Natuurlijk wordt dat beter.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Tja dat is lastig, zeker voor een eerste boek.
Wat dat betreft zal het tweede vast veel boeiender en beter worden. Mijn taalgebruik is nu bijna een jaar later ook bijna geperfectioneerd.
Neenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou het raar zijn als je het wel zou willen dan?
Iedereen bepaalt toch zelf wat hij of zij prettig vind op zo`n avond. Als jij alleen of met je vriendke lekker thuis wil hangen kan dat toch
Nah, er staat gelukkig nog "bijna" dus dat betekent dat ik af en toe een foutje maak.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gevaarlijk om te zeggen van jezelf.
Ik wil komend jaar minstens 450 kilo afvallen, echt fantastisch1!!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:03 schreef Crack_ het volgende:
En dat geouwehoer altijd over wat je komend jaar allemaal wil bereiken. Ga toch weg zeg.
Inderdaadquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neen.
Ja, maar mensen laten je vaak niet met rust hoor. Als ik liever ga zitten dan dansen dan kan dat eigenlijk ook niet en komen ze ook 100x vragen of het goed met je gaat of weet ik veel wat. Laat me gewoon
Heb jij al geboekt, je reis bedoel ik?
ja word ik altijd agressief van dat geneuzelquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:03 schreef Crack_ het volgende:
En dat geouwehoer altijd over wat je komend jaar allemaal wil bereiken. Ga toch weg zeg.
Fantastikeequote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik wil komend jaar minstens 450 kilo afvallen, echt fantastisch1!!
Volgend jaar wil ik 450% salarisverhoging, dat is echt fantastisch!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:03 schreef Crack_ het volgende:
Ik ook, super agressief. Meteen vuurwerk in mensen z'n ogen porren en shit. GRRRquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja word ik altijd agressief van dat geneuzel
Wow whut, 2 maanden?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Nee, heb maandag gesprek met m`n psych, en als ik toestemming krijg ga ik gelijk vliegticket boeken![]()
Anders moet ik helaas 2 maanden wachten
meestal ben ik daar niet meer toe in staat anders sowiesoquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:04 schreef Crack_ het volgende:
Ik ook, super agressief. Meteen vuurwerk in mensen z'n ogen porren en shit. GRRR
Ik wil 450 bitchez neuk0nquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik wil komend jaar minstens 450 kilo afvallen, echt fantastisch1!!
een huis kopen, verbouwen en liefst niet doodgaanquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:03 schreef Crack_ het volgende:
Staan al afspraken gepland namelijk. En ik moet ervoor zorgen dat die afspraken weer verzet gaan worden zodat ik op vakantie kanquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook, super agressief. Meteen vuurwerk in mensen z'n ogen porren en shit. GRRR
[..]
Wow whut, 2 maanden?
IN het nieuwe jaar ineens stoppen met roken, wtf. Wat is dat nou weer voor onzinquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:04 schreef Insomnia_ het volgende:
net of mensen iets wat ze jaren niet lukt op 1 januari wel opeens zou lukken wat een onzin
Wordt moslim, dan heb je als je dood gaat er al 72!quote:
ja net of er wat veranderd in een nieuw jaar van wat een fa2quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
IN het nieuwe jaar ineens stoppen met roken, wtf. Wat is dat nou weer voor onzin. Begin gewoon meteen als je wil stoppen zeg, anders wil je heul niet.
Allah houdt ze allemaal voor zichzelf, met z`n dikke lulquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:05 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Wordt moslim, dan heb je als je dood gaat er al 72!
Ohh zo, nou dat moet wel lukken tochquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Staan al afspraken gepland namelijk. En ik moet ervoor zorgen dat die afspraken weer verzet gaan worden zodat ik op vakantie kan
A Pimp Named Allahquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Allah houdt ze allemaal voor zichzelf, met z`n dikke lul
Ze heeft al gezegd dat het mocht. Maar ik wil wel mijn eerste behandeling even hebben. Zodat ik dat persoonlijk kan regelen. Aangezien dat secretariaat al raar op keek dat ik 2 maanden lang weggingquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohh zo, nou dat moet wel lukken toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |