivisie Live omgezet was naar FOX Sports kon ik opeens alleen nog kanaal 1 ontvangen en verder niksWas maar een week hoor
Quiquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij spreekt ook Frans die Stuart.
homo universalis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:05 schreef DonnieDarkno het volgende:
Iemand al het mysterie rond Chris ontrafeld?Dat laatste, I guess. Hij heeft een grote pielemans!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spatieboos
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:05 schreef DonnieDarkno het volgende:
Iemand al het mysterie rond Chris ontrafeld?Wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Biefstukquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:09 schreef d4v1d het volgende:
HELPallerhande.nl is dood.
Nu weet ik niet wat ik wil koken..
www.smulweb.nlquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:09 schreef d4v1d het volgende:
Even zienquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
www.smulweb.nl
www.watetenwevandaag.nl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:11 schreef d4v1d het volgende:
hihi. ik accepteer cookies op een website over eten.
hihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Echte gangsters hebben geen haast!" - Clubvan90
Oprichter van De Masculiene Partij
Dan bestel je gewoon ietsquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:09 schreef d4v1d het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |