Al wegrennen voordat je er überhaupt bent gweest zal vast vaak voorkomen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze heeft al gezegd dat het mocht. Maar ik wil wel mijn eerste behandeling even hebben. Zodat ik dat persoonlijk kan regelen. Aangezien dat secretariaat al raar op keek dat ik 2 maanden lang wegging
Nahquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Al wegrennen voordat je er überhaupt bent gweest zal vast vaak voorkomen.
Wil me ook helpen met huisje enzo dusquote:
Eet watermeloen, daar kan je gewoon niet misselijk van wordenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:10 schreef Tchock het volgende:
Ik heb nog niets gegeten vandaag en super honger maar ik durf niet te eten want ik word steeds vanuit het niets super misselijk
ik heb ook geen ontbijt spullen in huis dus nog niets gegetenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:10 schreef Tchock het volgende:
Ik heb nog niets gegeten vandaag en super honger maar ik durf niet te eten want ik word steeds vanuit het niets super misselijk
Doen!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:11 schreef Crack_ het volgende:
Ohh ik word zo wappie van zo'n meisje op facebook die na 21 jaar der eerste vriendje heeft (no problem) maar iedere fucking maand gaan die twee op elkaars facebook zetten dat ze ALWEER een manadje samen zijn en dat ze zou verneukt veel van elkaar houden. Zo veel zin om gewoon iets super kuts neer te zetten 'oh hou ook van jou hahahha ben zo blij voor jullie echt. Zo leuk om mee te genieten met jullie.. wanneer komen de foto's ghighighighgi. Hoe was de seks gisteren? Of doen jullie daar niet aan want dat is 't enige wta ik nog mis op facebook van julliehahaha. Nou tot de volgende maand daaaaaaaaaag xx grrr'
Dat lijkt me beter dan iemand van 17 op m'n facebook die zwanger is van d'r 2e en vorige week getrouwd is.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:11 schreef Crack_ het volgende:
Ohh ik word zo wappie van zo'n meisje op facebook die na 21 jaar der eerste vriendje heeft (no problem) maar iedere fucking maand gaan die twee op elkaars facebook zetten dat ze ALWEER een manadje samen zijn en dat ze zou verneukt veel van elkaar houden
Hahahaquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:11 schreef Crack_ het volgende:
Ohh ik word zo wappie van zo'n meisje op facebook die na 21 jaar der eerste vriendje heeft (no problem) maar iedere fucking maand gaan die twee op elkaars facebook zetten dat ze ALWEER een manadje samen zijn en dat ze zo verneukt veel van elkaar houden. Zo veel zin om gewoon iets super kuts neer te zetten 'oh hou ook van jou hahahha ben zo blij voor jullie echt. Zo leuk om mee te genieten met jullie.. wanneer komen de foto's ghighighighgi. Hoe was de seks gisteren? Of doen jullie daar niet aan want dat is 't enige wta ik nog mis op facebook van julliehahaha. Nou tot de volgende maand daaaaaaaaaag xx grrr'
Ah, tijd gaat snel en al helemaal als je alles wil zien wat jij wil gaan zien.. Dat is nogal watquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wil me ook helpen met huisje enzo dusMaar da`s allemaal voor later. Eerst 2 maanden weg hier
Als ik het 2 maanden volhou
Of nog voor hun er wat op hebben gezet volgende maandquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:11 schreef Crack_ het volgende:
Ohh ik word zo wappie van zo'n meisje op facebook die na 21 jaar der eerste vriendje heeft (no problem) maar iedere fucking maand gaan die twee op elkaars facebook zetten dat ze ALWEER een manadje samen zijn en dat ze zo verneukt veel van elkaar houden. Zo veel zin om gewoon iets super kuts neer te zetten 'oh hou ook van jou hahahha ben zo blij voor jullie echt. Zo leuk om mee te genieten met jullie.. wanneer komen de foto's ghighighighgi. Hoe was de seks gisteren? Of doen jullie daar niet aan want dat is 't enige wta ik nog mis op facebook van julliehahaha. Nou tot de volgende maand daaaaaaaaaag xx grrr'
neequote:
Oh, maar dat is dan nog wel der eigen keuze ofzo en geen foutje?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat lijkt me beter dan iemand van 17 op m'n facebook die zwanger is van d'r 2e en vorige week getrouwd is.
Dat is pas godvergeten irritant.
Neuh, durf ik toch niet natuurlichquote:
Hahaahquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of nog voor hun er wat op hebben gezet volgende maand
GEFELICITEERD SCHATTEN MET JULLIE 4 MAANDEN SAMEN ZIJN HAHAHAH EINZZZ
ja weet ik niet.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:13 schreef Crack_ het volgende:
Oh, maar dat is dan nog wel der eigen keuze ofzo en geen foutje?Anders is ze ook beetje schaappie
"voor hun"quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of nog voor hun er wat op hebben gezet volgende maand
GEFELICITEERD SCHATTEN MET JULLIE 4 MAANDEN SAMEN ZIJN HAHAHAH EINZZZ
sanenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:14 schreef Crack_ het volgende:
Alweer 3 maanden sanen net jou! Wat gaat de tijd toch snel! Nog steeds super gek op je!
- antwoord: Nog veel gekker op jou!!!!!!!!!!!! <3
3 maanden he, jongens jongens toch.
Ach, shut upquote:
Komen der ook live geboortepics te staan?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja weet ik niet.
weet alleen dat er steeds kinder en trouw fotos en echos op m'n timeline staan
GADVERFUCKINGDAMMEquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Komen der ook live geboortepics te staan?
Had wel zo'n iemand die ook een babytje kreeg en die zette gewoon doodleuk de foto van die baby op facebook toen ze 'm net had uitgepoept. Helemaal onder 't stront en bloed en shit. Lekker hoor.
Ochh, al die dingen 'deel dit wanneer je trots bent op je zus/moeder/hond blabla'quote:
Fixedquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zeik alleen maar mensen af op facebook
Ik ook, maar dat komt omdat de meeste mensen gewoon dom zijn op facebook. En altijd maar zeiekn.. dat de trein te laat is, dat het regent weet ik veel wat. Zet er gewoon iets leuks opquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zeik alleen maar mensen af op facebook
Voor hulliequote:
Fixed.quote:
Nee hoor. Ik schrijf jij verbetertdtdtdtdtdtquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja ik moet je wel eventjes wat manieren bijleren hé voor wij een boek gaan schrijven.
Weet je het zeker?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik schrijf jij verbetertdtdtdtdtdt
wut?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Komen der ook live geboortepics te staan?
Had wel zo'n iemand die ook een babytje kreeg en die zette gewoon doodleuk de foto van die baby op facebook toen ze 'm net had uitgepoept. Helemaal onder 't stront en bloed en shit. Lekker hoor.
Absoluudquote:
quote:
Wiequote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:32 schreef Fok-it het volgende:
Wat een honden zeg, negeren me gewoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |