Doei dan.quote:
quote:
Ga lekker slapen danquote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:39 schreef crv het volgende:
[..]![]()
ben zo moe dat ik gewoon niet meer zie wat ik doe. was vanaf vanmorgen half acht tot 15:30 zonder break vol stress meetings and voorbereiding voor software release.
ff doorgedraaid dus
ik gaat zo proberen een trein eerder te halen en dan heb ik een uurtje om te pitten iddquote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:42 schreef crv het volgende:
[..]
ik gaat zo proberen een trein eerder te halen en dan heb ik een uurtje om te pitten idd
+quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou, vertel ál je bevindingen, plus, min, gemiddeld, penis, weet ik veel wat hier eens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-En je had het misschien wat uitgebreider moeten doen naarmate het eind vorderde, dan kan je er ook meer bladzijdes uithalen.
Al met al prima geschreven hoor, voor eerste boekMaar of ik er 11/12 euro voor zou uitgeven weet ik niet
En dan puur om het aantal bladzijdes hoor, niet om de inhoud
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
+
-Het leest lekker weg inderdaad.
-Vlot taalgebruik
-Leuk onderwerp en origineel in de ik-persoon geschreven
-Het begint leuk maar later ga je er wel erg snel doorheen
-Paar keuzes die de hoofdpersoon maakt die niet echt kloppenThanks voor je feedback iigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-En je had het misschien wat uitgebreider moeten doen naarmate het eind vorderde, dan kan je er ook meer bladzijdes uithalen.
Al met al prima geschreven hoor, voor eerste boekMaar of ik er 11/12 euro voor zou uitgeven weet ik niet
En dan puur om het aantal bladzijdes hoor, niet om de inhoud
qua minpunten kan ik me er zeker wel in vinden, op zich had het allemaal wat meer uitgemolken kunnen worden maar daar houd ik persoonlijk nooit zo van
![]()
Dan moet je niet zorgen dat het uitmelken wordt maar gedetailleerderquote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Thanks voor je feedback iigqua minpunten kan ik me er zeker wel in vinden, op zich had het allemaal wat meer uitgemolken kunnen worden maar daar houd ik persoonlijk nooit zo van
Ja joh, het is ook volgende week al oud en nieuw dat je daar al over moet beslissenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:58 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga gewoon lekker kaas fonduen met wijntjes ofzo en daarna lekker vuurwerk kijken en dat was het dan wel weer.
Nee maar ik dacht er van 't weekend over na want dat was deels zoals het met oud en nieuw ook was dus ik toen dacht ik weer van 'Not gonna happen'quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja joh, het is ook volgende week al oud en nieuw dat je daar al over moet beslissen
over welk boek gaat hetquote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:56 schreef Fok-it het volgende:
Een 15-jarige die uit huis wordt geplaatst wordt of altijd opgemerkt door de politie of gaat daar uit zich zelf wel heen
Over zijn boek daarom dat ik het in spoiler plaatste voor diegene die het nog wilde lezenquote:
Tja dat is lastig, zeker voor een eerste boek.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan moet je niet zorgen dat het uitmelken wordt maar gedetailleerder
quote ging verkeerdquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Over zijn boek daarom dat ik het in spoiler plaatste voor diegene die het nog wilde lezen
Zou het raar zijn als je het wel zou willen dan?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee maar ik dacht er van 't weekend over na want dat was deels zoals het met oud en nieuw ook was dus ik toen dacht ik weer van 'Not gonna happen'
Nouja niet perse dat ik alleen oud en nieuw wil vieren maar iedereen wil iets anders dan wat ik wil, dat is het meer
Gevaarlijk om te zeggen van jezelf.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:00 schreef Toto69 het volgende:
Mijn taalgebruik is nu bijna een jaar later ook bijna geperfectioneerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |