Ja, kom er alleen niet onderuit om het zo toch maar eens te gaan doen.quote:
Nou, succes ermee dan maarquote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja, kom er alleen niet onderuit om het zo toch maar eens te gaan doen.
O en douchen zou ook wel iets frisser zijn, al zal ik nadat ik de kärcher heb gebruikt wel weer opnieuw kunnen douchen...
Ja ik ga maar eens...quote:
quote:
Dat is ook niet leukquote:
Tot laterquote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja ik ga maar eens...Tot later!
[..]![]()
I am bored.quote:
Ja, maar Ik ben boring wil zeggen; Ik ben vervelend/saai...quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:32 schreef supersof het volgende:
[..]
I am bored.
Ik ben verveelt.
toch?
Nee I am boring wil zeggen: ik ben saaiquote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar Ik ben boring wil zeggen; Ik ben vervelend/saai...![]()
![]()
Dat zeg ik ook.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee I am boring wil zeggen: ik ben saai
Je snapt me nietquote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook.
Maar vervelend mag ook hoor
Goed zoquote:
Ik denk niet dat Stuart dat bedoelt.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar Ik ben boring wil zeggen; Ik ben vervelend/saai...![]()
![]()
Goh echt.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Stuart dat bedoelt.
oke oke!!!quote:
Het is 2 uur?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:55 schreef Bos81 het volgende:
Sorry, ik liet me gaan.
Ik ga eten koken
Ja, klopt. Maar ik heb vanavond een hardloopwedstrijd, dus niet te vroeg van te voren je avondmaal nuttigen.quote:
Ah, slimquote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar ik heb vanavond een hardloopwedstrijd, dus niet te vroeg van te voren je avondmaal nuttigen.
Pasta waarschijnlijkquote:
Genoeg WoW gespeeld ga maar wat anders doenquote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Genoeg WoW gespeeld ga maar wat anders doen
gr gr je moeder
Hoinquote:
God, ouwe meuk datquote:
totoquote:
quote:
Hoiquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:11 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hoi LB
Al wezen kloten met html/css?![]()
ik dacht dezequote:
Waar zie je mij voor aanquote:
Alles goedd?quote:
Ja ik dacht ook al: wtfquote:
Heb je al boeken verkocht?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
Hoeist? Wanneer verhuis je naar R'dam
Oh haha. Maar wel al mensen die hem willen kopen?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hij staat er nog niet op héduurt een paar werkdagen
Geen idee, heb een FB pagina aangemaakt en verder een FOK! reviewer benaderd of ie miss. een review wil deonquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh haha. Maar wel al mensen die hem willen kopen?
Je ouders willen hem niet eens?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Geen idee, heb een FB pagina aangemaakt en verder een FOK! reviewer benaderd of ie miss. een review wil deon
Goed goedquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
Hoeist? Wanneer verhuis je naar R'dam
Wij hebben hem wel thuis liggenquote:
Goed, net kapper geweestquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Goed goedmet jou?
Hoop spullen ligt al bij mn zus al. Ik wacht nog met de inschrijving omdat rijbewijs
Ja hoorquote:
Ogod.. heb jij een rijbewijs?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Goed goedmet jou?
Hoop spullen ligt al bij mn zus al. Ik wacht nog met de inschrijving omdat rijbewijs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan tochquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:16 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Waarom zouden zijn ouders hem via bol.com kopen? Beetje een omweg..
Nieuw kapsel?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wij hebben hem wel thuis liggen
[..]
Goed, net kapper geweest
Ah zo, wanneer denk je die te halen?
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:17 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ogod.. heb jij een rijbewijs?
* d4v1d rentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Uhu, ik heb gister Toto geholpen in zijn carriere tot auteurquote:
Afhalen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee gewoon korter![]()
Donderdag afrijden of afhalen?
Ik heb z'n page gelikedquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhu, ik heb gister Toto geholpen in zijn carriere tot auteur
Ik heb zijn isbn-nummer betaaldquote:
In ruil voor 50 procent van de omzet gr grquote:
Bedanktquote:
deze man weet.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In ruil voor 50 procent van de omzet gr gr
Liefquote:
quote:
quote:
LittleBrownie*quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:22 schreef Toto69 het volgende:
Quem é?
É a littlebrownie
(wie is dat? Dat is littlebrownie)
quote:
Oh gast, je moet hem natuurlijk ook naar paar uitgevers sturen. Vooral kleine low-budget uitgevers gaan je boek zeker lezen en beoordelenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Via bol.com gaat dat ¤1.51 worden
0,01 doet het hem.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Via bol.com gaat dat ¤1.51 worden
En welke kleine low-budget uitgevers zijn dat?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh gast, je moet hem natuurlijk ook naar paar uitgevers sturen. Vooral kleine low-budget uitgevers gaan je boek zeker lezen en beoordelen
Kan je ook op schrijvenonline vinden denk ik. En anders gewoon op Google zoekenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
En welke kleine low-budget uitgevers zijn dat?
quote:
Ff kiekuhquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan je ook op schrijvenonline vinden denk ik. En anders gewoon op Google zoeken
quote:
quote:
FUquote:
450 dagen. Het was echt fantastisch..quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:25 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik lurk te weinig!
Wat voor boek? En hoe lang deed je er over?
Een boek van papier, een paar wekenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:25 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik lurk te weinig!
Wat voor boek? En hoe lang deed je er over?
quote:
Stel je je moeder voor die te lang onder de zonnebank heeft gelegen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:26 schreef d4v1d het volgende:
Wat isEigenlijk voor 'n smiley? Bij andere smileys kan ik me nog wel een gezicht voorstellen irl.. Maar is
een verlepte clown ofzo? .. Ik weet het niet..
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stel je je moeder voor die te lang onder de zonnebank heeft gelegen.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stel je je moeder voor die te lang onder de zonnebank heeft gelegen.
Maar waarover?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Een boek van papier, een paar weken
Dat heb je of je hebt het niet.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:27 schreef d4v1d het volgende:
Spatie, hoe krijg jij het voor elkaar om niet in beelden te denken?
Google dan gewoon die titelquote:
Wil je heeeel misschien de link weghalen?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:30 schreef Spatieloos het volgende:
Oh heus zijn er geen andere boeken met die naam
Zeg. in die beschrijving staatquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:30 schreef Spatieloos het volgende:
-weg-
Oh heus zijn er geen andere boeken met die naam
het is toch geen komma als er "en" na komt?quote:hoe hij verder gaat, en hoe het allemaal afloopt.
Sure, hoezo eigenlijkquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wil je heeeel misschien de link weghalen?
link weghalenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:31 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zeg. in die beschrijving staat
[..]
het is toch geen komma als er "en" na komt?
Kan wel degelijk als er een pauze in de zin zit. Maar wil ook jij de link even weghalen misschien?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:31 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zeg. in die beschrijving staat
[..]
het is toch geen komma als er "en" na komt?
Inderdaad, dat gaat een beetje verquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Sure, hoezo eigenlijk
Omdat je naam er bij staat?
quote:
Allang gedaanquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kan wel degelijk als er een pauze in de zin zit. Maar wil ook jij de link even weghalen misschien?
DM je mailadres knurftquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:32 schreef Fok-it het volgende:
Trouwens Toto, je zou me nog steeds je manuscript mailen
Done and donequote:
Gracias.quote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gracias.
Ga hem vanmiddag wel even lezen.
quote:
hoi hoiquote:
Inderdaadquote:
quote:
Weet ik, schoonheids/typfoutje, gelukkig heeft elk boek meerdere foutjesquote:
Nah die ben ik nog niet tegengekomen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Weet ik, schoonheids/typfoutje, gelukkig heeft elk boek meerdere foutjeswas iets als "geinteresseerde" i.p.v. "geīnteresseerd" of zo toch?
Dat is niet echt een fout, daar maand een zo veel voorkomende vervanging is voor maanden dat het bijna normaal is geworden.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah die ben ik nog niet tegengekomen.
3 Maand in plaats van 3 maanden
Niet echt volgens mij hoor, het is in ieder gebruikelijk om in bepaalde regio`s maand/week ipv maanden/weken te gebruiken als dialect weet ik welquote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat is niet echt een fout, daar maand een zo veel voorkomende vervanging is voor maanden dat het bijna normaal is geworden.
Welke bladzijde zit je?
24quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet echt volgens mij hoor, het is in ieder gebruikelijk om in bepaalde regio`s maand/week ipv maanden/weken te gebruiken weet ik welBen nu op bladzijde 24
hoeveel pagina's heeft het ?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
24wtf is dat met iedereen
gisteren ook al iemand die hem na een uur uit had
Btw als je hem uit hebt gelezen is een review op de Facebook pagina altijd welkom
51, dat is ook niet heel erg veel natuurlijk maar toch hoor ik altijd dat het bijzonder lekker/snel weg leest.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:27 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
hoeveel pagina's heeft het ?
Doei dan.quote:
quote:
Ga lekker slapen danquote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:39 schreef crv het volgende:
[..]![]()
ben zo moe dat ik gewoon niet meer zie wat ik doe. was vanaf vanmorgen half acht tot 15:30 zonder break vol stress meetings and voorbereiding voor software release.
ff doorgedraaid dus
ik gaat zo proberen een trein eerder te halen en dan heb ik een uurtje om te pitten iddquote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:42 schreef crv het volgende:
[..]
ik gaat zo proberen een trein eerder te halen en dan heb ik een uurtje om te pitten idd
+quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou, vertel ál je bevindingen, plus, min, gemiddeld, penis, weet ik veel wat hier eens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-En je had het misschien wat uitgebreider moeten doen naarmate het eind vorderde, dan kan je er ook meer bladzijdes uithalen.
Al met al prima geschreven hoor, voor eerste boekMaar of ik er 11/12 euro voor zou uitgeven weet ik niet
En dan puur om het aantal bladzijdes hoor, niet om de inhoud
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
+
-Het leest lekker weg inderdaad.
-Vlot taalgebruik
-Leuk onderwerp en origineel in de ik-persoon geschreven
-Het begint leuk maar later ga je er wel erg snel doorheen
-Paar keuzes die de hoofdpersoon maakt die niet echt kloppenThanks voor je feedback iigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-En je had het misschien wat uitgebreider moeten doen naarmate het eind vorderde, dan kan je er ook meer bladzijdes uithalen.
Al met al prima geschreven hoor, voor eerste boekMaar of ik er 11/12 euro voor zou uitgeven weet ik niet
En dan puur om het aantal bladzijdes hoor, niet om de inhoud
qua minpunten kan ik me er zeker wel in vinden, op zich had het allemaal wat meer uitgemolken kunnen worden maar daar houd ik persoonlijk nooit zo van
![]()
Dan moet je niet zorgen dat het uitmelken wordt maar gedetailleerderquote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Thanks voor je feedback iigqua minpunten kan ik me er zeker wel in vinden, op zich had het allemaal wat meer uitgemolken kunnen worden maar daar houd ik persoonlijk nooit zo van
Ja joh, het is ook volgende week al oud en nieuw dat je daar al over moet beslissenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:58 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga gewoon lekker kaas fonduen met wijntjes ofzo en daarna lekker vuurwerk kijken en dat was het dan wel weer.
Nee maar ik dacht er van 't weekend over na want dat was deels zoals het met oud en nieuw ook was dus ik toen dacht ik weer van 'Not gonna happen'quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja joh, het is ook volgende week al oud en nieuw dat je daar al over moet beslissen
over welk boek gaat hetquote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:56 schreef Fok-it het volgende:
Een 15-jarige die uit huis wordt geplaatst wordt of altijd opgemerkt door de politie of gaat daar uit zich zelf wel heen
Over zijn boek daarom dat ik het in spoiler plaatste voor diegene die het nog wilde lezenquote:
Tja dat is lastig, zeker voor een eerste boek.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan moet je niet zorgen dat het uitmelken wordt maar gedetailleerder
quote ging verkeerdquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Over zijn boek daarom dat ik het in spoiler plaatste voor diegene die het nog wilde lezen
Zou het raar zijn als je het wel zou willen dan?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee maar ik dacht er van 't weekend over na want dat was deels zoals het met oud en nieuw ook was dus ik toen dacht ik weer van 'Not gonna happen'
Nouja niet perse dat ik alleen oud en nieuw wil vieren maar iedereen wil iets anders dan wat ik wil, dat is het meer
Gevaarlijk om te zeggen van jezelf.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:00 schreef Toto69 het volgende:
Mijn taalgebruik is nu bijna een jaar later ook bijna geperfectioneerd.
Natuurlijk wordt dat beter.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Tja dat is lastig, zeker voor een eerste boek.
Wat dat betreft zal het tweede vast veel boeiender en beter worden. Mijn taalgebruik is nu bijna een jaar later ook bijna geperfectioneerd.
Neenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou het raar zijn als je het wel zou willen dan?
Iedereen bepaalt toch zelf wat hij of zij prettig vind op zo`n avond. Als jij alleen of met je vriendke lekker thuis wil hangen kan dat toch
Nah, er staat gelukkig nog "bijna" dus dat betekent dat ik af en toe een foutje maak.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gevaarlijk om te zeggen van jezelf.
Ik wil komend jaar minstens 450 kilo afvallen, echt fantastisch1!!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:03 schreef Crack_ het volgende:
En dat geouwehoer altijd over wat je komend jaar allemaal wil bereiken. Ga toch weg zeg.
Inderdaadquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neen.
Ja, maar mensen laten je vaak niet met rust hoor. Als ik liever ga zitten dan dansen dan kan dat eigenlijk ook niet en komen ze ook 100x vragen of het goed met je gaat of weet ik veel wat. Laat me gewoon
Heb jij al geboekt, je reis bedoel ik?
ja word ik altijd agressief van dat geneuzelquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:03 schreef Crack_ het volgende:
En dat geouwehoer altijd over wat je komend jaar allemaal wil bereiken. Ga toch weg zeg.
Fantastikeequote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik wil komend jaar minstens 450 kilo afvallen, echt fantastisch1!!
Volgend jaar wil ik 450% salarisverhoging, dat is echt fantastisch!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:03 schreef Crack_ het volgende:
Ik ook, super agressief. Meteen vuurwerk in mensen z'n ogen porren en shit. GRRRquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja word ik altijd agressief van dat geneuzel
Wow whut, 2 maanden?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Nee, heb maandag gesprek met m`n psych, en als ik toestemming krijg ga ik gelijk vliegticket boeken![]()
Anders moet ik helaas 2 maanden wachten
meestal ben ik daar niet meer toe in staat anders sowiesoquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:04 schreef Crack_ het volgende:
Ik ook, super agressief. Meteen vuurwerk in mensen z'n ogen porren en shit. GRRR
Ik wil 450 bitchez neuk0nquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik wil komend jaar minstens 450 kilo afvallen, echt fantastisch1!!
een huis kopen, verbouwen en liefst niet doodgaanquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:03 schreef Crack_ het volgende:
Staan al afspraken gepland namelijk. En ik moet ervoor zorgen dat die afspraken weer verzet gaan worden zodat ik op vakantie kanquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook, super agressief. Meteen vuurwerk in mensen z'n ogen porren en shit. GRRR
[..]
Wow whut, 2 maanden?
IN het nieuwe jaar ineens stoppen met roken, wtf. Wat is dat nou weer voor onzinquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:04 schreef Insomnia_ het volgende:
net of mensen iets wat ze jaren niet lukt op 1 januari wel opeens zou lukken wat een onzin
Wordt moslim, dan heb je als je dood gaat er al 72!quote:
ja net of er wat veranderd in een nieuw jaar van wat een fa2quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
IN het nieuwe jaar ineens stoppen met roken, wtf. Wat is dat nou weer voor onzin. Begin gewoon meteen als je wil stoppen zeg, anders wil je heul niet.
Allah houdt ze allemaal voor zichzelf, met z`n dikke lulquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:05 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Wordt moslim, dan heb je als je dood gaat er al 72!
Ohh zo, nou dat moet wel lukken tochquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Staan al afspraken gepland namelijk. En ik moet ervoor zorgen dat die afspraken weer verzet gaan worden zodat ik op vakantie kan
A Pimp Named Allahquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Allah houdt ze allemaal voor zichzelf, met z`n dikke lul
Ze heeft al gezegd dat het mocht. Maar ik wil wel mijn eerste behandeling even hebben. Zodat ik dat persoonlijk kan regelen. Aangezien dat secretariaat al raar op keek dat ik 2 maanden lang weggingquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohh zo, nou dat moet wel lukken toch
Al wegrennen voordat je er überhaupt bent gweest zal vast vaak voorkomen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze heeft al gezegd dat het mocht. Maar ik wil wel mijn eerste behandeling even hebben. Zodat ik dat persoonlijk kan regelen. Aangezien dat secretariaat al raar op keek dat ik 2 maanden lang wegging
Nahquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Al wegrennen voordat je er überhaupt bent gweest zal vast vaak voorkomen.
Wil me ook helpen met huisje enzo dusquote:
Eet watermeloen, daar kan je gewoon niet misselijk van wordenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:10 schreef Tchock het volgende:
Ik heb nog niets gegeten vandaag en super honger maar ik durf niet te eten want ik word steeds vanuit het niets super misselijk
ik heb ook geen ontbijt spullen in huis dus nog niets gegetenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:10 schreef Tchock het volgende:
Ik heb nog niets gegeten vandaag en super honger maar ik durf niet te eten want ik word steeds vanuit het niets super misselijk
Doen!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:11 schreef Crack_ het volgende:
Ohh ik word zo wappie van zo'n meisje op facebook die na 21 jaar der eerste vriendje heeft (no problem) maar iedere fucking maand gaan die twee op elkaars facebook zetten dat ze ALWEER een manadje samen zijn en dat ze zou verneukt veel van elkaar houden. Zo veel zin om gewoon iets super kuts neer te zetten 'oh hou ook van jou hahahha ben zo blij voor jullie echt. Zo leuk om mee te genieten met jullie.. wanneer komen de foto's ghighighighgi. Hoe was de seks gisteren? Of doen jullie daar niet aan want dat is 't enige wta ik nog mis op facebook van julliehahaha. Nou tot de volgende maand daaaaaaaaaag xx grrr'
Dat lijkt me beter dan iemand van 17 op m'n facebook die zwanger is van d'r 2e en vorige week getrouwd is.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:11 schreef Crack_ het volgende:
Ohh ik word zo wappie van zo'n meisje op facebook die na 21 jaar der eerste vriendje heeft (no problem) maar iedere fucking maand gaan die twee op elkaars facebook zetten dat ze ALWEER een manadje samen zijn en dat ze zou verneukt veel van elkaar houden
Hahahaquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:11 schreef Crack_ het volgende:
Ohh ik word zo wappie van zo'n meisje op facebook die na 21 jaar der eerste vriendje heeft (no problem) maar iedere fucking maand gaan die twee op elkaars facebook zetten dat ze ALWEER een manadje samen zijn en dat ze zo verneukt veel van elkaar houden. Zo veel zin om gewoon iets super kuts neer te zetten 'oh hou ook van jou hahahha ben zo blij voor jullie echt. Zo leuk om mee te genieten met jullie.. wanneer komen de foto's ghighighighgi. Hoe was de seks gisteren? Of doen jullie daar niet aan want dat is 't enige wta ik nog mis op facebook van julliehahaha. Nou tot de volgende maand daaaaaaaaaag xx grrr'
Ah, tijd gaat snel en al helemaal als je alles wil zien wat jij wil gaan zien.. Dat is nogal watquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wil me ook helpen met huisje enzo dusMaar da`s allemaal voor later. Eerst 2 maanden weg hier
Als ik het 2 maanden volhou
Of nog voor hun er wat op hebben gezet volgende maandquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:11 schreef Crack_ het volgende:
Ohh ik word zo wappie van zo'n meisje op facebook die na 21 jaar der eerste vriendje heeft (no problem) maar iedere fucking maand gaan die twee op elkaars facebook zetten dat ze ALWEER een manadje samen zijn en dat ze zo verneukt veel van elkaar houden. Zo veel zin om gewoon iets super kuts neer te zetten 'oh hou ook van jou hahahha ben zo blij voor jullie echt. Zo leuk om mee te genieten met jullie.. wanneer komen de foto's ghighighighgi. Hoe was de seks gisteren? Of doen jullie daar niet aan want dat is 't enige wta ik nog mis op facebook van julliehahaha. Nou tot de volgende maand daaaaaaaaaag xx grrr'
neequote:
Oh, maar dat is dan nog wel der eigen keuze ofzo en geen foutje?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat lijkt me beter dan iemand van 17 op m'n facebook die zwanger is van d'r 2e en vorige week getrouwd is.
Dat is pas godvergeten irritant.
Neuh, durf ik toch niet natuurlichquote:
Hahaahquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of nog voor hun er wat op hebben gezet volgende maand
GEFELICITEERD SCHATTEN MET JULLIE 4 MAANDEN SAMEN ZIJN HAHAHAH EINZZZ
ja weet ik niet.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:13 schreef Crack_ het volgende:
Oh, maar dat is dan nog wel der eigen keuze ofzo en geen foutje?Anders is ze ook beetje schaappie
"voor hun"quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of nog voor hun er wat op hebben gezet volgende maand
GEFELICITEERD SCHATTEN MET JULLIE 4 MAANDEN SAMEN ZIJN HAHAHAH EINZZZ
sanenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:14 schreef Crack_ het volgende:
Alweer 3 maanden sanen net jou! Wat gaat de tijd toch snel! Nog steeds super gek op je!
- antwoord: Nog veel gekker op jou!!!!!!!!!!!! <3
3 maanden he, jongens jongens toch.
Ach, shut upquote:
Komen der ook live geboortepics te staan?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja weet ik niet.
weet alleen dat er steeds kinder en trouw fotos en echos op m'n timeline staan
GADVERFUCKINGDAMMEquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Komen der ook live geboortepics te staan?
Had wel zo'n iemand die ook een babytje kreeg en die zette gewoon doodleuk de foto van die baby op facebook toen ze 'm net had uitgepoept. Helemaal onder 't stront en bloed en shit. Lekker hoor.
Ochh, al die dingen 'deel dit wanneer je trots bent op je zus/moeder/hond blabla'quote:
Fixedquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zeik alleen maar mensen af op facebook
Ik ook, maar dat komt omdat de meeste mensen gewoon dom zijn op facebook. En altijd maar zeiekn.. dat de trein te laat is, dat het regent weet ik veel wat. Zet er gewoon iets leuks opquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zeik alleen maar mensen af op facebook
Voor hulliequote:
Fixed.quote:
Nee hoor. Ik schrijf jij verbetertdtdtdtdtdtquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja ik moet je wel eventjes wat manieren bijleren hé voor wij een boek gaan schrijven.
Weet je het zeker?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik schrijf jij verbetertdtdtdtdtdt
wut?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Komen der ook live geboortepics te staan?
Had wel zo'n iemand die ook een babytje kreeg en die zette gewoon doodleuk de foto van die baby op facebook toen ze 'm net had uitgepoept. Helemaal onder 't stront en bloed en shit. Lekker hoor.
Absoluudquote:
quote:
Wiequote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:32 schreef Fok-it het volgende:
Wat een honden zeg, negeren me gewoon
Ziggo klantenservice via twitter.quote:
Blijven lastig vallenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ziggo klantenservice via twitter.
Ja, zekerquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Aha aha. Wel lekker lang vakantie gehad dus
Baasquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:40 schreef Spatieloos het volgende:
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=156366953![]()
Maar die comments van gasten daar zijn ook geniaal, soort van 'huh hoe kan dit jaloezie'.quote:
Misc zit vol met trolls, je moet alles wel met een tikkeltje zout nemen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar die comments van gasten daar zijn ook geniaal, soort van 'huh hoe kan dit jaloezie'.
quote:
quote:Read my quote above he's not rich bros, comes from a HS near mine. Denver area is also not a "small town" Like look at this sh*t all girls commenting/liking:
Jeetje, wat een geluksvogel!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:40 schreef Spatieloos het volgende:
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=156366953![]()
Je vind het wel leuk om weer te beginnen?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:45 schreef DonnieDarkno het volgende:
Nog anderhalf week tot school weer begint
Hoe lang zat je zonder?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:46 schreef Fok-it het volgende:
Zo, het werkt weer![]()
Eindelijk voetbal via de tv kijken
Ik zou ook wel weer terug willenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:45 schreef DonnieDarkno het volgende:
Nog anderhalf week tot school weer begint
Ik ga een opleiding volgen waar ik interesse heb, dus jaquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je vind het wel leuk om weer te beginnen?
Het is echt hilarisch, al die opgefokte hormonenslikkers die dagen in de sportschool doorbrengen en groen van jaloezie kijken naar iemand die waarschijnlijk veel charmanter, slimmer, aardiger en grappiger is dan zij.quote:
Nou sinds Eredivisie Live omgezet was naar FOX Sports kon ik opeens alleen nog kanaal 1 ontvangen en verder niksquote:
Ja, jij snapt hemquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is echt hilarisch, al die opgefokte hormonenslikkers die dagen in de sportschool doorbrengen en groen van jaloezie kijken naar iemand die waarschijnlijk veel charmanter, slimmer, aardiger en grappiger is dan zij.
Goed bezigquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:48 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik ga een opleiding volgen waar ik interesse heb, dus ja
Toch irritantquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou sinds Eredivisie Live omgezet was naar FOX Sports kon ik opeens alleen nog kanaal 1 ontvangen en verder niksWas maar een week hoor
Quiquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij spreekt ook Frans die Stuart.
homo universalis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:05 schreef DonnieDarkno het volgende:
Iemand al het mysterie rond Chris ontrafeld?Dat laatste, I guess. Hij heeft een grote pielemans!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spatieboos
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:05 schreef DonnieDarkno het volgende:
Iemand al het mysterie rond Chris ontrafeld?Wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Biefstukquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:09 schreef d4v1d het volgende:
HELPallerhande.nl is dood.
Nu weet ik niet wat ik wil koken..
www.smulweb.nlquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:09 schreef d4v1d het volgende:
Even zienquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
www.smulweb.nl
www.watetenwevandaag.nl
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:11 schreef d4v1d het volgende:
hihi. ik accepteer cookies op een website over eten.
hihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Echte gangsters hebben geen haast!" - Clubvan90
Oprichter van De Masculiene Partij
Dan bestel je gewoon ietsquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:09 schreef d4v1d het volgende:
Die is wel goed bedachtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |