450 dagen. Het was echt fantastisch..quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:25 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik lurk te weinig!
Wat voor boek? En hoe lang deed je er over?
Een boek van papier, een paar wekenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:25 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik lurk te weinig!
Wat voor boek? En hoe lang deed je er over?
quote:
Stel je je moeder voor die te lang onder de zonnebank heeft gelegen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:26 schreef d4v1d het volgende:
Wat isEigenlijk voor 'n smiley? Bij andere smileys kan ik me nog wel een gezicht voorstellen irl.. Maar is
een verlepte clown ofzo? .. Ik weet het niet..
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stel je je moeder voor die te lang onder de zonnebank heeft gelegen.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stel je je moeder voor die te lang onder de zonnebank heeft gelegen.
Maar waarover?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Een boek van papier, een paar weken
Dat heb je of je hebt het niet.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:27 schreef d4v1d het volgende:
Spatie, hoe krijg jij het voor elkaar om niet in beelden te denken?
Google dan gewoon die titelquote:
Wil je heeeel misschien de link weghalen?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:30 schreef Spatieloos het volgende:
Oh heus zijn er geen andere boeken met die naam
Zeg. in die beschrijving staatquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:30 schreef Spatieloos het volgende:
-weg-
Oh heus zijn er geen andere boeken met die naam
het is toch geen komma als er "en" na komt?quote:hoe hij verder gaat, en hoe het allemaal afloopt.
Sure, hoezo eigenlijkquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wil je heeeel misschien de link weghalen?
link weghalenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:31 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zeg. in die beschrijving staat
[..]
het is toch geen komma als er "en" na komt?
Kan wel degelijk als er een pauze in de zin zit. Maar wil ook jij de link even weghalen misschien?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:31 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zeg. in die beschrijving staat
[..]
het is toch geen komma als er "en" na komt?
Inderdaad, dat gaat een beetje verquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Sure, hoezo eigenlijk
Omdat je naam er bij staat?
quote:
Allang gedaanquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kan wel degelijk als er een pauze in de zin zit. Maar wil ook jij de link even weghalen misschien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |