Oh haha. Maar wel al mensen die hem willen kopen?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hij staat er nog niet op héduurt een paar werkdagen
Geen idee, heb een FB pagina aangemaakt en verder een FOK! reviewer benaderd of ie miss. een review wil deonquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh haha. Maar wel al mensen die hem willen kopen?
Je ouders willen hem niet eens?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Geen idee, heb een FB pagina aangemaakt en verder een FOK! reviewer benaderd of ie miss. een review wil deon
Goed goedquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
Hoeist? Wanneer verhuis je naar R'dam
Wij hebben hem wel thuis liggenquote:
Goed, net kapper geweestquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Goed goedmet jou?
Hoop spullen ligt al bij mn zus al. Ik wacht nog met de inschrijving omdat rijbewijs
Ja hoorquote:
Ogod.. heb jij een rijbewijs?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Goed goedmet jou?
Hoop spullen ligt al bij mn zus al. Ik wacht nog met de inschrijving omdat rijbewijs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan tochquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:16 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Waarom zouden zijn ouders hem via bol.com kopen? Beetje een omweg..
Nieuw kapsel?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wij hebben hem wel thuis liggen
[..]
Goed, net kapper geweest
Ah zo, wanneer denk je die te halen?
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:17 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ogod.. heb jij een rijbewijs?
* d4v1d rentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Uhu, ik heb gister Toto geholpen in zijn carriere tot auteurquote:
Afhalen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee gewoon korter![]()
Donderdag afrijden of afhalen?
Ik heb z'n page gelikedquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhu, ik heb gister Toto geholpen in zijn carriere tot auteur
Ik heb zijn isbn-nummer betaaldquote:
In ruil voor 50 procent van de omzet gr grquote:
Bedanktquote:
deze man weet.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In ruil voor 50 procent van de omzet gr gr
Liefquote:
quote:
quote:
LittleBrownie*quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:22 schreef Toto69 het volgende:
Quem é?
É a littlebrownie
(wie is dat? Dat is littlebrownie)
quote:
Oh gast, je moet hem natuurlijk ook naar paar uitgevers sturen. Vooral kleine low-budget uitgevers gaan je boek zeker lezen en beoordelenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Via bol.com gaat dat ¤1.51 worden
0,01 doet het hem.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Via bol.com gaat dat ¤1.51 worden
En welke kleine low-budget uitgevers zijn dat?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh gast, je moet hem natuurlijk ook naar paar uitgevers sturen. Vooral kleine low-budget uitgevers gaan je boek zeker lezen en beoordelen
Kan je ook op schrijvenonline vinden denk ik. En anders gewoon op Google zoekenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
En welke kleine low-budget uitgevers zijn dat?
quote:
Ff kiekuhquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan je ook op schrijvenonline vinden denk ik. En anders gewoon op Google zoeken
quote:
quote:
FUquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |