450 dagen. Het was echt fantastisch..quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:25 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik lurk te weinig!
Wat voor boek? En hoe lang deed je er over?
Een boek van papier, een paar wekenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:25 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik lurk te weinig!
Wat voor boek? En hoe lang deed je er over?
quote:
Stel je je moeder voor die te lang onder de zonnebank heeft gelegen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:26 schreef d4v1d het volgende:
Wat isEigenlijk voor 'n smiley? Bij andere smileys kan ik me nog wel een gezicht voorstellen irl.. Maar is
een verlepte clown ofzo? .. Ik weet het niet..
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stel je je moeder voor die te lang onder de zonnebank heeft gelegen.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stel je je moeder voor die te lang onder de zonnebank heeft gelegen.
Maar waarover?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Een boek van papier, een paar weken
Dat heb je of je hebt het niet.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:27 schreef d4v1d het volgende:
Spatie, hoe krijg jij het voor elkaar om niet in beelden te denken?
Google dan gewoon die titelquote:
Wil je heeeel misschien de link weghalen?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:30 schreef Spatieloos het volgende:
Oh heus zijn er geen andere boeken met die naam
Zeg. in die beschrijving staatquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:30 schreef Spatieloos het volgende:
-weg-
Oh heus zijn er geen andere boeken met die naam
het is toch geen komma als er "en" na komt?quote:hoe hij verder gaat, en hoe het allemaal afloopt.
Sure, hoezo eigenlijkquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wil je heeeel misschien de link weghalen?
link weghalenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:31 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zeg. in die beschrijving staat
[..]
het is toch geen komma als er "en" na komt?
Kan wel degelijk als er een pauze in de zin zit. Maar wil ook jij de link even weghalen misschien?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:31 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zeg. in die beschrijving staat
[..]
het is toch geen komma als er "en" na komt?
Inderdaad, dat gaat een beetje verquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Sure, hoezo eigenlijk
Omdat je naam er bij staat?
quote:
Allang gedaanquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kan wel degelijk als er een pauze in de zin zit. Maar wil ook jij de link even weghalen misschien?
DM je mailadres knurftquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:32 schreef Fok-it het volgende:
Trouwens Toto, je zou me nog steeds je manuscript mailen
Done and donequote:
Gracias.quote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gracias.
Ga hem vanmiddag wel even lezen.
quote:
hoi hoiquote:
Inderdaadquote:
quote:
Weet ik, schoonheids/typfoutje, gelukkig heeft elk boek meerdere foutjesquote:
Nah die ben ik nog niet tegengekomen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Weet ik, schoonheids/typfoutje, gelukkig heeft elk boek meerdere foutjeswas iets als "geinteresseerde" i.p.v. "geïnteresseerd" of zo toch?
Dat is niet echt een fout, daar maand een zo veel voorkomende vervanging is voor maanden dat het bijna normaal is geworden.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah die ben ik nog niet tegengekomen.
3 Maand in plaats van 3 maanden
Niet echt volgens mij hoor, het is in ieder gebruikelijk om in bepaalde regio`s maand/week ipv maanden/weken te gebruiken als dialect weet ik welquote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat is niet echt een fout, daar maand een zo veel voorkomende vervanging is voor maanden dat het bijna normaal is geworden.
Welke bladzijde zit je?
24quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet echt volgens mij hoor, het is in ieder gebruikelijk om in bepaalde regio`s maand/week ipv maanden/weken te gebruiken weet ik welBen nu op bladzijde 24
hoeveel pagina's heeft het ?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
24wtf is dat met iedereen
gisteren ook al iemand die hem na een uur uit had
Btw als je hem uit hebt gelezen is een review op de Facebook pagina altijd welkom
51, dat is ook niet heel erg veel natuurlijk maar toch hoor ik altijd dat het bijzonder lekker/snel weg leest.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:27 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
hoeveel pagina's heeft het ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |