Ik alleen mijn verjaardag.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:39 schreef Etsu het volgende:
Ik weet precies wanneer ik jarig ben, wanneer ik m'n diploma's gehaald heb, wanneer ik heb afgereden, wanneer ik voor het eerst verliefd werd, wanneer ik gedumpt werd, wanneer ik begon met roken, etc.
M'n geheugen
Daarom moet je elke ochtend computeren enquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:39 schreef Ezell het volgende:
Maar ok, dat zegt iemand die vaak niet eens weet welke dag het van de maand is. Godzijdank voor mijn horloge, daar kan ik dat vanaf lezen.
Wanneer werd je voor het eerst verliefd?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:39 schreef Etsu het volgende:
Ik weet precies wanneer ik jarig ben, wanneer ik m'n diploma's gehaald heb, wanneer ik heb afgereden, wanneer ik voor het eerst verliefd werd, wanneer ik gedumpt werd, wanneer ik begon met roken, etc.
M'n geheugen
Ik weet niet eens de verjaardag van mijn ouders uit mijn hoofd..quote:
Ja dat is wel emogifbaar.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:40 schreef hamerhaaitje het volgende:
of van die stelletjes die dan hun relatie forceren op een bepaalde datum zoals 12 12 12 enzo
Ik ook niet. Weet ook nooit wanneer vrienden jarig. Ken alleen die van eentje die ik al 8 jaar ken uit mijn hoofd. Nu de rest nog.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:41 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ik weet niet eens de verjaardag van mijn ouders uit mijn hoofd..
Klopt, maar woon in Delfzijl..quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:42 schreef msacras het volgende:
[..]
Jij studeert in Leeuwarden toch?
-weg- oops vergeten dat je vegatariėr bent.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:43 schreef msacras het volgende:
Nou jongens, mijn ouders laten net doodleuk weten dat ze pas om 11 uur thuis komenen ik heb geen eten in huis en kan ook niet meer naar de AH. Dus het wordt eten bestellen, wat zal ik kiezen?
Bel de kindertelefoon!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:44 schreef Ezell het volgende:
Fuck, ik wil ook eten bestellen. Maar ik heb wel boodschappen in huis. WAT NU.
BESTEL GEWOON EN EET MORGEN DE BOODSCHAPPEN!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:44 schreef Ezell het volgende:
Fuck, ik wil ook eten bestellen. Maar ik heb wel boodschappen in huis. WAT NU.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
-weg- oops vergeten dat je vegatariėr bent.
Ik heb geen idee waar dat ligtquote:
Maakt dat uit?quote:
Ligt een half uurtje rijden vanaf Groningen. (is trouwens een stad..quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:46 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar dat ligtik ken niemand (behalve Etsu) in het noorden en woon zelf in de Randstad dus...
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
BESTEL GEWOON EN EET MORGEN DE BOODSCHAPPEN!
Wat wil je bestellen dan?
Sowieso is bestellen duur, is dat wel zo slim!!!?
Jij klinkt nou niet echt als een rijke bankdirecteur, pas had je het over met 20 euro in een maand rondkomen dacht ik zo.
24 september 2011.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wanneer werd je voor het eerst verliefd?
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Spatieloos, je bent een genie.
Ik bestel niet.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Spatieloos, je bent een genie.
Ik bestel niet.
Oké, haha, weet ik dat ook weerquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:47 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ligt een half uurtje rijden vanaf Groningen. (is trouwens een stad..)
31 mei 2013quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet zelfs onze meetdatum uit m'n hoofd.
Zozoquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:49 schreef Spatieloos het volgende:
Ik weet mijn achternaam uit mijn hoofd
Nou ehh ik was dacht ik al op de basisschool verliefd, maar is misschien niet echt verliefd, maar in de 3e van de middelbare was ik toch wel echt verliefd, dacht dat iedereen gewoon eerder verliefd werdquote:
Gastquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nou ehh ik was dacht ik al op de basisschool verliefd, maar is misschien niet echt verliefd, maar in de 3e van de middelbare was ik toch wel echt verliefd, dacht dat iedereen gewoon eerder verliefd werd
Niet dus.
Nee, iedereen eet falafel, ook mensen die verder wel vlees eten.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:50 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Voor mensen die geen echt vlees eten omdat het zielig is voor die beesten
Mexicaans, falafelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |