1 jaar en 6? maanden dacht ik.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:32 schreef msacras het volgende:
[..]
Haha okehoe lang zijn jullie nou al samen dan?
19 maanden en drie wekenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:32 schreef msacras het volgende:
[..]
Haha okehoe lang zijn jullie nou al samen dan?
Je weet toch ook op welke datum je jarig bent?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:36 schreef Ezell het volgende:
Ik vind het altijd zo knap dat sommige stelletje echt precies weten hoelang ze samen zijn. Altijd van die specifieke cijfers als je vraagt hoelang ze samen zijn.
Lijkt me toch niet zo moeilijk?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:36 schreef Ezell het volgende:
Ik vind het altijd zo knap dat sommige stelletje echt precies weten hoelang ze samen zijn. Altijd van die specifieke cijfers als je vraagt hoelang ze samen zijn.
Ik moet er voor op een kalender kijken, hoor. En Crack weet het ook niet uit haar hoofd.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:36 schreef Ezell het volgende:
Je gaat in het prachtige Grunnen studeren?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:56 schreef msacras het volgende:
[..]
Oké, maar dan wil ik volgend jaar met de KEI-week bij jou slapen oke
Ze heeft het toch niet over onsquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik moet er voor op een kalender kijken, hoor. En Crack weet het ook niet uit haar hoofd.Lekker boeiend ook, trouwens.
Precies..quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik moet er voor op een kalender kijken, hoor. En Crack weet het ook niet uit haar hoofd.Lekker boeiend ook, trouwens.
jazeker!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:37 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Je gaat in het prachtige Grunnen studeren?
same herequote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:39 schreef Etsu het volgende:
Ik weet precies wanneer ik jarig ben, wanneer ik m'n diploma's gehaald heb, wanneer ik heb afgereden, wanneer ik voor het eerst verliefd werd, wanneer ik gedumpt werd, wanneer ik begon met roken, etc.
M'n geheugen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |